tag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post5137485388985718325..comments2024-03-29T09:18:23.739+01:00Comments on Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Nawet 410 zł za darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP ParibasMr. Złotówahttp://www.blogger.com/profile/01327243377053178215noreply@blogger.comBlogger67125tag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-13548312482384194692018-01-04T21:19:54.385+01:002018-01-04T21:19:54.385+01:00Gdzie składać reklamacje? Napisałem dwie i 0 odzew...Gdzie składać reklamacje? Napisałem dwie i 0 odzewu..karzap92https://www.blogger.com/profile/09897373760893406789noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-28647397240343176412017-11-15T11:02:36.495+01:002017-11-15T11:02:36.495+01:00Maila ktoś dostał?Maila ktoś dostał?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-13066425597760665632017-10-12T20:08:29.012+02:002017-10-12T20:08:29.012+02:00No właśnie, gdzie znajdują się te zgody?No właśnie, gdzie znajdują się te zgody?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-23490582358911729252017-10-12T17:57:21.193+02:002017-10-12T17:57:21.193+02:00Walczyć o swoje? Co proponujesz? Odpowiedź na jaki...Walczyć o swoje? Co proponujesz? Odpowiedź na jakiekolwiek pytanie o nawet trywialne informacje zajmuje im ok. 4 tygodni, a odpowiedzi werbalne nie są dla nikogo wiążące - rozpacz!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-84329849278280440102017-10-12T15:46:21.148+02:002017-10-12T15:46:21.148+02:00u mnie tez niby nie było wyrazonych zgód .po złoze...u mnie tez niby nie było wyrazonych zgód .po złozeniu reklamacji zwrócili za 2 miesiące .takze trzeba walczyc o swoje Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-20601799602848331592017-10-12T14:18:51.741+02:002017-10-12T14:18:51.741+02:00@Anonimowy, 12 października 2017, 12:12 - zaznacza...@Anonimowy, 12 października 2017, 12:12 - zaznaczamy wszystkie zgody<br /><br />Gdzie je można znaleźć?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-9360859810726507972017-10-12T12:12:05.468+02:002017-10-12T12:12:05.468+02:00Najlepiej sprawdzić w szczególach karty czy jest w...Najlepiej sprawdzić w szczególach karty czy jest wpis "konto z moneyback", jak jest, to będą zwroty, jak nie ma to zaznaczmay wszystkie zgody i dzwonimy do banku w celu potwierdzenia konta z moneyback. Niektórzy musieli udać się do oddziału, żeby podpisać aneks o moneybacku. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-47618354451064597262017-10-12T12:06:02.988+02:002017-10-12T12:06:02.988+02:00Z korespondencji z jednym z Czytelników wynikało, ...Z korespondencji z jednym z Czytelników wynikało, że po zmianie zgody miał otrzymywać zwroty. Uznano bowiem jego reklamację, w której twierdził, że zgody miał prawidłowo zaznaczone. I z tego co kojarzę dysponował chyba nawet screen shotami ze składania wniosku; choć może się mylę z tymi screen shotami, bo korespondencji "trochę" się przewija ;) Była to jednak zapowiedź włączenia zwrotów. Czy one już następowały? Tego nie wiem. Wysłałem zapytanie do Czytelnika.Mr. Złotówahttps://www.blogger.com/profile/01327243377053178215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-60144624721106366642017-10-12T10:10:01.546+02:002017-10-12T10:10:01.546+02:00Zgody można zmienić tutaj: Mój profil --> Moje ...Zgody można zmienić tutaj: Mój profil --> Moje dane --> Zgody, Marketing elektroniczny.<br /><br />Pytanie jest jednak czy ta zmiana będzie skutkować podłączeniem do programu zwrotów za zakupy!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-62110191134314644762017-10-12T10:04:37.029+02:002017-10-12T10:04:37.029+02:00Podbijam pytanie.Podbijam pytanie.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-44533209841815764262017-10-11T22:29:51.415+02:002017-10-11T22:29:51.415+02:00Po zalogowaniu na konto, wchodzisz w moje dane i t...Po zalogowaniu na konto, wchodzisz w moje dane i tam są z zgody na kontakt elektroniczny, telefoniczny i na email. W szczególach karty musi być wpis "konto z monayback".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-56897197875961568272017-10-11T21:44:10.725+02:002017-10-11T21:44:10.725+02:00Złotówa, jeszcze raz: czy jeśli ktoś przeoczył wyr...Złotówa, jeszcze raz: czy jeśli ktoś przeoczył wyrażenie zgód na potrzeby zwrotu za zakupy w trakcie składania wniosku i zrobi to już później w ustawieniach, to czy to wystarczy do otrzymywania zwrotu od momentu tej zmiany do końca promocji z moneyback?<br /><br />Pytam dlatego, że być może się wcześniej z tym już spotkałeś, a otrzymanie rzeczowej odpowiedzi z tej firmy graniczy z cudem!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-5496439491175707672017-10-11T18:36:30.259+02:002017-10-11T18:36:30.259+02:00Podbijam pytanie.Podbijam pytanie.