Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Rok darmowych treningów i do 300 zł w nagrodach pieniężnych z darmowym Kontem Optymalnym

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera520 zł od BNP Paribas ⭐ 500 zł od: Millennium i Aliora900 zł od Citi

15.03.2018

Rok darmowych treningów i do 300 zł w nagrodach pieniężnych z darmowym Kontem Optymalnym

Bank BGŻ BNP Paribas odpalił kolejną promocję konta osobistego. Tym razem dla fanów sportu i aktywnego spędzania wolnego czasu.

W formie z kontem - promocja BGŻ BNP Paribas z rocznym dostępem do OK System za darmo i z bonusami pieniężnymi do 300 zł
Jedną z nagród jest bowiem roczny, darmowy dostęp do 3 500 placówek sportowych współpracujących z OK System  na terenie całego kraju (to m.in. baseny, siłownie, kluby fitness, zajęcia taneczne). Miesięczne karnety (12 sztuk), które otrzymasz w promocji, warte są łącznie 756 zł. A do tego do wzięcia są jeszcze bonusy pieniężne na sumę nawet 300 zł (środki te wykorzystasz już na dowolny cel).

[Promocja zakończona. Sprawdź nową edycję tutaj.

Dla kogo promocja? Uczestnikiem akcji "W formie z kontem" może być osoba pełnoletnia, która na dzień składania wniosku w niniejszej promocji nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz nie posiadała, ani nie współposiadała konta osobistego w BGŻ BNP Paribas (lub wcześniej - przed fuzją - w Banku BGŻ i/lub BNP Paribas) w ciągu 36 miesięcy przed złożeniem wniosku o konto w niniejszej promocji.

Zasady promocji. By skorzystać z okazji do bankobrania z karnetami do obiektów sportowych dostępnych w ramach OK System i mieć możliwość korzystania z nich 2 razy w tygodniu, spełnić należy poniższe wytyczne:
  • zarejestruj się na stronie promocji (ma to być możliwe do 31.03.2018 r., ale akcja może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 1 500 rejestracji w promocji);
  • po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na tej samej stronie (również najpóźniej do 31.03.2018 r.) przejdź do złożenia wniosku o Konto Optymalne (w promocji "Mobilna Premia 2" - o której więcej piszę nieco niżej), wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą; we wniosku pamiętaj wpisać te same dane co w formularzu rejestracyjnym;
  • najpóźniej do 13.04.2018 r. zawrzyj z bankiem umowę o konto;

Pierwszy miesięczny karnet w formie kodu otrzymasz SMSem do 17.04.2018 r. już za spełnienie powyższych warunków (będzie go można aktywować najpóźniej do 26.04.2018 r. poprzez wgranie w panelu użytkownika OK System, a wykorzystywać od 1.05.).

By zdobywać kolejne miesięczne karnety, w okresie od kwietnia 2018 do lutego 2019 r. (w każdym miesiącu kalendarzowym):
  • zapewnij wpływ na konto min. 1 000 zł (może on pochodzić z Twego konta w innym banku. Nie mogą to być przelewy między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas i BGŻ Optima oraz wpłaty gotówkowe. Wpływ oznacza odnotowanie kwoty w historii rachunku - nie ma konieczności utrzymywania tych środków w dłuższym okresie);
  • wykonaj płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 200 zł - mogą to być również transakcje z Google Pay (wcześniej Android Pay) oraz Masterpass;
  • wykonaj co najmniej 1 przelew za pomocą aplikacji mobilnej GO Mobile (to nazwa aplikacji dla klientów BGŻ BNP Paribas).

O przyznawaniu kolejnych karnetów organizator promocji powiadamiać będzie mailowo do 18. dnia miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków promocji. Jeśli 18. dzień miesiąca przypadnie w dzień wolny od pracy to wiadomość zostanie przesłana w kolejnym dniu roboczym. Kolejne karnety będą wgrywane w panelu użytkownika OK System automatycznie i będą przedłużać dostępność usługi na kolejny miesiąc. Ostatnim miesiącem darmowego korzystania z możliwości jakie daje OK System będzie kwiecień 2019 roku.

Konto i wydaną do niego kartę płatniczą należy posiadać do momentu przekazania nagrody przez organizatora.

W przypadku płatności kartą zaliczających się do wydania kwoty min. 200 zł w poszczególnych miesiącach (kwiecień 2018 - luty 2019), zastosowano kilka wykluczeń (bazując na kodach MCC, które przypisane są do terminali płatniczych i wskazują dominujący charakter działalności danego sprzedawcy lub usługodawcy). I tak:
"Transakcje wyłączone z Promocji wykonane w punktach posiadających następujące Kody MCC: 
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
- 4900 określający płatność rachunków"

Lista choć z pozoru wydawać się może długa, to w praktyce wyklucza jedynie miejsca, w których łatwo dałoby się zrobić duże obroty na karcie. Te miejsca organizator więc wykluczył. Śmiało można jednak płacić w sklepach (spożywczych, odzieżowych, drogeriach czy innych), a także w aptekach, stacjach paliw czy w punktach gastronomicznych, kinach itd.

Mobilna Premia 2 - do 300 zł w bonusach pieniężnych


To co opisałem powyżej, dotyczy promocji z karnetami. Jednak otwierając konto w powyższej promocji, jednocześnie załapiesz się także na bankową promocję "Mobilna Premia 2". To propozycja banku, dzięki której zyskać można do 300 zł i to w bardzo prosty sposób. W tej części opisuję warunki już dla tej promocji. By wziąć w niej udział, we wniosku o konto wyraź zgodę na przesłanie mailem dokumentów i informacji związanych z realizacją zawartej umowy z bankiem i zaakceptuj regulamin promocji (tzw. e-korespondencja) - ta zgoda powinna być wyraźnie zaznaczona we wniosku o konto, więc nie powinna umknąć Twej uwadze.

Pojedynczy bonus w tej promocji wynosi... zaledwie 1 zł. Ale otrzymasz go za każdą transakcję aplikacją mobilną o wartości co najmniej 5 zł, wykonaną w miesiącu kalendarzowym (z wyłączeniem transakcji BLIKiem oraz przelewów na rachunek lokat).

A jakie to mogą być transakcje? Wykonywać możesz:
  • płatności z Google Pay (wcześniej Android Pay) - w ten sposób możesz płacić w niektórych aplikacjach mobilnych honorujących taką formę uiszczenia należności (np. Allegro, iTaxi, Pyszne.pl, UBER), a także zbliżeniowo telefonem w punktach handlowo-usługowych (tu musisz jednak pamiętać, że niezbędne jest posiadanie telefonu z wbudowanym modułem NFC oraz systemem Android w wersji min. 4.4);
  • transakcje z użyciem aplikacji GOmobile - to mobilna aplikacja dla klientów BGŻ BNP Paribas (dostępna na urządzenia z systemem Android w wersji min. 5.0 oraz iOS), dzięki której możesz sprawdzać stan i historię konta, a także realizować przelewy (i takie właśnie przelewy będą premiowane bonusami po 1 zł).

Jeśli chodzi o przelewy, to trzeba jednak zwrócić uwagę na poniższe ograniczenie:
"W przypadku kilku Transakcji Aplikacją Mobilną GOmobile wykonanych na ten sam rachunek beneficjenta w tym samym miesiącu kalendarzowym Premia wypłacana jest tylko za pierwszą transakcję w danym miesiącu" 

Przelewy po min. 5 zł należy więc wykonywać na różne numery rachunków (jak najbardziej mogą to być także Twoje konta w innych bankach). Miesięcznie można będzie uzyskać bonusy na sumę nawet 25 zł, co przez 12-miesięczny okres ich naliczania da do 300 zł. Wypłata premii ma być realizowana przez bank do 8. dnia miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu wykonania transakcji objętych naliczaniem bonusu (a jeśli dzień ten wypadnie w dzień wolny od pracy, to w najbliższym dniu roboczym).

Przykładowo: do promocji przystąpisz 19.03.2018 r. Pierwszą premię (sumę bonusów) otrzymasz zatem do 9.04. (bo 8.04. przypada w niedzielę). Bank będzie naliczał Ci te premie aż do 28.02.2019 r. (co oznacza ostatnią wypłatę 8.03.2019 r. za transakcje wykonane w okresie od 1-28.02.2019 r.)

By bonusy w ogóle otrzymywać, należy pamiętać jeszcze o aktywnym korzystaniu z konta, przez które bank rozumie wykonanie w każdym miesiącu co najmniej dwóch transakcji płatniczych (przelewów) na konta przedsiębiorców, będących:
"a. dostawcami mediów (płatności za telefon, TV, Internet, prąd, gaz, wodę lub ścieki), 
b. dostawcami usług płatniczych, (...) o usługach płatniczych (np. bank krajowy, biuro usług płatniczych, instytucja płatnicza), w zakresie spłaty kredytu, pożyczki udzielonej przez ten podmiot, 
c. uczelniami (szkołami wyższymi), (...), w tym w zakresie infrastruktury związanej z ich prowadzeniem (np. płatności za korzystanie z akademików, domów studenckich), 
d. placówkami systemu oświaty, (...) (np. szkoły, przedszkola), a także żłobkami albo klubami dziecięcymi, 
lub poprzez otrzymywanie na Konto wynagrodzenia za pracę"

W skrócie więc: zapewniasz wpływ wynagrodzenia na konto lub wykonujesz co najmniej 2 przelewy za prąd, gaz, telefon, Internet, szkołę czy uczelnię. A oprócz tego wykonujesz transakcje mobilne na kwotę min. 5 zł każda (płatności Android Pay lub transakcje aplikacją - w tym przelewy).


Konto Optymalne - co należy wiedzieć?


Główne cechy rachunku otwieranego w promocji to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za wydanie i użytkowanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce).

Umowę o konto zawrzesz wyłącznie za pośrednictwem kuriera, bo to jedyna opcja dla wniosków składanych przez Internet (a tylko takie kwalifikują do jednoczesnego udziału w promocji z bonusami pieniężnymi i karnetami). We wniosku dla wygody możesz jednak wskazać, inny niż zamieszkania lub korespondencyjny, adres dla kuriera. Może on więc przyjechać do Twej pracy lub na uczelnię.


Przydatne dokumenty:

164 komentarze:

  1. Czy karnet będzie OK SYstem będzie imienny na właściciela konta czy będę mógł go np przekazać żonie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szybko w regulaminie nie znalazłam. Jeszcze przysiądę do niego ale skoro jest limitowany do 2 razy w tygodniu to chyba nie.

      Usuń
    2. Może przekazać

      Usuń
    3. Niestety zgodnie z par. 3 pkt. 7 Uczestnik Promocji nie może przenieść prawa do otrzymania Nagrody na osoby trzecie, ani nie przysługuje mu prawo
      wymiany Nagrody na inną ani na gotówkę.

      Usuń
    4. Taki zapis to standard bo nagrody komu innemu dać nie mogą. Ale kod możesz wykorzystać jak chcesz.

      Usuń
  2. No i to jest promocja. W pracy płacę za taki dostęp 55 zł więc w rok oszczędzić się da 660 zł. Fakt że limitowane do 2 razy w tygodniu ale i tak częściej nie korzystałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie mogę znaleźć listę ośrodkow, które bedą honorowały ten karnet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie promocji, jak zjedziesz nieco niżej, jest mapa, a także lista obiektów. Bezpośrednio znajdziesz ją tutaj.

      Usuń
    2. Ooo, nawet w mojej mieścinie mam 7 miejsc do wyboru.

      Usuń
  4. A co po tym okresie? Konto będzie można zamknąć czy przez jakiś czas trzeba je jeszcze będzie utrzymywać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy posiadanie jeszcze 3 miesiące temu Konta Oszczędnościowego w BGŻ Optima wyklucza z promocji? Obecnie już rozwiązałem tam umowę ramową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa jako inny bank. To odrębna umowa ramowa.

      Usuń
    2. Poza tym nie można było posiadać w ciągu 36 miesięcy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego a w Optimie to jest tylko konto oszczędnościowe.

      Usuń
  6. No to po raz pierwszy żałuję założenie konta w innej promocji. Bo tę byłoby miło przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wyczerpania puli co będzie liczone? Nie chciałbym założyć konta a żeby się nie okazało że będzie już po zawodach i będę osobą nr 1501.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizator wyłącza możliwość rejestracji na stronie promocji gdy pula się wyczerpie. Tym samym kto złoży wniosek, ten nagrodę otrzyma (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków).

      Usuń
  8. Żeby uzyskać karnet nie muszę wykonać przelew Go Mobile, czy wystarczy tylko płacić kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to 1 z 3 warunków do zrobienia co miesiąc.

      Usuń
  9. Nie działa strona z promocją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa (przed chwilą sprawdziłem na kilku przeglądarkach). Spróbuj z innej przeglądarki, chwilowo wyłącz AdBlocka (jeśli używasz), otwórz stronę promocji w trybie karty prywatnej (incognito), a ostatecznie usuń pliki cookies. Jedno z tych rozwiązań powinno pomóc :) Jeśli problem nadal będzie to proszę o info.

      Usuń
    2. U mnie działa. Przed chwilą wniosek wysłany.

      Usuń
  10. Jeżeli wnioskowałem o konto w promocji z 160 zł, a nie kurier nie dostarczył mi jeszcze dokumentów to mogę z niej zrezygnować i skorzystać z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Formalnych przeszkód nie ma, bo nie jesteś jeszcze stroną umowy ramowej, umowy o konto jeszcze nie zawarłeś, więc ciągle jesteś nowym klientem, a regulamin nie wyklucza osób, które są na etapie rozpatrywania wniosku. Pytanie jednak o kwestie techniczne. Czy da się złożyć kolejny wniosek o konto? Być może ten "stary" jest przez jakiś czas ważny i będzie blokował złożenie kolejnego? To już jednak najlepiej wyjaśnić z bankiem (być może też da się anulować ten wcześniejszy wniosek).

      Usuń
  11. Czy mozna w tej promocji miec 2 karty do konta za free? Obojetne czy na posiadacza rachunku czy na pelnomocnika

    OdpowiedzUsuń
  12. Umowę można podpisać w oddziale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Tylko kurier.

      Usuń
    2. Do promocji z karnetami OK System kwalifikują tylko wnioski złożone przez Internet (na stronie promocji po uprzedniej rejestracji). Wtedy jedyną opcją zawarcia umowy jest kurier.

      Usuń
  13. czy warunki trzeba spełnić w marcu, żeby dostać sms do 17.04?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. P-wszy karnet jest za samo otwarcie konta.

      Usuń
    2. Podpisałam właśnie umowe. Aby skorzystać z pierwszego wejścia np.na siłownię co musze zrobić? Jak mam postępować dalej aby otrzymywać dalsze wejścia ? To będą sms'y czy wiadomości @?

