Powraca rekordowo popularna promocja PKO BP.
I tak jak w wakacyjnej odsłonie promocji, do wzięcia czeka bon o wartości 200 zł do wykorzystania podczas zakupów na Allegro. Warunki do spełnienia są banalnie proste.
[Promocja zakończona (a przynajmniej pula nagród powoli jest już na wyczerpaniu - taką informację otrzymałem od banku). Sprawdź aktualnie dostępne promocje w PKO BP.]
Promocja "Tak mamy" z bonem Allegro od PKO BP
Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która w okresie od 1.01.2019 do 8.11.2020 r. nie posiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP. Z udziału w promocji nie wyklucza ewentualne posiadanie Konta Inteligo.
Dodam, że posiadanie konta w Banku Pekao (z żubrem w logo) nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w niniejszej promocji. To dwa odrębne banki.
Nagroda w promocji to bon o wartości 200 zł do wykorzystania podczas zakupów w serwisie Allegro. Bon ma mieć ważność do 31.10.2021 r.
Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Tak mamy":
- złóż wniosek o konto (Konto za Zero lub Konto dla Młodych) wraz z wydawaną do niego kartą, wyrażając przy tym zgodę na otrzymywanie od banku informacji marketingowych (w tym informacji handlowych) elektronicznie i telefonicznie;
- do 18.12.2020 r. zarejestruj się na stronie promocji (formularz rejestracyjny do promocji znajduje się u dołu strony - podać trzeba imię, nazwisko i PESEL);
- najpóźniej do 15.01.2021 r. wykonaj co najmniej 3 płatności kartą wydaną do konta (w tym płatność zbliżeniową kartą), które zostaną rozliczone przez bank oraz 3 płatności BLIKiem (chodzi o transakcje z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu; nie zaliczą się wypłaty z bankomatów, ani przelewy na telefon);
- aktywuj aplikację IKO (bo to za jej pośrednictwem ma być przekazana nagroda; aplikacja będzie zresztą też niezbędna do wspomnianych wyżej płatności BLIKiem, gdyż to właśnie w aplikacji generuje się kod BLIK do płatności).
Promocja ma być dostępna do 18.12.2020 r., ale trzeba mieć na uwadze, że może zakończyć się wcześniej, bo bank przygotował 6 000 nagród (o ich przyznaniu decydować będzie kolejność spełnienia wszystkich powyższych warunków). Gdyby miało się tak stać, to bank powiadomi o tym tutaj (choć regulamin promocji zawiera też zapis o możliwości zwiększenia puli nagród).
Nagrody bank będzie przekazywał w dwóch turach. Bon Allegro otrzymasz:
- do 18.12.2020 r. - wtedy nagrodę otrzymają osoby, które spełnią warunki promocji do 22.11.2020 r. lub
- do 12.02.2021 r. - w tym przypadku nagroda trafi do osób, które warunki promocji spełnią do 15.01.2021 r.
Nagroda zostanie przekazana w formie kodu, który otrzymasz za pośrednictwem powiadomienia w aplikacji mobilnej IKO, a także wiadomością w bankowości internetowej iPKO. Do dnia otrzymania nagrody posiadaj konto (również nie przekształcając go w rachunek innego typu) wraz z wydaną do niego kartą i wyrażone zgody marketingowe.
Konto osobiste w PKO BP - szczegóły oferty
W promocji dostępne są 2 konta z oferty PKO BP. To Konto za Zero (które może założyć każda osoba pełnoletnia) lub Konto dla Młodych (dostępne dla osób w wieku 18-26 l.).
Konto za Zero to:
- 0 zł za prowadzenie konta (bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków);
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną;
- 0/10 zł - miesięczna opłata za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz co najmniej 5 płatność kartą i/lub BLIKiem (na dowolną kwotę); okres rozliczeniowy liczony jest miesiącami, ale nie kalendarzowymi, a od daty otwarcia konta;
- 0 zł za wypłaty kartą w bankomatach PKO BP oraz 10 zł za wypłaty kartą z innych bankomatów w Polsce.
Jeśli masz 18-26 lat, to możesz założyć Konto dla Młodych, którego główne cechy wyglądają następująco:
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta;
- 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną;
- 0/5 zł - opłata miesięczna za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonane zostaną co najmniej 4 płatności kartą i/lub BLIKiem (miesięczny okres rozliczeniowy karty nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale rozpoczyna się od otwarcia konta);
- 0 zł za wypłaty kartą z dowolnych bankomatów w Polsce.
Mogę wziąć udział mimo tego że jestem pełnomocnikiem do konta mamy?
OdpowiedzUsuńWykluczeni są wyłącznie posiadacze i współposiadacze konta. Pełnomocnictwo to inny rodzaj relacji - nie ma nic wspólnego z posiadaniem konta, a jest jedynie upoważnieniem do określonego zakresu czynności przy koncie, które posiada inna osoba. Droga do udziału w promocji jest więc otwarta :)
UsuńZgadza się. W poprzedniej promce wziąłem udział chociaż jestem pełnomocnikiem. Nagrodę dostałem.
UsuńWszystkie płatności kartą i blikiem można zrobić na Allegro?
OdpowiedzUsuńPłatności kartą i płatności BLIKiem można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. Można więc płacić także na Allegro.
