Jeden z najaktywniejszych banków w serwowaniu promocji bankowych, znów przedstawił nową propozycję.
Tym razem do wzięcia czeka 250 zł w bonusach pieniężnych. Można je zgarnąć wraz z bezwarunkowo darmowym kontem osobistym, spełniając całkiem proste wymogi. Na uwadze warto mieć jednak to, że pula rejestracji w promocji jest ograniczona!
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz nie posiada i w ciągu 24 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BGŻ BNP Paribas i/lub w Raiffeisen Polbanku. Powyższe wykluczenia obejmują także współposiadaczy kont.
Na szczęście z promocji nie wyklucza posiadanie umowy z BGŻ Optima (bo w tym przypadku obowiązuje odrębna umowa ramowa).
Nagroda. W promocji przewidziano 2 bonusy pieniężne na sumę 250 zł (będą to bonusy w wysokości 100 i 150 zł), które wpłyną na Twe konto w BGŻ BNP Paribas. Środki te będzie więc można przeznaczyć na dowolny cel (wydać, przelać lub wypłacić).
Limit rejestracji w promocji. W akcji "Wiosenny bonus" udział wziąć może maksymalnie 1 500 osób. Zatem promocja może zakończyć się przed terminem w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, stosowna informacja ma pojawić się na stronie promocji, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Kto jednak zdąży to zrobić, ten może być pewny zdobycia nagród (oczywiście po spełnieniu warunków).
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Wiosenny bonus":
Konto w BGŻ BNP Paribas z bonusami do 250 zł
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz nie posiada i w ciągu 24 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BGŻ BNP Paribas i/lub w Raiffeisen Polbanku. Powyższe wykluczenia obejmują także współposiadaczy kont.
Na szczęście z promocji nie wyklucza posiadanie umowy z BGŻ Optima (bo w tym przypadku obowiązuje odrębna umowa ramowa).
Nagroda. W promocji przewidziano 2 bonusy pieniężne na sumę 250 zł (będą to bonusy w wysokości 100 i 150 zł), które wpłyną na Twe konto w BGŻ BNP Paribas. Środki te będzie więc można przeznaczyć na dowolny cel (wydać, przelać lub wypłacić).
Limit rejestracji w promocji. W akcji "Wiosenny bonus" udział wziąć może maksymalnie 1 500 osób. Zatem promocja może zakończyć się przed terminem w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, stosowna informacja ma pojawić się na stronie promocji, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Kto jednak zdąży to zrobić, ten może być pewny zdobycia nagród (oczywiście po spełnieniu warunków).
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Wiosenny bonus":
- zarejestruj się na stronie promocji (udział w promocji możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem tejże strony);
[Uwaga: pojawia się problem z otwarciem strony promocji, gdy blog przeglądany jest z poziomu aplikacji Facebooka. Jeśli nie możesz wejść na stronę promocji, spróbuj to zrobić z poziomu "zwykłej" przeglądarki (np. Chrome, Firefox itp.) na komputerze, telefonie lub tablecie]
- w kolejnym kroku (na tej samej stronie), do 7.04.2019 r. zawnioskuj o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji;
- do 22.04.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej;
- do 31.05.2019 r. aktywuj aplikację GOmobile (to aplikacja mobilna dla klientów BGŻ BNP Paribas dostępna na urządzenia z systemem Android w wersji min. 5.0 oraz iOS w wersji min. 10; wystarczy samo ściągnięcie i aktywacja aplikacji - żadne transakcje, ani płatności nie są wymagane);
- od maja do sierpnia 2019 r. (w każdym z tych 4 miesięcy):
- wykonaj 1 przelew za pomocą bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej "z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych" (najprościej będzie więc wykonać zwykły przelew np. na własne konto w innym banku);
- zapewnij wpływ(y) na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł (wpływ oznacza pojawienie się środków w historii konta; nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek określony czas) oraz
- wykonaj płatności kartą wydaną do konta na sumę min. 200 zł.
I to tyle. Za spełnienie tych warunków zgarniesz całą pulę, czyli 250 zł.
Wypłata premii została podzielona na 2 transze w wysokości 100 i 150 zł. Pierwszą z nagród uzyskasz za spełnienie wszystkich warunków do czerwca włącznie (a więc w tym czasie będzie trzeba aktywować aplikację oraz w maju i czerwcu wykonać przelew, płatności kartą na sumę min. 200 zł oraz zapewnić wpływ na konto). Drugą nagrodę (150 zł) otrzymasz pod warunkiem spełnienia warunków uzyskania pierwszej nagrody oraz za realizację wytycznych w okresie od lipca do sierpnia).
Wypłata nagród. O przyznaniu pierwszej nagrody (100 zł) organizator powiadomi Cię mailowo do 19.07.2019 r. Wtedy - najpóźniej do 25.07. - będzie należało zareagować (we wspomnianej wiadomości otrzymasz dane do logowania) i na stronie promocji podać numer rachunku konta założonego w promocji. Premia 100 zł ma wpłynąć na konto najpóźniej do 31.07.
Wiadomość powiadamiająca o przyznaniu drugiej nagrody (150 zł) przewidziana jest do 20.09., a wypłata do 30.09.2019 r. Pamiętaj, że do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej. To jednak nie jest uciążliwe, bo wszystko co najważniejsze w przypadku tego konta jest darmowe (szczegółowo omawiam je nieco niżej).
Ważne wskazówki. Przy spełnianiu warunków promocji, pamiętaj o kilku wytycznych.
Wiadomość powiadamiająca o przyznaniu drugiej nagrody (150 zł) przewidziana jest do 20.09., a wypłata do 30.09.2019 r. Pamiętaj, że do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej. To jednak nie jest uciążliwe, bo wszystko co najważniejsze w przypadku tego konta jest darmowe (szczegółowo omawiam je nieco niżej).
Ważne wskazówki. Przy spełnianiu warunków promocji, pamiętaj o kilku wytycznych.
▶️ Wpływy na sumę 1 000 zł mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Przelew może więc pochodzić np. z własnego konta w innym banku. Wpływ oznacza pojawienie się w historii konta. Nie ma więc potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek określony czas (możesz je w dowolnym momencie w części lub w całości wydać, przelać albo wypłacić).
▶️ Płatności kartą wymagane na potrzeby promocji wykonywać można w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku pamiętaj, że pod uwagę nie będą brane operacje dokonywane "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np: BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".
▶️ Na potrzeby promocji niektóre z płatności kartą mogą zostać niezaliczone. Regulamin promocji wyklucza bowiem transakcje w miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (które wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
- 6012, określający instytucje finansowe,
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
▶️ Jeśli udział w promocji chce wziąć także ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).
Konto Optymalne - ile kosztuje konto osobiste w BGŻ BNP Paribas?
Konto osobiste z oferty tego banku jest niezwykle klarowne, jeśli chodzi o jego główne cechy. Wygląda to bowiem tak:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
- 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków; w tabeli prowizji i opłat widnieje opłata w wysokości 1 zł miesięcznie za nośnik zbliżeniowy, ale ta pozycja nie dotyczy karty płatniczej, ale np. naklejki zbliżeniowej; tradycyjna, plastikowa karta, choć z funkcją płatności zbliżeniowych, jest darmowa);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
- 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce).
Do promocji kwalifikują tylko wnioski o konto złożone na stronie promocji. W takiej sytuacji jedynym sposobem zawarcia umowy jest kurier, który na koszt banku przywiezie Ci dokumenty do podpisu (we wniosku można wskazać adres jednorazowego użytku, który będzie wyłącznie dla kuriera - może on przybyć np. do miejsca Twej pracy bądź na uczelnię, a więc tam gdzie będzie Ci najwygodniej; może być to adres inny niż adres zamieszkania czy korespondencyjny).
Przydatne dokumenty:
Przydatne dokumenty:
To musi być 1 płatność na 200 zł czy może być kilka na taką kwotę w sumie?
OdpowiedzUsuńWiele na sumę 200 zł.
Usuń1. Kto wozi umowy?
OdpowiedzUsuń2. Czy zamykanie konta wciąż tylko w oddziale?
1. DHL
Usuń2. Oddział lub listownie
Dziwne, że zamykanie można w oddziale, a otwieranie nie można. Nie czaje dlaczego kurier jest wyżej postawiony od oddzału danego banku. Ktoś wie może czy Ci kurierzy umawiają się na konkretny dzień i godzinę czy przychodzą jak z każdą inną paczką?
UsuńTo nie dziwne jeśli spojrzy się na to tak. Placówki mają swoje zadania: obsługę obecnych klientów, ale także pozyskiwanie nowych (lecz innymi sposobami). Z kolei dział - nazwijmy to - internetowy też ma swoje zadanie, czyli pozyskiwanie klientów. W utrzymaniu jest tańszy, bo tu nie ma sieci kilkuset placówek, kosztu wynajmu i takiej rzeszy pracowników, więc i dysponuje budżetami na promocje (z czego my klienci możemy korzystać). Z biznesowego punktu widzenia wysłanie kuriera do klienta zapewne musi być tańsze, niż angażowanie pracownika placówki do formalności związanych z zawarciem umowy przez klienta już zainteresowanego i zdecydowanego. Z kolei zamknięcie tylko w placówce (lub listownie, bo jednak jest taka opcja) mnie osobiście też niezbyt się uśmiecha, ale banki upatrują w tym pewnie większych szans na zatrzymanie klienta (czy nawet mniejszej jego woli do fatygi z wypowiedzeniem).
UsuńKurier powinien dzwonić i się umawiać. Przynajmniej ja tego doświadczam, gdy zakładam konta w różnych bankach. Bo różnica między paczką, a umową do podpisania jest duża. Paczkę można zostawić dowolnemu domownikowi, a czasem i nawet sąsiadowi. A umowę może podpisać tylko adresat (no i tylko wtedy dla kuriera jest to skuteczne dostarczenie przesyłki).
Teraz już wszystko rozumiem, dzięki Mr. Złotówa za wyczerpującą odpowiedź. :)
UsuńMr Złotówa
UsuńA jak wyglądają godziny pracy kurierów z umowami? Podobnie jak przesyłki po 16 lub w weekendy nie ma szans?
Jeśli tak, to opcja jedynie z kurierem powoduje, że bank traci klienta w mojej osobie 😐
Nie wyobrażam sobie, żeby mój pracodawca z zadowoleniem przyjął załatwianie prywatnych spraw w czasie pracy, a pokątnie na klatce schodowej wolałbym umowy nie podpisywać..
Raczej jeżdżą standardowo ale u mnie udało się umówić o 18.
UsuńPokątnie lub nie. Zawsze masz 14 dni na odstąpienie od umowy jakby ci się coś nie podobało
UsuńJeśli mam otwartą kartę kredytową , to załapię się na tą promocję ?
OdpowiedzUsuńZależy czy masz bankowość internetową.
UsuńBankowości internetowej i umowy ramowej nie mam
UsuńKurcze a ja skusiłam się na poprzednią ofertę i jestem w plecy 50 zł :-(
OdpowiedzUsuńJa też :-(
UsuńCzy jeśli mam aktualnie wzięte "raty od nowa" na allegro (limit odnawialny) realizowane przez BGŻ BNP Paribas to mogę skorzystać z promocji? Nie wiem czy to ma znaczenie ale mam tam dostęp internetowy Pl@net.
OdpowiedzUsuńMa znaczenie bo to będzie umowa ramowa.
UsuńHej czy jezeli mialem w raiff w ciągu ostatnich 24 miesięcy lecz obecnie zamkniete to moge wziac udzial ?
OdpowiedzUsuńNiestety to wyklucza :( Choć trochę mnie to dziwi skoro jeszcze nie mieli fuzji operacyjnej.
UsuńCzy raty 0% z allegro (pbsługiwane przez BGŻ) wykluczają udział w tej promocji?
OdpowiedzUsuńNie wykluczają.
