Czytelne zasady komentowania mają na celu zachowanie kultury wypowiedzi i trzymanie się tematyki. Zasady nie są w tym przypadku ograniczeniem, ale środkiem do celów jakimi są: rzeczowe informowanie o nowościach i promocjach bankowych, wzajemna pomoc i wymiana doświadczeń. Wierzę, że Tobie zależy na ich realizacji tak samo jak mi.
Poniżej przedstawiam zatem główne założenia zasad komentowania na blogu Bankobranie:
- Możesz pisać komentarze jako użytkownik zalogowany, ale także jako Anonimowy.
- Wypowiedź możesz odnieść do widniejącego już komentarza wykorzystując widoczną pod nim opcję "Odpowiedz" (pozwala to na czytelny przegląd prowadzonej konwersacji). Jeśli poruszasz nowy wątek, komentarz napisz w okienku widocznym pod wszystkimi komentarzami.
- Bądź cierpliwy. Komentarze wymagają akceptacji przed opublikowaniem. Tym zajmuję się samodzielnie, więc wybacz jeśli do pojawienia się komentarza na blogu przyjdzie Ci trochę zaczekać - czasem mam życie prywatne ;)
- Nie opublikuję komentarzy, których autor jednocześnie podlinkowuje adres strony internetowej. Nie mogę bowiem brać odpowiedzialności za treści tam zamieszczone.
- Zawsze komentuj zgodnie z tematem wpisu, odnosząc się do opisywanej w nim promocji. Wątki dotyczące innych promocji organizowanych przez ten sam podmiot a także dotyczące wcześniejszych edycji danej promocji powinny pojawiać się pod wpisami dedykowanymi konkretnej ofercie/edycji.
- Ze względu na zawartość nie opublikuję komentarzy
- w których są treści wulgarne, agresywne, nawołujące do nienawiści, obrażające osoby indywidualne, grupy, społeczności i inne;
- z prywatnymi adresami mailowymi, telefonami kontaktowymi;
- z deklaracjami (być może) bez pokrycia, a przede wszystkim z obietnicami podziału zysku z premii np. w programach poleceń
- z kodami poleceń, linkami polecającymi
- z niezweryfikowanymi linkami do wniosków, stron internetowych i blogów, za których treść i wiarygodność nie odpowiadam;
- niemerytoryczne, prześmiewcze, drwiące lub obrażające autora postów lub innych komentujących. - W komentarzu nie umieszczaj danych osobowych i teleadresowych. Np. jeśli cytujesz mailową odpowiedź pracownika banku, usuń dane osobowe z jego stopki.
Dziękuję za stosowanie się do powyższych wytycznych. Życzę czerpania przyjemności z czytania wpisów i komentarzy, jak również korzyści z bankobrania :)