      Usuń
    3. Dostaniesz kod to musisz go wgrać w panelu OK System. Zgodnie z opisem :)

      Usuń
  14. Witam
    Czy żeby spełnić warunek:
    "wykonanie w każdym miesiącu co najmniej dwóch transakcji płatniczych (przelewów) na konta przedsiębiorców, będących:

    "a. dostawcami mediów (płatności za telefon, TV, Internet, prąd, gaz, wodę lub ścieki), "
    Można rozbić rachunek za prąd na 2x?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie to czytając to wychodzi mi na to że mają być dwa przelewy a nie przelewy do dwóch dostawców więc powinno wystarczyć.

      Usuń
    2. Miałem taką samą rozkminę. Ale wolałem jednak nie ryzykować i robię 2 przelewy do innych odbiorców.

      Usuń
  15. Jak zamyka się u nich konto?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak można sprawdzić kiedy konto zamknąłem? W BNP Paribas miałem.

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy jeśli mam w BGŻ BNP Paribas kartę kredytową ostatnio otwartą w ramach promocji - bony do Allegro, to czy łapię się na tą promocję czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie masz podpisanej umowy ramowej to może.

      Usuń
  18. ne bardzo rozumiem:wykonaj co najmniej 1 przelew za pomocą aplikacji mobilnej GO Mobile (dla klientów BGŻ BNP Paribas).
    Czy da się zrobić jak mam tel z windowsem a nie androidem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma apki na Windows Phone. Jest tylko na Androida i iOS.

      Usuń
    2. W dodatku Androida min. 5.0

      Usuń
  19. A jak wygląda ten OK System? Dostaje się jakąś kartę jak Multisport czy jak? Co się pokazuje na wejściu np.na basen?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma karty. Wchodząc na obiekt będziesz mieć gdzieś wywieszone informacje o OK System. Musisz wysłać smsa z numerem usługi. W zwrotnym smsie dostaniesz kod który trzeba przekazać recepcji. I wchodzisz.

      Usuń
  20. Czy można złożyć wniosek o Konto Optymalne mając nieważny dowód, ale ważny paszport? Próbowałem wpisać serię paszportu, ale nie przechodzi walidacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wniosku nie da się wpisać nr paszportu. Można tylko dowód osobisty.

      Usuń
  21. Jest do konta program poleceń ? Był telefon z banku jutro będzie kurier .Znajomi jak się dowiedzieli o tej promocji również chcą skorzystac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. I nie kojarzę by w BGŻ BNP Paribas kiedykolwiek taki program poleceń był. Zaproś więc znajomych na blog Bankobranie - niech połkną bakcyla zarabiania na promocjach ;)

      Usuń
  22. W tym tygodniu zawrę umowę. Czy już od marca powinnam wykonać "zadania" tj.płatności za media, by otrzymać premię? W tym miesiącu mam już wszystko opłacone...I drugie pytanie; czy w jednym miesiacu może to być wynagrodzenie, a w drugim płatności, zeby żeby otrzymywać bonus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykład z wpisu:
      "Przykładowo: do promocji przystąpisz 19.03.2018 r. Pierwszą premię (sumę bonusów) otrzymasz zatem do 9.04. (bo 8.04. przypada w niedzielę). Bank będzie naliczał Ci te premie aż do 28.02.2019 r. (co oznacza ostatnią wypłatę 8.03.2019 r. za transakcje wykonane w okresie od 1-28.02.2019 r.)"

      Aby więc za marzec otrzymać bonusy pieniężne niezbędne jest spełnienie warunków już w marcu. Ale to dość proste. Na media możesz zrobić nadpłaty (kwota nie ma znaczenia; ważne by poszły przelewy).

      Usuń
  23. Jeśli zaołacę kartą bez aplikacji bonus nie będzie naliczany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do promocji z karnetami płatności samą kartą jak najbardziej się łapią. Do promocji z bonusami pieniężnymi (Mobilna Premia 2) wymagane są płatności z Google Pay (albo przelewy zlecane przez aplikację banku).

      Usuń
  24. Jak to wygląda? Czy to jest tak że z kwoty 63 zł miesięcznie jak np. basen kosztuje 15 zł za godzinę to mam 4 godziny do wykorzystania w miesiącu? To się jakoś ten karnet dostaje i tym płaci czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest kwota do wykorzystania bo to nie karta podarunkowa, ale karnet który normalnie kosztuje 63 zl i korzystać możesz 2 razy w tygodniu z czego chcesz i gdzie chcesz. Bez względu na cenę. Więc teoretycznie gdybyś skorzystał z 8 godzin indywidualnie za basen zaplaciłbyś 120 zł. Ale mając karnet skorzystasz z 8 godzin, nic nie płacąc ani nie dopłacając. Na tym właśnie polegają karnety.

      Usuń
  25. To jak w końcu jest z wykorzystaniem przez inną osobę? Zakładając konto na żonę, będę mógł korzystać z karnetu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Tylko jak będziesz zakładać "swój" (czyli żony) profil na OK System to podaj jej numer telefonu bo to ułatwi korzystanie z karnetu. Jak nie będziecie chodzić wspólnie.

      Usuń
  26. "wykonaj płatności kartą w punktach handlowo-usługowych na sumę min. 200 zł " muszę wydać jednorazowo 200 zl czy może to być kilka transakcji które zsumowane daja 200 zl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być jednorazowo, ale może też być suma transakcji. Jak kto woli.