UsuńJeśli jednak chodzi o płatności kartą, to zapis w regulaminie brzmi: "dokonać minimum 3 Transakcji bezgotówkowych Kartą (w tym płatność zbliżeniowa)". Można go zinterpretować dwojako - z jednej strony, że w tym mogą być płatności zbliżeniowe, a z drugiej, że co najmniej jedna musi być. Dla świętego spokoju tę jedną płatność zrobiłbym zbliżeniowo w punkcie handlowo-usługowym :)
Można np. kupić 3-krotnie bułkę płacąc kartą oraz BLIK-iem w Lidlu, Biedrze, Carrefour czy Auchan :)
UsuńCzy oferują program poleceń podobnie jak w Inteligo?
OdpowiedzUsuńNie. Program poleceń w PKO BP pojawiał się - ostatnio był dostępny w zeszłym roku, ale jak kojarzę, to nie łączył się z innymi promocjami, a i sumarycznie nie wychodziło więcej, niż w powyższej promocji (bo w programie poleceń było max. 100 zł dla polecającego i max. 100 zł dla poleconego; a najczęściej były to nagrody o mniejszej wartości). No i do tego był dłuższy okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta.
UsuńPrzy rejestracji w promocji należy podać tylko imię, nazwisko i pesel - bez adresu mailowego. Wysłałam te dane i nic się nie wydarzyło. Jakie są dalsze kroki? W jaki sposób bank się ze mną skontaktuje? Czy skoro się zarejestrowałam to mam teraz po prostu założyć Konto za Zero i promocja będzie wtedy obowiązywać?
OdpowiedzUsuńTo jest dodatkowa rejestracja na potrzeby wzięcia udziału w promocji - by otrzymać nagrodę. Teraz pozostaje wysłanie wniosku o konto (bank połączy sobie dane z wniosku o konto i z formularza rejestracyjnego, dzięki czemu przypisze do promocji).
Usuńa jak nie pamiętam czy wysłałem rejestrowanie się w promocji to można to jakoś sprawdzić?
UsuńMożesz spróbować jeszcze raz się zarejestrować. Jak już to zrobiłeś to będziesz miał komunikat: • Podany PESEL został już zarejestrowany w Promocji.
UsuńMam już konto w PKO ale widzę potencjał założenia dla 3 osób. Czy można jakoś polecać i coś za to mieć?
OdpowiedzUsuńCiut wyżej odpowiedziałem w komentarzu na podobne pytanie - niestety programu poleceń nie ma (a jak bywał, to odrębnie).
UsuńDzięki za odpowiedź. Wnioski wysłane.
UsuńKiedy była ostatnia promka Inteligo?
OdpowiedzUsuńOstania promka w Inteligo była w lutym 2019, a karencja jest od 1. stycznia 2019 - przypadek?
OdpowiedzUsuńPosiadanie konta Inteligo (nawet obecnie) nie wyklucza z udziału w powyższej promocji. Można więc założyć konto w PKO BP i zgarnąć bon Allegro :)
UsuńNiestety karencja wyklucza uczestników promocji Inteligo z lutego ub.r. (https://bankobranie.blogspot.com/2019/02/mam-inteligo-15-edycja-odbierz-kod-polecenia-i-zyskaj-100-zl-za-konto-inteligo.html)
OdpowiedzUsuńCzekamy dalej. Zresztą może wkrótce dadzą promkę z premiami w postaci kasy wypłacanej na konto zamiast jakichś bonów :)
Tak, niestety Inteligo jest częścią PKO BP.
UsuńNie wyklucza to jednak z udziału w promocji. W poprzedniej edycji był zapis o wykluczeniu posiadaczy konta w PKO BP (i zaznaczono dodatkowo: "w tym Inteligo").
UsuńTym razem nie ma wzmianki o wykluczeniu posiadaczy Konta Inteligo. Dodatkowo potwierdziłem to w banku. Zatem nawet jeśli ktoś ma Konto Inteligo, to teraz może wziąć udział i w tej promocji!
Gdzie jest napisane, że posiadanie Inteligo po 1.01.2019 wyklucza z promocji?
OdpowiedzUsuńO ile w poprzedniej edycji ("Jeszcze wygodniej") był zapis o tym, że z promocji wyklucza posiadanie konta w PKO BP (i dodatkowo zaznaczono, że również Konta Inteligo), o tyle w tej faktycznie już takiego zapisu o Inteligo nie ma.
UsuńW regulaminie tej promki:
UsuńROZDZIAŁ 3. DEFINICJE
14. Uczestnik Promocji - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mającą adres zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, która na dzień wydania Nagrody będzie posiadaczem Konta i Karty, a także działa jako konsument w rozumieniu art. 221 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny i w dowolnym czasie zawierającym się w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 8 listopada 2020 r. włącznie nie posiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku.
Czy PKO BP oraz Inteligo to dwa różne banki?
Usuń@Mr. Złotówa, 10 listopada 2020, 11:01 - czyli udział w promce Inteligo z lutego 2019 r. nie wyklucza z udziału w tej promce PKO BP, tak?
UsuńJeden bank, ale pamiętam że jak z 2-3 lata temu zakładałem konto w programie poleceń to można było i nagrodę dostałem chociaż miałem konto w Inteligo.
UsuńIstotne jest czy Identyfikator banku (cyfry 3-6 w numerze konta) PKO oraz Inteligo są takie same czy różne:
UsuńPKO BP - 1020
Inteligo - ????
@Anonimowy 10 listopada 2020 11:22, w poprzedniej edycji promocji z bonem Allegro zaznaczono wykluczenie posiadaczy Konta Inteligo. W tej edycji tego wykluczenia brak. Można więc domniemywać, że stało się to nie bez powodu.
UsuńA to co pisze @Anonimowy 10 listopada 2020 11:23, przed chwilą dodatkowo sprawdziłem w regulaminie zeszłorocznego programu poleceń PKO BP (gdzie posiadacz Konta Inteligo mógł brać udział i jako polecony dostawał nagrodę), acz tam definicja uczestnictwa jednak była nieco inna (odwoływała się do nieposiadania konkretnych produktów w PKO BP).
I właśnie otrzymałem potwierdzenie z banku :) Bardzo dobra zmiana!
UsuńPotwierdzenie czego? Złożenia wniosku czy braku wykluczenia przez udział w promce Inteligo z lutego 2019 roku?
UsuńTego, że posiadanie (nawet obecnie) Konta Inteligo nie wyklucza z powyższej promocji z bonem Allegro za konto w PKO BP.
UsuńDzięki. Wykonujesz super robotę!
UsuńCzy na Allegro może kupować każdy? W jaki sposób się to robi ... wie ktoś?
OdpowiedzUsuńA czemu nie mógłby każdy? Normalnie się kupuje, a na etapie wyboru metody płatności klika się w pytanie "czy masz już kod?" i ta się wpisuje/wkleja kod i kwota do opłacenia zostanie obniżona o 200 zł.
UsuńCiekawe, że regulamin nie wyklucza operacji wystawienia czeku BLIK na potrzeby tej promocji.
OdpowiedzUsuńBank przygotował 6 tys. nagród, a o ich przyznaniu decydować będzie kolejność spełnienia wszystkich powyższych warunków - dość zabawne :)
OdpowiedzUsuńTo bank który działa najszybciej ze wszystkich w jakich dotąd miałem konto (a miałem już we większości - oprócz BOŚ, Pocztowego i Plus Banku). Ja warunki spełniłem dzień po złożeniu wniosku! Bo właśnie już kolejnego dnia przyjechał kurier z kartą i konto było aktywowane zaraz po jego wyjściu. Można od razu korzystać z karty i szybko wykonać transakcje.
UsuńSkładając wniosek dość wcześnie rano teoretycznie można otrzymać przesyłkę następnego dnia, ale tylko z kartą bezimienną. Zależy też jak firma kurierska dostarcza ich umowy?
UsuńJuż w poprzedniej edycji rozmawiałem z osobą z banku współodpowiedzialną za tworzenie promocji - dążenie jest takie, by każdy, kto weźmie udział mógł otrzymać nagrodę (innymi słowy: komunikat o zakończeniu promocji pojawia się w stosownym momencie, gdy wyczerpanie puli było prognozowane). Ostatnio w komentarzu pod wpisem o poprzedniej edycji pojawił się komentarz Czytelnika, który dostał nagrodę choć swe warunki (tj. płatności) spełnił dopiero po pojawieniu się komunikatu.
UsuńDzień dobry,
Usuńdziękujemy za złożenie wniosku o konto w PKO Banku Polskim. Kurier przyjedzie do Ciebie z umową do podpisania w ciągu 2-3 dni roboczych.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski.
Regulamin, ROZDZIAŁ 6. NAGRODY
OdpowiedzUsuń4. Liczba Nagród i Rejestracji w Promocji jest ograniczona i wynosi 6000 (słownie: sześć tysięcy) szt.
-----
Złotówa, nie ma tu mowy o żadnej kolejności spełniania warunków tej promki?
W tym samym rozdziale, w punkcie 7.
UsuńNie wypłacił mi nagrody za poprzednią akcje, też bon allegro
OdpowiedzUsuńJak to reklamować najlepiej?
W regulaminie do promki w sekcji "Reklamacje" był podany adres e-mail.
UsuńW dowolny sposób (infolinia, placówka, list albo - najwygodniej - wiadomością w poczcie wewnętrznej po zalogowaniu do bankowości).
UsuńPromocja trwa od 09.11.2020 r. do 18.12.2020 r. albo do wcześniejszego wyczerpania puli 6000 nagród i rejestracji.
OdpowiedzUsuńCzy posiadanie Rachunku Rejestrowego założonego w PKO na potrzeby zakupu obligacji skarbowych wyklucza z tej promocji?
OdpowiedzUsuńWyklucza wyłącznie rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy (czyli konto osobiste). Możesz więc wziąć udział w promocji, bo jakikolwiek inny rachunek (np. rejestrowy, techniczny, kredytowy itp.) nie wyklucza z promocji :)
UsuńJest napisane że u dołu trzeba się zarejestrować w formularzu promocji. Gdzie konkretnie jest ten formularz? Bo odnośnik kieruje do wniosku.
OdpowiedzUsuńPrzewijając stronę w dół można znaleźć formularz - podgląd tutaj.
UsuńKarta do konta obojętna? Może być ta za 0 zł?
OdpowiedzUsuńTak, obojętna, ale tylko jedna jest darmowa - ta domyślna :)
UsuńMożna wybrać dowolną kartę - może to być standardowa karta wydawana za 0 zł.
UsuńNo niestety nie każda jest darmowa. Przy wyborze jakiejkolwiek innej jest widoczna opłata 14,90 zł.
