Komu w dotychczasowych edycjach nie udało się załapać na promocję (kończyły się przed czasem z powodu wyczerpania puli), ten ma dodatkową szansę.
Właśnie wystartowała nowa promocja z kontem osobistym w BGŻ BNP Paribas w roli głównej. Do zgarnięcia w bardzo prosty sposób czekają bonusy pieniężne na sumę 200 zł na start. Bo to taka promocja, w której nawet nie trzeba płacić kartą! 😉
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz nie posiada i w ciągu 24 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BGŻ BNP Paribas (wykluczenie dotyczy również współposiadaczy).
Jeżeli posiadasz umowę z BGŻ Optima to możesz uczestniczyć w niniejszej promocji, gdyż obowiązuje tam inna umowa ramowa.
Nagroda. W promocji "Zyskownie w koncie" do wzięcia są bonusy pieniężne wypłacane na konto osobiste - możesz więc z nimi zrobić co chcesz (wydać, przelać lub wypłacić).
Limit. Akcja promocyjna ma być dostępna do 25.11.2018 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 1 000 rejestracji. Gdyby to nastąpiło (a jest niewykluczone, bo dwie wcześniejsze promocje Konta Optymalnego kończyły się przed czasem), informacja o tym fakcie pojawi się na stronie promocji. Wówczas kolejne rejestracje nie będą już możliwe (kto jednak zdąży się zarejestrować przez tym komunikatem, ten może mieć pewność uzyskania swych premii - ale oczywiście po spełnieniu warunków promocji). [Aktualizacja w dn. 31.10.2018 r.: komunikat na stronie promocji świadczy o tym, że pula już się wyczerpała; nowe rejestracje nie są więc możliwe; kto jednak zdążył to już, ten może mieć pewność załapania się na nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków promocji).]
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji:
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz nie posiada i w ciągu 24 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BGŻ BNP Paribas (wykluczenie dotyczy również współposiadaczy).
Jeżeli posiadasz umowę z BGŻ Optima to możesz uczestniczyć w niniejszej promocji, gdyż obowiązuje tam inna umowa ramowa.
Nagroda. W promocji "Zyskownie w koncie" do wzięcia są bonusy pieniężne wypłacane na konto osobiste - możesz więc z nimi zrobić co chcesz (wydać, przelać lub wypłacić).
Limit. Akcja promocyjna ma być dostępna do 25.11.2018 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 1 000 rejestracji. Gdyby to nastąpiło (a jest niewykluczone, bo dwie wcześniejsze promocje Konta Optymalnego kończyły się przed czasem), informacja o tym fakcie pojawi się na stronie promocji. Wówczas kolejne rejestracje nie będą już możliwe (kto jednak zdąży się zarejestrować przez tym komunikatem, ten może mieć pewność uzyskania swych premii - ale oczywiście po spełnieniu warunków promocji). [Aktualizacja w dn. 31.10.2018 r.: komunikat na stronie promocji świadczy o tym, że pula już się wyczerpała; nowe rejestracje nie są więc możliwe; kto jednak zdążył to już, ten może mieć pewność załapania się na nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków promocji).]
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji:
- zarejestruj się na stronie promocji (udział w promocji możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem tejże strony);
- w kolejnym kroku (na tej samej stronie), najpóźniej do 25.11.2018 r. złóż wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji;
- najpóźniej do 12.12.2018 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej;
- do 31.12.2018 r. aktywuj aplikację mobilną GOmobile dla klientów BGŻ BNP Paribas (aplikacja dostępna jest na urządzenia z oprogramowaniem Android w wersji min. 5.0 oraz iOS);
- w grudniu 2018 i styczniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy):
- wykonaj min. 3 przelewy z konta za pomocą bankowości elektronicznej (internetowej Pl@naet lub aplikacji GOmobile) oraz
- zapewnij wpływy na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł
Za spełnienie tych warunków otrzymasz pierwszy bonus 100 zł. By zdobyć kolejne 100 zł spełnij warunki uzyskania pierwszego bonusu oraz:
- w lutym i marcu (w każdym z tych miesięcy):
- wykonaj min. 3 przelewy z konta za pomocą bankowości elektronicznej (internetowej Pl@naet lub aplikacji GOmobile) oraz
- zapewnij wpływy na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł
Wpływy na sumę min. 1 000 zł, o których mowa powyżej, mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Pieniądze możesz więc przelać np. ze swego konta w innym banku. Wpływ oznacza pojawienie się w historii konta (nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek czas - w każdej chwili możesz więc je wydać, przelać lub wypłacić).
