Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bonusy pieniężne do 350 zł za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas

700 zł od Santandera ⭐ Nest Bank: 900 zł + do 7,6%1100 zł za kartę Citi1020 zł od BNP Paribas650 zł od Millennium500 zł od ING

10.07.2019

Bonusy pieniężne do 350 zł za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas

Wystartowała nowa promocja konta osobistego w BNP Paribas.

Tym razem do wzięcia czekają gwarantowane bonusy pieniężne na rekordową sumę aż 350 zł za otwarcie konta wraz z wydawaną do niego kartą Otwartą na eŚwiat i spełnienie całkiem prostych warunków. Warto też zwrócić uwagę, że bank skrócił okres wykluczenia dla byłych klientów! Teraz, by załapać się na promocję, wystarczy nie posiadać konta w BNP Paribas od zaledwie 9 miesięcy.

[Promocja zakończona. Sprawdź inne aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]

Dla kogo promocja? Udział brać może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 9 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku. Z promocji wykluczeni są współposiadacze kont w tych bankach. Uczestnikiem może być jednak osoba nawet obecnie posiadająca umowę z BGŻ Optima.

Nagroda. Dzięki promocji "Bezpiecznie w sieci" (nazwa promocji nawiązuje do karty płatniczej wydawanej do konta, która daje dodatkowe ubezpieczenia związane z korzystaniem z Internetu) uzyskać można 2 gwarantowane bonusy pieniężne w wysokości 200 i 150 zł, które wpłyną na Twe konto (środki będzie można zatem wykorzystać według własnego uznania - przelać, wypłacić bądź wydać na dowolny cel). Łącznie otrzymasz 350 zł. Ostateczny zysk wyjdzie jednak nieco mniejszy, bo trzeba uwzględnić opłatę za kartę do konta. Ale to wciąż bardzo dobry wynik na czysto (ponad 300 zł)!

Limit rejestracji w promocji. Organizator przygotował się na udział maksymalnie 2 500 osób. Akcja może więc zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, to komunikat o zakończeniu akcji pojawi się na stronie promocji, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Kto więc zdąży to zrobić, ten może mieć pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków).

Zasady promocji. By zgarnąć gwarantowane nagrody w ramach akcji "Bezpiecznie w sieci":
  • zarejestruj się na stronie promocji (udział w promocji możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem tej strony);

    [Uwaga: pojawia się problem z otwarciem strony promocji, gdy blog przeglądany jest z poziomu aplikacji Facebooka. Jeśli nie możesz wejść na stronę promocji, spróbuj to zrobić z poziomu "zwykłej" przeglądarki (np. Chrome, Firefox itp.) na komputerze, telefonie lub tablecie];
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 28.07.2019 r. zawnioskuj o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego Kartą Otwartą na eŚwiat; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji; 
  • do 4.08.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej; 
  • w sierpniu i wrześniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonaj: 
    • 3 przelewy ze swego konta w BNP Paribas oraz
    • płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł.

Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz pierwszy z bonusów (200 zł). No ale to przecież nie wszystko, bo do wzięcia jest także drugi gwarantowany bonus (w wysokości 150 zł). By go zdobyć, spełnij warunki uzyskania pierwszego z bonusów oraz: 
  • w październiku i listopadzie 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) wykonaj: 
    • 3 przelewy ze swego konta w BNP Paribas oraz 
    • płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł.

I to już wszystko, by łącznie zgarnąć aż 350 zł!

Wypłata bonusów w promocji "Bezpiecznie w sieci"


O przyznaniu bonusów, organizator promocji będzie informować mailowo:
  • do 20.10. (o bonusie 200 zł za otwarcie konta oraz spełnienie warunków w sierpniu i wrześniu) oraz 
  • do 20.12.2019 r. (o bonusie 150 zł za spełnienie warunków w październiku i listopadzie). 

Na pierwszą z tych wiadomości będzie należało zareagować i najpóźniej do 25.10.2019 r. zalogować się na stronie promocji (ta możliwość dopiero zostanie tam udostępniona, a we wspomnianym mailu otrzymasz kod niezbędny do logowania), gdzie do podania będzie konieczny numer rachunku konta założonego w promocji - bo to właśnie na ten rachunek będą wpływać bonusy. Ich wypłata przewidziana jest do 31.10. oraz 31.12.2019 r. Pamiętaj, że do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.


Ważne wskazówki dla uczestników promocji "Bezpiecznie w sieci"


Spełniając warunki promocji, pamiętaj o poniższych zasadach:

▶️ Przelewy jakie należy wykonać na potrzeby promocji mają być zlecone za pośrednictwem bankowości internetowej (Pl@net) lub aplikacji mobilnej dla klientów BNP Paribas (GOmobile). Mogą to być przelewy na dowolne kwoty, wykonane np. na Twe konto w innym banku. Do promocji nie zostaną zaliczone przelewy natychmiastowe, ani przelewy wykonane za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych ("tj. Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych").

▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku bank pod uwagę nie weźmie transakcji wykonanych "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".

▶️ Jeśli chodzi o płatności kartą, to regulamin promocji wyklucza transakcje w niektórych miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (kody te wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

▶️ Jeśli udział w niniejszej promocji zechce brać również ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat


Konto Otwarte na Ciebie, czyli konto osobiste zakładane w BNP Paribas na potrzeby promocji, to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 
  • Karta Otwarta na eŚwiat (bo tylko wyrobienie tej karty kwalifikuje do udziału w promocji) - to karta, za którą bank pobiera bezwarunkowo 6 zł miesięcznie; dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp. (dla zainteresowanych na końcu wpisu linkuję do warunków ubezpieczenia)
  • 0 zł za wypłatę gotówki z dowolnych bankomatów w Polsce oraz na świecie z bankomatów grupy BNP i Global Alliance za granicą.

Złożenie wniosków o konto objętych promocją możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Umowę z bankiem zawrzesz za pomocą kodu z SMSa od banku. Po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy już kartę do konta).