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-42645710117784932382017-10-11T16:23:01.229+02:002017-10-11T16:23:01.229+02:00W §4 regulaminu "Konto z money back" mow...W §4 regulaminu "Konto z money back" mowa o spełnieniu łącznie warunków (w tym wyrażenia zgód) w "okresie promocji" (a więc do 31.08.2017 r.). Zakładając więc, że klient nie zaznaczył zgód, tych zwrotów być nie powinno. Jednak w przypadku @Anonimowyego 10 października 2017 20:17 chodzi o reklamację dotyczącą zarówno zwrotów wstecz, jak i (domyślam się) przyszłych. Jeśli bank uzna reklamację dla zwrotów wstecz to siłą rzeczy klient powinien dostawać też zwroty w przyszłości.Mr. Złotówahttps://www.blogger.com/profile/01327243377053178215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-7386254826588066362017-10-11T15:46:46.379+02:002017-10-11T15:46:46.379+02:00Nic nie jest w stanie już ich bardziej zawstydzić ...Nic nie jest w stanie już ich bardziej zawstydzić - BGŻ to kompletna pomyłka!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-28714523359922346692017-10-11T15:31:05.102+02:002017-10-11T15:31:05.102+02:00Złotówa, czy rzeczywiście jeśli ktoś przeoczył wyr...Złotówa, czy rzeczywiście jeśli ktoś przeoczył wyrażenie zgód a potrzeby zwrotu za zakupy, to czy późniejsza zmiana zgód w ustawieniach wystarczy do otrzymywania zwrotu? Oczywiście nie chodzi mi o uzyskanie zwrotów wstecz, lecz jedynie od momentu zmiany w ustawieniach.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-58754006006370872332017-10-11T12:50:31.193+02:002017-10-11T12:50:31.193+02:00Tzn, że premie 110 zł otrzymam, a teraz po włączen...Tzn, że premie 110 zł otrzymam, a teraz po włączeniu zgód będę otrzymywać od kolejnego miesiąca money back ?<br />W którym dokładnie miejscu włączyć trzeba te zgody i które (do otrzymania money backu) ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-74414469018491050072017-10-11T10:04:32.373+02:002017-10-11T10:04:32.373+02:00Pozostaje zmienić je samemu w Ustawieniach - mnie ...Pozostaje zmienić je samemu w Ustawieniach - mnie też się to zdarzyło, ale później na szczęście sam to skorygowałem, bo na jakąkolwiek pomoc z ich strony liczyć raczej nie można. <br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-9742379682918074182017-10-11T09:31:46.470+02:002017-10-11T09:31:46.470+02:00Te zgody których nie dało się ominąć to zgody przy...Te zgody których nie dało się ominąć to zgody przy rejestracji na stronie promocji (na potrzeby premii 110 zł). Na potrzeby moneybacku (zwrotów do 300 zł) zgody były wymagane już w samym wniosku o konto (oświadczenia z numerkami 1 i 2).Mr. Złotówahttps://www.blogger.com/profile/01327243377053178215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-42592341288410520422017-10-11T07:28:49.817+02:002017-10-11T07:28:49.817+02:00Ale czy faktycznie mogłem to pominąć - w opisie je...Ale czy faktycznie mogłem to pominąć - w opisie jest napisane:<br /><br />"Podczas rejestracji na stronie promocji wyrazić należy zgody na znajdujące się tam oświadczenia (nie da się ich na szczęście przegapić, bo bez nich nie da się przejść dalej"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-75930387550111970052017-10-11T07:26:18.493+02:002017-10-11T07:26:18.493+02:00DziękiDziękiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-88971401109663835732017-10-10T21:38:58.613+02:002017-10-10T21:38:58.613+02:00Dla uzyskania moneybacku trzeba było wyrazić dwie ...Dla uzyskania moneybacku trzeba było wyrazić dwie zgody we wniosku (nr 1 i 2 - widoczne na print screenie z wniosku, umieszczonym w powyższym opisie promocji). Teoretycznie szło je pominąć, bo były dobrowolne. Ale to teoretyzowanie, więc wątek ten pomijam. Przede wszystkim nie odpuszczaj. Najlepiej zmień teraz zgody i napisz jeszcze jedną reklamację, wskazując na wolę udziału w promocji, swe przekonanie ich zaznaczenia pierwotnie już we wniosku, pełną świadomość spełnienia obowiązków (że trzeba było wyrazić zgody itd.) i intencję uzyskiwania zwrotów, na którą wskazuje aktywne korzystanie z konta i karty (płatności).Mr. Złotówahttps://www.blogger.com/profile/01327243377053178215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-31305403289456650762017-10-10T20:17:37.973+02:002017-10-10T20:17:37.973+02:00Witam,
Założyłem konto w ww. promocji. Ponieważ n...Witam,<br /><br />Założyłem konto w ww. promocji. Ponieważ nie otrzymywałem money backu złożyłem reklamację. Dostałem taką odpowiedź:<br /><br />"Na wstępie chciałbym przeprosić za wydłużony czas obsługi. <br /><br />Odpowiadając na poniższą wiadomość informuję, że Pana rachunek nie bierze udziału w promocji Money Back ze względu na brak wyrażonych odpowiednich zgód marketingowych. "<br /><br />Z tego co widzę w instrukcji powyżej nie dało się tego pominąć...<br />Czy ktoś się spotkał z podobną sytuacją - może Mr Złotówa pomoże ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-44107964958667797732017-08-03T22:49:11.332+02:002017-08-03T22:49:11.332+02:00najgorszy bank, nie słusznie nalicza opłaty!najgorszy bank, nie słusznie nalicza opłaty!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7443309535868934389.post-34192630920507521222017-07-20T12:31:28.091+02:002017-07-20T12:31:28.091+02:00Mam to samo - za czerwiec premia 25 zł nie wypłaco...Mam to samo - za czerwiec premia 25 zł nie wypłacona. Na infolinii mówią, że nie mają określonego terminu w którym zwrot ma być zrobiony i kazali czekać i że w lipcu będzie dokonany.Anonymousnoreply@blogger.com