Po dłuższej przerwie powraca promocja karty kredytowej z logo Banku Millennium.
💳 Promocja Millennium: "400 zł do IKEA z kartą kredytową Mastercard Impresja"
Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która nie posiada i co najmniej od 1.05.2024 r. nie posiadała jakiejkolwiek głównej karty kredytowej w Banku Millennium (w tym także wydanej przez Eurobank, który został przejęty przez Millennium) lub której dyspozycja rezygnacji z takiej karty (odstąpienia lub wypowiedzenia) nie była w tym czasie przetwarzana przez bank.
💡 Jeśli nie łapiesz się na promocję Millennium lub nie odpowiada Ci przygotowana przez bank nagroda, to możesz sprawdzić inne promocje z kartami kredytowymi. Tu prym wiedzie Citibank, w którym zgarnąć można aż 1200 zł w bonach na zakupy.
🎁 Nagrody. Bank Millennium przygotował bon o wartości 400 zł, który będzie można wykorzystać w sklepach stacjonarnych IKEA lub na ikea.pl.
Z kolei dzięki poniższemu filmikowi dowiesz się, czym jest okres bezodsetkowy, który jest największą zaletą karty kredytowej. To dzięki okresowi bezodsetkowemu oddawać można taką samą kwotę, jaka z karty została wykorzystana (bez odsetek i bez opłat):
Limit nagród. Chociaż promocja karty kredytowej w Millennium ma być dostępna do 31.07.2025 roku, to może zakończyć się wcześniej, gdyż bank przygotował się na udział maksymalnie 20 000 osób. Nagrody trafią do tych, którzy w czasie trwania akcji jako pierwsi złożą wniosek o kartę kredytową (i później oczywiście spełnią pozostałe warunki).
🧐 Zasady promocji "400 zł do IKEA z kartą kredytową Mastercard Impresja"
By wziąć udział w akcji i zgarnąć nagrody:
- do 31.07.2025 r. poprzez bankowość internetową lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej Banku Millennium złóż wniosek o kartę kredytową Mastercard Impresja oraz w ww. terminie podpisz umowę z bankiem - za pośrednictwem bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej;
wniosek przez bankowość lub aplikację jest dostępny dla osób z przygotowaną ofertą kredytową; w przypadku braku takowej oferty złóż wniosek kontaktowy o kartę kredytową (także poprzez bankowość lub aplikację);
uwaga: w banku Millennium dostępne są też inne karty kredytowe (nawet Visa Impresja, więc warto uważać, by ich nie pomylić), ale w promocji z bonami do IKEA udział bierze wyłącznie karta Mastercard Impresja; - najpóźniej w momencie zawierania umowy o kartę wyraź zgody na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych:
- przez kanały elektroniczne,
- przez telefon oraz
- dotyczących produktów i usług firm współpracujących z Bankiem Millennium;
- nie zgłaszaj sprzeciwu wobec otrzymywania dopasowanych informacji handlowych;
- w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych po podpisaniu umowy* wykonaj min. 5 płatności kartą za pomocą portfela mobilnego (Google Pay, Apple Pay lub Garmin Pay).
"w każdym z kolejnych trzech miesięcy po podpisaniu umowy o kartę kredytową co najmniej 5 razy zapłacisz kartą kredytową Millennium Mastercard Impresja za pomocą portfela mobilnego",
ale zaraz pod tym punktem jest tabela, w której zostało zapisane, że "Jeśli złożysz wniosek w czerwcu 2025" to po 5 transakcji będzie należało wykonywać w lipcu, sierpniu i wrześniu. Tym samym w jednym miejscu mamy liczenie od dnia złożenia wniosku, a w drugim od zawarcia umowy. Generalnie większości osób nie będzie to dotyczyć (bo wniosek złożą i umowę zawrą w tym samym miesiącu kalendarzowym), ale wyczulam tych, którzy wniosek zaczną składać na końcu miesiąca, a do zawarcia umowy dojdzie już w miesiącu następnym.