💡 Gdy już otworzysz konto w powyższej promocji (ta kolejność ma znaczenie ze względu na umowę ramową), możesz również zainteresować się inną promocją tego banku: z kartą kredytową BNP Paribas uzyskasz aż 400 zł do wykorzystania na zakupy (na Allegro lub w sklepach Douglas, Empik albo RTV Euro AGD). Zatem otwierając konto, a później wyrabiając kartę kredytową, z jednym bankiem zyskać możesz łącznie 750 zł!


Przydatne dokumenty:

150 komentarzy:

  1. No i łapię się! Już w piątek będę mógł złożyć wniosek. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie można zrezygnować z karty? Ile opłat poniosę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wypłacie drugiego bonusu czyli 31.12. Jak konto założysz w lipcu to opłaty będą za sierpień-grudzień.

      Usuń
    2. No i te opłaty to wada.

      Usuń
    3. 350 zł - 5 x 6 zł = 320 zł na rękę! Trudno znaleźć więcej z tak krótką karencją

      Usuń
    4. Kartę można zlikwidować natychmiastowo czy obowiązuje jakiś okres wypowiedzenia? Czy zamknięcie konta też ma jakiś okres wypowiedzenia?

      Usuń
    5. Z karty można zrezygnować od razu. Okres wypowiedzenia umowy o konto to standardowo 30 dni. No ale to na luzie bo konto jest darmowe.

      Usuń
    6. czyli 31.12 dzwonię, ze likwiduję kartę.
      Czy konto mogę zlikwidować od razu, czy musze je trzymać 6 miesięcy zeby nie zapłacić 25 zł opłaty (ta opłata jest przy innej promocji)

      Usuń
    7. Opłata za rezygnację z karty przed upływem 6 miesięcy dotyczy tylko kart kredytowych, a nie kart debetowych (wydawanych do konta).

      Usuń
  3. Tak, skrócili karencję do 9 m-cy, ale jednoczenie objęli nią klientów Raiffeisen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dobrych kilku edycji jest takie wykluczenie. Co z punktu widzenia bankowców dziwić nie może bo po co mieliby dawać premię za otwarcie konta przez klientów, których i tak już mają (i za to zapłacili ale właścicielowi Raiffeisena)?

      Usuń
    2. Zamknąłem Raiffeissena w grudniu i teraz żałuję że tyle zwlekałem

      Usuń
  4. Brak wykluczenia transakcji z MCC4111 oraz z MCC4900 - plus dodatni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to takiego??? żeś uradowany???

      Usuń
    2. MCC (Merchant Category Code) to czterocyfrowe oznaczenie nadawane przedsiębiorstwu działającemu w danej branży w momencie zainstalowania terminalu do płatności kartami.

      Usuń
    3. Koledze chyba chodziło, jakie kategorie sklepów kryją się pod kodami 4111 i 4900

      Usuń
    4. Już wiem jakie kategorie, zupełnienie moja bajka

      Usuń
  5. przyszedł mail "dokończ wniosek" wczytywało się godzinę, a teraz wyskakuje BŁĄD 404

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie to samo.... Ktoś ma pomysł, co robić dalej?

      Usuń
  6. Oszaleję,oszaleję-ale kuszą te promocje bankowe! Bankobranie zaczęłam od marca,wpłynął już bonus od mbanku,czekam na Millenium,teraz Santander..konto w Getin ,żeby utrzymać oprocentowanie ( oraz kod polecenia od Mr.Złotówy)...I to lawirowanie pomiędzy bankami,żeby zapewnić te wpływy i platności kartą-obskoczyć tym jednym tysiącem klika banków po kolei . A ja miałam przedtem jedno konto przez x lat w małym banku.Jak wy sobie radzicie z tym,żeby to spamiętać? Ja na razie zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo : )

      Usuń
    2. Ja zaczęłam od marca teraz mam 11 kont, nie jest łatwo ogarnąć to wszystko, narazie wpłynęło 730 zł zysku, niedługo będzie dużo więcej 😊

      Usuń
    3. Ja co miesiąc zapisuję jakie kwoty mam wpłacić do jakiego banku i ile przelewów wykonać oraz ile płatności kartą zrobić i odhaczam wykonanie.

      Usuń
  7. Uwaga! BNP Paribas od pewnego już czasu zamieszcza w umowie klauzulę umożliwiającą mu pobranie opłaty za wypowiedzenie umowy przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ogólnych warunkach Umowy Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu (§ 58, ust. 6, pkt. 1) jest mowa o tym, że "W przypadku wypowiedzenia Umowy o prowadzenie konta przez Bank lub Posiadacza opłata nie jest pobierana, chyba że wypowiedzenie Umowy nastąpiło przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia", ale ten punkt dotyczy opłaty za prowadzenie konta, a to konto... jest darmowe bez warunków :)

      Usuń
    2. Mr. Złotówa, a skąd wniosek, że ten punkt dotyczy opłaty za prowadzenie konta? Opłaty za prowadzenie konta dotyczy tylko pierwsze zdanie w tym punkcie. Drugie i trzecie zdanie wyraźnie dotyczy opłaty za złożenie wypowiedzenia, bo brzmią one następująco: "W przypadku wypowiedzenia Umowy o prowadzenie konta przez Bank lub Posiadacza, opłata nie jest pobierana, chyba że wypowiedzenie Umowy nastąpiło przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia. Opłata pobierana z tego tytułu nie może przekraczać kosztów poniesionych przez Bank w związku z zawarciem Umowy."
      Zwróć też uwagę, że zamieszczenie tej klauzuli w umowie ma związek z obecnym brzmieniem ustawy o usługach płatniczych, a konkretnie art. 35 ust. 4: "Dostawca może pobrać od użytkownika opłatę za wypowiedzenie umowy ramowej, w przypadku gdy wypowiedzenie nastąpiło przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia, a umowa ta przewiduje możliwość pobrania tej opłaty. Opłata pobrana od użytkownika z tego tytułu nie może przekraczać kosztów poniesionych przez dostawcę w związku z zawarciem umowy ramowej."
      Oczywiście z samego zamieszczenia tej klauzuli w umowie nie wynika jeszcze, że opłata taka jest przez bank faktycznie pobierana, bo do tego potrzebne byłoby jeszcze wskazanie w Tabeli opłat konkretnej wysokości tej opłaty, a tego chyba bank (póki co) nie uczynił?

      Usuń
    3. No właśnie! Opłaty w TOIP nie ma to śpimy spokojnie.

      Usuń
    4. Czyżby tu chodziło o opłatę tego samego rodzaju jaką drzewiej miał Pekao SA w przypadku zamknięcia konta przed upływem 3 m-cy od jego otwarcia?

      Usuń
    5. I jeszcze jedno. Ten sam przepis ustawy o usługach płatniczych ma oczywiście zastosowanie do kart kredytowych. I w tym przypadku BNP Paribas faktycznie pobiera taką opłatę, no ale tu jej wysokość jest konkretnie wskazana w odpowiedniej Tabeli opłat i wynosi 25 zł.
      PS. Z tego co wiem, to BNP Paribas jest bodaj jedynym bankiem, który w umowach konta przewiduje pobieranie opłaty za wypowiedzenie umowy przed upływem 6 miesięcy od dnia jej zawarcia. A skoro przewiduje, to z czasem pewnie zacznie taką opłatę pobierać, bo do tego wystarczy już tylko drobna zmiana Tabeli opłat.

      Usuń
    6. @Anonimowy, 10 lipca 2019, 21:31

      Nawet drobna zmiana TOiP-y to powód do zamknięcia konta w trybie natychmiastowym :)

      Usuń
    7. @Anonimowy 10 lipca 2019 21:56
      Oczywiście, tyle tylko, że zmianę tabeli opłat bank może wprowadzić po 2 miesiącach od poinformowania o takim zamiarze, a większość promocji wymaga posiadania konta przez okres dłuższy niż 2 miesiące. Zatem zamykając konto w trybie natychmiastowym, sam wykluczyłbyś się z udziału w promocji.

      Usuń
  8. Za to że kurier przywiezie kartę coś nie płaci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic. Na dodatek masz szansę przytulić od banku 350 zeta :)

      Usuń
    2. Nie. Kurier jest na koszt banku.

      Usuń
  9. A kiedy będzie można zamknąć konto ? 31.12 czy 1.01 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak 31-go grudnia dostaniesz premię to rezygnujesz z karty a wypowiedzenie konta możesz sobie złożyć też wtedy albo w styczniu.

      Usuń
  10. Rozumiem, że posiadajac kartę kredytową w tym banku zalozona z innej promocji moge skorzystać teraz z promocji na konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był problem przez umowę ramową, ale teraz rzekomi już można.

      Usuń
  11. Czy mogę skorzystać z promocji
    Konto zamknięte z dniem 29.06.2018
    karta kredytowa zamknięta z dniem 13.10.2018
    Mogę zakładać i dostanę bonusy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz. 9 miesięcy od zamknięcia konta już minęło. Data zamknięcia karty kredytowej nie ma znaczenia.

      Usuń
    2. Liczy się umowa ramowa!

      Usuń
    3. A czy dostęp do sytemu Planeta przy karcie kredytowej to nie jest umowa ramowa ??

      Usuń
  12. Czy dobrze rozumiem regulamin - moge dziś przystąpić na stronie do promocji a dopiero po 20.7 (zamkniecie konta 20.11.2018) złożyć wniosek o otwarcie Konta Osobistego ? (Karencja dla nowych klientów to chyba 270 dni a nie pełne miesiące.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważniej policzyłem i u mnie minęło tylko 8 miesięcy, szkoda

      ę

      Usuń
    2. Dokładnie! Masz 8 miesiecy, a nie 9. Ale generalnie jest tak że rejestracja rezerwuje złożenie wniosku do 28-go

      Usuń
  13. Czy karta kredytowa w BNP przeszkadza we wzięciu udziału w promocji- jakaś jednoznaczna odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się do pytania - mam kartę kredytową przeniesioną z Raiffeisen, mam do niej podgląd poprzez bankowość internetową - czy to wyklucza z promocji?

      Usuń
    2. Złóż wniosek. Kiedyś przeszkadzała ale teraz coś zmieniali.

      Usuń
  14. Witam,mr. Złotówa mam pytanie może Ty będziesz mógł pomóc zawnioskowałem o konto w poprzedniej promocji BNP czyli Zyskaj w promocji aż 300 zł za konto osobiste w BNP Paribas wypełniłem formularz na stronie promocji ,ale później zobaczyłem tą promocję 350 złotych i lepsze łatwiejsze warunki czy jeśli nie podpisałem umowy o konto mogę wziąć udział w tej promocji ? zamiast w tej poprzedniej ? Czy się załapię bo w niektórych promocjach klient który wnioskował już o coś w banku jest wykluczony i nie może brać udziału chociaż nie ma z nim podpisanej żadnej umowy ,jak jest w tym przypadku ? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zasadach obowiązujących do niedawna - gdy umowa była zawierana przy kurierze - taka opcja (rezygnacja z podpisywania, anulowanie wniosku i nowa rejestracja) wchodziła w grę. Teraz podpisanie umowy następuje online, a kurier przybywa w celu weryfikacji tożsamości. I w tym może tkwić szkopuł. Względnie można odstąpić jeszcze od umowy (jeśli od zawarcia umowy nie minęło 14 dni) i... teoretycznie można by skorzystać z nowej promocji. Ale byłbym ostrożny przed taką decyzją, bo niestety nie wiadomo czy nie pojawią się jakieś przeszkody techniczne (np. system czegoś nie będzie chciał przepuścić lub coś podobnego). Nie chciałbym podpuścić coś takiego podpowiadając (trochę też w myśl przysłowia o wróblu w garści i gołębiu na dachu).

      Usuń
  15. Witam,złożyłam wniosek o otwarcie konta przez internet, a po zakończeniu procesu ukazała się informacja :
    Weryfikacja nie powiodła się.
    Udaj się do najbliższej placówki by otworzyć konto.
    Czy założenie konta w oddziale nie wyklucza z promocji?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    zarejestrowałam się w promocji, z linku podanego w mailu wypełniłam wniosek. Weryfikacja zakończyła się pomyślnie i miało mnie przekierować na stronę do podpisania umowy. Niestety kręciło, kręciło i się chyba zawiesiło. W końcu nie przekierowało i co teraz powinnam zrobić? Jeszcze raz wypełnić wniosek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem tak samo.
      Po wypełnieniu drugiego wniosku odrzuciło mi go, bo mam już złożony wniosek.
      Po kontakcie z infolinią mieli sprawdzić, oddzwonić - cisza.
      Jutro spróbuję dokończyć w oddziale.

      Usuń
    2. Dzięki za informację przynajmniej wiem, że nie ma sensu wypełniać wniosku po raz drugi. Na infolinię promocji się w piątek nie dodzwoniłam, wysłałam mail'a ale odpowiedzi brak.Proszę daj znać czy w oddziale dało się coś załatwić.

      Usuń
    3. Byłem wczoraj w oddziale.
      Odpowiedź: nic nie mogą zrobić, bo to promocja internetowa.
      Odsyłają na infolinię.
      Posiedziałem tam sobie, podzwoniłem na infolinię - tam przerzucali mnie z numeru na numer, aż wyszedłem. Z oddziału, nie z siebie:)
      Z domu spróbowałem jeszcze raz i udało się zgłosić reklamację. Mam czekać do jutra, ale mam numer sprawy i nazwisko człowieka z infolinii.
      Ale i tak na początku chcieli anulować wniosek i żebym spróbował złożyć kolejny. To mogłoby zadziałać, bo jest coraz więcej komentarzy w sieci od tych, którym się udało.
      Ale bałem się, bo nie wiem kiedy te 2500 wniosków się skończy.
      Później sugerowali podpięcie ręczne w oddziale, ale powiedziałem, że właśnie stamtąd wróciłem.
      Ogólnie chyba wszystko zależy od oddziału i kto się trafi na infolinii.
      Bo każdemu mówią co innego.
      Trzeba próbować, do skutku lub wyczerpania nerwów...

      Usuń
  17. Witam,

    jeśli podczas rejestracji na stronie promocji podałem zły numer telefonu to jak to odkręcić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłeś wniosek?
      NIE: zarejestruj się raz jeszcze
      TAK: napisz do organizatora prośbę o zmianę

      Usuń
  18. witam, czy jest określona minimalna kwota wpłaty na konto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Konto nie wymaga wpłat bo jest darmowe. A w promocji też nie ma takiego wymogu.

      Usuń
    2. Wymogu nie ma i zarazem jest. Bo trzeba wykonać 3 przelewy wychodzące z konta - jeśli go więc nie zasilę to raczej przelewow nie wykonam😉

      Usuń
  19. Cześć, podpisałam umowę,był kurier z kartą i po tym chciałam się zalogowac na stronę banku-po wpisaniu loginu pojawia się "aktywuj konto" i wtedy pojawia się ostrzeżenie,że polączenie nie jest prywatne i strona www.ikonto jest niezabezpieczona.Mam tak na kompie w pracy (bardzo zabezpieczony) i w domu (raczej średnio) Czy też tak mieliście ? Trochę się tego obawiam bo to jednak strona bankowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat przerobiony już w poprzednich promocjach tego banku. Przejrzyj sobie komentarze do wpisów dotyczących tych promocji. W skrócie wygląda to tak:
      1. Aktywuj kartę do konta, tzn. wyślij smsa zgodnie z instrukcją załączoną do karty. W smsie zwrotnym dostaniesz PIN do karty.
      2. Poczekaj aż dostaniesz smsa z potwierdzeniem aktywowania konta. Może przyjść po kilku godzinach od aktywowania karty.
      3. Zaloguj się do bankowości internetowej. Przekierowanie nastąpi już na stronę z prawidłowym certyfikatem (bezpieczną).

      Usuń
    2. Dzięki ,jutro to zrobię bo wszystko prócz logina zostawialam w pracy..

      Usuń
    3. Anonimowy15 lipca 2019 18:50
      dzięki za instrukcję! Miałem tę samą sytuację i teraz wszystko zadziałało.

      Usuń
    4. Witam powiedzcie mi czy po wypełnieniu całego formularza rejestracyjnego w internecie dzwoni do was jeszcze jakaś osoba z banku czy od razu przyjeżdża kurier? Jak długo po złożeniu wniosku przez internet czeka się na kuriera i jakie dokumenty przywozi. Dzięki za odpowiedz

      Usuń
    5. Do mnie dzwoniła pani ,w sumie taka powitalna rozmowa,potwierdzała np.adres zamieszkania,adres wysyłki( podałam do pracy) zwracała uwagę,że kartę należy aktywować w ciągu 7 dni i tyle.Kurier potem dzwoni już jak dostarcza kopertę.W kopercie jest karta plus instrukcja do aktywacji( wysyła się podany tam pin na sms)Po aktywacji konta już na stronie umowa przychodzi na maila)

      Usuń
    6. W moim przypadku aktywacja karty nic nie dała, dalej przekierowywało mnie na stronę ikonto.pl która jest niby niebezpieczna okazało się na infolinii ze w zeszłym tygodniu mieli awarie i trzeba się udać do oddziału żeby aktywować bankowość - byłem już dwa razy dostałem nowy login ale dostępu do konta dalej nie mam

      Usuń
  20. cd mojego postu z 17:40 : przeglądnęłam ich facebooka i tam ludzie piszą(post z 13.06) że mają to samo co ja (jest zdjęcie)
    No nieciekawie to wygląda dla klientów banku,ja mam konta w kilku bankach prywatnie,w pracy też używam kilku kont służbowych w różnych bankach i taka sytuacja nigdy mi się nie przytrafiła.Strach się bać...

    OdpowiedzUsuń
  21. Pytanie do starszych stażem bankobiorców. Półtora roku temu zamknąłem konto w bgż wraz z umową ramową (brak dostępu do logowania itp), teraz otworzyłem na nowo w promocji. Czy to normalne, że dane są przechowywane i dostałem ten sam login i mam całą historie kontaktu z bankiem i np. szablony, a numer rachunku jest tylko nowy? Nie przeszkadza to w udziale w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalne. Większość banków tak robi że zachowuje login. zaufanych odbiorców, wiadomości, limity, zgody. W niczym to nie przeszkadza.

      Usuń
    2. No może raz przeszkadzało. Pamiętam historię z BZ WBK jak zachowane były stare zgody na nie, a regulamin wymagał zgód na tak. Mimo ich zaznaczenia na tak we wniosku, były ciągle na nie. Trzeba było składać reklamacje ale na szczęście dowód zaznaczenia na tak był w umowie.

      Usuń
  22. Witam,przy składaniu wniosku proszę mnie o zaakceptowanie "Zgoda na przystąpienie do ubezpieczenia bez dodatkowych opłat"? Dlaczego? Czy muszę to dodawać? Nic o tym nie ma w tym tekście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eKkarta świat ma to ubezpieczenie wbudowane. To ta Cyber pomoc.

      Usuń
  23. Może głupie pytanie, ale może ktoś tak samo roztrzepany jak ja przerabiał ten temat - jak i gdzie można się dowiedzieć kiedy się zamykało konto? Wiem że jest to miesiąc po złożeniu wypowiedzenia, ale też nie pamiętam kiedy składałem wypowiedzenie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii można się dowiedzieć. Sprawdzałem jakiś miesiąc temu.

      Usuń
    2. Potwierdzam. Szybko i prosto.

      Usuń
  24. To jest bank w którym naliczają opłaty za prowadzenie konta nawet jak spełni się wszystkie wymagane warunki bezpłatności takiego konta. Naliczyli mi 12 zł opłaty pomimo tego, że zrobiłem wymagane płatności pond to co jest wymagane. Po 10 dniach zwrócili te 12 zł ale rzecz w tym, że zrobili tak nie tylko mi ale podobno wszystkim swoim klientom. Policzcie sobie ile kasy przez ten krótki czas zarobili na tym bezodsetkowym kredytowaniu się!
    Kasy za udział w jednej z promocji mi do dzisiaj nie wypłacili (wszystkie warunki spełnione) chociaż składałem 2 razy reklamację. Znaleźli taki wybieg jak przy zwrocie tej opłaty żeby tylko nie nazwać tego niesłusznie pobraną opłatą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy przy składaniu wniosku trzeba zaznaczyć wszystkie zgody (pod danymi przy rejestracji)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgody nie są wymagane.

      Usuń
    2. ale jak nie udzielę zgody, to jak ta firma dokona weryfikacji mojego uprawnienia do
      otrzymania Nagrody w Promocji?

      Usuń
  26. Czy zamiast kuriera można podpisać umowę w oddziale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Wniosek musi być złożony za pośrednictwem strony promocji, a wtedy finalizacja odbywa się za pośrednictwem kuriera.

      Usuń
  27. Dzwonili z banku,z inf iż poprawili co było do poprawienia i strona powinna działać poprawnie.Wysłali nowy link do promocji 350 zł. Konsultat twierdzi, że kwota przelewów i płatność kartą się sumują. Czyli jak wykonam przelewy na 250 zł to kartą mogę wydać tylko 50 zł. Czy konsultat ma rację? Czytam regulamin i rozumiem go zupełnie inaczej, przelewy to jedno a 300 zł wydane kartą to drugie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma racji. Dobrze rozumiesz regulamin.

      Usuń
  28. Które zgody są wymagane, wszystkie 4? czy jak nie zaznaczę trzech ostatnich to jak spółka A. zweryfikuje spełnienie warunków i wypłaci premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie rejestracji? Wszystkie 4. Dalej nie przejdziesz.

      Usuń
  29. Jak to jest z umowa. Czekam na kuriera już tydzień i po śledzeniu przesyłki cały czas tkwi w magazynie(DHL) żadne zmiany jeśli chodzi o adres niemożliwe a nie bedzie mnie w domu. Moje pytanie jeśli do końca miesiąca nie przyjedzie kurier i nie podpisze umowy to mimo mimo wszystko muszę ją podpisać powiedzmy po 31.07?? Nawet jak już promocja nie będzie mnie obejmować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś interwencję na stronie internetowej albo infolinii DHL. Możesz też sam odebrać przesyłkę w Oddziale DHL.

      Usuń
    2. W tym problem ze nie mam możliwości zmiany adresu lub przekierowania do żadnego punktu. A na infolinia to jakiś automat nie mogłem połączyć się z żadnym konsultantem. Wiecie co w przypadku jeśli w terminie nie aktywuje konta?

      Usuń
    3. Jakiekolwiek zgłoszenia czy przekierowania na stronie DHL - tak jest u mnie - nie mają sensu. Przerabiałem ten temat z nimi na różne sposoby. Batalia trwała przez pół miesiąca. W końcu jak sam pojechałem i odebrałem przesyłkę podpisując na miejscu umowę, to po dwóch tygodniach mi odpisali na mejla "Uprzejmie informujemy, iż zgłoszenie internetowe zostało anulowane, ponieważ przesyłka o numerze xxx została doręczona w dniu xxx".

      W innym przypadku zadzwoniłem do banku z którego promocji chciałem skorzystać. Przedstawiłem im szczegółowo sprawę i powiedzieli że to sprawdzą. Kurier przyjechał w sobotę ok. godz. 21 gdzie wcześniej mi na infolinii DHL powiedziano że w soboty oni nie pracują a w tygodniu to tylko do godziny 18. Jedyna przesyłka jaką miał "na pace" była do mnie (podpisywałem papiery przy samochodzie). Nie wiem "co i jak" ale zadzwoniłem do banku informując że właśnie odebrałem przesyłkę i podziękowałem.
      Tak właśnie działa DHL w Polsce.

      @Anonimowy 26 lipca 2019 12:21
      Jeżeli nie podpiszesz umowy w wymaganym terminie, to niestety promocja Ci przepada a umowy nie musisz podpisywać.

      Usuń
  30. @Mr. Złotówa:
    Najpierw opis stanu:
    Karta doszła, wpłaciłem pieniądze, wydałem tą kartą 5 zł. Według stanu w bankowości elektronicznej nie mam wydatków, nie mam blokad, a jednak dostępne mam 95 zł. Co więcej: nie mam żadnych kart!

    Teraz pytanie:
    Nie mam szczęścia, czy ten horrendalny bałagan jest u nich typowy? Czy powinienem się spodziewać problemów w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
  31. powiedzcie mi jaki jest kolor tej karty na eświat??? srebrny?

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam,
    opiszę moją sytuację dlatego, że zakładałem konto w tej promocji (nazwa Bezpieczeństwo w sieci) poprzez tego bloga. Złożyłem wniosek, podpisałem umowę i aktywowałem kartę dostarczoną przez kuriera....ale okazało się, że karta została podpięta do "jakiegoś" drugiego rachunku fikcyjnego, który założył się poprzez błędnie działający system informatyczny.Nadmienię, że wg systemu wydano mi 3 karty z tego 2 już są zastrzeżone. Po 2 wizytach w oddziale i 3 rozmowach na infolinii(gdzie informowano mnie w dwóch różnych wersjach mojej sytuacji) okazało się, że mój problem obecne nie jest możliwy do rozwiązania i mogę albo czekać (nie wiadomo ile), albo rozwiązać umowę za porozumieniem stron. Oczywiście, sytuacja wyklucza mnie z innych promocji tego banku na jakiś czas. Ogólnie - bank porażka i zastanowię się dwa razy czy kiedykolwiek z niego skorzystać. Panująca tam dezinformacja pomiędzy informacjami uzyskanymi w oddziale i na infolinii jest przerażająca. Piszę aby było wiadomo, że nie zawsze jest tak kolorowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapłaciłam za zakup na allegro karta za pomoca Google pay ale na koncie Paribas w historii widnieje płatność PayU jak zostanie zakwalifikowana ta płatność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dokładnie tak samo, niby wybierasz google pay, ale w historii i tak jest payu, więc chyba bezpieczniej robić to w sklepach stacjonarnych...

      Usuń
    2. zawsze pozostaje reklamacja skoro wyraznie w regulaminie dopuszczają google pay, np. allegro przez google pay zapisało mi się jako payU, a paczkomaty przez Google pay jako google pay

      Usuń
    3. Ja też jestem w kropce, na allegro nie mam żadnych innych kart, przy płatności wklepuję dane mojej, a w szczegółach transakcji pisze jak byk PayU. No to da się płacić na allegro samą kartą w końcu żeby zaliczyli, sprawdził ktoś z Was już to? Czy potem mi je odrzucą przez ten zasr... dopisek?

      Usuń
    4. otrzymałam kod, więc u mnie taką płatność zatwierdzili

      Usuń
    5. Potwierdzam. U mnie płatności na Allegro też zaliczone.

      Usuń
  34. Otrzymałam wyciąg z konta ale płatności z ostatnich 2 dni miesiąca nie są zaksięgowane czy tzn że nie zalicza mi tych płatności do wymaganych 300zl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczy się czas zaksięgowania a to kiedy były wykonane.

      Usuń
    2. Ok dziękuję :)

      Usuń
  35. Mam pytanie do @PiotrW2, wpis z sierpnia 2019 15:24 i innych osób którym wydawane karty przypisywały się do innych rachunków-

    Czy bank dostarczył wam w końcu karty debetowe?

    Ta sama sytuacja powtarza się w lipcowej promocji, czekamy na karty już trzy tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponawiam pytanie- czekam na karte juź miesiac
      (interwencje bez skutku ,odpisali mi ze moge si próbować zalogować bez karty)

      Usuń
  36. W tym "banku" co miesiąc mimo spełnienia warunków bezpłatności pobierają po 12 zł opłaty, po czym bez żadnego tłumaczenia po 2 tygodniach oddają to co pobrali.
    Oczywiście bez żadnych odsetek, czyli inaczej mówiąc okradają swoich klientów.
    Czy kiedyś ktoś się weźmie za to bezprawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze nigdy nie pobrali opłaty a konto mam od 4 miesięcy.

      Usuń
  37. Dzień dobry,
    czy aby kwota wydana była ważna, można dokonać płatności kartą na Allegro?

    OdpowiedzUsuń
  38. dostał juz ktos wiadomosc o przyznaniu nagrody 200 zł????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomości jeszcze nie ma. Do 20-go mają czas.

      Usuń
    2. Ja też jeszcze nic nie dostałam. Pierwszy raz korzystam z takiej promocji, więc zastanawiam się czy zawsze czekają do końca terminu?:)

      Usuń
    3. Normalnie wysyłają na ostatnią chwilę. Chyba we wszystkich promocjach.

      Usuń
    4. Jest wiadomość.

      Usuń
    5. dziś dostałam informację o przyznaniu nagrody i instrukcją co trzeba zrobić

      Usuń
  39. Dzisiaj przyszedł mail od organizatora. Numer konta uzupełniony. No to czekamy na kaskę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja jeszcze nie dostałam maila a dziś 19.10

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam
    Pomimo spełnienia wszystkich warunków do otrzymania premii nie otrzymałam emalia. Co robić w tej sytuacji gdzie pisać reklamację��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź spam bo ja tam miałem maila.

      Usuń
  42. Spam pusty, maila nie ma, co robić? Można coś jeszcze zrobić w ogóle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bezpieczniewsieci@bnpparibasplus.pl

      Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.

      Usuń
  43. Również nie otrzymałam maila.. Co może być przyczyną? Wszystkie warunki spełnione. Mąż brał udział w trochę innej promocji BNP (mail miał przyjść do 21.10.) i maila otrzymał właśnie dziś. U mnie cisza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zadzwonić na nr 22 299 11 50 i dowiedzieć się czy mail był wysłany, jeśli tak a np przypadkiem usunęliśmy go ze spamem to trzeba wysłać wiadomość (z adresu zarejestrowanego przy aktywacji promocji)z prośbą o ponowne wysłanie kodu.

      Usuń
  44. U mnie to samo. Brak maila o przyznaniu nagrody mimo spełnionych warunków. Mail powinien dotrzeć 20 tego.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piszcie reklamacje, żona też nie dostała maila do 20.10, wczoraj napisała reklamację, dostała odpowiedź, że we wrześniu nie było płatności kartą na 300, a oczywiście były na 301,23, a z blikiem to na ponad 400zł. Posłała wyciąg za wrzesień, no i czekamy. Z drugiej strony, w regulaminie jest "transakcje bezgotówkowe" na ponad 300zł, więc czemu tylko kartowe bierze się pod uwagę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałem odpowiedź, że jedna płatność była na wyciągu we wrześniu, ale została wykonana w sierpniu, jednak na wyciągu nie widzę żadnych dat sierpniowych jako data waluty, wszystkie kartowe są wrześniowe, rozumiecie coś z tego? Jest wydane 301,18zł kartą i nie chcą tego uznać, a dziś jest niby ostatni dzień logowania się na stronie promocji.

      Usuń
    2. Spójrz jeszcze w szczegóły transakcji. Może tam będzie data. Konsekwentnie odwołaj się, bo liczy się wykonanie transakcji, a nie to kiedy bank rozliczy.

      Usuń
    3. Będę próbował zgłaszać reklamację pod kątem niezaliczenia transakcji na wrześniową, bo w szczegółach znalazłem datę 30.08, ale bez dopisku żadnego, natomiast w systemie transakcja ma datę waluty 1.09, a księgowania 2.09, dlatego na wyciągu zsumowały mi się kwoty kartowe do ponad 300zł. Pewnie o to bankowi chodzi, byle tylko nie uznać nagrody. :-( Dzięki Mr. Złotówa za odzew, mam tylko jeszcze jedno pytanie: żeby uniknąć dalszych comiesięcznych opłat 6zł za kartę, można by już teraz (zaraz po ewent.fiasku reklamacji) złożyć wniosek o zamknięcie konta, żeby karencja na nową promocję leciała - ale macie jakieś doświadczenia, czy to się nie wiąże z jakąś opłatą za wypowiedzenie przed upływem 6 m-cy? Czytałem gdzieś na blogu, że Paribas tak świruje, prawda to?

      Usuń
    4. Korespondowałam w sprawie nie uznania promocji - rzekomo brakło do 300zł / w dwóch miesiącach - w jednym nie całe 3 zł, w drugim podobnie. Nie chcę mi się w to wierzyć, bo skrupulatnie wszytko sprawdzałam za każdym razem (i jestem pewna, że płatności miałam praktycznie na styk - lekko ponad 300zł). Nie wiem jak to jest możliwe. Aktualnie po weryfikacji transakcji - faktycznie brakuje tych kilku złotych. Coś jest nie halo.
      Nie wiem też, czy chce mi się użerać z tym bankiem. W korespondencji w celu zamknięcia konta odesłali mnie na infolinię - a infolinia do oddziału (bo nie da się zamknąć konta telefonicznie - wprowadzanie w błąd). Odnośnie pobierania opłaty za kartę - na infolinii pani zaproponowała zablokowanie karty, żeby opłata nie była już pobierana.
      Pierwszy raz mi się zdarzyła taka sytuacja (a w podobnych promocjach biorę udział od prawie roku) i sytuacja z BNP jest dla mnie wielką zagadką. Niestety nie mam paragonów z poszczególnych płatności, abym mogła cokolwiek udowodnić.

      Usuń
    5. Pewnie wpadłaś jak ja, zakup był ostatniego dnia, a księgowanie już w nowym m-cu. Na wyciągu transakcja się sumuje do np. września (jak u mnie), ale fizycznie była w sierpniu i bank nie uznał. No i drugi bonus też przepadł, skoro pierwszego nie uznali. Dlatego będę chciał od razu zamknąć konto, żeby karencja leciała. Muszę tylko się dokopać do informacji, czy mnie nie skasują za zbyt wczesne wypowiedzenie.

