Nadszedł ważny moment dla uczestników majowej promocji konta w BNP Paribas.
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszego bonusu pieniężnego, a więc gdy należy też uzupełnić dane do wypłaty premii. Przypominam o tym, a przy okazji podpowiadam, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.Finalizacja promocji "Szczyt okazji" w BNP Paribas
Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: Teraz więcej! Zgarnij aż 1050 zł w bonusach za konto w BNP Paribas [AKTUALIZACJA: +100 zł na zakupy].
Właśnie nadszedł czas na pierwszą nagrodę pieniężną - kto zrealizował warunki jej uzyskania, ten teraz powinien otrzymać od banku maila z powiadomieniem o przyznaniu 150 zł. Na przesłanie tej wiadomości organizator dał sobie czas do 23.06.2025 r. i to w tej wiadomości można znaleźć kod, za pomocą którego należy zalogować się na stronie promocji - tam jednorazowo, najpóźniej do 26.06.2025 r., trzeba podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia (150 zł) ma wpłynąć już do 30.06.2025 roku.
Poza tym w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu 2025 roku pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć kolejne premie - po 150 zł każda. Ostania nagroda wpadnie do 31.10.2025 r. - do tego czasu nie zamykaj konta, ani nie rezygnuj z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej.
Swoją drogą niektórzy mogą jeszcze spełniać warunki zgarnięcia 16 tysięcy punktów w programie Bezcenne Chwile (dzięki promocji "Płać mobilnie kartą Banku BNP Paribas").
Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...
... jak obecnie zarobić więcej?
Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:
- 800 zł w bonusach + 6% na lokacie dla otwierających konto w mBanku
- rekordowe 1200 zł w bonusach za konto w Aliorze
- 750 zł (a nawet dużo więcej) w bonusach za konto w Santander Banku
- do 600 zł premii pieniężnej od Millennium
- 500 zł premii dla otwierających konto w ING Banku Śląskim
- 6,8% na koncie oszczędnościowym (do 100 tys. zł) + 320 zł premii za (bezwarunkowo darmowe) CitiKonto
Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie?
Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne".
W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:
"1. Reklamację, która dotyczy „Szczyt okazji”, możesz złożyć:
1) na adres: Hagen sp. z o.o., ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa – z dopiskiem „Reklamacja” – albo
2) na adres e-mail: szczytokazji@promocja.bnpparibas.pl
2. Reklamacja powinna zawierać:
1) Twoje: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz adres e-mailowy oraz
2) opis i przyczyny reklamacji.
3. Reklamację rozpatrzymy na podstawie tego regulaminu. Zrobimy to najszybciej, jak to możliwe i nie później niż w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
4. Odpowiedź na reklamację prześlemy Ci taką samą drogą, którą otrzymaliśmy reklamację od Ciebie, chyba, że wskażesz inaczej."
Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:
Biorę udział w promocji "Szczyt okazji". Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne:
Imię i nazwisko: .............................
Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:
.............................
Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Prosimy, przekaż nam numer Konta osobistego do 26 czerwca 2025 r. – wtedy przelew zlecimy do końca miesiąca. Jeśli spóźnisz się z przekazaniem numeru tego konta – napisz do nas na adres: szczytokazji@promocja.bnpparibas.pl – ustalimy wspólnie z Tobą datę przelewu.
Numer Konta osobistego musimy jednak otrzymać najpóźniej 25.05.2026 r. Jeśli otrzymamy go po tym terminie, nie będziemy mogli przekazać Ci żadnej z Nagród."
Maila dostałem dokładnie godzinę temu. Nr konta uzupełniony, czekamy na wypłatę!
OdpowiedzUsuńNo i jest mail, nie wierzyłem, póki nie zobaczyłem :-)
OdpowiedzUsuńMam pytanie, bo nie jestem pewien. Korzystam aktualnie z 4 kart w promocji: Santander, BNP Paribas, Alior i Nest. Czy wymagane w promocjach płatności telefonem z kartą podpięta w ApplePay są traktowane jak "płatności kartą debetową wydaną do konta"? Czy muszę fizycznie płacić plastikiem?