UsuńA czy mogę wziąć udział w promocji jeśli złożyłem wniosek w poprzednie edycji. Tej karnawałowej, ale umowa nie została podpisana. Kurier DHL leciał kulki przez dwa tygodnie więc podziękowałem za taka obsluge. :)
OdpowiedzUsuńJa miałem identyczna sytuację, na infolinii banku poprosiłem o anulowanie starego wniosku, odczekam 2 dni i złożę nowy, tak mi doradzili
UsuńDla pewności. Transakcja na 200zl może być jedna? Czy konieczne jest kilka w kwocie min 200zl
OdpowiedzUsuńMoże być jedna, ale może być wiele (wtedy ważne by łącznie wydać min. 200 zł). Jak komu wygodniej.
UsuńW szczegółach promocji banku jest informacja, że przelew elektroniczny ma być wykonany w lipcu i sierpniu. O maju i czerwcu nie ma takiej wzmianki
OdpowiedzUsuńPromocja wymaga wykonania przelewów także w maju i czerwcu (§ 3. ust. 2., pkt. c regulaminu).
UsuńPoprawka. O maju i czerwcu też jest- przeoczenie
OdpowiedzUsuńMr. Złotówa, jak to jest z transakcjami bezgotówkowymi? Czy trzeba je wykonać w danym miesiącu czy muszą być zaksięgowane w danym miesiącu?
OdpowiedzUsuńChodzi o ich wykonanie, a nie zaksięgowanie (na co jako klient za bardzo nie mamy wpływu).
UsuńMr. Złotówa, czy transakcje bezgotówkowe kartą musza być wykonane w danym miesiącu czy zaksięgowane?
OdpowiedzUsuńCzy jest jakiś minimalny okres czasu, kiedy trzeba mieć założone konto w tym banku
OdpowiedzUsuńPosiadanie konta i karty wymagane jest do wypłaty ostatniej z nagród. I tyle.
Usuńzarejestrowałem, a w mailu potwierdzającym brakuje linku... Kurde, a na stronie tez nie da się otworzyć konta.
OdpowiedzUsuńPrzed chwilą sprawdziłem. Zarówno od razu po rejestracji na stronie promocji jest przycisk kierujący do wniosku, jak i link jest w mailu (podgląd maila tutaj).
UsuńSugerowałbym wyłączyć AdBlocka jeśli jest używany. Jeśli to jednak nie ta przyczyna, a kolejna rejestracja na te same dane zapewne nie będzie możliwa, to proszę napisać na wiosennybonus@bnpprofi.pl zgłaszając prośbę o ponowne przesłanie linku do wniosku.
W przypadku użycia przeglądarki Mozilla Firefox zazwyczaj pomaga całkowite wyczyszczenie historii przeglądania włącznie z cookies.
UsuńJeśli to nie pomoże to spróbowałbym użyć Google Chrome.
PS. Złotówa, AdBlock nie może blokować linków!
Może, może. Miałem tak że kiedyś mi się link w ogóle nie wyświetlał a w incognito był widoczny.
UsuńRównież mam problem z otwarciem konta. Po zarejestrowaniu w promocji nie pojawił mi się link do wniosku. Kiedy wyłączyłem AdBlocka, link się pojawił, ale kliknięcie w niego powoduje tylko odświeżanie tej samej strony (przeglądarka Chrome). W mailu również brakuje jakiegokolwiek linka (po zdaniu "Jeżeli nie złożyli Państwo jeszcze wniosku o otwarcie Konta Osobistego, należy to zrobić klikając w link: " nie ma absolutnie nic). Co robić w takiej sytuacji?
UsuńEDIT: poradziłem sobie, korzystając z opcji "pokaż oryginał" w skrzynce Gmaila. Tam w treści maila można już znaleźć zagubiony link.
UsuńPowiedz mi proszę czy miałeś jakieś doświadczenia z tą promocją jeśli w adresie e-mail wkradła się literówka? Pesel i numer telefonu jest dobry, a mail zły. Masz pomysł co z tym zrobić?
OdpowiedzUsuńPrzy ponownej rejestracji w promocji mówi że numer telefonu i pesel są już użyte
Taki przypadek chyba nie sposób obejść. Sugerowałbym zgłosić to do organizatora na adres wiosennybonus@bnpprofi.pl
UsuńA ja miałam lokatę "Bezkarna optima" i po zakończeniu pieniądze są na tzw. rachunku powiązanym- tak jakby otworzono mi rachunek. Czy wyklucza mnie to z promocji?