Przelewy, które należy wykonywać po 3 miesięcznie (za pośrednictwem bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej) mogą być przelewami na dowolne konta (z wyłączeniem systemów płatności internetowych m.in. Pay U, Dotpay, BLIK i podobnych).
Przelewy, które należy wykonywać po 3 miesięcznie (za pośrednictwem bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej) mogą być przelewami na dowolne konta (z wyłączeniem systemów płatności internetowych m.in. Pay U, Dotpay, BLIK i podobnych).
O przyznaniu bonusów (odpowiednio pierwszego i drugiego) organizator promocji będzie informować mailowo do 15.02. oraz do 19.04.2019 r. Na pierwszą z tych wiadomości będzie należało zareagować i za pomocą danych w niej udostępnionych niezbędne będzie zalogowanie na stronie promocji i podanie (najpóźniej do 25.02.2019 r.) numeru konta do wypłaty premii. Pierwszy bonus ma być wypłacony do 28.02., a drugi do 30.04.2019 r. Do momentu jego otrzymania należy posiadać aktywne konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej. Ich utrzymanie nie będzie jednak uciążliwe, bo są bezwarunkowo darmowe (o czym pisze niżej).
Kupuj Mobilnie - dodatkowa szansa na 100 zł
Już tylko do 31.10.2018 r. w BGŻ BNP Paribas dostępna jest jeszcze limitowa promocja "Kupuj mobilnie". Udział w niej wziąć mogą zarówno nowi, jak i obecni klienci banku, a do zdobycia są bony po 50 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka oraz na zakupy w serwisie Allegro. By je otrzymać niezbędne jest wykonanie 11 płatności telefonem (za pomocą Apple Pay bądź Google Pay). Sprawdź szczegóły promocji "Kupuj mobilnie" >>
200 zł do sklepów IKEA za kartę kredytową
Gdy już założysz Konto Optymalne (ta kolejność ma znaczenie ze względu na umowę ramową) możesz pomyśleć też o wyrobieniu karty kredytowej w BGŻ BNP Paribas, dzięki czemu zyskasz 200 zł do wydania w sklepach IKEA.
Konto Optymalne - prześwietlenie oferty
Główne cechy konta zakładanego w promocji to:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
- 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce).
W promocji biorą udział wyłącznie wnioski złożone na stronie promocji. Wtedy to jedyną opcją zawarcia umowy z bankiem jest kurier (może on przyjechać na wskazany przez Ciebie adres, nawet inny niż zamieszkania czy korespondencyjny; możesz więc wskazać miejsce pracy lub uczelnię - tam gdzie będzie Ci najwygodniej).
Przydatne dokumenty:
No i takie promocje to ja lubię :)
OdpowiedzUsuńCzyli karta do szuflady, raz na miesiąc przelew np. zleceniem stałym i jedno logowanie by machnąć 3 przelewy. Bajka!
Jeszcze można zrobić 3 zlecenia stałe z konta w BGŻ BNP Paribas by się robiły od grudnia do marca. I już nic robić nie będzie trzeba ;)
UsuńZ tymi zleceniami stałymi z konta w BGŻ BNP Paribas byłbym ostrożny. Bo w sumie to dyspozycja składana jest raz, a przelewy robią się wtedy przez system bankowy, ale nie są zlecane/wykonywane za każdym razem w aplikacji czy bankowości. Najlepiej co miesiąc się zalogować i wykonać te 3 przelewy (by było łatwiej np. do odbiorców zdefiniowanych).