________________
"Jeżeli bonus chcesz wykorzystać w sklepach stacjonarnych poza granicami Polski: Australia (prócz Adelajdy i Perth), Austria, Belgia, Kanada, Czechy, Chorwacja, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Węgry, Włochy, Irlandia, Japonia, Niderlandy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Słowacja, Hiszpania (prócz Wysp Kanaryjskich), Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania, USA, to jest to możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 3% wartości zakupów"
🔎 Karta kredytowa Mastercard Impresja - szczegóły oferty Banku Millennium
Z opłaty miesięcznej za kartę (w wysokości 7,99 zł) zwalnia wykonanie min. 5 płatności kartą (na dowolne kwoty) w danym miesiącu kalendarzowym. Do tych transakcji wliczyć się mogą płatności (wykonywane portfelem mobilnym) na potrzeby promocji.
Dodatkowe korzyści z kartą Mastercard Impresja
Apart,
Baldinini,
Bershka,
Cinema City (nie dotyczy zakupów on-line, czyli transakcji dokonywanych Kartą na odległość),
Cocinelle,
Deichamann-Obuwie,
Empik (nie dotyczy zakupów na empik.com, empiktravel.pl, w Empik school, ani Empik cafe),
Francesco Biasia,
Inter Cars (dotyczy wyłącznie zakupów online na www.sklep.intercars.com.pl),
Marella,
Massimo Dutti,
Maxmara (nie obowiązuje dla Max Mara Weekend),
Oysho,
Pennyblack,
Pollini,
Pull&Bear,
Sephora,
Smyk (nie dotyczy zakupów na smyk.com),
Sony Center (za płatności w salonach Sony Center),
Stradivarius,
Travelplanet.pl (wyłącznie za płatności za imprezy turystyczne opłacone w punktach obsługi klienta i on-line),
Venezia,
Zara,
Zara Home.
Bank Millennium wypłaca zwroty na rachunek karty kredytowej najpóźniej do 20. dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu wykonania płatności.
- prześwietlenie promocji z premią 600 zł za konto osobiste;
- 5,5% na Koncie Oszczędnościowym Profit (do 100 tys. zł);
- bon do Energylandii o wartości 200 zł za konto dla dziecka (w wieku 0-17 lat);
- promocja dla obecnych klientów: 50 zł za przetestowanie Google Pay.
Krótka karencja, łatwe warunki. Jestem na tak :D
OdpowiedzUsuńBonu Ikea nie można wymienić na pieniądze, a za zwrot produktów zwroty są w tej samej formie co płatność. Czy jest jakiś okrężny sposób, żeby bon zamienić na pieniądze?
OdpowiedzUsuńTak, możesz kupić za bon i potem sprzedać produkty na jakiejś platformie :)
UsuńJa wiele razy kupowałem za gotówkę, a zwrot za oddanie produktu w IKEA mialem na kartę wiec myślę ze bez problemu będzie zwrot na inna kartę (na konto w innym Banku)
UsuńDzień dobry, Mr Złotówa
OdpowiedzUsuńJeżeli złożę wniosek o KK za pomocą posiadanej już bankowości internetowej i mobilnej (mam konto Millennium 360) i otrzymam KK, to:
1. mogę złożyć dyspozycję zamknięcia konta osobistego Millennium 360 w okresie korzystania z KK, zachowując (z tytułu posiadania KK) wymaganą bankowość internetową i mobilną?
2. czy obowiązuje jakiś limit kwotowy dla wymaganych 5 płatności KK przez 3 miesiące, czy mogą to być dowolne, nawet małe płatności?
3. czy złożenie dyspozycji zamknięcia KK i jej zamknięcie (już po otrzymaniu bonu premiowego do IKEA) spowoduje naliczenie opłat za KK?
Z szacunkiem, marekm60
1. Regulamin promocji nie zabrania.
Usuń2. Płatności na dowolne kwoty
3. Za zamknięcie karty do lat nie ma. Jest tylko opłata miesięczna za kartę, ale jej da się uniknąć - zasady w powyższym wpisie.
Warunek 1 płatności kartą, aby było zwolnienie z opłat, można spełnić płacąc 5 płatności za pomocą GooglePay?
OdpowiedzUsuńTak. Płatność Google Pay = płatność kartą.
Usuń4 stówki za nic to spoko promocja :D
OdpowiedzUsuń"Dołącz i bierz co Twoje. Edycja 2": 8 000 punktów w programie Bezcenne Chwile
tu obowiązuje prawda? :)
No nie wiem czy taki nic. To kart kredytowa więc należy bardziej się cenić. A 4 stówki to śmiech.
UsuńNie, bo tak karta nie bierze udziału w Bezcennych Chwilach.
UsuńNie
Usuńczy płatności Google Pay w Internecie też się liczą czy tylko stacjonarnie ??
OdpowiedzUsuńW regulaminie nic nie ma na ten temat. A co nie jest zabronione to dozwolone.
UsuńCześć. Czy na pewno obowiązuje zwolnienie z opłat przez 12 miesięcy, o których wspominasz? Nigdzie - tzn. w regulaminie promocji i stronie banku - nie mogę znaleźć info o tym, czy tak rzeczywiście jest
OdpowiedzUsuńTak, tu plus za czujność. W tej edycji - w odróżnieniu od poprzednich, gdzie ten zapis obowiązywał przez lata - nie ma uproszczenia. By uniknąć opłaty miesięcznej za kartę, należy wykonywać min. 5 płatności miesięcznie (zgodnie z wytycznymi z cennika banku).
UsuńOd dawna tak jest. Ja już w 2019 roku brałem udział w promocji dla karty kredytowej "Impresja".
UsuńTakie były warunki tej promocji:
"- złóż wniosek o kartę w Millenecie lub aplikacji mobilnej do 28 lutego 2019 roku
- wykonaj nią transakcje bezgotówkowe na min. 200 zł w każdym z dwóch kolejnych miesiącach od otrzymania karty
- 200 zł wróci na Twoją kartę"
"Opłaty miesięczne za obsługę karty
Karta główna 0 zł* / 7,99 zł
*Pierwsze naliczenie opłaty miesięcznej następuje za drugi pełny miesiąc od wydania karty. Kolejne opłaty miesięczne naliczane są z dołu – za miesiąc poprzedni. Opłaty nie są naliczane, jeśli w poprzednim miesiącu zostało dokonanych i zaksięgowanych 5 transakcji bezgotówkowych."
Bank był jednak tak łaskawy, że w regulaminie był zawarty § 4. a w nim:
"Uczestnik Promocji, który spełni warunki opisane w § 2 zostanie zwolniony z opłaty miesięcznej za obsługę Karty kredytowej w każdym z kolejnych 12 miesięcy kalendarzowych, w którym dokonał minimum jednej transakcji bezgotówkowej Kartą, przy czym okres 12 miesięcy rozpoczyna się od daty wydania Karty."
Tak więc już w promocji która trwała od 2 stycznia 2019r. karta nie była bezwarunkowo bezpłatną.
A czy pierwszego miesiąca tj. w czerwcu też trzeba wykonać ? Czy pierwszy jest zwolniony?
UsuńMr Złotówka mam pytanie dotyczące konta 360° w Millenium. Przy okazji.
OdpowiedzUsuńCzy aktualnie, gdy składa się wypowiedzenie umowy o ROR, proponują jakąś ofertę na zatrzymanie klienta??
Dziękuję za odpowiedź.
Mój wniosek odrzucili, nie wiem dlaczego, mam zdolność kredytową, dobrą historię w bik, brak negatywnych wpisów, komorników itd. Mam u nich ROR od dawna. Dzwoniłam na infolinię, konsultantka próbowała sama wysłać ten wniosek, ale znowu został odrzucony i nie otrzymałam odpowiedzi dlaczego. Bo nie przeszedł. Co robić?
OdpowiedzUsuńMoże zastrzeżony pesel?
UsuńNie był zastrzeżony PESEL, sprawdziłam historię, to nie pytali o PESEL na tym etapie, tylko pobrali raport BIK i sprawdzili Big, a tam jest ok, bo sprawdzałam sama, więc nie wiem o co chodzi
UsuńWszystkie dane w banku sa aktualne? Np. nr dowodu?
UsuńTak, są aktualne
UsuńNo to city cie nie lubi chyba :-)
Usuńno cóż, chyba tak....
Usuńto millennium....
UsuńJest sens pisać do rzecznika finansowego? Już drugi raz mnie wykluczyli z promocji?
UsuńRzecznik nie ma nic do polityki kredytowej banku i jego wewnętrznych zasad badania zdolności. Nic nie zrobi.
UsuńKtoś pisze o czymś, w co ktoś kto odpowiada nie ma żadnego wglądu a więc jakiejkolwiek zdolności weryfikacji danego tematu. Zupełnie bez sensu. No ale tak jest z większością tych wszystkich "niesienia" pomocy w takich miejscach. Każdy z pytających/pokrzywdzonych może dowolnie kreować tę swoją rzeczywistość, a "niosący" pomoc mogą być już poprzez samą chęć jej "niesienia" zmanipulowani. Powiem tylko tak; rzeczywistych powodów dla których bank odrzuca takie wnioski może być cała masa. Wystarczy że złapali kogoś na przejazdach na tzw. gapę albo ktoś się opóźnił z płatnościami za rachunki (telekomunikacja) etc. To wystarczy. Bank (system banku) nigdy nie robi tego bez powodu. Mi jeszcze kilka lat temu przy zakupie smartfona z opcją kredytowania tylko na kwotę 600 zł (bo większość płaciłem gotówką) kilka banków nie chciało udzielić takiego kredytu. Siedziałem w sklepie godzinę i pani składała wniosek w kolejnych bankach aż w końcu jeden bank go zaakceptował. Masakra! To tylko 600 zł które mogłem bez problemu wyłożyć, a takie zamieszanie? Robiłem to jednak tylko dlatego, bo płacąc zawsze gotówką czy kartami debetowymi nie miałem żadnej historii kredytowej, a to z kolei było powodem odrzucania wniosków o kartę kredytową. Jak w końcu zostałem skredytowany na te 600 zł i po kilku miesiącach to spłaciłem, to nagle w kilku promocjach bankowych dla kart kredytowych mogłem bez problemu wziąć udział. "Bileciki do kontroli - brak", abonament telefoniczny - opóźnienia spłat... i bye-bye... Ludzie - tak jak u znajomego - nawet w małżeństwach nie wiedzą że np. żona nabrała już kredytów - a znajomy je teraz spłaca. Powodów cała masa i nikt nie wie co tam u kogo naprawdę ma miejsce. Podkreślam; bank nie robi tego bez powodu. A ja to w 100% popieram.
UsuńTak masz rację, osoba odpowiadająca nie ma pełnej wiedzy, ale może podpowiedzieć, bo ma inne, swoje doświadczenia, a ja mam prawo wiedzieć, dlaczego bank odrzuca mój wniosek. Złożyłam reklamację, czekam na odpowiedź, ale to pewnie trochę potrwa.
UsuńWiem, że nie miałam żadnych zaległości, posprawdzalam bazy, mam wzorową historię w BIK.
Nie może w czymkolwiek podpowiedzieć poza tym co w jest zapisane w regulaminie (bo przecież większość pytających to ci którzy regulaminów nie czytają) i ewentualnie (system danego banku odpowiedzialny za weryfikację) że bank niczego nie robi bez powodu w tym temacie. I żadne "inne, swoje doświadczenie" nie może być żadną podpowiedzią.
UsuńCo do tego "mam prawo wiedzieć" powiem tylko tyle, że żaden bank nie ma obowiązku udzielać takiej odpowiedzi. Tak więc jak ktoś się uprze mieć to "prawo" to niech się upiera. To w końcu jego prawo. 🤣
Oczywiście, że takie prawo istnieje - pytanie tylko, czy otrzymana informacja będzie przydatna. Można spróbować wystosować w bankowości elektronicznej wniosek w trybie art. 70a prawa bankowego, można w ten sposób uzyskać wyjaśnienie dotyczące dokonanej przez bank oceny zdolności kredytowej wnioskującego. Dodatkowa podstawa prawna to art. 105a pkt 1a prawa bankowego, z uwagi na zautomatyzowane podjęcie decyzji względem wnioskodawcy. Tym sposobem ja się dowiedziałem, że imię i nazwisko mojej matki, w której imieniu kilkukrotnie bezskutecznie wnioskowałem o jakieś produkty kredytowe, pokrywa się z imieniem i nazwiskiem osoby z listy PEP (czyli osoby eksponowane politycznie). Co zabawniejsze, imię i nazwisko jest właściwie dość pospolite. Jeden produkt to była pożyczka gotówkowa Velofotka, czyli mocno zautomatyzowany produkt, gdzie mama od dawna ma w Velobanku ROR. Z automatu wniosek został odrzucony - bank nawet nie podjął próby ustalenia, czy wnioskujący faktycznie pełnił takie stanowisko. Łatwiej było po prostu uwalić. Trzymam kciuki za reklamację!
UsuńCo za bzdury. Jaka reklamacja? To może jeszcze bankom będziemy wyznaczać nasze warunki? Bank nie musi komukolwiek wydawać karty kredytowej. To bank o tym decyduje a nie klient. Niezły cyrk. Idę do banku, chcę wziąć kredyt i stawiam bankowi warunki bo jak nie, to ja go będę karał.
UsuńCokolwiek bank w takiej informacji zawrze, będzie zgodne z jego interesem. Bank nawet konta nie musi klientowi otwierać i utrzymywać. No, chyba że dany „klient”, rzeczywiście nie ma nigdzie nawet podstawowego rachunku.
Tak dane są aktualne, korzystam z ROR, przelewów i innych produktów.
OdpowiedzUsuńMillennium zawsze dzwonił, gdy chcialam zamknąc konto, przedłużał mi ofertę promocyjną na kolejny rok, a teraz nie mogę się zalogować do apki, więc chyba zamknęli mi konto bez żadnej informacji! Szok! A miałam tam środki na goodie, tylko ciagle niezaakceptowane do wypłaty (kazali czekać aż do 6 miesięcy).
OdpowiedzUsuńNo ale przecież masz aplikację i jakoś nie kojarzę obowiązku posiadania konta w Millennium żeby z tego programu korzystać.
UsuńGoodie mozna miec bez konta w mille, to ci nie zniknie
UsuńInfolinia Millennium 801 331 331 - pobierają opłatę za połączenie, piszę tak tylko informacyjnie, bo pierwszy raz się spotkałam.
OdpowiedzUsuńNormalka z numerami 801. Dzwoń na zwykły nr zaczynający się od 22
UsuńCzy ten bon należy wykorzystać w jednej transakcji czy można w kilku w ciągu 12 miesięcy?
OdpowiedzUsuńMożna wykorzystywać wielokrotnie.
UsuńW różnych promocjach brałem udział. Ale wniosek o kartę kredytowa w milenium to dramat. Masę papierologii. Latania do oddziale i cos co chwile chcą. Karta na 3000 a wymagania jakbym brał kredyt na 1,5 mln. Czy ktoś tez mial takie chore podejście jako do klienta? Co prawda to nie mój bank podstawowy ale to dramat. Odechciewa się tej promocji
OdpowiedzUsuń