OdpowiedzUsuńLokata Bezkarna dostępna jest w BGŻ Optima, a to traktowane jest odrębnie (zresztą tam jest tylko rachunek oszczędnościowy, a nie konto osobiste). Zatem możesz skorzystać z powyższej promocji :)
UsuńJest to zapewne rachunek oszczędnościowy w BGŻ Optima. A to nie wyklucza z promocji, ponieważ Optima to oddzielna umowa ramowa. Czyli możesz wziąć udział ;)
UsuńWitam, czy założenie konta można polaczyc z karta kredytowa mam bonus bnp paribas?
OdpowiedzUsuńTak. Wg kolejności: najpierw załóż konto, później zawnioskuj o kartę.
UsuńMożna. Sprawdzone w poprzedniej promocji
UsuńUwaga, PIN do karty tylko za płatny SMS na numer 4884
OdpowiedzUsuńTaki sms może kosztować góra tyle co zwykły sms. Ale ja nic nie płaciłem więc chyba od sieci zależy.
UsuńU mnie też bez opat.
UsuńAktywowac aplikacje GOmobile a czy moze byc Mobile Pl@net?
OdpowiedzUsuńPlanet to bankowość internetowa. A trzeba aplikacje gomobile.
UsuńTrzeba pobrać aplikację z Google Pay albo Apple Pay
UsuńCzy płatność kartą za doładowanie karty biletu elektronicznego wlicza się do limitu 200zł miesięcznie? Jak można sprawdzić wykluczone kody MCC terminala? Czy gdzieś w historii płatności będzie to widoczne?
OdpowiedzUsuńWitam, czy warunki promocji zaliczają opłatę (w ramach wykonania 1 przelewu) np. biletu pkp intercity poprzez płatność kartą,nie przez Przelewy24?
OdpowiedzUsuńJeśli to nie zalicza się jako przelew to czy jest sens spełniać warunki promocji w lipcu i sierpniu, skoro nie nie spełniło się wymagań w maju?
Płatność kartą to nie przelew. Przelew musi być na jakiś numer konta (26-cyfrowy)
UsuńSkorzystałam z linka zawartego w poście, miałam skorzystać z tej promocji (wiosenny bonus 250 zł) i wszystko wskazywało na to, że się spokojnie załapałam, a tu nagle przychodzi mi mail z banku dotyczący poprzedniej promocji (200 zł) i trochę inne wymogi, przez to, premii ma być 50 zł i do reszty się nie kwalifikuję, bo zrobiłam obroty kartą na 200, a nie na 300 zł jak w tamtej promocji. Co mogę zrobić? Dlaczego bank zakwalifikował mnie do innej promocji? :(
OdpowiedzUsuńByć może to tylko błąd w treści tego maila? Sprawdź skrzynkę mailową - tam powinien być mail potwierdzający rejestrację w promocji (będzie informacja co to była za promocja).
UsuńDostałam maila potwierdzającego rejestrację w promocji "Konto plus premia", niestety nie zwróciłam widocznie uwagi na treść maila, mój błąd :(
UsuńAle jestem na 200 procent pewna, że zakładałam konto z linka w tym poście i przekierowało mnie na stronę banku z wiosennym bonusem. Mogę jeszcze coś zrobić? Próbuję się skontaktować z infolinią
Czy zakup z allegro przez opcję karty zostanie zaliczony na poczet zapłaty kartą w kwocie min. 200zł ? W momencie dokonania zakupu pojawiła się informacja że zakup odbył się przez Payu które to się nie zalicza w warunkach. Nie była to standardowa transakacja z logowaniem do banku, tylko dodanie karty do konta allegro. Jak w tym przypadku to będzie potraktowane ?
OdpowiedzUsuńWitam.
OdpowiedzUsuńCzy wiadomości powiadamiające o przyznaniu pierwszej nagrody,które miały przyjść do 19.07.2019 już były?Bo jakoś nie mogę się dopatrzyć w mojej skrzynce.Byłabym wdzięczna za odpowiedz.
Ja jeszcze nie dostałem.
UsuńAle w sumie nie "miały przyjść" a mają przyjść. 19.07 w piątek.
UsuńOk, a w przypadku kiedy nie przyjdą to jak należy reagować? Pisać do nich?
UsuńNa razie jeszcze mają czas. No ale oczywiście że gdyby nie przyszły to trzeba reklamację składać.
Usuńczy ktoś już ma?
UsuńJest juz wiadomosc o przyznaniu nagrody 😀
OdpowiedzUsuńU mnie informacji brak a 19-sty sie juz konczy.
OdpowiedzUsuńJeśli wiadomość o przyznaniu nagrody nie przyszła to dzwonić na infolinię?
OdpowiedzUsuńO dostępnych sposobach reklamacji dla uczestników tej promocji piszę tutaj.
UsuńNo dobra, wiadomość dostałam, strona z linka się nie otwiera? Co w takiej sytuacji zrobić?
OdpowiedzUsuńok, już temat został załatwiony :D
OdpowiedzUsuńNo i jak nie było tak nie ma. Przyszła Wam w spamie czy gdzieś?
OdpowiedzUsuńTez nic nigdzie nie mam
UsuńPiszcze reklamacje. Tu macie info jak:
Usuńhttps://bankobranie.blogspot.com/2019/07/finalizacja-promocji-wiosenny-bonus-i-szansa-na-bonus-w-bnp-paribas.html
Ja na poczcie wp. miałam w ofertach
Usuńwiadomość dostałam,ale wskazana strona do podania numeru konta nie otwiera się;ten sam problem ma znajoma.Co dalej?
OdpowiedzUsuńWejdź bezpośrednio na stronę: https://wiosennybonus.bnpprofi.pl/
UsuńBrak mejla. Po raz kolejny promocja BGŻ to niewypał. Już raz mnie oszukali i reklamacje nie pomogły!
OdpowiedzUsuńNiestety przez własne niedopatrzenie- brak brak przelewu w czerwcu- nie dostałam bonusa. Czy to już mnie dyskwalifikuje w ubieganiu się o drugą transzę? Nie wiem, czy jeszcze działać w lipcu i sierpniu, czy konto do zamknięcia?
OdpowiedzUsuńWitam. Ja również maila nie dostałam a spełniłam wszystkie warunki, odpowiedzi na reklamacje póki co również brak, ale mają na to 30 dni więc może.... Ale mam pytanie, z jakiego adresu przyszło powiadomienie o nagrodzie?
OdpowiedzUsuńJest mail o przyznaniu 150 zł. Obiecują wypłacić do 30 IX.
OdpowiedzUsuńNie otrzymałem żadnego maila potwierdzającego drugą wypłatę 150 zł. Pierwszą otrzymałem i warunki spełniłem. Czy macie może pomysł co można zrobić w tej sytuacji?
OdpowiedzUsuńPisać reklamację. W przypadku tego pierwszego maila były problemy i masa ludzi nic nie otrzymała na pocztę. Tłumaczyli się jednak że przecież wysłali jednak dopiero po reklamacji mejle dochodziły. Wina była po ich stronie (jakiś błąd systemu).
UsuńPrzed wysłaniem reklamacji lepiej się upewnić czy mail nie trafił gdzieś do spamu lub w jakieś oferty etc.
Czy Ad Astra Sp. z o.o. wywiązała się już wobec kogoś z wypłaty drugiej części należnych nagród?
OdpowiedzUsuńDzisiaj mają ostatni dzień na wypłaty a bank przekazał im wszystkie potrzebne informacje upoważniające do należnych wypłat. Ciekawe do jakich kłamstw posuną się tym razem, jeżeli tych nagród do północy nie wypłacą.
Wypłacili, wszystko gra.
UsuńMam przykre doświadczenie z PN Paribas. Złożyłem wniosek o otwarcie konta i czekałem ponad miesiąc na kuriera, aż skończyła się promacja, pomimo tego, że otrzymałem sms o wysłaniu umowy wcześniej. Zdarzyło się to dwukrotnie a więc o przypadku nie ma mowy. Brzydka zagrywka banku. Zostałem wyleczony z promocji tego banku.
OdpowiedzUsuń