      Usuń
  27. Czy żeby dostać karnet trzeba spełnić 1 z tych 3 warunków czy wszystkie 3 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji z karnetami? Wszystkie 3 (a więc w skrócie: wpływ 1000 zł, przelew z aplikacji, płatności kartą na sumę min. 200 zł).

      Usuń
  28. Czy może być wpływ 1000 zl od osoby spokrewnionej która też jest BGŻ żeby zaliczyć pierwszy warunek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By spełnić warunek wpływu 1 000 zł to wystarczy nawet własny przelew z konta w innym banku (ważne by nie był to przelew z własnego konta w BGŻ BNP Paribas lub BGŻ Optima).

      Usuń
  29. Czy do promocji z karnetami trzeba wykonywać te transakcje za media?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transakcje te wymagane są na potrzeby promocji "Mobilna Premia 2" (z bonusami pieniężnymi). Na potrzeby promocji z karnetami nie trzeba ich wykonywać.

      Usuń
  30. Witam od kiedy do kiedy trzeba przelać to 1000zł (czy może to być z mojego konta ING)
    i wykorzystać 200zł bezgotówkowo + jedna płatność przez aplikacje (czy może to być przelew na moje konto ING czy muszę zapłacić np.za rachunek za prąd) ? Od początku do końca miesiąca? Czy jest jakiś okres rozliczeniowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O którą promocję pytasz? Z karnetami? To wpływ i płatności od kwietnia.

      Z bonusami?
      "Przykładowo: do promocji przystąpisz 19.03.2018 r. Pierwszą premię (sumę bonusów) otrzymasz zatem do 9.04. (bo 8.04. przypada w niedzielę). Bank będzie naliczał Ci te premie aż do 28.02.2019 r. (co oznacza ostatnią wypłatę 8.03.2019 r. za transakcje wykonane w okresie od 1-28.02.2019 r.)"

      Jeśli więc p-wszy zwrot już 9.04 to za marzec.

      Wpływ może być z ING.

      Usuń
  31. A co jeśli korzystam z siłowni 4x w tygodniu i wykupuje pakiet open - czyli nieograniczona liczba wejść na siłownię w miesiącu. Jaki wtedy mogę dostać zwrot w tej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 300 zł. A kod na karnet możesz komuś odsprzedać.

      Usuń
  32. Czy promocja dalej aktualna czy liczba kont sie wyczerpała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli rejestracja na stronie promocji jest możliwa (a w chwili obecnej jest) to oznacza, że promocja jest dostępna i pula jeszcze się nie wyczerpała.

      Usuń
  33. Czy przelew na spłatę karty kredytowej jest równoważny przelewowi za tv,tel w Promocji Mobilna Premia 2 ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba się poddałam... Żeby dostać te karnety muszę mieć aplikację mobilną banku, żeby zainstalować apkę muszę uaktualnić oprogramowanie mojego iPhone do 10 (i nie wiem jak to zniesie mój telefon iPhone 4), żeby to zrobić muszę uaktualnić iTunes ... podczas próby aktualizacji iTunes wyskakują jakieś błędy i ciągle tracę czas na szukanie instrukcji jak to robić bo to dziadostwo nie jest intuicyjne. Ostatecznie pewnie wyjdzie na to by otrzymać karnety - będę musiała kupić nowy telefon (do czego mi się nie śpieszy). Zmarnowałam już kilka godzin, które można by inaczej spożytkować by na tym czasie zarobić... Mam dosyć, chyba nie podpiszę umowy z którą przyjdzie kurier i wycofam się z całej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś emulator jest? Androidowy na komputery jest.

      Usuń
    2. Uff, udało mi się dostać jakiś inny telefon z Androidem 5.1 :)

      Usuń
  35. Odnośnie Mobilnej Premii.
    Czy dobrze rozumiem, że podpisanie umowy 30 marca powoduje, że pierwszy miesiąc częściowo lub całkowicie pod względem premii przepadnie (brak możliwości wykonania przelewów - aktywne korzystanie z konta)?
    Na infolinii babka miesza się jak ciasto, bo mimo, że w regulaminie widzę "miesiąc kalendarzowy" to mi próbuje wcisnąć że "jak podpisze Pan 30 kwietnia, to ma pan czas aż do końca lutego!"

    Drugie pytanie.
    Wniosek już złożony. Czy trzeba cisnąć i podpisywać umowę do końca marca, żeby załapać się na obie promocje (OK system i Mobilna Premia), czy można umowę zawrzeć 3 kwietnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pechowy moment. Ciśnięcie nic nie pomoże bo kurier jeździ z umową.

      Usuń
  36. Czy wydawane 200 zl jednoczesnie liczy sie do mobilnej premii? Czy musze wydav 200 zl i dopiero pozniejsze płatności licza sie do mobilnej premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transakcje mogą "załatwiać" obydwie promocje jednocześnie.

      Usuń
  37. Dostał ktoś dzisiaj pierwszą wypłatę 25 zł za mobilną premie 2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednich miesiącach Mobilna Premia wpadała jak należy. Dziś faktycznie nie ma.

      Usuń
  38. 9.04 tez nie, warunki zgodnie z powyższym opisem spełnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. premia pojawiła się u mnie na koncie dopiero dzisiaj, tj 10.04.2018

      Usuń
  39. Nie otrzymałem kodu SMS . Warunki spełnione !?
    Pierwszy miesięczny karnet w formie kodu otrzymasz SMSem do 17.04.2018 r. już za spełnienie powyższych warunków (będzie go można aktywować najpóźniej do 26.04.2018)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś miał przyjść mail, jutro sms

      Usuń
    2. U mnie przyszedł mail. U żony maila jeszcze brak. Ale na sms-y czas mają do jutra więć raczej trzeba zaczekać do jutra.

      Usuń
    3. Podobnie u mnie: teść dostał, a teściowa jeszcze nie - czekamy :)

      Usuń
  40. hm co oznacza . pełna aktywacja Konta Osobistego - Oznacza to zalogowanie się do panelu internetowego ? bo taka pełna aktywacje należało zrobić do 13.04

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziś dostałem kod.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mail i sms dostałem, moja dziewczyna jeszcze nic nie ma, a u was jak?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja i mój narzeczony ani maila ani sms. Dużo osób tak ma?

    OdpowiedzUsuń
  44. Również nie dostałam informacji SMS ani Maila, poszedł już mail do organizatora z zapytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ktoś tu w ch*ja leci... po kontacie informują, że konto nie zostało założone z dedykowanego linku... niech nie robią z ludzi idiotów...

    OdpowiedzUsuń
  46. Również nie otrzymałem sms'a z OKsystem! Za to wczoraj w mailu wyslali mi informacje, ze mogę korzystać z konta online, mimo że już w zeszłym tygodniu się logowałem. Co jest grane?!

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdzie składać reklamacje?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamacje należy składać na adres: kontakt@wformiezkontem2.pl. Dla pewności piszę równolegle to samo do banku poprzez formularz na moim koncie osobistym.

      Usuń
    2. W powyższej edycji promocji mailem do reklamacji jest kontakt@wformiezkontem.pl

      Usuń
    3. O, a mnie sam bank przekazał adres do reklamacji ten: kontakt@wformiezkontem2.pl. Pewnie i ten i ten działa.

      Usuń
  48. Mi też powiedzieli, że wniosek złożony bez wykorzystania linka promocyjnego.... Kazali składać reklamację....

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta sama sytuacja i to samo odpowiedzieli. Wysłałam reklamację do nich ponownie ze screenem z mojej historii przeglądarki z tamtego dnia, gdzie widnieje dokładnie ten sam link z maila potwierdzającego rejestrację - jako dowód na to, że wchodziłam na ten link i tamtędy zakładałam konto. Tę samą reklamację składam również do banku przez wiadomość z mojego konta osobistego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizator odpisał: "Pani reklamacja zostanie przekazana do banku do osoby decyzyjnej."
      Bank, że reklamacja została zarejestrowana i postarają się odpowiedzieć najszybciej jak to tylko możliwe.

      Usuń
  50. Chyba dużo osób dostało informacje że nie założyli z linku. Osobiście zakładałam z linku z maila który otrzymałam po rejestracji i nic. Co napisać w reklamacji?

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie reklamacje poszły i każą czekać. Oby nie okazało się ze grają na zwłokę, co by w tym miesiącu nie wydać juz karnetu:P Kurier tez przeciagal termin podpisania umowy.

    OdpowiedzUsuń
  52. Po reklamacji dziś kody otrzymaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakby co to kod już też też dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ech, u mnie ta sama sytuacja. Faktycznie nie kliknęłam linku z maila, tylko zrobiłam jak w instrukcji tu: "po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na tej samej stronie (również najpóźniej do 31.03.2018 r.) przejdź do złożenia wniosku o Konto Optymalne" Komuś się udało dostać kod mimo tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było potrzeby klikania linka z maila, wystarczyło przejście do wniosku zaraz po rejestracji (co jest zgodne z regulaminem). Link w mailu jest tylko alternatywą (dla tych, którzy chcieli rozdzielić czas rejestracji i złożenia wniosku).

      Usuń
    2. Problem jest taki, ze organizator twierdzi, ze założenie konta przez link jest niezbędne. Który punkt regulaminu można zinterpretować tak, że jednak nie jest niezbędne? Bo czytam i czytam i niestety obawiam się, że mają rację:(

      Usuń
  55. Dziękuję za odpowiedź. Proszę w takim razie o podpowiedź, jakich argumentów użyć w korespondencji z organizatorem promocji? W mailu twierdzą, że wg regulaminu trzeba było kliknąć w link i tak założyć konto, a skoro tego nie zrobiłam, to nagroda mi się nie należy. Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odwołaniu na tę odpowiedź, napisz, że skoro nastąpiła rejestracja w promocji (a masz mail potwierdzający tę rejestrację) to brałaś udział w niej z pełną świadomością obowiązków i wiedzą co należy zrobić, więc wniosek o konto został złożony prawidłowo. Być może ta odpowiedź bazowała tylko na raporcie, który z banku organizator otrzymał i tylko jest jakimś domysłem, a sytuacja nie została jeszcze raz zweryfikowana. Nie ma co tego odpuścić (zwłaszcza, co wynika z powyższych komentarzy, że były już osoby, które na czas kodu nie dostały, ale po reklamacjach jednak kod przyszedł).

