Getin Bank postanowił docenić zaangażowanych i lojalnych klientów. W dostępnej od dziś promocji premiuje przede wszystkim zaangażowanie i lojalność klienta.
Aby spełnić warunki promocji trzeba posiadać lub założyć konto w Getin Banku.
Bonusy będą naliczane w przypadku spełnienia następujących warunków podstawowych:
Po spełnieniu opisanych wytycznych pojawia się... pierwsza "korzyść": bezpłatne konto, karta i bankomaty. Korzyść celowo zapisana w cudzysłowie, bo bankobiorcy taki bonus mogą potraktować z uśmiechem politowania.
Poważne zbieranie zysków w promocji zaczyna się dopiero przy kolejnych wariantach. Jednak klient musi zrobić "coś" więcej niż tylko korzystać z konta i karty płatniczej.
Domowe rachunki -2% - W Getinie można uzyskać zwrot 2% (max. do 30 zł miesięcznie) za obciążenia konta transakcjami poleceń zapłaty z tytułu opłacania rachunków domowych. Aby skorzystać z powyższego rozwiązania należy ustanowić co najmniej dwa polecenia zapłaty.
Konto oszczędnościowe +1% - warunkiem do uzyskania wyższego oprocentowania (standardowe wynosi w Getinie obecnie 2,31% w skali roku) opiera się na realizacji warunków z powyższej korzyści "Domowych rachunków -2%" czyli złożenia dyspozycji realizacji min. dwóch poleceń zapłaty. Podwyższone w ten sposób oprocentowanie nie będzie łączyć się z odrębnymi promocjami banku dot. podwyższenia oprocentowania, np. dla nowych środków.
Raty kredytów - 1% - korzyść może ucieszyć zwłaszcza tych, którzy posiadają obciążenia kredytowe w Getinie. Choć w tym przypadku jest kilka wykluczeń. Zwrotem objęte są kredyty udzielane na okres min. 12 miesięcy, uruchomione nie wcześniej niż przed 12.10.2010 r., z wyłączeniem tych, które na moment uruchamiania zostały objęte ubezpieczeniem "Parasol Ochrony"
Zwrot kartą kredytową - 2% - moneyback dotyczy wszystkich płatności kartą i miesięcznie może wynieść do 30 zł. Jeśli klient posiada więcej niż jedną kartę kredytową, zwrot naliczony zostanie wyłącznie do jednej z nich.
Promocja ma obowiązywać do odwołania. Bank gwarantuje jej utrzymanie co najmniej do końca 2014 r. Opis promocji dostępny w regulaminie.
Moim zdaniem jest to przykład promocji, która ma na celu maksymalne "przywiązanie" klienta do banku. Aby czerpać maksymalne zyski trzeba skorzystać z wielu produktów - oprócz konta, trzeba wejść w produkty oszczędnościowe oraz kredytowe. Nie da się ukryć, że po zakończeniu wypłat benefitów, wielu klientom po prostu nie będzie się chciało zmieniać banku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz