Oto kolejna promocja dla otwierających konto osobiste w Santander Banku.
Do wzięcia czeka dodatkowa premia 100 zł dla Czytelników bloga Bankobranie - w praktyce za samo otwarcie konta, co oznacza, że z pozostałymi bonusami można zgarnąć teraz już (co najmniej) 750 zł.
Nowa promocja "Bonus na dzień dobry" dostępna jest dla osób, które wniosek o konto osobiste w Santander Banku złożą w okresie od 15. do 31.07.2025 r., ale tu ważna uwaga: może zakończyć się wcześniej w przypadku otwarcia 2 000 kont w niniejszej promocji, więc z udziałem zwlekać nie warto (komunikat o ewentualnym przedterminowym wykorzystaniu puli ma się pojawić na stronie promocji).
🆕 Promocja "Bonus na dzień dobry" lipiec 2025
Warunki uczestnictwa w tej promocji praktycznie pokrywają się z tymi, które już opisywałem przy okazji omawiania promocji z dotąd dostępnymi bonusami do 650 zł za Konto Santander (a w praktyce można zgarnąć jeszcze więcej, bo dojść może też do 160 zł zwrotów za subskrypcje oraz - w przypadku studentów - dodatkowy bonus 50 zł). Z kolei za płatności Blikiem zbliżeniowym od wczoraj doszła kolejna stówka do zgarnięcia.
Co jest kluczowe teraz? Wniosek o konto w Santander Banku należy złożyć poprzez dedykowaną stronę (do której linkuję tutaj, jak i w wyżej podlinkowanym wpisie o pozostałych promocjach Santander Banku), a umowę o konto zawrzeć za pomocą mObywatela lub "na selfie" (na potrzeby promocji z tą dodatkową stówką odpada metoda zawarcia umowy za pośrednictwem kuriera).
Dla kogo promocje? Udział wziąć może osoba pełnoletnia posiadająca polskie obywatelstwo i dowód osobisty, która co najmniej od 1.06.2023 r. nie ma (ani nie współposiada) konta osobistego (w PLN) w Santanderze.
Inne umowy z tym bankiem (np. o kredyt, kartę kredytową czy rachunek firmowy) nie przeszkadzają, ale nawet jak masz już dostęp do bankowości internetowej, to pamiętaj, że - zgodnie z regulaminem promocji - udziału nie biorą konta zakładane w bankowości internetowej, w placówkach banku, ani u doradcy mobilnego).
🧐 Zasady promocji "Bonus na dzień dobry"
By zgarnąć 100 zł:
- do 31.07.2025 r. złóż wniosek o konto wraz z wydawaną do niego kartą i bankowością elektroniczną;
- wyraź zgody na:
- pliki cookies (dzięki czemu wniosek zapisuje się prawidłowo, by brać udział w promocji), a dalej we wniosku:
- kontakt telefoniczny i drogą elektroniczną w celu marketingowym;
- otrzymywanie od banku korespondencji w formie elektronicznej (to tzw. elektroniczny kanał kontaktu - EKK; zgodę sprawdzisz po zalogowaniu do bankowości internetowej: Ustawienia => Forma otrzymywania korespondencji);
- nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania przez bank danych w celach marketingowych;
- podaj swój numer telefonu komórkowego i adres mailowy;
- do 31.07.2025 r. zawrzyj umowę o konto z kartą i dostępem do bankowości - należy to zrobić za pośrednictwem mObywatela lub "na selfie".
💸 I tyle wystarczy. Wypłata premii 100 zł przewidziana jest na Konto Santander do 31.08.2025 r. Do tego czasu posiadaj konto założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej oraz utrzymuj wyrażone zgody i nie zgłaszaj sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
🔎 Prześwietlenie pozostałych promocji, rozpiskę, która pokazuje jak krok po kroku zdobyć całą pulę bonusów 750 zł od Santander Banku, a także omówienie konta z oferty Santander Banku znajdziesz tutaj.
📚 Przydatne dokumenty:
Dotyczy też kont poleconych?
OdpowiedzUsuńTak, poleconego obejmują wszystkie promocji. Tylko musi złożyć wniosek przez stronę promocji (by też była ta dodatkowa stówka w ramach promocji "Bonus na dzień dobry").
UsuńJa czekam na nowy bank
OdpowiedzUsuńOkazja do usunięcia.
OdpowiedzUsuńNiestety żadna z promocji santandera nie działa ponieważ za każdym raz wyskakuje błąd odnośnie werifkacji. Próbowałem obowa sposobami w różne dni z różnych komputerów, telefonów.
Twoja sesja została przerwana.
Coś poszło nie tak…
Skontaktuj się z naszą placówką.
Nie możemy potwierdzić danych z Twojego dowodu osobistego.
Dziś konto zakładałam, bez problemu, już aktywne.
UsuńGeneralizujesz. Masz informację "Nie możemy potwierdzić danych z Twojego dowodu osobistego" więc skontaktuj się z placówką. Pewnie coś masz/miałeś kiedyś w Santanderze i dane są nieaktualne.
Usuń