      Usuń
    6. ja miałam płatność 31.08 na wyciągu wyskoczyła na wrzesień ale uznali mi ją na sierpień liczy się data płatności, księgowanie może być nawet z miesięcznym opóźnieniem tez już coś takiego widziałam

      Usuń
    7. Mi akurat szybko i sprawnie poszedł proces reklamacji. We wrześniu wykonałem ostatni, trzeci przelew na ostatnią chwilę, krótko przed północną 30 września i oczywiście zarówno data księgowania jak i wykonania widniały jako 1 października. Jedynym dowodem jakim mogłem się posłużyć był ślad w "Zarządzanie Pl@netą" (logujemy się poprzez Biznes Pl@net, [w GOonline tego nie widać], klikamy profil i Zarządzanie Pl@netą). Jest tam wykazana nasza aktywność w bankowości internetowej, czyli kiedy się logowaliśmy, o jakiej godzinie, SMSy autoryzacyjne jakie są do nas wysyłane itp. Nie wiem czemu, ale niestety nie wszystko się tam pokazuje. U mnie był ślad logowania o 23:56 i wysłany SMS autoryzacyjny o 23:57 i jak wysłałem screena wraz z opisem sytuacji to następnego dnia dostałem maila, że proszą mnie o wysłanie screena z SMSem autoryzacyjnym z telefonu potwierdzającym przelew. Niestety usunąłem wcześniej go. Jeszcze raz wysłałem screena wraz z całym moim wyciągiem za wrzesień i następnego dnia dostałem maila, że bonus zostanie przyznany więc uznali mi to. Nie kasujcie z telefonów SMSów autoryzacyjnych bo to główny dowód. Poza tym nie spełniajcie warunków na ostatnią chwilę bo wtedy też cyrki wychodzą i przekraczajcie te 300 zł, np o 20, 30, 40 zł to wtedy będzie pewność, że jeśli jakiejś transakcji z jakiś powodów nie zaakceptują to macie margines bezpieczeństwa. Wiem, wcześniej taki mądry też nie byłem, ale nauczyłem się na moim błędzie, prawie 200 zł przeszło mi koło nosa, ale na szczęście nie przejdzie :) Powodzenia! Dziękuję również z tego miejsca Mr. Złotówie bo już chciałem zamykać konto i się poddać myśląc, że skoro ślad ostatniego przelewu widnieje po czasie to nic nie wskóram. Za namowami napisałem reklamację i się udało. Niech żyje Bankobranie! :)

      Usuń
    8. Bercik, u Ciebie to zadziałało, bo fizycznie miałeś tę transakcję zrobioną, ale u mnie jest na odwrót, nie spisywałem historii transakcji, tylko opierałem się na wyciągu. W przyszłości będę mądrzejszy. A co do przekraczania limitu, to jak masz do wyrobienia 2000 kartami, to raczej nie przesadzasz z kwotą ponad limit. ;-)

      Usuń
    9. GrefiPL może i fizycznie miałem wykonaną, ale twardych dowodów nie miałem i musiałem odpowiednio napisać tą reklamację, żeby się udało opierając się na poszlakowych dowodach :) Też nie spisywałem nigdzie transakcji, historia jest na profilu, tak jak to opisałem wyżej. Wiadomo, że jak się bierze udział w wielu promocjach naraz to jest ciężko i się liczy każdą złotówkę, żeby wszędzie starczyło do wyrobienia, ale na styk jest zawsze ryzyko i lepiej troszeczkę ponad miarę przepłacić. Nie mówię o jakiś wielkich kwotach, ale bezpieczniej jest zapłacić 20 zł więcej niż 2 zł. Ja jestem początkujący, dopiero od wakacji trafiłem na blog i zacząłem się tym interesować i póki co mam zaledwie 3 dodatkowe konta otwarte, z czego jedno zamykam za chwilę bo premia wypłacona i nie ma potrzeby trzymania. Lepiej szybciej zamknąć bo zawsze szybciej skończy się okres karencji i będzie można znów brać udział w promocji tegoż banku :)

      Usuń
  46. Na sąsiednim forum nasz kolega zbiera listę osób, które wspólnie chcą wystąpić ze skargą do UOKiKu na na BN PParibas za błedy przy wysyłce kart, nie wywiązywanie się z umowy i nieuzasadnione wykluczenie z promocji. Wszyscy zainteresowani mogą pisać na tymczasowego maila kontonarazie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Dostał już ktoś bonus ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno będą popołudniu.

      Usuń
    2. Jest przelew: 200 zł, a jeszcze te 20 zł za płatność telefonem ( z innej promocji)

      Usuń
  48. Witam, Mr Złotówa może Ty będziesz mi w stanie pomóc, założyłam konto w powyższej promocji niestety mimo spełnienia wymaganych warunków czyli przelewów i wydania 300 złotych co miesiąc nie otrzymałam premii :-(
    Być może że przyczyną było wykonanie w sierpniu dwóch a nie trzech przelewów z konta. Widzę że pomagasz czytelnikom i użytkownikom swojego bloga w reklamacjach ,może pomógł byś i mi może organizator promocji przymknął by oko na tak drobne i nie zamierzone uchybienie proszę odezwij się do mnie na e-maila laura-kopec@wp.pl
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziekuję i pozdrwiam Laura ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy ktoś w Was dostał do 20 grudnia wiadomość o organizatora o przyznaniu 2 nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy ktoś z Was otrzymał maila o przyznaniu nagrody 20 grudnia?

    OdpowiedzUsuń
  52. Obydwie nagrody wypłacone! Teraz czas pozbyć się karty - w jaki sposób to zrobić? -czy tylko osobista wizyta w Banku wchodzi w grę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się pod Pytanie

      Usuń
    2. Albo oddział albo listownie. Są tylko te 2 opcje.

      Usuń
  53. Wrócę do tejże promocji.
    Nie otrzymałem 2 nagrody w grudniu pomimo spełnienia warunków (sprawdzane).
    Przy 1 nagrodzie pomogła dopiero reklamacja i wyciąg z konta... Teraz zrobiłem to samo za wczasu, lecz od ponad 2 tygodni cisza na emailu od tego z regulaminu promocji. Bank odsyła do organizatora, lecz co robić jak on nie odpowiada? Ma ktoś taką sytuację może jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rozpatrzenie reklamacji (zgodnie z regulaminem) organizator ma 30 dni. W chwili obecnej pozostaje więc jeszcze zaczekać. Dotąd (a tych promocji było już sporo) raczej solidnie obsługiwali zgłoszenia, ale swoje często trzeba odczekać (domyślam się, że sprawy z bankiem wyjaśniają zbiorczo, a nie indywidualnie i czasem trafia się do dłuższej kolejki).

      Usuń