1200 zł od Aliora700 zł od BNP Paribas650 zł od Santandera ⭐ Citi: dron za kartę i 6,8% + 320 zł za konto600 zł od Millennium500 zł od ING

9.06.2025

Odbierz 400 zł na zakupy w IKEA za kartę kredytową Mastercard w Banku Millennium

 Po dłuższej przerwie powraca promocja karty kredytowej z logo Banku Millennium.

Promocja Millennium: "400 zł do IKEA z kartą kredytową Mastercard Impresja"
Do wzięcia czeka nagroda dość rzadko spotykana w okazjach do bankobrania - bon do IKEA o wartości 400 zł. Dodatkowo, płacąc kartą kredytową Mastercard Impresja, można też zgarnąć 5% moneybacku za transakcje u partnerów banku.

Na początek sprawa najistotniejsza: udział w promocji karty kredytowej z bonami do wykorzystania w sklepach Ikea może wziąć wyłącznie osoba posiadająca dostęp do bankowości elektronicznej Millennium, bo właśnie przez bankowość internetową lub mobilną należy zawnioskować o kartę. W praktyce trzeba zatem posiadać (lub dopiero założyć) konto osobiste w tym banku. Jeśli takowego jeszcze nie masz, sprawdź jak zyskać 600 zł premii na start.

Po założeniu konta osobistego w Millennium uzyskasz dostęp do bankowości internetowej (Millenet) oraz mobilnej, gdzie możliwe będzie złożenie wniosku o kartę kredytową w niniejszej promocji.

💳 Promocja Millennium: "400 zł do IKEA z kartą kredytową Mastercard Impresja"


Dla kogo promocja? 
Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która nie posiada i co najmniej od 1.05.2024 r. nie posiadała jakiejkolwiek głównej karty kredytowej w Banku Millennium (w tym także wydanej przez Eurobank, który został przejęty przez Millennium) lub której dyspozycja rezygnacji z takiej karty (odstąpienia lub wypowiedzenia) nie była w tym czasie przetwarzana przez bank.
💡 Jeśli nie łapiesz się na promocję Millennium lub nie odpowiada Ci przygotowana przez bank nagroda, to możesz sprawdzić inne promocje z kartami kredytowymi. Tu prym wiedzie Citibank, w którym zgarnąć można aż 1200 zł w bonach na zakupy.

🎁 Nagrody
. Bank Millennium przygotował bon o wartości 400 zł, który będzie można wykorzystać w sklepach stacjonarnych IKEA lub na ikea.pl. 
 
Jak działa karta kredytowa? Na wstępie kilka słów dla osób, którym jeszcze nie było dane korzystać z karty kredytowej. By zrozumieć jak taka karta działa, polecam mój wpis poradnikowy: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać. By bliżej poznać zasady działania karty kredytowej, możesz również obejrzeć mój filmik z kanału Bankobranie na YouTube:



Z kolei dzięki poniższemu filmikowi dowiesz się, czym jest okres bezodsetkowy, który jest największą zaletą karty kredytowej. To dzięki okresowi bezodsetkowemu oddawać można taką samą kwotę, jaka z karty została wykorzystana (bez odsetek i bez opłat):



Limit nagród. Chociaż promocja karty kredytowej w Millennium ma być dostępna do 31.07.2025 roku, to może zakończyć się wcześniej, gdyż bank przygotował się na udział maksymalnie 20 000 osób. Nagrody trafią do tych, którzy w czasie trwania akcji jako pierwsi złożą wniosek o kartę kredytową (i później oczywiście spełnią pozostałe warunki). 

W przypadku wyczerpania tej (jednak całkiem sporej) puli, o przedterminowym zakończeniu promocji bank ma poinformować tutaj.

🧐 Zasady promocji "400 zł do IKEA z kartą kredytową Mastercard Impresja"


By wziąć udział w akcji i zgarnąć nagrody:
  • do 31.07.2025 r. poprzez bankowość internetową lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej Banku Millennium złóż wniosek o kartę kredytową Mastercard Impresja oraz w ww. terminie podpisz umowę z bankiem - za pośrednictwem bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej;

    wniosek przez bankowość lub aplikację jest dostępny dla osób z przygotowaną ofertą kredytową; w przypadku braku takowej oferty złóż wniosek kontaktowy o kartę kredytową (także poprzez bankowość lub aplikację);

    uwaga: w banku Millennium dostępne są też inne karty kredytowe (nawet Visa Impresja, więc warto uważać, by ich nie pomylić), ale w promocji z bonami do IKEA udział bierze wyłącznie karta Mastercard Impresja;

  • najpóźniej w momencie zawierania umowy o kartę wyraź zgody na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych:
    • przez kanały elektroniczne, 
    • przez telefon oraz
    • dotyczących produktów i usług firm współpracujących z Bankiem Millennium;
  • nie zgłaszaj sprzeciwu wobec otrzymywania dopasowanych informacji handlowych;
  • w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych po podpisaniu umowy* wykonaj min. 5 płatności kartą za pomocą portfela mobilnego (Google Pay, Apple Pay lub Garmin Pay).
________________
* przy powyższym warunku pojawia się rzadko stosowana przeze mnie gwiazdka. Jednak regulamin promocji zawiera pewną rozbieżność - mowa w nim (tu cytat):
"w każdym z kolejnych trzech miesięcy po podpisaniu umowy o kartę kredytową co najmniej 5 razy zapłacisz kartą kredytową Millennium Mastercard Impresja za pomocą portfela mobilnego",

ale zaraz pod tym punktem jest tabela, w której zostało zapisane, że "Jeśli złożysz wniosek w czerwcu 2025" to po 5 transakcji będzie należało wykonywać w lipcu, sierpniu i wrześniu. Tym samym w jednym miejscu mamy liczenie od dnia złożenia wniosku, a w drugim od zawarcia umowy. Generalnie większości osób nie będzie to dotyczyć (bo wniosek złożą i umowę zawrą w tym samym miesiącu kalendarzowym), ale wyczulam tych, którzy wniosek zaczną składać na końcu miesiąca, a do zawarcia umowy dojdzie już w miesiącu następnym.
________________

Wykonując płatności promocji, to mogą, ale nie muszą być płatności w sklepach Ikea. Do sumy transakcji na potrzeby promocji bank nie zaliczy płatności Blikiem.

Transakcje kartą wykonywać można w dowolnych punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. Pamiętaj jednak, by unikać kasyn, kasyn internetowych, gier losowych, zakładów bukmacherskich, loterii i totalizatorów, bo od tego typu transakcji Bank Millennium nalicza dodatkową prowizję wynoszącą 3%, min. 7 zł.

💸 Nagrodę otrzymasz w postaci kodu, który bank prześle SMS-em do końca czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu złożenia wniosku o kartę.

Bon ma być ważny przez 12 miesięcy, a będzie go można wykorzystać w sklepach stacjonarnych IKEA w Polsce i na ikea.pl. Użycie bonusu w sklepie internetowym możliwe jest tylko przy wyborze usługi transportu, a nie odbioru w sklepie. W regulaminie możemy też znaleźć informację:
"Jeżeli bonus chcesz wykorzystać w sklepach stacjonarnych poza granicami Polski: Australia (prócz Adelajdy i Perth), Austria, Belgia, Kanada, Czechy, Chorwacja, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Węgry, Włochy, Irlandia, Japonia, Niderlandy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Słowacja, Hiszpania (prócz Wysp Kanaryjskich), Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania, USA, to jest to możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 3% wartości zakupów"

Do czasu otrzymania każdej nagrody posiadaj kartę wyrobioną w promocji oraz nie wypowiadaj umowy z bankiem, ani nie wycofuj wyrażonych zgód.

