Oto ważna chwila dla uczestników dwóch hitowych promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszych bonusów pieniężnych, a więc gdy należy uzupełnić dane do wypłaty premii. Przypominam o tym i również przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.📧 Finalizacja 2 promocji konta w BNP Paribas: "Chwytaj szansę" oraz "Bankowa black okazja"
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie:
- "Chwytaj szansę" (z premią pieniężną do 530zł i 150 zł w bonach do Allegro, a razem z punktami w Bezcennych Chwilach łącznie nawet do 1080 zł)
- "Bankowa black okazja" (z premią pieniężną do 700 zł i punktami w Bezcennych Chwilach, co razem daje nawet do 1100 zł).
Kto założył konto w październikowej promocji "Chwytaj szansę" lub listopadowej akcji "Bankowa black okazja" i spełnił warunki dla uzyskania nagród, ten teraz (zgodnie z regulaminami tych promocji najpóźniej do 20.12.2024 r. włącznie) powinien dostać maila z powiadomieniem o przyznaniu premii.
Za pomocą danych z tej wiadomości należy zalogować się na stronie promocji (odpowiednio: "Chwytaj szansę" i "Bankowa black okazja") i tam jednorazowo, najpóźniej do 26.12.2024 r. (bez względu na edycję promocji) podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia ma wpłynąć już do 31.12.2024 r. (będzie to 200 zł w ramach promocji "Chwytaj szansę" lub 100 zł w przypadku uczestników promocji "Bankowa black okazja").
Poza tym nie zapomnij o spełnianiu warunków uzyskania premii za kolejne miesiące (pamiętaj też, by do tego czasu nie zamykać konta, ani nie rezygnować z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej).
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej? 💸
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- 900 zł z bezwarunkowo darmowym Nest Kontem (+ do 7,6% dla oszczędności);
- 700 zł w bonusach za konto w Santander Bank (w tej edycji obowiązuje krótszy okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta oraz uproszczone warunki);
- 650 zł premii za konto w Millennium (teraz z długo wyczekiwanym skróceniem okresu wykluczenia dla byłych klientów);
- do 600 zł premii + bon 200 zł do Biedronki + 7,5% na lokacie dla otwierających konto w mBanku (tym razem doszło jeszcze skrócenie karencji dla byłych klientów);
- 500 zł premii za Konto Jakże Osobiste + moneyabck do 20 zł miesięcznie + 8% na koncie oszczędnościowym w Alior Banku;
❓ Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie za konto w BNP Paribas?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Chwytaj szansę" oraz "Bankowa black okazja"):
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen (Hagen Sp. z o.o.), ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail:
chwytajszanse@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Chwytaj szansę") lub
bankowablackokazja@promocja.bnpparibas.pl (w promocji "Bankowa black okazja")
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e-mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w "........................." [TU WPISZ JEJ NAZWĘ]. Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko:
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin każdej z promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią - w przypadku akcji "Chwytaj szansę":
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 4 lit. b [czyli do 26.12.2024 roku - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: chwytajszanse@promocja.bnpparibas.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 29 października 2025 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana. Przy czym jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego, Organizator przypomni Laureatowi o jego wskazaniu za pomocą wiadomości sms na numer telefonu podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lecz nie wcześniej niż 2 miesiące po terminie wskazanym w § 4 ust. 4 lit. b."
Z kolei w promocji "Bankowa black okazja":
"Jeśli spóźnisz się z przekazaniem numeru (...) konta – napisz do nas na adres: bankowablackokazja@promocja.bnpparibas.pl – ustalimy wspólnie z Tobą datę przelewu. Numer Konta osobistego musimy jednak otrzymać najpóźniej 15.11.2025 r. Jeśli otrzymamy go po tym terminie, nie będziemy mogli przekazać Ci żadnej z Nagród"
Maila dostałem już przedwczoraj. Uzupełnione i czekam na wypłatę.
OdpowiedzUsuńTeż czekam już na pierwszą premię. Przy okazji chciałam się upewnić czy nr konta podaje się tylko raz?
UsuńUzupełnia się tylko raz. Przed pierwszą premią.
UsuńU mnie również dotarło i uzupełnione.
OdpowiedzUsuńCzy jest ktoś, kto założył konto w promocji, a nie dostał maila ? Jestem właśnie w takiej sytuacji :)
OdpowiedzUsuńNie jestem pewien, czy miałem zamkniętą umowę ramową. Konto swego czasu zamykałem w 2021 roku, ale z tego co widzę, teraz tym samym loginem się loguję. Czy to znaczy, że promocja spalona ?
Proszę śmiało napisać reklamację. Miałem podobną sytuację i mi jasno wyjaśnili, dlaczego nie otrzymałem premii (za krótka karencja).
UsuńLogin jest ten sam, nawet numer konta a maila dostałem. Napisz reklamację jak masz to opisane w artykule powyżej.
Usuń@Maciek, 23 grudnia 2024, 10:45
Usuń"Nie jestem pewien, czy miałem zamkniętą umowę ramową" - to nie jest przyczyną, gdyż aktywna umowa ramowa nie pozwala na skuteczne złożenie wniosku.
Również nie dostałem maila, więc reklamacja w niedzielę i dzisiaj już mam odpowiedź z linkiem i kodem do rejestracji.
UsuńNapisałem reklamacje i dość szybko podesłali mi kod do zalogowania się, aby podać nr rachunku do wyplaty. Dzięki.
UsuńWypłata powinna być do dziś?
OdpowiedzUsuńDo dziś (włącznie) jest czas na podanie numeru rachunku konta, a wypłata premii przewidziana jest do 31.12.
UsuńKurcze przegapiłam :( Dziś mi się przypomniało. Ta promocja się nazywa "Dobry wpływ". Odpowiedziałam na maila, może jeszcze dostanę. W razie czego gdzie napisać jeszcze, jeżeli przegapiłam ten czas?
OdpowiedzUsuńJeśli przegapiłaś czas uzupełnienia numeru konta do wypłaty premii, to nic nie przepada. Tu przytoczę fragment z regulaminu promocji "Dobry wpływ":
Usuń"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b, nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: dobrywplyw@promocja.bnpparibas.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 13 listopada 2025 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana. Przy czym jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego, Organizator przypomni Laureatowi o jego wskazaniu za pomocą wiadomości sms na numer telefonu podany przez Uczestnika w Formularzu rejestracyjnym lecz nie wcześniej niż 2 miesiące po terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b."
Dziękuję, napisałam maila
UsuńDajcie znać jak dostaniecie kasę. Pozdr.
OdpowiedzUsuńWczoraj wpadło 100zł
UsuńKasa (200zl) wpadła na konto.
OdpowiedzUsuńdzisiaj pieniążki przyszły :)
OdpowiedzUsuńWpadła mi ostatnia premia i chciałbym zamknąć konto. Czy jest szansa, że otrzymam ofertę utrzymaniową? Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie.
OdpowiedzUsuńCzy płatność poprzez e-kartoteka(mieszczanin) jest 'bezpieczna na potrzeby obrotów do bankowej Black okazji i punktów BC'? Nie jestem pewien jaki mcc jest przy niej. Wydaje mi się, że to był 4900, ale nie mam dostępu do karty, która kiedyś tak płaciłem
OdpowiedzUsuń