UsuńJak wygląda procedura zamknięcia konta?
OdpowiedzUsuńPlacówka lub list.
Usuńhttp://bankobranie.blogspot.com/2015/05/jak-zamknac-konto-w-banku-wypowiedzenie.html
UsuńKod promocji. O co chodzi? Trzeba tu coś wpisać?
OdpowiedzUsuńTo pole trochę może wprowadzać w błąd. Ale nie trzeba nic wpisywać.
UsuńCzy bon o wartości 200 zł na allegro trzeba wykorzystać przy płatności do jednej transakcji czy można rozłożyć na kilka zakupów?
OdpowiedzUsuńMożna wykorzystać tylko jeden raz (przy czym nie musi być to płatność za jeden przedmiot, bo można też opłacić koszyk zakupów - nawet od różnych sprzedawców).
UsuńOtrzymanie kodu umożliwia zamknięcie już konta tzn kody nie przestaną działać? Rozumiem też że można kupić coś za ponad wartość kodu (200 zł) i nadwyżkę zapłacić już tradycyjnie np przelewem?
UsuńWygenerowane kody mają datę ważności, która będzie obowiązywać nawet gdy konto już będzie zamknięte.
UsuńBank już nie będzie ingerował w ważność przekazanego bonu (nie ma takiej możliwości).
UsuńRegulamin, ROZDZIAŁ 6. NAGRODY
Usuń2. Kod jest ważny do 31 października 2021 r.
Do jednego numeru telefonu może byc przypisane tylko jedno konto w aplikacji IKO PKO BP. Klienci Inteligo korzystający juz z aplikacji IKO, chcąc skorzystac z tej promocji będą musieli zrezygnować z aplikacji, żeby poblikować w PKO BP. To taki mały problem, który napotkałam juz na początku.
OdpowiedzUsuńNa szczęście jest to potrzebne jedynie do 3 transakcji BLIK, a ponadto numer podany we wniosku służy jedynie do otrzymywania kodów autoryzacyjnych, a apkę można zainstalować na jakimkolwiek smartku, który spełnia min. wymagań wersji systemu operacyjnego.
UsuńKiedy zgłosić się do promocji? Można zaraz po złożeniu wniosku czy może trzeba zaczekać do podpisania umowy?
OdpowiedzUsuńKolejność nie ma znaczenia - można zarejestrować się jeszcze przed złożeniem wniosku, jak i później.
UsuńJak firma wozi umowy? Pocztex?
OdpowiedzUsuńInPost (najpewniej nic się nie zmieniło).
UsuńPotwierdzam. Konsultant z banku mówił mi,że będzie kurier z firmy inPost.
UsuńCzy bank i/lub kurier informują o statusie wysyłki?
UsuńKurier dzwonił umówić się kiedy może przyjechać.
UsuńDawniej przy promkach Wubeku InPost wysyłał SMS oraz e-mail.
UsuńSolidne firmy kurierskie (m.in. Pocztex, DPD, DHL) informują odbiorców o numerze przesyłki, dzięki któremu na ich stronie można sprawdzić status przesyłki.
UsuńE-mail od banku: "Dzień dobry, przesyłka z umową i dokumentami dotyczącymi konta w PKO Banku Polskim została wysłana na adres podany we wniosku. Po zapoznaniu się z umową i dokumentami podpisz umowę w obecności kuriera, a następnie przekaż mu po jednym z egzemplarzy.
UsuńPrzewidywany czas dostarczenia przesyłki: 2-5 dni roboczych.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski"
Info na stronie śledzenia przesyłek InPost: "Nadawca poinformował nas, że przygotował przesyłkę do nadania. Podróż przesyłki jeszcze się nie rozpoczęła."
Ja mam to samo, ale co ciekawe bank podał mi nr przewozowy przesyłki czyli InPost już ją odebrał, mimo że na ich stronie widnieje informacja, że podróż przesyłki jeszcze się nie rozpoczęła.
Usuńczy majac jeszcze aktywne konto inteligo, przy skladaniu wniosku zaznaczac ze jestem klientem banku pko czy nie?
OdpowiedzUsuńNie. bo jesteś tylko klientem Inteligo, a nie PKO.
UsuńInteligo jest prowadzony przez PKO BP.
UsuńAle tutaj nie ma to znaczenia. A jak się zaznaczy opcję, że jest się klientem PKO BP to pojawia się pytanie o posiadanie iPKO. Klient Inteligo nie ma iPKO.
UsuńMała rada, jeśli mamy konto inteligo to zakładając konto w PKO BP warto podać inny numer telefonu bo nie będzie można aktywować aplikacji iko (a w ogóle to prawdopodobnie trzeba też będzie kombinować z klonowaniem aplikacji jeśli już używamy iko z inteligo).
UsuńCo to jest iPKO?
UsuńiPKO to nazwa bankowości internetowej dla klientów PKO BP (z wyłączeniem Inteligo). Tak, jak np. Millenet w Banku Millennium.
Usuń@Anonimowy, 12 listopada 2020, 01:45
UsuńPo pierwsze, wystarczy odinstalować apkę powiązaną z kontem Inteligo, po czy zainstalować ja ponownie na potrzeby tej promki.
Po drugie, numer telefonu podany we wniosku służy jedynie do otrzymywania z banku kodów autoryzacyjnych, a apkę można zainstalować na jakimkolwiek smartku, który spełnia min. wymagań wersji systemu operacyjnego.
@Anonimowy12 listopada 2020 11:02 niestety to nie zawsze tak działa. Po takim manewrze mam wciąż pasywne konto w aplikacji. Mogę się zalogować, zrobić na nie przelew ale z niego już nie... Nie można też zrobić płatności BLIK co jest wymagane w tej promocji. Konsultanci na infolinii nie potrafią pomóc. A wszystko przez to, że numer telefonu jest ten sam.
UsuńPo odinstalowaniu apki należy de-aktywować urządzenie w bankowości Inteligo po czym zainstalować apkę ponownie. Jeśli to nie pomaga, to wygląda na to, że od wiosny 2019 coś u nich zmieniono w tej kwestii.
UsuńPS. to że na infolinii nie potrafią pomóc, to raczej nie powinno dziwić :)
PS.
W tym wątku było sporo wpisów na ten temat:
Usuńhttps://bankobranie.blogspot.com/2019/02/mam-inteligo-15-edycja-odbierz-kod-polecenia-i-zyskaj-100-zl-za-konto-inteligo.html
Faktycznie, działa. Dzięki.
UsuńTe 5 płatności kartą już trzeba zrobić w listopadzie? Co jeśli karta nie zdąży przyjść? Czy wystarczy dopiero od grudnia?
OdpowiedzUsuńOkres rozliczeniowy dla karty wydanej do konta nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale z datą zawarcia umowy/aktywacji konta. Zatem czas na wykonanie tych 5 płatności (i nie tylko kartą, bo zamiennie mogą to być płatności BLIKiem) będzie liczony od tego momentu i później od każdej miesięcznicy.
Usuńokres rozliczeniowy dla karty liczony jest od dnia następnego po wydaniu karty a nie od otwarcia konta. Taką odpowiedź na moją reklamację napisał bank. Uznał reklamację warunkowo "dla dobrej relacji".
UsuńCzy wszystkie płatności mogą być w tym samym sklepie?
OdpowiedzUsuńNie ma ograniczenia, więc można.
UsuńCiekawe czy mogą być zrealizowane tego samego dnia :)
UsuńDziś był kurier. Szybcy są! Konto aktywowane i karta też. Popołudniu po pracy machnę transakcje.
OdpowiedzUsuńKiedy składałeś wniosek?
UsuńNawet gdybyś złożył wniosek we wtorek rano, to jeszcze nie zdążyli by wyprodukować karty płatniczej, ani jej nadać, nie wspominając o dostarczeniu :)
UsuńCzy razem z umową kurier dostarcza też kartę?
UsuńTo byłoby zbyt logiczne :)
UsuńTak. Kurier przywozi od razu kartę.
UsuńJak można ja aktywować? W bankowości?
UsuńTak, można w bankowości i tam też nadaje się PIN.
UsuńMożna też w apce i na infolinii.
UsuńCzy można w bankomacie?
UsuńCzy ktoś z was miał taką sytuację że odrzucili jego wniosek , ja nie miałam żadnego produktu tego banku i dostałam taką informację na infolinii.
OdpowiedzUsuńMiałem tak, na następny dzien złozyłem ponownie i przyjeli
UsuńJa 10.11 złożyłam wniosek o konto i nadal nie mam żadnej informacji na maila potwierdzającej jego wysłanie...
OdpowiedzUsuńJa też tak miałam i dopiero na infolinii dowiedziałam się że odrzucili mój wniosek, nie potrafili powiedzieć dlaczego złożyłam więc reklamację.
UsuńCo w sytuacji, gdy spełnię warunki promocji, a następnie zrezygnuję z karty - żeby nie musieć wykonywać 5 transakcji do czasu otrzymania nagrody
OdpowiedzUsuńNie otrzymasz bonu.
UsuńOpłata za kartę nie jest pobierana w okresie wyznaczonym przez dzień otwarcia konta jak sugeruje treść wpisu
OdpowiedzUsuńCzyjego wpisu?
UsuńGłównego wpisu Mr. Złotówy: "miesięczny okres rozliczeniowy karty nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale rozpoczyna się od otwarcia konta"
UsuńJaki problem - kartę można zamknąć jeszcze w listopadzie zaraz po wykonaniu tych 3 płatności.
UsuńCzy to nie spowoduje utraty prawa do bonu?
UsuńSerio ciężko zostawić te kartę? Przy tak prostych warunkach? Ja zostawiam póki nie dostanę bonu.
UsuńTrzeba trzymać kartę aby otrzymać prawo do bonu (Bank dodatkowo zweryfikuje, czy Konto lub Karta nie zostały zamknięte):
Usuń5. Warunkiem otrzymania Nagrody jest spełnienie przez Uczestnika warunków określonych w rozdziale 4 oraz w rozdziale 5. Przed dniem wydania Nagrody
Bank dodatkowo zweryfikuje, czy Konto lub Karta nie zostały zamknięte, zgoda, o której mowa w rozdziale 4. ust. 1. pkt. 2), nie została cofnięta, a Konto
nie zostało przekształcone na inne konto z oferty Banku, oraz czy w dowolnym czasie zawierającym się w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 8 listopada 2020 r.
włącznie Uczestnik nie posiadał rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku.
W opisie promki jest uwaga, że do dnia przekazania nagrody należy mieć aktywny dostęp do serwisu iPKO oraz aktualną zgodę marketingową, ale nie mowy o apce. Czy po wykonaniu 3 transakcji BLIK można odinstalować apkę?
OdpowiedzUsuńPowinno być okey, bo nagroda ma przyjść na dwa sposoby - i powiadomieniem w aplikacji, i wiadomością w bankowości.
UsuńRozumiem, ale czy odinstalowanie apki zaraz po wyonaniu 3 transakcji BLIK nie spowoduje braku przyznania bonu? Zgodnie z regulaminem bankowość na pewno trzeba mieć aktywną, ale czy wymagają również aktywnej apki, oto jest pytanie.
UsuńPS. Ja właśnie spełniłem warunek 3 transakcji BLIK, a jutro żona chciała zrobić to samo na tym samym smartku co wymaga odinstalowania apki skojarzonej z moim kontem.
Podbijam pytanie.
UsuńMożna apkę odinstalować
UsuńA na infolinii mi powiedzieli, że lepiej trzymać do dnia otrzymania bonu - komu tu wierzyć?
UsuńMr Zlotowa jak w końcu jest z inteligo? Wyklucza czy nie? Kto dezinformuje - ty czy konkurencja
OdpowiedzUsuńPosiadanie Konta Inteligo nie wyklucza z promocji. Wynika to z zapisów regulaminu (gdzie w poprzedniej edycji zapisano wykluczenie Inteligo, a teraz już nie) - dodatkowo dostałem też potwierdzenie zamierzenia tej zmiany w stosunku do poprzedniej edycji.
UsuńPS. Nazwy innych stron usunąłem, by nie stawiać w złym świetle ;)
Niestety Mr zlotowa, inteligo wyklucza. Telefonowałem na infolinię pko bp, a potem byłem w oddziale, gdzie to potwierdzili. Nie pozostało nic innego jak zamknąć nowe konto za zero. A inteligo zamknąć w oddziale nie można, to wysłałem pismo.
UsuńI moje korzystanie z promocji bankowych, i historie wiele razy przytaczane przez Czytelników bloga, pokazują jak często interpretacje pracowników infolinii czy oddziałów mijają się ze stanem faktycznym (i dotyczy to wszystkich banków). Często są asekuracyjne, by klienta nie wprowadzić w błąd (w tym sensie, by samemu nie ponieść konsekwencji). A kluczowy zawsze jest jednak regulamin i zapisy w nim zawarte. Interpretacje (w tym pracowników banku) bywają różne (i tym samym błędne). Będąc w tej sytuacji, mimo tych informacji, pozostawiłbym jednak konto, spełnił (proste) warunki i zaczekał do terminu wydania nagrody.
Usuń@Mr. Złotówa, wczoraj na FB PKO odpisało Pani Monice, która o to pytała że "w promocji nie biorą udziału osoby, które pomiędzy 01.01.2019 r. a 08.11.2020 r. miały konto osobiste w naszym banku (również konto Inteligo)."
UsuńMam nadzieję że to też interpretacja osoby, która obsługuję ich FB.
Sama założyłam już konto i spełniłam warunki ale niestety mam ciagle otwarte konto w Inteligo.
@Sanda, poproszę o podesłanie linka do tego posta/komentarza na kontakt@bankobranie.pl - podeślę to do banku.
UsuńTo błąd osoby odpowiadającej na Facebooku.
UsuńDziękuję za podesłany mail. Sprawę zgłosiłem do banku i jeszcze raz otrzymałem zapewnienie, że w tej edycji udział wziąć mogą także osoby posiadające Konto Inteligo.
Mr. Złotówka, Czy Konto rodzica, które posiadam w PKO BP jest uznawane za rachunek ROR i tym samym czy taki rodzaj konta wyklucza z tej promocji?
OdpowiedzUsuńPytałem na infolinii i wynika z tego że Konto Rodzica wyklucza.
UsuńTaka uwaga gdyby ktoś także trafił na ten problem:
OdpowiedzUsuńPrzy aktywacji może pojawić się komunikat, że numer telefonu jest zajęty, a jednocześnie wiecie, że zamknęliście Inteligo już kiedyś.
Jak się okazało - konto zamknąłem, ale nie wypisali aplikacji z mojego numeru -
Trzeba złożyć reklamację na infolinii Inteligo, bądź aplikacji i czekać na rozpatrzenie...
Czyli czekać do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji?
UsuńMam taką samą sytuację. Dzwonię do nich kilka razy i marudzę że nie mogę bez aktywowanej aplikacji IKO płacić blikiem i piszę na FB do nich to coś tam przyspieszają.
UsuńOficjalnie tak, ale Pani na infolinii powiedziała, że POWINNI zrealizować to szybciej. Słowo klucz to powinni. Tak więc tak czy siak będę w tym drugim terminie wypłaty
UsuńWczoraj złożyłem wniosek - jeden i drugi, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia na mail itp. Czy tak może być?
OdpowiedzUsuńCoś raczej nie poszło zgodnie z planem. Rejestracja to jedna kwestia, a wniosek to druga.
UsuńPo otrzymaniu wniosku ich system generuje następującą wiadomość na podany we wniosku e-mail:
"Dzień dobry,
dziękujemy za złożenie wniosku o konto w PKO Banku Polskim. Już dziś przekazujemy Ci Twój numer klienta oraz umożliwiamy zalogowanie się do konta przez komputer i telefon w aplikacji IKO.
Twój numer Klienta to: xxxxxxxx.
Kurier przyjedzie do Ciebie z umową do podpisania w ciągu 2-3 dni roboczych - pamiętaj, aby mieć przy sobie dokument potwierdzający Twoją tożsamość, który został wskazany we wniosku.
Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z infolinią Banku pod numerem telefonu 800 302 302 (czynna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu; brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora). Informacje o aktywacji dostępów do konta oraz karty znajdują się na stronie www.pkobp.pl/aktywacja
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski"
Ja bym się z nimi skontaktował na powyższy numer albo złożył wniosek ponownie.
Powodzenia!
Zarejestrowałem się jeszcze raz, nic, jeszcze raz na inny mail (gmaile) i dostałem info, że wniosek nieprzyjęty, bo już trwają prace nad moim wnioskiem. Ale na tym pierwszym mailu dalej nic nie mam.
UsuńCzy ta informacja pojawiła się już w wyniku ponownej rejestracji z innym adresem e-mail czy dopiero po ponownej próbie złożenia wniosku?
UsuńMnie po rejestracji do promki nie wysłali żadnego potwierdzenia, co jest dość dziwne, ale być może w PKO tak jest - to moja 1. promka w tym banku.
Co się dzieje w przypadku ponownej rejestracji w promocji? Odrzucają wniosek?
UsuńNa to by wynikało :)
UsuńRejestracja do promocji odbywa się tylko raz. I już drugi raz się nie da. jest komunikat o tym że dany PESEL jest już zarejestrowany.
UsuńJa mam na myśli rejestrację konta, tam gdzie się kartę wybiera. Za pierwszym razem doszedłem do końca - miałem ten komunikat, że teraz dostanę maila. Nie dostałem. Zarejestrowałem się dzień później jeszcze raz - to samo, doszedłem do tego samego punktu. Nie dostałem maila. Zarejestrowałem się na innego maila - dostałem info o odrzuceniu, bo wniosek już złożony. Do dziś nie mam żadnej wiadomości z banku na pierwszego maila.
UsuńTo dość dziwne, ale rejestracja to proces zgłoszenia chęci w udziale w akcji promocyjnej, a kartę wybiera się w trakcie składania wniosku o konto.
Usuńmożna zrobić 3 płatności kartą, 3 BLIKIEM i zrezygnować z karty?
OdpowiedzUsuńTak - nigdzie w regulaminie nie wspominają o obowiązku posiadania karty do dnia otrzymania kodu.
UsuńPonadto konto jest bezwarunkowo darmowe!
Najwyraźniej wygląda na to, że piszący regulamin tej promki był 'zaspany' :)
To dość rzadkie i nie pamiętam, żeby nie wymagano utrzymywania karty do dnia otrzymania premii poza jedną promką z Alior organizowaną przez Bonnier Business Polska. Zresztą w kolejnej edycji promki z Alior ludzie z Bonnier poprawili regulamin i kartę trzeba było trzymać do końca.
UsuńJest to o tyle dziwne, że karta nie jest bezwarunkowo darmowa.
Dziś umowa podpisana i wszystkie płatności zrobione. Wszystko udało się w ciągu jednego tygodnia :)
OdpowiedzUsuńU mnie to samo ... zamknąłeś już kartę?
UsuńNie rezygnuję. 5 transakcji to pikuś.
UsuńZrobiłem to w jeden dzień w dwóch sklepach w ciągu dwóch minut
OdpowiedzUsuńCzy promocja jest nadal dostępna?
OdpowiedzUsuńDostępna. Dziś wniosek składałem i się zarejestrowałem.
UsuńTak, promocja jest nadal dostępna.
UsuńMoja sytuacja jest trochę inna.. Założyłam konto, aktywowalam apkę, zrobiłam wymagane transakcje i zamknęłam na waszą stronkę i dopiero zauważyłam że link do promocji jest na samym dole. Czy zaliczą mi te transakcje do tyłu czy na nowo muszę je zrobić?
OdpowiedzUsuńMam pytanie, czy w momencie w którym wykonałem wszystkie operacje w sobotę (21.11), to łapię się na wcześniejsze spełnienie warunków i przyznanie nagrody w grudniu? Gdyż w historii konta w apce transakcje kartą zostały rozliczone w niedzielę (22.11), natomiast te blikiem dopiero w poniedziałek (23.11).
OdpowiedzUsuńZamiast info o wysyłce kurierska otrzymałem maila z treścią
OdpowiedzUsuń"
Uprzejmie informujemy, że Twój wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO Banku Polskim, nie może zostać zrealizowany.
W celu otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zapraszamy do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego."
Miał tak ktoś?
Czy Jeśli miałem w PKO po 01.01.2019 konto w DKK (wielowalutowe?) to wyklucza mnie to z promocji?
OdpowiedzUsuńKonto walutowe to nie ROR.
UsuńCzy jeżeli założyło się konto np w listopadzie to w tym miesiącu tez trzeba zrobić 5 płatności żeby mieć konto za 0?
OdpowiedzUsuńOkres rozliczeniowy dla karty wydawanej do konta w PKO BP zależy od daty zawarcia umowy (aktywacji konta), co nie musi pokrywać się z miesiącami kalendarzowymi. Zatem w ciągu miesiąca od otwarcia konta już te 5 płatności należy wykonać.
UsuńCzy bank poinformuje emailowo że dołączyło się do promocji i czy poinformuje o tym,że spełniło się jej warunki?
OdpowiedzUsuńRaczej nie. Regulamin nic o tym nie mówi. Dostaniesz nagrodę. To jest powiadomienie.
UsuńWitam,
OdpowiedzUsuńCzy po spełnieniu warunków promocji jest się zobowiązanym do posiadania karty do konta? Nie mogę tego doczytać w regulaminie. Z góry dziękuję.
Regulamin tego nie wymaga.
UsuńWymaga
UsuńWitam,
OdpowiedzUsuńCzy będąc posiadaczem trzech rachunkow oszczędnościowych PLN, USD, EUR w PKO BP wyklucza mnie o z promocji ?
"Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która w okresie od 1.01.2019 do 8.11.2020 r. nie posiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP. "
UsuńOszczędnościowy to nie oszczędnościowo-rozliczeniowy więc możesz otwierać.
W razie wyczerpania puli ukaże się stosowna informacja?
OdpowiedzUsuńTak było w poprzedniej edycji.
UsuńDostał już może ktoś kod? Bo nie wiem czy będą na 18.12. czy może wcześniej. I czy na pewno się załapie.
OdpowiedzUsuńNie ma jeszcze.
UsuńJa dostałam dzisiaj rano.
UsuńDzisiaj na stronie dodali komunikat "Dziękujemy za udział w promocji. Rejestracje zostały zakończone" a ja dzisiaj zrobiłem ostatnie płatności więc chyba powinien się załapać.
OdpowiedzUsuńWłaśnie przyszło powiadomienie w apce o możliwości odebrania kodu. Także donoszę iż zaczęło się:)
OdpowiedzUsuńTeż właśnie dostałem kod na 200 zł do Allegro, jupii :-)
OdpowiedzUsuńDzięki !
Grześ.
Czy kod przychodzi również jako wiadomość w bankowości iPKO?
UsuńZgodnie z regulaminem kod powinien być wysłany na apkę oraz poprzez bankowość.
Usuń@Anonimowy 18 grudnia 2020 10:05 może i zgodnie z regulaminem - nie potwierdzam i nie zaprzeczam - tak być powinno. Prawda jest jednak taka, że kod był przesyłany przede wszystkim w aplikacji, o czym już ci @Anonimowy 18 grudnia 2020 00:56 pisałem w odpowiedzi na to same zadane przez ciebie pytanie poniżej.
UsuńKod był przesyłany 'przede wszystkim' w aplikacji? Ciekawe dlaczego?
UsuńKod jest do wykorzystania jednorazowo? Czy można klika zakupów na mniejsze kwoty?
OdpowiedzUsuńJEDNORAZOWO I W CAŁOŚCI, MOŻNA KUPIĆ KILKA TOWARÓW
UsuńDzisiaj otrzymałem kod, piękna sprawa.
Usuń@Anonimowy 15 grudnia 2020 17:40, polecam wpis: Kod Allegro: co to jest? Jak wykorzystać kartę podarunkową Allegro i gdzie wpisać kod na Allegro?
UsuńWarunki spełnione tak, że dopiero moim terminem był drugi termin wysłania nagrody, czyli ten do 12.02.2021 a tu miła niespodzianka.
OdpowiedzUsuńJest dobrze. :)
@Anonomowy, 15 grudnia 2020, 17:54 - u mnie i u żony warunki spełnione tak, że kody powinniśmy otrzymać do jutra ... pażiwiom, uwidim :)
UsuńUważajcie przy wykorzystaniu bonu na Allegro. W ich regulaminie jest napisane, że kartę można wykorzystać tylko raz.
OdpowiedzUsuńTe bony można wykorzystać tylko na Allegro :)
UsuńCzy te kody wysyłane są również poprzez wiadomość w bankowości tak jak wspominał o tym Złotówka we wpisie powyżej? Ja odinstalowałem apkę zaraz po rozliczeniu transakcji BLIK.
OdpowiedzUsuńA trzeba było nie kombinować :)
UsuńKod jest przesyłany przede wszystkim w aplikacji (IKO). W iPKO u mnie naprimer niczego nie było.
Regulamin stanowi inaczej - kod miał być wysłany tak na IKO jak i na iPKO. Czyżby bank ignorował własny regulamin?
UsuńWitam, warunki zostały spełnione do 18.11 gdzie dostanę informacje o premii do allegro?
OdpowiedzUsuńPodłączam się do tego pytania.
UsuńW bankowości widnieje ikona wiadomość (koperta) ale w apce już tego nie widzę.
W zupełnie nieskomplikowanej aplikacji jest taki "dzwoneczek" w prawym górnym rogu. To właśnie tam trzeba się udać...
UsuńPoza tym, przy pierwszym wejściu po otrzymaniu informacji, ten "dzwoneczek" ma dodatkowo klasyczną opcję z czerwonym podświetleniem a więc naprawdę trzeba bardzo się postarać żeby tego nie zauważyć.
Ten dzwoneczek to ikona powiadomień, a nie wiadomości.
UsuńCo prawda na wysyłkę kodów mają czas do północy, ale wygląda na to, że będzie konieczna reklamacja. W jaki sposób się to robi - to moja 1. promka z nimi.
OdpowiedzUsuń