🔎 Karta kredytowa Mastercard Impresja - szczegóły oferty Banku Millennium


Z opłaty miesięcznej za kartę (w wysokości 7,99 zł) zwalnia wykonanie min. 5 płatności kartą (na dowolne kwoty) w danym miesiącu kalendarzowym. Do tych transakcji wliczyć się mogą płatności (wykonywane portfelem mobilnym) na potrzeby promocji.

Dodatkowe korzyści z kartą Mastercard Impresja


Z kartą kredytową Mastercard Impresja do 30.06.2025 roku uzyskiwać można też moneyback 5% - do 50 zł miesięcznie (choć niewykluczone, że ten program zwrotów zostanie wydłużony - Bank Millennium robił tak już wielokrotnie).

Zwroty naliczane będą jedynie za płatności kartą wykonywane u wybranych partnerów (tylko na terenie Polski; dla transakcji w PLN) współpracujących z bankiem. W przypadku karty Impresja są to:
Apart, 
Baldinini, 
Bershka, 
Cinema City (nie dotyczy zakupów on-line, czyli transakcji dokonywanych Kartą na odległość), 
Cocinelle, 
Deichamann-Obuwie, 
Empik (nie dotyczy zakupów na empik.com, empiktravel.pl, w Empik school, ani Empik cafe), 
Francesco Biasia, 
Inter Cars (dotyczy wyłącznie zakupów online na www.sklep.intercars.com.pl), 
Marella, 
Massimo Dutti, 
Maxmara (nie obowiązuje dla Max Mara Weekend), 
Oysho, 
Pennyblack, 
Pollini, 
Pull&Bear, 
Sephora, 
Smyk (nie dotyczy zakupów na smyk.com), 
Sony Center (za płatności w salonach Sony Center), 
Stradivarius, 
Travelplanet.pl (wyłącznie za płatności za imprezy turystyczne opłacone w punktach obsługi klienta i on-line), 
Venezia, 
Zara, 
Zara Home. 

Bank Millennium wypłaca zwroty na rachunek karty kredytowej najpóźniej do 20. dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu wykonania płatności.

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi.  na Twitterze i obserwuj na Facebooku:



🔔 Powiadomienia o najlepszych promocjach bankowych możesz otrzymywać na Messengerze. Dołącz do kanału nadawczego: Bankobranie na Messengerze

👉 Sprawdź również inne promocje Banku Millennium:

43 komentarze:

  1. Krótka karencja, łatwe warunki. Jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bonu Ikea nie można wymienić na pieniądze, a za zwrot produktów zwroty są w tej samej formie co płatność. Czy jest jakiś okrężny sposób, żeby bon zamienić na pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz kupić za bon i potem sprzedać produkty na jakiejś platformie :)

      Usuń
    2. Ja wiele razy kupowałem za gotówkę, a zwrot za oddanie produktu w IKEA mialem na kartę wiec myślę ze bez problemu będzie zwrot na inna kartę (na konto w innym Banku)

      Usuń
  3. Dzień dobry, Mr Złotówa

    Jeżeli złożę wniosek o KK za pomocą posiadanej już bankowości internetowej i mobilnej (mam konto Millennium 360) i otrzymam KK, to:
    1. mogę złożyć dyspozycję zamknięcia konta osobistego Millennium 360 w okresie korzystania z KK, zachowując (z tytułu posiadania KK) wymaganą bankowość internetową i mobilną?
    2. czy obowiązuje jakiś limit kwotowy dla wymaganych 5 płatności KK przez 3 miesiące, czy mogą to być dowolne, nawet małe płatności?
    3. czy złożenie dyspozycji zamknięcia KK i jej zamknięcie (już po otrzymaniu bonu premiowego do IKEA) spowoduje naliczenie opłat za KK?

    Z szacunkiem, marekm60

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Regulamin promocji nie zabrania.
      2. Płatności na dowolne kwoty
      3. Za zamknięcie karty do lat nie ma. Jest tylko opłata miesięczna za kartę, ale jej da się uniknąć - zasady w powyższym wpisie.

      Usuń
  4. Warunek 1 płatności kartą, aby było zwolnienie z opłat, można spełnić płacąc 5 płatności za pomocą GooglePay?

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 stówki za nic to spoko promocja :D

    "Dołącz i bierz co Twoje. Edycja 2": 8 000 punktów w programie Bezcenne Chwile
    tu obowiązuje prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy taki nic. To kart kredytowa więc należy bardziej się cenić. A 4 stówki to śmiech.

      Usuń
    2. Nie, bo tak karta nie bierze udziału w Bezcennych Chwilach.

      Usuń
  6. czy płatności Google Pay w Internecie też się liczą czy tylko stacjonarnie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie nic nie ma na ten temat. A co nie jest zabronione to dozwolone.

      Usuń
  7. Cześć. Czy na pewno obowiązuje zwolnienie z opłat przez 12 miesięcy, o których wspominasz? Nigdzie - tzn. w regulaminie promocji i stronie banku - nie mogę znaleźć info o tym, czy tak rzeczywiście jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tu plus za czujność. W tej edycji - w odróżnieniu od poprzednich, gdzie ten zapis obowiązywał przez lata - nie ma uproszczenia. By uniknąć opłaty miesięcznej za kartę, należy wykonywać min. 5 płatności miesięcznie (zgodnie z wytycznymi z cennika banku).

      Usuń
    2. Od dawna tak jest. Ja już w 2019 roku brałem udział w promocji dla karty kredytowej "Impresja".

      Takie były warunki tej promocji:
      "- złóż wniosek o kartę w Millenecie lub aplikacji mobilnej do 28 lutego 2019 roku
      - wykonaj nią transakcje bezgotówkowe na min. 200 zł w każdym z dwóch kolejnych miesiącach od otrzymania karty
      - 200 zł wróci na Twoją kartę"

      "Opłaty miesięczne za obsługę karty
      Karta główna 0 zł* / 7,99 zł

      *Pierwsze naliczenie opłaty miesięcznej następuje za drugi pełny miesiąc od wydania karty. Kolejne opłaty miesięczne naliczane są z dołu – za miesiąc poprzedni. Opłaty nie są naliczane, jeśli w poprzednim miesiącu zostało dokonanych i zaksięgowanych 5 transakcji bezgotówkowych."

      Bank był jednak tak łaskawy, że w regulaminie był zawarty § 4. a w nim:
      "Uczestnik Promocji, który spełni warunki opisane w § 2 zostanie zwolniony z opłaty miesięcznej za obsługę Karty kredytowej w każdym z kolejnych 12 miesięcy kalendarzowych, w którym dokonał minimum jednej transakcji bezgotówkowej Kartą, przy czym okres 12 miesięcy rozpoczyna się od daty wydania Karty."

      Tak więc już w promocji która trwała od 2 stycznia 2019r. karta nie była bezwarunkowo bezpłatną.

      Usuń
    3. A czy pierwszego miesiąca tj. w czerwcu też trzeba wykonać ? Czy pierwszy jest zwolniony?

      Usuń
  8. Mr Złotówka mam pytanie dotyczące konta 360° w Millenium. Przy okazji.
    Czy aktualnie, gdy składa się wypowiedzenie umowy o ROR, proponują jakąś ofertę na zatrzymanie klienta??
    Dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój wniosek odrzucili, nie wiem dlaczego, mam zdolność kredytową, dobrą historię w bik, brak negatywnych wpisów, komorników itd. Mam u nich ROR od dawna. Dzwoniłam na infolinię, konsultantka próbowała sama wysłać ten wniosek, ale znowu został odrzucony i nie otrzymałam odpowiedzi dlaczego. Bo nie przeszedł. Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zastrzeżony pesel?

      Usuń
    2. Nie był zastrzeżony PESEL, sprawdziłam historię, to nie pytali o PESEL na tym etapie, tylko pobrali raport BIK i sprawdzili Big, a tam jest ok, bo sprawdzałam sama, więc nie wiem o co chodzi

      Usuń
    3. Wszystkie dane w banku sa aktualne? Np. nr dowodu?

      Usuń
    4. Tak, są aktualne

      Usuń
    5. No to city cie nie lubi chyba :-)

      Usuń
    6. no cóż, chyba tak....

      Usuń
    7. to millennium....

      Usuń
    8. Jest sens pisać do rzecznika finansowego? Już drugi raz mnie wykluczyli z promocji?

      Usuń
    9. Rzecznik nie ma nic do polityki kredytowej banku i jego wewnętrznych zasad badania zdolności. Nic nie zrobi.

      Usuń
    10. Ktoś pisze o czymś, w co ktoś kto odpowiada nie ma żadnego wglądu a więc jakiejkolwiek zdolności weryfikacji danego tematu. Zupełnie bez sensu. No ale tak jest z większością tych wszystkich "niesienia" pomocy w takich miejscach. Każdy z pytających/pokrzywdzonych może dowolnie kreować tę swoją rzeczywistość, a "niosący" pomoc mogą być już poprzez samą chęć jej "niesienia" zmanipulowani. Powiem tylko tak; rzeczywistych powodów dla których bank odrzuca takie wnioski może być cała masa. Wystarczy że złapali kogoś na przejazdach na tzw. gapę albo ktoś się opóźnił z płatnościami za rachunki (telekomunikacja) etc. To wystarczy. Bank (system banku) nigdy nie robi tego bez powodu. Mi jeszcze kilka lat temu przy zakupie smartfona z opcją kredytowania tylko na kwotę 600 zł (bo większość płaciłem gotówką) kilka banków nie chciało udzielić takiego kredytu. Siedziałem w sklepie godzinę i pani składała wniosek w kolejnych bankach aż w końcu jeden bank go zaakceptował. Masakra! To tylko 600 zł które mogłem bez problemu wyłożyć, a takie zamieszanie? Robiłem to jednak tylko dlatego, bo płacąc zawsze gotówką czy kartami debetowymi nie miałem żadnej historii kredytowej, a to z kolei było powodem odrzucania wniosków o kartę kredytową. Jak w końcu zostałem skredytowany na te 600 zł i po kilku miesiącach to spłaciłem, to nagle w kilku promocjach bankowych dla kart kredytowych mogłem bez problemu wziąć udział. "Bileciki do kontroli - brak", abonament telefoniczny - opóźnienia spłat... i bye-bye... Ludzie - tak jak u znajomego - nawet w małżeństwach nie wiedzą że np. żona nabrała już kredytów - a znajomy je teraz spłaca. Powodów cała masa i nikt nie wie co tam u kogo naprawdę ma miejsce. Podkreślam; bank nie robi tego bez powodu. A ja to w 100% popieram.

      Usuń
    11. Tak masz rację, osoba odpowiadająca nie ma pełnej wiedzy, ale może podpowiedzieć, bo ma inne, swoje doświadczenia, a ja mam prawo wiedzieć, dlaczego bank odrzuca mój wniosek. Złożyłam reklamację, czekam na odpowiedź, ale to pewnie trochę potrwa.
      Wiem, że nie miałam żadnych zaległości, posprawdzalam bazy, mam wzorową historię w BIK.

      Usuń
    12. Nie może w czymkolwiek podpowiedzieć poza tym co w jest zapisane w regulaminie (bo przecież większość pytających to ci którzy regulaminów nie czytają) i ewentualnie (system danego banku odpowiedzialny za weryfikację) że bank niczego nie robi bez powodu w tym temacie. I żadne "inne, swoje doświadczenie" nie może być żadną podpowiedzią.
      Co do tego "mam prawo wiedzieć" powiem tylko tyle, że żaden bank nie ma obowiązku udzielać takiej odpowiedzi. Tak więc jak ktoś się uprze mieć to "prawo" to niech się upiera. To w końcu jego prawo. 🤣

      Usuń
    13. Oczywiście, że takie prawo istnieje - pytanie tylko, czy otrzymana informacja będzie przydatna. Można spróbować wystosować w bankowości elektronicznej wniosek w trybie art. 70a prawa bankowego, można w ten sposób uzyskać wyjaśnienie dotyczące dokonanej przez bank oceny zdolności kredytowej wnioskującego. Dodatkowa podstawa prawna to art. 105a pkt 1a prawa bankowego, z uwagi na zautomatyzowane podjęcie decyzji względem wnioskodawcy. Tym sposobem ja się dowiedziałem, że imię i nazwisko mojej matki, w której imieniu kilkukrotnie bezskutecznie wnioskowałem o jakieś produkty kredytowe, pokrywa się z imieniem i nazwiskiem osoby z listy PEP (czyli osoby eksponowane politycznie). Co zabawniejsze, imię i nazwisko jest właściwie dość pospolite. Jeden produkt to była pożyczka gotówkowa Velofotka, czyli mocno zautomatyzowany produkt, gdzie mama od dawna ma w Velobanku ROR. Z automatu wniosek został odrzucony - bank nawet nie podjął próby ustalenia, czy wnioskujący faktycznie pełnił takie stanowisko. Łatwiej było po prostu uwalić. Trzymam kciuki za reklamację!

      Usuń
    14. Co za bzdury. Jaka reklamacja? To może jeszcze bankom będziemy wyznaczać nasze warunki? Bank nie musi komukolwiek wydawać karty kredytowej. To bank o tym decyduje a nie klient. Niezły cyrk. Idę do banku, chcę wziąć kredyt i stawiam bankowi warunki bo jak nie, to ja go będę karał.
      Cokolwiek bank w takiej informacji zawrze, będzie zgodne z jego interesem. Bank nawet konta nie musi klientowi otwierać i utrzymywać. No, chyba że dany „klient”, rzeczywiście nie ma nigdzie nawet podstawowego rachunku.

      Usuń
  10. Tak dane są aktualne, korzystam z ROR, przelewów i innych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Millennium zawsze dzwonił, gdy chcialam zamknąc konto, przedłużał mi ofertę promocyjną na kolejny rok, a teraz nie mogę się zalogować do apki, więc chyba zamknęli mi konto bez żadnej informacji! Szok! A miałam tam środki na goodie, tylko ciagle niezaakceptowane do wypłaty (kazali czekać aż do 6 miesięcy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale przecież masz aplikację i jakoś nie kojarzę obowiązku posiadania konta w Millennium żeby z tego programu korzystać.

      Usuń
    2. Goodie mozna miec bez konta w mille, to ci nie zniknie

      Usuń
  12. Infolinia Millennium 801 331 331 - pobierają opłatę za połączenie, piszę tak tylko informacyjnie, bo pierwszy raz się spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalka z numerami 801. Dzwoń na zwykły nr zaczynający się od 22

      Usuń
  13. Czy ten bon należy wykorzystać w jednej transakcji czy można w kilku w ciągu 12 miesięcy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wykorzystywać wielokrotnie.

      Usuń
  14. W różnych promocjach brałem udział. Ale wniosek o kartę kredytowa w milenium to dramat. Masę papierologii. Latania do oddziale i cos co chwile chcą. Karta na 3000 a wymagania jakbym brał kredyt na 1,5 mln. Czy ktoś tez mial takie chore podejście jako do klienta? Co prawda to nie mój bank podstawowy ale to dramat. Odechciewa się tej promocji

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 1200 zł w bonusach za konto w Alior Banku (+7% na lokacie)

Alior odpalił nową kumulację promocji z dotąd niewidzianą sumą bonusów powitalnych. Na otwierających Alior Konto czekają gwarantowane bonusy...