      Usuń
  56. Ja również dostałem odpowiedź odmowną na mojego email. Argumentacja jest taka, że nie złożyłem wniosku o konto za pośrednictwem linku z e-maila. Tyle tylko, że zrobiłem to przez link właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja wciąż nie otrzymałem obiecanego karnetu mimo wysłanej reklamacji. Zmuszają do czekania, a termin rejestracji do OKSYSTEM mija jutro na maj. Przez ta promocje zrezygnowalem z uczestnictwa w starym klubie i teraz będę musiał podpisać nowa umowę z wyzsza opłata miesięczna oraz ponieść opłaty wpisowe! Co w takiej sytuacji?!

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy są kwoty minimalne jesli chodzi o wynagrodzenie i czy jeśli pracuje w firmie rodzinnej to wystarczy przelew z konta mojego rodzica z tytułem Wynagrodzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma kwoty minimalnej ani żadnych definicji, wykluczeń czyy innych warunków więc można.

      Usuń
  59. Oczekuje na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli nie otrzymam sms'a do jutra czy mam jeszcze szansę od 1 maja wejsc na karnet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie w końcu przyszedł SMS z kodem 30 kwietnia, a organizator odpisał, że mieli problem z weryfikacją w moim przypadku z winy kuriera (który do mnie szedł z umową półtorej tygodnia po interwencji w DHL PARCEL, więc z powrotem musiał iść jeszcze dłużej...). W poniedziałek już nie dało się zarejestrować na stronie OK System, ponieważ zakończyli już składanie zamówień na maj. Zarejestrowałam się dzisiaj, ale według maila usługi będą aktywne od 1 czerwca, więc znów piszę reklamację - do OK SYSTEM tym razem - czy da się coś z tym zrobić... Ale jak widać warto było reklamować, a ich odpowiedź o braku kliknięcia w link aktywujący konto chyba była odpowiedzią uniwersalną na wszystkie przypadki...

      Usuń
    2. Czy masz już może odpowiedź?

      Usuń
  60. Ja dzis dostalam pozytywne rozpatrzenie reklamacji i smsa z kodem. Warto probowac:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Również dostałem pozytywną odpowiedź na moją reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam pytanie co do promocji z karnetami. Czy płatnością aplikacją może być przelew przez aplikację na inne np. moje konto? czy musi to być płatność aplikacją w sklepie albo płatność blikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być płatności zbliżeniowe albo przelewy. BLIK nie wchodzi w grę. Wszystko jest w opisie w artykule.

      Usuń
  63. Czy chcąc korzystać we 2 osoby (każda po 1 wejściu), wystarczy wziąć ze sobą telefon, na który został zarejestrowany?

    OdpowiedzUsuń
  64. Dzisiaj p-wszy raz skorzystałam. Działa jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie bonusy w Mobilnej Premii naliczone prawidłowo ale wszystkie były za przelewy. U żony są bonusy za przelewy ale brak za płatności Android Pay. Poszła reklamacja. Też ktoś tak ma?

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie bonusy naliczone tylko za przelewy. Za płatności android pay nie...😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze wypłacą - kiedyś płacili zwroty 'na raty' :)

      Usuń
  67. U mnie dokładnie odwrotnie. Naliczone bonusy za Android Pay, a za przelewy nie.

    I znowu reklamacja i tłumaczenie konsultantowi jak krowie na rowie, co i dlaczego.

    No żesz k$#@$^ mać! Czy nie ma na te wiecznie niezaliczone promocje jakiegoś bata na banki? Złożysz reklamację, to być może dostaniesz co Ci się należy. Nie złożysz - sorry Winnetou. Serio to ma tak działać?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh...to ciekawe..jednym za przelewy innym za android pay....masakra....

      Usuń
    2. Nie, to nie jest ciekawe.
      To jest chamstwo banku.
      To jest bumelanctwo tych, co oprogramowują automaty zlicząjące te promocje (lub działanie celowe).
      To jest bandyterka/oszustwo, bo wykorzystują fakt, że jedni te reklamacje zgłoszą, a inni nie - a mnożąc to przez skalę i ilość klientów oznacza to taniej pozyskanego klienta.
      Potem się dziwią przy takim potraktowaniu klientów na wstępie, że się zostaje do ostatniego dnia promocji (albo i nie) i "daje nogę".

      Usuń
    3. Masz rację. Póki co dostałam odpowiedź, że ponownie zweryfikuja....kiedy, co, jak, czy poinformuja nic...

      Usuń
  68. Czy rejestrowaliście kody ok system na kogoś innego (inne imię nazwisko i telefon) ? Czy nie ma z tym problemów?