UsuńCo nie zmienia faktu że to będzie jedna z przyjemniejszych i łatwiejszych promocji :)
Usuń3 przelewy. Czy mogą być do tego samego odbiorcy, np. do siebie, czy będzie bezpieczniej do 3 osób z rodziny?
UsuńNie ma znaczenia. Ważne że będą 3 przelewy.
UsuńJeżeli mam lokatę Bezkarną to moge brać udział?
OdpowiedzUsuńJak najbardziej. Jak wspomniałem powyżej, posiadanie umowy z BGŻ Optima nie wyklucza z udziału w promocji.
UsuńSkoro nie trzeba płacić kartą, to co to za kody MCC w załączniku do regulaminu promocji?
OdpowiedzUsuńTeż mnie to zastanawia. Zapewne regulamin był tworzony na podstawie jakiejś wcześniejszej wersji i nie zostało to usunięte ;)
UsuńA czy czasem nie trzeba tych płatności robić by mieć zwolnienie z opłaty za kartę?
UsuńNie trzeba. Karta jest darmowa bezwarunkowo.
Usuń"wykonaj min. 3 przelewy z konta za pomocą bankowości elektronicznej (internetowej Pl@naet lub aplikacji GOmobile)" przelewy do kogo ,innej osoby czy przelew w sensie opłata za coś, np.rachunek? można to wyjaśnić dokładniej?
OdpowiedzUsuńNie jest to sprecyzowane, więc mogą to być dowolne przelewy - np. za rachunki, do kogoś ze znajomych, rodziny lub na własne konto w innym banku.
UsuńNo to wniosek złożony. Teraz czekać na kuriera czy ktoś jeszcze z banku będzie dzwonił?
OdpowiedzUsuńTak, dzwoni konsultant.
UsuńCzy ja dobrze widzę w regulaminie, że można się do tej promocji zapisywać dopiero od 25 października? (pkt 5 regulaminu)?
OdpowiedzUsuńPierwotnie promocja miała wystartować później, stąd pozostałość w regulaminie. Ale w chwili obecnej regulamin został już skorygowany (tzn. promocja jest od 18.10.)
Usuńa jeśli mam KK i podpisaną w tym zakresie umowę ramową to nie dla psa kiełbasa?
OdpowiedzUsuńMożesz spróbować złożyć wniosek ale generalnie ludzie piszą że wtedy nie przechodzi i odsyła do bankowości.
UsuńPytanie mam:
OdpowiedzUsuńUdział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas.
Jak zakupiłem 4 miesiące temu sprzęt rtv w sklepie euro agd na raty a umowę ratalną mam podpisaną właśnie z BGŻ BNP Paribas (ale żadnego konta nie mam), to wyklucza mnie żeby uzyskać ten bonus?
Złóż wniosek. Jeśli nie odeśle cię do bankowości i da się wniosek złożyć to wszystko będzie git.
UsuńCo znaczy nie odeśle cię do bankowości..nie bardzo rozumiem.
UsuńWniosek złożony. Równocześnie zastanawia mnie inna kwestia... Aktualnie posiadam konto W Raiffeisen Bank, które niedługo połączy się z BGŻ. Czy w związku z tym powinienem jak najszybciej wypowiedzieć umowę z Raiffeisen? Czy mogę na razie trzymać konta w obu bankach, a premia będzie niezagrożona?
OdpowiedzUsuńMożesz trzymać. Nie posiadanie konta liczy się tylko przed przystąpieniem do promocji. A później to nie ma znaczenia. Zresztą do fuzji jeszcze daleko.
UsuńZasada jest prosta. Masz konto w promocji to korzystaj dalej. A jak jest po promocji i już nic nie daje to zamykaj.
UsuńWpływ 1000 zł to musi być wynagrodzenie od pracodawcy?
OdpowiedzUsuńNIe. Jest o tym w opisie. Może być nawet przelew ze swojego konta z innego banku.
UsuńWpisałem dane, przy próbie rejestracji zwiecha i pusta strona. Ponowna rejestracja-krzyczy, że złe dane. Można się po prostu zalogować na podane dane, czy już pozamiatane?
OdpowiedzUsuńLink do wniosku powinien przyjść też mailem. A jak nie masz to zarejestruj się na inny adres.
UsuńNiestety nie działa. Ten z maila również. Ktoś ma jakieś info co się dzieje?
UsuńRejestracja i wnioski u mnie i żony bez problemów.
UsuńSprawdź czy nie masz na stronie włączonej jakiejś blokady
UsuńW poprzedniej promocji składanie wniosku za pomocą Firefoxa nie działało poprawnie. Byłem zmuszony użyć IE.
UsuńJeszcze Alior bank nie wypłacił obiecanych 150 zł za zakupy na Allegro.
OdpowiedzUsuńAle Millennium właśnie dzisiaj rano wypłacił 100 zł: "Premia w promocji Zbliż się do" ... Alior po 'zmianie akcjonariatu' coraz mocno pikuje i to w każdym aspekcie - nawet zamykanie konta to tam teraz schody!
UsuńCzy konto można założyć przelewem?
OdpowiedzUsuńNie. Tylko kurierem.
UsuńWitam. Czy tylko ja mam takie przeboje z tym bankiem? Posiadałem u nich kartę kredytową oraz kredyt (oba zamknięte w połowie tego roku) i już po raz trzeci przy okazji kolejnej promocji składając wniosek dostaję mailem info, że anulowano bo jestem użytkownikiem bankowości internetowej. Chodzę więc jak głupi do banku, mówię że czegoś nie zamknęli, niby zamykają, niby nie mam żadnych ich usług... a teraz przy kolejnej promocji znów info na maila: "wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej".
OdpowiedzUsuńCzy to jednostkowy przypadek czy komuś też tak topornie zamykali ten cały system Planet? Ewentualnie może ktoś doradzi jak na nich wymóc wreszcie zrobienie z tym porządku bo to zaczyna być irytujące kiedy omijają mnie kolejne fajne promocje z powodu bałaganu w systemie banku.
Może tylko zablokowali ci bankowość a to trzeba by umowę ramową wypowiedzieć?
UsuńCzy ta umowa ramowa to bankowość internetowa? To jest jakaś nowo-mowa :)
UsuńUmowa ramowa niby wypowiedziana, dla mnie to wygląda właśnie na zwykłą "blokadę" a nie zamknięcie. No ale Bankowcy twierdzą że pozamykane do czasu aż system mi odpowiedzi nie przysyła że ciągle działa :)
UsuńCzy w opisie nie ma czasem błędu? Na stronie promocji jest informacja : W każdym z miesięcy
OdpowiedzUsuńod grudnia 2018 r. do marca 2019 r.wykonaj min. 3 przelewy z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (Pl@net lub Aplikacji GOmobile) oraz zapewnij Wpływy na kwotę min. 1000 zł.
Z mego prześwietlenia wynika to samo. Z tym, że rozpisałem bardziej szczegółowo na 2 okresy (grudzień-styczeń oraz luty-marzec), bo i premia będzie wypłacana w dwóch transzach.
UsuńPrzecież właśnie to napisał.. Przed madrzeniem się czytaj ze zrozumieniem
UsuńZamykanie konta wciąż tylko w oddziale?
OdpowiedzUsuńMożna też listownie
UsuńSposoby wypowiadania umów w poszczególnych bankach zawsze można znaleźć tutaj.
UsuńCzy musi to być list polecony?
UsuńZłotówa, w jakim celu wymagają wyrobienia karty oraz aktywacji aplikacji mobilnej GOmobile jeśli do zdobycia obu nagród wystarczają jedynie przelewy z bankowości? To chyba jakiś błąd?
OdpowiedzUsuńA regulamin kolega czytał?
UsuńBłędu nie ma. Opis jest zgodny z regulaminem.
UsuńA jaki jest cel banku? Jeśli miałbym do wyboru 2 warianty:
I) bank X wymaga wyrobienia karty, zrobienia 10 transakcji na potrzeby promocji, a tak w ogóle to jeszcze na sumę 300 zł miesięcznie, by uniknąć opłaty...
II) a bank (w tym przypadku BGŻ BNP Paribas) wymaga tylko wyrobienia karty, ale nie zmusza do korzystania w niej i w dodatku karta jest darmowa...
To ja zdecydowanie wolę wariant nr II ;)
Hej. Czyli jak wziąłem udział w promocji banku BGŻ z karta kredytowa (200zl do ikea) to juz na te promo sie nie zalapie ?
OdpowiedzUsuńPrzez umowę ramową nie da rady. Choć czytałem że można spróbować i czasem system wniosek przepuszcza. Ale generalnie raczej pojawi się komunikat że masz już dostęp do bankowości internetowej i odsyłacz by tam założyć konto.
Usuńpo 4 dniach dostałem maila, że wniosek anulowany... powodów nie podano,ale:
OdpowiedzUsuń'Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeżeli chcesz otworzyć konto
wejdź na stronę www.bgzbnpparibas.pl i złóż wniosek."
heh czyli może mogę otworzyć, ale nie w promocji :(
Wniosek złożony 18.10, 19.10 informacja że przekazana do wysyłki. Dzisiaj 24.10 i cisza (czyli 5 dzien roboczy). Ktoś już dostał umowę ?? Dzwoniłem wczoraj do nich to informacja ogólnikowa że na dniach....
OdpowiedzUsuńU mnie był dziś kurier rano, ale byłem w pracy i nie mogłem odebrać. Przekazałem informacje mamie by ewentualnie poprosiła o zostawienie umowy, którą bym podpisał na jutro. Łaskawy kurier nie zgodził się w związku z czym chciałem zmienić opcję odbioru na stronie dhlparcel. Po dłuższej rozmowie hmmm z automatyczną sekretarką??? poinformowano mnie, że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki i odesłał umowę do nadawcy czyli Banku. Co ciekawe, kurier nie zostawił żadnych danych do kontaktu, a niby powiedział mamie, że może podjechać do pracy. Co robić? Iść do dowolnego oddziału BGŻ BNP Paribas i pozwolą mi podpisać umowę na miejscu?
OdpowiedzUsuń@Max24 października 2018 20:01
UsuńTo niemożliwe żeby po pierwszej próbie doręczenia odsyłano przesyłki. Z firmą DHL i ich kurierami są poważne problemy a zwłaszcza w przypadku tego rodzaju przesyłek. Nie można takiej przesyłki przekierować np. do Żabki czy Fresh Marketów a przekierowania robione na ich stronie nie działają. Nikt tego nie czyta. Ja zrobiłem takie "przekierowanie" na inny dzień i oczywiście kurier i tak przyjechał (lub nie ponieważ wcześniejsza "próba doręczenia" miała miejsce gdy byłem w domu, tyle że ŻADNEGO kuriera nie było) wtedy gdy mnie nie było mimo tego, że mieli kilka dni na to żeby temat ogarnąć. Musiałem sam pojechać specjalnie do nich i odebrać umowę bo za ileś tam dni chcieli to już odsyłać. Mógłbym podać jeszcze kilka podobnych przykładów i tak np. w jednym z nich, dopiero kurier przyjechał po tym jak zadzwoniłem do banku i bank interweniował. Przesyłka leżała u nich 10 dni od momentu gdy otrzymałem SMS że już do mnie jedzie. W sumie straciłem 3 dni nie ruszając się z domu, piątek gdy otrzymałem SMS o dostarczeniu, poniedziałek bo liczyłem na to, że skoro w piątek nie dotarli to w poniedziałek będą na pewno (podobno w soboty i oczywiście niedziele nie pracują) i w końcu dzień odbioru po 10 dniach od pierwszego SMS-a. Co ciekawe, kurier przyjechał ok. godz. 21:00 mimo tego, że wcześniej w czasie jednej z rozmów telefonicznych - a było ich trochę - poinformowano mnie, że po godzinie 18:00 to już na pewno nie przyjedzie bo o tej godzinie to oni już nie pracują. Nie wiem zatem co bank zrobił że kurier przyjechał tak szybko po telefonie do banku, i że byłem chyba jedynym klientem do którego musiał jechać (umowę podpisywałem w samochodzie kuriera gdzie oprócz mojej przesyłki "na pace" nie było nic).
Proponuję za moim przykładem dzwonić do nich a jak to nie pomoże do banku i powiedzieć dokładnie jak sprawy się mają. Ja zachowuję wszystkie SMS-y i mejle związane nawet z tymi przeprawami z firmą DHL z przed miesięcy. Dodatkowo proponuję nagrywanie wszystkich rozmów z nimi i podobnymi krętaczami. Oczywiście na wstępie takiej rozmowy, trzeba ich poinformować o tym że jest nagrywana. Nie odpuszczaj.
Umowy nie można podpisać w oddziale, a konto założone w oddziale nie zalicza się do promocji.
UsuńTeż miałem taką a raczej nadal jest w trakcie bo nie wiem co z tą umową ale z mbanku i kurierem inpostu. Kurier dzwonił umowilismy sie na konkretna godzine danego dnia po czym dzwoni ze on juz skonczyl na dzisiaj bo nie ma wiecej przesylek a nie bedzie czekal specjalnie 3h. Ok spoko umowilismy sie na dzien nastepny ponownie i kuriera brak, nawet nie zadzwonil. umowa odeslana do banku z racji tego ze nie bylo mnie pod podanym adresem???!!! Bank dzwoni czy nadal jestem zainteresowany i wyslali jeszcze raz umowe. Mail ze jest u kuriera był już ze 2 tyg temu a kurier jakby sie pod ziemie zapadł. Cisza.Żadnego kontaktu. Co w takiej sytuacji? Czy jeżeli nie podpiszę tej umowy to przy nastepnej promocji bede nowym klientem czy będę osobą wnioskującą o inną promocję? Piter
UsuńCzy zabezpieczaliscie skan dowodu np znakiem wodnym? Czy ufacie bankowi na tyle że wysyłacie w ciemno? :p
OdpowiedzUsuńJak długo czekaliście na kuriera. W poniedziałek złożyłem wniosek i dalej cisza.
OdpowiedzUsuńDługo. U mnie był po ponad tygodniu.
UsuńCzy po otrzymaniu premii konto trzeba jakiś czas utrzymywać dalej?
OdpowiedzUsuńNie trzeba.
Usuń23.10 złożyłem wniosek, 24.10 otrzymałem mail, że umowa została przekazana do wysyłki i do tej pory nic więcej. Nie wiem o co chodzi.
OdpowiedzUsuńKurier być może coś nawala. Jeśli masz już numer przesyłki, a umowa nie dotrze do Ciebie do środy, to może warto interweniować na infolinii firmy kurierskiej, by kuriera ponaglono.
Usuńwitam
OdpowiedzUsuńrozpoczęłam zakładać konto, ale przy załączeniu skanu dowodu osobistego stwierdziłam że zrezygnuje z tego konta. po kilku dniach zadzwonił konsultant i potwierdziłam, że rezygnuje. teraz jednak chciałabym założyć konto w tej promocji. czy mogę? pozdrawiam
Brak wtedy zawartej umowy oznacza, że klientem banku się nie stałaś, a więc wykluczać to nie powinno.
UsuńCzyli nie można w tych 3 przelewach zapłacić za coś przelewy 24, pay u czy poprzez inne serwisy? Tylko bezposrednio do osoby lub firmy?
OdpowiedzUsuńLepiej zrób zwykłe przelewy a nie kombinuj bo będzie że to jakiś inny typ transakcji albo coś. Po co szukać sobie problemów. Zwłaszcza że to warunek najprostszy z najprostszych
UsuńWitam, mam pytanie czy wystarczą przelewy internetowe, czy musi to być przez aplikacje mobilne Pl@naet lub aplikacji GOmobile ?
OdpowiedzUsuńWystarczą przelewy z bankowości Pl@net na kompie.
Usuńczy trzeba aktywować kartę? Bo z rozpędu ją wyrzuciłem :(
OdpowiedzUsuńRegulamin promocji nie wymaga aktywacji karty (no i nie są wymagane transakcje). Trzeba ją jednak posiadać do momentu wypłaty nagród (no ale tu powinno wystarczyć, że nie wypowiesz umowy o konto i kartę).
UsuńMiałam problemy z aktywacją aplikacji GOmobile. W jaki sposób mogę sprawdzić, czy na pewno aktywowałam tę aplikację ?
OdpowiedzUsuńZaloguj się i zobaczysz. Jak będziesz widział saldo, historię konta itd tzn że wszystko gra.
Usuńczy aplikację GOmobile wystarczy tylko aktywować do 31.12 - i potem nie ma juz potrzeby w każdym miesiacu jej "odpalać "? Chce mamie - na chwile zmienię karty SIM bo jej telefon nie spełnia warunków :) .... z oprogramowaniem Android w wersji min. 5.0 .......
OdpowiedzUsuńPięknie, zapomniałem o wykonaniu operacji w styczniu, 100 zł poszło się... :)
OdpowiedzUsuńCZy ktoś już otrzymał maila informującego o przyznaniu bonusu?
OdpowiedzUsuńCzekam, ale póki co maila nie widać :/
UsuńDo 15.02. mają czas.
UsuńJeszcze nie
UsuńNadal nic
Usuń14 i nic ... hm
OdpowiedzUsuńMoże jutro będzie...
UsuńJest 15 i nadal nic...
UsuńWłasnie dostałem info o 50zł .. a nie 100zł też tak macie ?
Usuńteż nie mam maila a z jakiego konta wysyłają?
OdpowiedzUsuńz jakiego konta wysyłają?
OdpowiedzUsuńDostałem właśnie wiadomość o przyznaniu nagrody w wysokości 50zł. Nie wiem skąd wzięła się taka kwota skoro w regulaminie jest mowa o 100zł...
OdpowiedzUsuńTakże dziś organizator ma termin rozsyłania maili do uczestników innej promocji ("Bonus dla Ciebie"), gdzie pierwsza z premii wynosi 50 zł... i pewnie z tej przyczyny taki błąd.
UsuńMam i ja 50zł. Mam nadzieję, że premia będzie wypłacona w wysokości 100zł.
UsuńWitam, dziś otrzymałem e-maila z Banku o przyznaniu nagrody za spełnienie warunków ( przelew min 1000zl + 3 przelewy -w każdym miesiącu) tylko nurtuje mnie jedna sprawa...w wiadomości otrzymałem informację o przyznaniu nagrody w kwocie 50zl...co jest powodem że się nie załapałem na bonus w postaci 100zl? Z góry dzięki za odpowiedz
OdpowiedzUsuńja też dostałem informację o kwocie 50zł :(
UsuńJest "Pragniemy przeprosić za błędną informację, wysłaną dzisiaj, odnośnie wartości 1 Nagrody w promocji „Zyskownie w Koncie”.
OdpowiedzUsuń1 Nagroda to 100 zł. wypłacane na Konto.
Dostałam maila :)
OdpowiedzUsuńOd kogo jest ta wiadomość?
UsuńOd przez newsletter-hub.com . Dziś przysłali maila
UsuńDo mnie też przyszedł mail z informacja o nagrodzie w wysokości 50 zł . Już na niego odpisałem .
OdpowiedzUsuńU mnie dalej nic, żadnego maila, jest po 15. Cóż mogę zrobić?
OdpowiedzUsuńU mnie też.Napisałem reklamację.I zobaczym co to da.Na tyle promocji , w których brałem udział to tylko w mbanku było gorzej, po Bgż nie spodziewałem się takich trudności.
OdpowiedzUsuńu mnie jedna wiadomośc o nagrodzie 50 zł, po 20 minutach druga, ze nagroda 100 zł
OdpowiedzUsuńU mnie także nie ma żadnego maila, a warunki spełnione na 100%. Czekać do poniedziałku, czy już coś dzialac?
OdpowiedzUsuńOczywiście że działać. Ja, żona i znajomy już maile dostaliśmy więc raczej wszystko rozesłali co rozesłać mieli.
UsuńMail przyszedł 15 lutego :)
OdpowiedzUsuńKtoś już dostał te 100zł?
OdpowiedzUsuńU mnie brak. Mają jeszcze 2 dni.
UsuńWpłynęło Wam 100 zł ?? Bo u mnie na chwilę obecną cisza....
UsuńU mnie też brak, a już 28.02
UsuńWpadło popołudniu
UsuńJa cały czas walczę , bo nie odpuszczę. Dostałem info ,że nie mam premii bo nie aktywowałem aplikacji na czas( takie info przekazał bank do podmiotu organizującego promocję) oczywiście to nieprawda.Gdy w końcu uzyskałem,informację o dacie mojej aktywacji ( co wcale nie było takie proste)i przekazałem info w wiadomość do podmiotu organizującego promocję,teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji 30 dni.Powiem tak wielkie rozczarowanie. Gdybym wiedział....ale ,cóż , więcej z promocji tego "banku" nie skorzystam po prostu szkoda czasu, ale teraz nie odpuszczę.
OdpowiedzUsuńno trzymają nas do ostatniej chwili z tą wypłatą premii ...
OdpowiedzUsuńJest stówka.
OdpowiedzUsuńU mnie też już jest.
OdpowiedzUsuńI pyk stówka!
OdpowiedzUsuńMam 100 zł i ja. Pierwsza moja tego typu nagroda 🙂 Działam dalej!
OdpowiedzUsuńCzy ktoś otrzymał już drugiego maila?
OdpowiedzUsuńDzisiaj przyszedł kolejny mail z bonusem
OdpowiedzUsuńO ho ho, spore wyprzedzenie.
UsuńJa również takiego otrzymałam.
OdpowiedzUsuńa kasy dalej brak....
OdpowiedzUsuńBrak i teraz , coś czuje że reklamacja będzie musiała iść
Usuńfaktycznie już dziś oststni dzień a nagrody nie ma :(
OdpowiedzUsuńU mnie jest druga stówka. Sprawdzałam ok. godz. 14.00.
UsuńFirma obsługująca tą promocję to totalna porażka . około 1,5 miesiąca się ubiegałem ,żeby odzyskać 1 premię. Dopiero ostra interwencja do banku pomogła.Czuję,że i z druga będzie podobnie.
OdpowiedzUsuńjest kasa :)
OdpowiedzUsuńPrzynajmniej z tym bankiem problemów nie miałem wszystko w terminie i dzisiejsze 100 zł również zgodnie zplanem
OdpowiedzUsuńJak zamknąć konto - tylko w oddziałe?
OdpowiedzUsuńListownie również można. Może ktoś zna jeszcze trzeci sposób? Coś się zmieniło?
UsuńMoje pytanie, co wpisujecie w liście o zamknięcie konta?