    OdpowiedzUsuń
  69. Opiszę mój przypadek. Ja również należę do osób, które nie otrzymały kodu na czas. Reklamację zlożyłem dopiero pod koniec kwietnia (zwyczajnie przegapiłem termin). Reklamacja została uwzględniona - z powodu winy kuriera, który nie dostarczył umowy na czas. Zarejestrowałem sie w oksystem - 08 maja i karnet miał być ważny od 01 czerwca. Wczoraj otrzymałem sms z oksystem, że karnet jest ważny od 01 maja 2018. Po zalogowaniu się w panelu użytkownika też jest informacja, że karnet jest ważny 01 maja.

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeśli korzystasz z przeglądarki Chrome i jesteś zalogowany w niej na swoje konto Google, to zapisywane jest dosłownie wszystko co robisz w sieci.

    Jeśli dodatkowo korzystasz z telefonu z systemem Android to zapisywana jest także historia twojej lokalizacji.

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam
    Warunkiem otrzymania karnetu jest np:
    wykonaj co najmniej 1 przelew za pomocą aplikacji mobilnej GO Mobile (to nazwa aplikacji dla klientów BGŻ BNP Paribas).

    Czy muszę co miesiąc korzystać z tej aplikacji i robić min 1 przelew :) ?

    OdpowiedzUsuń
  72. Otrzymaliście emaila z karnetem na kolejny miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie a warunki spełnione.

      Usuń
    2. Ale to ma być email czy automatyczne wydłużenie karnetu?? Chyba to drugie.

      Usuń
  73. Dziś 19 maj. Potwierdzenie otrzymania karnetu na kolejny miesiąc miało przyjść do 18 maja. Nie przyszło. Warunki spełnione. Ktoś ma podobną sytuację? Do kogo uderzać w tej sprawie? Gdzie reklamować?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli 18. dzień miesiąca przypadnie w dzień wolny od pracy to wiadomość zostanie przesłana w kolejnym dniu roboczym.

      Usuń
    2. Aj, sorki. 18-sty był wczoraj czyli w dzień roboczy więc faktycznie powinno być. W regulaminie widzę takiego maila: kontakt@wformiezkontem.pl
      Jak nie przyjdzie w poniedziałek to piszę reklamację.

      Usuń
    3. Maila (jak można było się spodziewać) brak. Jutro idzie KOLEJNA reklamacja. Walą w jajo w tej promocji, aż się dymi. Jutrzejsza reklamacja już nie będzie ani spokojna, ani kulturalna.

      Usuń
    4. Jestem pewien, że to jakiś odosobniony przypadek, gdyż do tej pory nikt jeszcze na nich nie narzekał :)

      Usuń
    5. a spam sprawdziliście? ;)

      Usuń
    6. nobody, do kogo kierujesz reklamacje?

      Usuń
    7. xxx: Sprawdziliście.

      Anonimowy: a kto zlicza transakcje i organizuje promocję?

      Właśnie przyszło uznanie poprzedniej reklamacji za transakcje. Kwota brakująca do 25zł dotarła w komplecie.
      Zupełnie nie dziwi mnie, że karnet też nie został uznany. Zapewne jakaś operacja "się nie policzyła".

      Usuń
    8. nobody: pytam, bo bank spławił mnie do organizatora a organizator kazał znowu uderzać do banku bo "takie dostaliśmy dane z banku".
      Teraz znowu czekam na odpowiedź banku.

      Usuń
  74. Oto odpowiedź banku na reklamację w sprawie nie otrzymania informacji na maila o przyznaniu karnetu na kolejny miesiąc. Czyli bank umywa ręce.
    Cytuję:

    Szanowny Panie,

    dziękuję za przesłaną korespondencję.

    Odpowiadając na Pana zgłoszenie informuję, że wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem ?REKLAMACJA? lub na adres e-mail: kontakt@wformiezkontem.pl.

    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu poprzez wiadomość zwrotną.

    Z poważaniem,

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak przez rok, miesiąc w miesiąc ludzie będą się stresowali czy dostaną maila, to bank raczej na dobre na tej promocji nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Na infoliniach BGŻ pozatrudniali Ukraińców z którymi się NIE DOGADASZ! Jedyna ich odpowiedź NA KAŻDY PROBLEM to proszę pisać poprzez formularz. SKANDAL!

    OdpowiedzUsuń
  77. Mam pytanie. Czy w regulaminie jest punkt który mówi o dacie księgowania transakcji zamiast daty wykonania transakcji? Ja się nie mogę doszukać.
    Otrzymałem odpowiedź na reklamację że nie został wykonany przelew poprzez aplikację GOmobile. Tymczasem przelew został wykonany 30 kwietnia a zaksięgowany 2 maja. W regulaminie wyraźnie jest napisane o wykonaniu a nic o księgowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z decyzją KNF sprzed kilku tygodni banki MUSZĄ stosować daty operacji, a nie daty księgowania jak to drzewiej bywało. Nawiasem mówiąc, to wiele banków zapłaciło za stosowanie tych praktyk spore kary, ale być może wciąż zbyt mało :)

      Usuń
  78. Czy zamiast płacenia kartą, można płacić Blikiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin mówi tylko o płaceniu kartą (więc BLIK się nie zaliczy).

      Usuń
  79. Witam,
    Czy ktoś z was nie dostał na kolejny miesiąc karnetu?
    Po mimo spełnienia warunków ?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do zgarnięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprze...