Naszedł czas finalizacji rekordowo popularnej promocji z początku tego roku.
Kto założył konto w Santander Banku i spełnił warunki promocji, ten teraz powinien dostać maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu do 300 zł. By tę nagrodę otrzymać, trzeba jeszcze pamiętać o uzupełnieniu numeru rachunku konta do wypłaty bonusu. Podpowiadam też jak zarobić, będąc już klientem Santander Banku.
Promocję "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" opisywałem szczegółowo na blogu, gdy tylko się pojawiła. Dziś przypomnę to, co najważniejsze.
By wziąć udział w promocji i zgarnąć bonus 200 zł, należało:
Kto założył konto w Santander Banku i spełnił warunki promocji, ten teraz powinien dostać maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu do 300 zł. By tę nagrodę otrzymać, trzeba jeszcze pamiętać o uzupełnieniu numeru rachunku konta do wypłaty bonusu. Podpowiadam też jak zarobić, będąc już klientem Santander Banku.
Promocję "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" opisywałem szczegółowo na blogu, gdy tylko się pojawiła. Dziś przypomnę to, co najważniejsze.
By wziąć udział w promocji i zgarnąć bonus 200 zł, należało:
- do 29.02.2020 r. zarejestrować się na stronie promocji i zawnioskować o Konto Jakie Chcę w Santander Banku wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą, wyrażając przy tym wymagane zgody;
- do 15.03. zawrzeć umowę z bankiem;
- w dwóch następujących po sobie miesiącach od otwarcia konta (najpóźniej do 30.04.) wykonać - w każdym z tych miesięcy - min. 5 płatności kartą wydaną do konta i/lub BLIKiem.
Z kolei dla uzyskania dodatkowego bonusu w wysokości 100 zł, trzeba było jeszcze:
- do 30.04.2020 r. zapewnić wpływy na konto na sumę min. 1000 zł.
Kto te warunki spełnił, ten powinien otrzymać maila od organizatora z powiadomieniem o przyznaniu bonusu/bonusów (polecam sprawdzenie spamu, gdyż wyjątkowo dużo osób zgłasza, że to właśnie tam wpadł ten wyczekiwany mail). Na tę wiadomość trzeba zareagować i w ciągu 7 dni zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku konta założonego w Santander Banku. To właśnie na ten rachunek nastąpi wypłata nagrody (najpóźniej do 31.05.2020 r.).
Jeśli taka wiadomość do Ciebie nie dotarła, to nieco niżej wyjaśniam co zrobić w takiej sytuacji. Najpierw podpowiem jednak, jak w chwili obecnej zarobić możesz równie (jeśli nie jeszcze bardziej) łatwo.
Poniżej znajdziesz okazje do bankobrania, dzięki którym możesz zarobić jeszcze więcej. To dodatkowe propozycje Santander Banku.
Jako osoba już posiadająca konto osobiste w Santander Banku, możesz zarejestrować się w programie "Polecam mój Bank - edycja VII". Szlak poprzez udział w promocji konta w Santander Banku został już przez Ciebie przetarty, więc teraz Konto Jakie Chcę możesz polecić komuś z rodziny lub znajomemu. Za skuteczną rekomendację uzyskasz premię 50 zł (łącznie można zgarnąć 10 takich premii, co w sumie da nawet 500 zł). A polecać teraz jest łatwiej, bo polecona osoba łącznie uzyskać możne co najmniej 250 zł dzięki nowej edycji Money manii.
Nawet gdy już jesteś klientem Santander Banku (posiadając konto osobiste), to jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, możesz zyskać do 900 zł za Firmowe Konto Godne Polecenia.
By zyskać dzięki promocjom w innych bankach, sprawdź poniższe propozycje:
Temat finalizacji tej promocji rozgrzany jest do czerwoności. Pod pierwotnym wpisem prześwietlającym promocję jest rekordowo dużo pytań o to, czy mail już dotarł (posty na ten temat pojawiają się już od kilku dni, a łącznie komentarzy jest tam już prawie 400). Dostaję też bardzo dużo wiadomości. Ale z drugiej strony temu nie można się dziwić, bo promocja ta cieszyła się rekordowym wzięcie, a wśród uczestników jest zapewne wiele osób, które dopiero zaczęły korzystanie z promocji bankowych.
W tego typu promocjach jest tak, że maile zazwyczaj przychodzą na ostatnią chwilę (w promocji z bonusami do 300 zł za konto w Santander Banku organizator dał sobie czas do 15.05.2020 r. włącznie). I prawie tak stało się tutaj, bo maile organizator zaczął rozsyłać w przedostatnim dniu. Na chwilę publikacji niniejszego wpisu nawet jeszcze nie wszyscy otrzymali maila powiadamiającego o przyznaniu premii. Pozostaje jeszcze chwilę zaczekać, bo od organizatora promocji dziś (ok. godz. 13:30) otrzymałem informację, że rozpoczął wysyłanie wiadomości powiadamiających o przyznaniu bonusów. Z racji dużej liczby wiadomości, ich wysyłka została rozłożona na 7 godzin. Zatem niektórzy maila mogli już dostać, a inni otrzymają dopiero wieczorem. Taka rozłożona w czasie wysyłka maili ma na celu zminimalizowanie ryzyka uznania tych maili spamem.
Na początek warto przeszukać skrzynkę mailową. Zdarza się bowiem, że tego typu wiadomości trafiają do spamu lub "ukrywają się" w folderach typu "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli jednak i tam wyczekiwanego powiadomienia nie ma, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. A regulamin promocji przewiduje następujący proces reklamacyjny:
Na koniec przypomnę, że w tej okazji do bankobrania zdobyć szło jeszcze więcej (w zależności od czasu złożenia wniosku i zawarcia umowy o konto): do wzięcia była też premia 50 lub 80 zł za otwarcie konta z polecenia oraz do 150 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia na konto w Santander Banku. Posiadacze Konta Jakie Chcę mogą też ciągle korzystać ze zwrotów za opłacanie rachunków i faktur za media.
Jeśli taka wiadomość do Ciebie nie dotarła, to nieco niżej wyjaśniam co zrobić w takiej sytuacji. Najpierw podpowiem jednak, jak w chwili obecnej zarobić możesz równie (jeśli nie jeszcze bardziej) łatwo.
Promocje dla klientów Santander Banku
Poniżej znajdziesz okazje do bankobrania, dzięki którym możesz zarobić jeszcze więcej. To dodatkowe propozycje Santander Banku.
Do 500 zł w programie poleceń
Jako osoba już posiadająca konto osobiste w Santander Banku, możesz zarejestrować się w programie "Polecam mój Bank - edycja VII". Szlak poprzez udział w promocji konta w Santander Banku został już przez Ciebie przetarty, więc teraz Konto Jakie Chcę możesz polecić komuś z rodziny lub znajomemu. Za skuteczną rekomendację uzyskasz premię 50 zł (łącznie można zgarnąć 10 takich premii, co w sumie da nawet 500 zł). A polecać teraz jest łatwiej, bo polecona osoba łącznie uzyskać możne co najmniej 250 zł dzięki nowej edycji Money manii.
Do 900 zł za konto firmowe w Santander Banku
Nawet gdy już jesteś klientem Santander Banku (posiadając konto osobiste), to jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, możesz zyskać do 900 zł za Firmowe Konto Godne Polecenia.
Aktualne promocje w innych bankach
By zyskać dzięki promocjom w innych bankach, sprawdź poniższe propozycje:
- premia pieniężna do 200 zł + do 50 zł na zakupy za konto w Banku Pekao - to już ostatnie chwile promocji, bo dostępna jest ona tylko do 20.05. (podobnie, jak równoległa promocja na 2,5% w skali roku dla oszczędności, które Bank Pekao gwarantuje na 4 miesiące dla kwoty do 30 tys. zł);
- premia do 160 zł za konto w ING Banku Śląskim: za Konto Direct lub (dla młodych w wieku 18-26 l.) za Konto Mobi.
A jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, to sporo możesz też zyskać dzięki promocjom kont firmowych. Do wzięcia czeka do 1700 zł (realne ok. 680 zł) od Alior Banku, lub do 1000 zł od Pekao.
Co zrobić gdy brak maila od organizatora?
Temat finalizacji tej promocji rozgrzany jest do czerwoności. Pod pierwotnym wpisem prześwietlającym promocję jest rekordowo dużo pytań o to, czy mail już dotarł (posty na ten temat pojawiają się już od kilku dni, a łącznie komentarzy jest tam już prawie 400). Dostaję też bardzo dużo wiadomości. Ale z drugiej strony temu nie można się dziwić, bo promocja ta cieszyła się rekordowym wzięcie, a wśród uczestników jest zapewne wiele osób, które dopiero zaczęły korzystanie z promocji bankowych.
W tego typu promocjach jest tak, że maile zazwyczaj przychodzą na ostatnią chwilę (w promocji z bonusami do 300 zł za konto w Santander Banku organizator dał sobie czas do 15.05.2020 r. włącznie). I prawie tak stało się tutaj, bo maile organizator zaczął rozsyłać w przedostatnim dniu. Na chwilę publikacji niniejszego wpisu nawet jeszcze nie wszyscy otrzymali maila powiadamiającego o przyznaniu premii. Pozostaje jeszcze chwilę zaczekać, bo od organizatora promocji dziś (ok. godz. 13:30) otrzymałem informację, że rozpoczął wysyłanie wiadomości powiadamiających o przyznaniu bonusów. Z racji dużej liczby wiadomości, ich wysyłka została rozłożona na 7 godzin. Zatem niektórzy maila mogli już dostać, a inni otrzymają dopiero wieczorem. Taka rozłożona w czasie wysyłka maili ma na celu zminimalizowanie ryzyka uznania tych maili spamem.
Od siebie dodam jeszcze, że niektórzy operatorzy maili "zamrażają" dostarczanie wiadomości. Jakkolwiek to brzmi, to tak niestety się zdarza, czego doświadczam, wysyłając newsletter do Czytelników i testując przy tej okazji różne skrzynki mailowe - opóźnienia bywają kilkugodzinne.
Na początek warto przeszukać skrzynkę mailową. Zdarza się bowiem, że tego typu wiadomości trafiają do spamu lub "ukrywają się" w folderach typu "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli jednak i tam wyczekiwanego powiadomienia nie ma, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. A regulamin promocji przewiduje następujący proces reklamacyjny:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "REKLAMACJE" podając numer umowy, albo numer konta bankowego otwartego w ramach akcji oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji w terminie do 15.06.2020r.
2. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
3. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową."
Na koniec przypomnę, że w tej okazji do bankobrania zdobyć szło jeszcze więcej (w zależności od czasu złożenia wniosku i zawarcia umowy o konto): do wzięcia była też premia 50 lub 80 zł za otwarcie konta z polecenia oraz do 150 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia na konto w Santander Banku. Posiadacze Konta Jakie Chcę mogą też ciągle korzystać ze zwrotów za opłacanie rachunków i faktur za media.
Bądź na bieżąco z promocjami. Obserwuj @bankobranie na Twitterze i polub na Facebooku:
Mam maila. Żona jeszcze nie.
OdpowiedzUsuńo której rozsyłali?
Usuńjezeli przypadkowo skasowałem maila , można poprosić organizatora aby podesłał jeszcze raz ??
Usuńdostałam maila o 13.49
UsuńJa niestety pomimo spełniena warunków wpływu 1000 zł i płatności kartą 5 razy w miesiącu, nie otrzymałam maila... :( Czy jest ktoś również nie otrzymał?
UsuńJa też nie otrzymałam maila. Reklamację muszę pisać
UsuńTez nie mam x2
UsuńTeż nie otrzymałam, a przeniosłam tam swoje wpływy, więc było tego trochę...
UsuńCiekawe, czy za przeniesienie wypłaty premię też w terminie wypłacą?? Czekam nie tylko na 300 zł, ale jeszcze na 150 zł :P
OdpowiedzUsuńW przypadku premii za wpływy, organizatorem był bank i na wypłatę premii dał sobie czas do końca maja, więc pozostaje jeszcze trochę zaczekać.
Usuńjeżeli przypadkowo bym skasował tego maila mogę w inny sposób zalogować się na moje konto ?
OdpowiedzUsuńZalogować się możesz, ale nie ma tam miejsca na podanie numeru konta.
UsuńJa nadal nie mam i boję się czy wszystko zrobiłem �� zgody marketingowe zaznaczone na koncie, eek też zrobione, płatności w dwóch miesiącach też, przelew tysiąc też, wiec nie wiem co mogło pójść nie tak
OdpowiedzUsuńKto i kiedy wypłaci dodatkowe 50zł za założenie konta z polecenia?
OdpowiedzUsuńPodpinam się z pytaniem, mail o nagrodzie 300 przyszedł, ale kto i kiedy płaci 50 zł za polecenie?
UsuńBank. Wypłaty już były :)
Usuńja też już dostałam za polecenie. Bank przysłał mi sms z informacją o nagrodzie a pieniądze przyszły na konto - dokładnie 20.03.2020.
UsuńPieniądze za polecenie były już wypłacane. Z mężem też nie dostaliśmy tego bonusu, ale po zgłoszeniu reklamacji na infolinii po ok 2 tyg. wypłacili pieniądze.
Usuńja też nie otrzymałam maila
UsuńZ jakiego adresu przychodzi mail?
OdpowiedzUsuńbonus@ebrokerpartner.pl
UsuńCzy jest jakas wymiana kodow polecajcych do banku?
OdpowiedzUsuńNie, tylko ten od Złotówy.
UsuńJa też jeszcze nie dostałem maila ,chociaż warunki na pewno spełniłem.
OdpowiedzUsuńPewnie nie masz tego EKG czy coś w podobnego?
UsuńCzy ktoś na gmailu jeszcze nie dostał maila?
OdpowiedzUsuńtak
Usuńnie
Usuńtak, ja nie mam..
UsuńCzy ktoś z pocztą na gmailu nie dostał jeszcze od nich nic?
OdpowiedzUsuńtak
UsuńA kiedy będzie można zamknąć konto? Są jakieś kruczki? Czy mogę odrazu jak tylko dostanę przelew, przelać wszystko na inne konto i złożyć wniosek przez internet?
OdpowiedzUsuńDziękuje za tego bloga :)
U mnie też pusto w skrzynce email a warunki na pewno spełnione - pozostaje tylko czekać dalej :)
OdpowiedzUsuńZa polecenie (pytał ktoś wyżej w komentarzu) - osobiście otrzymałem nagrodę już w marcu (50 zł), prawie zaraz po spełnieniu warunków promocji.
W jaki sposób można odwołać reklamację? Po wysłaniu reklamacji zauważyłem wiadomość w spamie :)
OdpowiedzUsuńz jakiego maila przyszła wiadomość?
Usuńbonus@ebrokerpartner.pl
Usuńmaila nadal brak
OdpowiedzUsuńWłącz tryb inkognito.
UsuńNie dostal ktos jeszcze?
OdpowiedzUsuńWarunki spełnione, maila brak. Mam konto na gmailu.
OdpowiedzUsuńCi co maja konto na gmailu sprawdźcie spam.
OdpowiedzUsuńNa GMAILu sprawdźcie folder SPAM u mnie 3 osoby brały udział i wszystko w spamie wylądowalo
OdpowiedzUsuńSprawdzajcie folder SPAM na Gmailu
OdpowiedzUsuńMaila jak nie było tak nie ma :( Coś mi sie wydaje, ze zaczyna sie kombinowanie by nie wypłacić nagrody.
OdpowiedzUsuńU mnie ja i jeszcze 4 osoby brały udział. Choć o różnych godzinach to wszyscy maile dostaliśmy. Ale tymczasem lepiej napisać o kombinowaniu niż sprawdzić spam, sprawdzić czy na pewno wszystkie warunki spełnione i napisać reklamację a dopiero po odpowiedzi oceniać.
UsuńTo typowe dla tego banku. U mnie to 3. promka (poprzednio 2 razy z BZ-WBK) i zawsze kończyło się reklamacją!
UsuńSzkoda, że wszystko sprawdzone Anonimowy (9:10). Reklamacje można pisać dopiero od dnia jutrzejszego bo teoretycznie wg regulaminu, który na pewno przeczytaleś skoro jesteś tak zaznajomiony z wszystkim, wiadomość można dostać do końca dnia dzisiejszego.
Usuńkurcze wczoraj może i wczoraj przyszedł mail ale wszystkie przed przzeczytaniem artukułu skasowałem .co zrobić ?? pisać do organizatora aby podesłał jeszcze raz maila ??
OdpowiedzUsuńNapisz maila.
UsuńMail przychodzi od Bonus eBroker Partner, ale jezeli konto zostalo zalozone w marcu to przyjdzie kolo 15 czerwca. W jaki sposob i kiedy otrzymuje sie bonus za polecenie?
OdpowiedzUsuńW marcu to już chyba była inna promocja.
UsuńBy wziąć udział w tej promce i zgarnąć bonus 200 zł, należało:
Usuń- do 29.02.2020 r. zarejestrować się na stronie promocji i zawnioskować o Konto Jakie Chcę w Santander Banku wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą, wyrażając przy tym wymagane zgody;
- do 15.03. zawrzeć umowę z bankiem
U mnie też brak 😔
OdpowiedzUsuńJa też nadal nie mam maila. Konto na Gmailu. Spam sprawdzony.
OdpowiedzUsuńU mnie niestety meila brak - poczta na interii. 2 osoby brały udział i żadna nie otrzymała meila pomimo spełnienia warunków. Jak złożyć reklamację skoro nie ma nigdzie zakładki Reklamacje?
OdpowiedzUsuńAle jest zakładka "kontakt"
UsuńCześć. Ja również nie dostałem maila, choć spełniłem wszystkie warunki promocji. W dodatku, po zalogowaniu się na swoje konto ebroker nie mam nawet zakładki reklamacje. Co robić?
OdpowiedzUsuńMr Złotówa
OdpowiedzUsuńCzy mógłbyś dowiedzieć się u organizatora, czy teoretycznie wysyłka maili po ich stronie sie już zakończyła czy będzie trwać jeszcze w dniu dzisiejszym?
podbijam
Usuńplus żeby dali info jak najlepiej to reklamować, zakładki reklamacja na stronie organizatora brak
Otrzymałam dzisiaj 15.05.2020 wiadomość na moje zapytanie o meila: "wiadomość o przyznaniu bonusu została wysłana do wszystkich osób, które w ocenie banku spełniły warunki do przyznania bonusu. Wiadomość nie została wysłana do osób które nie spełniły tych warunków. Zgodnie z regulaminem, istnieje prawo do zgłoszenia reklamacji. Prosimy o zgłoszenie reklamacji w zakładce "reklamacje" po zalogowaniu się do profilu uczestnika. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
UsuńPozdrawiamy,
zespół eBrokerPartner"
Na swoim profilu uczestnika nie mam (wcześniej też nie miałem) zakładki REKLAMACJE. Czy ktoś ma tak jeszcze? Potwierdzenie uczestnictwa w programie dostałem, warunki spełnione, zgody wyrażone. Ktoś ma tak jeszcze?
OdpowiedzUsuńTeż tak miałam na smartfonie. Na laptopie zakładka jest
UsuńLileczka, ja własnie na laptopie nie mam. Zresztą na smartfonie też nie.
UsuńByć może to zależy od rodzaju przeglądarki ... na Chrom wersja 81.0 widzę taki przycisk.
UsuńJa już złożyłam reklamację. Wysłałam zapytanie czy wysyłali meila. Dostałam odpowiedź że wysłali do wszystkich którzy spełnili warunki promocji. Ja spełnilam i nie mam. Więc złożyłam reklamację. Ciekawe co wymyślą.
UsuńCo do zgód to może rozbijać się o EKK. Kto maila nie dostał niech sprawdzi sobie co tam ma ustawione.
Usuńa gdzie to sprawdzić?
Usuńmam Gmaila i nadal maila nie otrzymałem, w spamie brak
OdpowiedzUsuńU mnie na gmail i żony na interii też brak :(
UsuńSprawdźcie spam. U mnie na gmailu właśnie tam był mail.
OdpowiedzUsuńgmail brak maila na dwóch kontach
OdpowiedzUsuńRównież brak maila mimo 100% warunków spelnionych
OdpowiedzUsuńRównież brak wiadomości. Gmail. Dziś 15 maja, więc jeszcze nie jest po terminie :) czekamy
OdpowiedzUsuńNa FB Bankobrania ktoś cytował odpowiedź eBrokera, że wszystkie maile zostały wysłane wczoraj. Jak ktoś maila nie ma to ma pisać reklamację.
UsuńRozumiem, już napisałam @ i złożyłam reklamacje. Dzięki
UsuńU mnie na wp brak maila w aplikacji ale jak się zalogowałem na komputerze to mail był!
OdpowiedzUsuńNa WP w apce? Jakiej?
UsuńNa infolinii.
UsuńUzupełnione. Czekam na wypłatę :)
OdpowiedzUsuńPytanie do tych, którzy otrzymali maila - do jakiego folderu trafił?
OdpowiedzUsuńTu nie ma reguł, gdyż jest to uzależnione od rodzaju poczty internetowej.
Usuńpoczta na interia, u mnie normalnie w odbiorczych na 4 konta w promce 2 osoby dostały dwie nie kazda isoba ooczta w interii do północy maja czas.
UsuńU mnie też brak maila spam przeszukany za polecenie też brak
OdpowiedzUsuńbrak jakiejkolwiek maila z potwierdzeniem złożenia reklamacji. jakaś ściema z tym wszystkim...
OdpowiedzUsuńA ja nie dostalam nawet tego 50 zł i maila o premii tez nie widać :/
OdpowiedzUsuńU mnie na gmail brak,u żony na interii brak :(
OdpowiedzUsuńCzemu składacie już reklamacje, skoro czas na rozesłanie maili mają do dziś?
OdpowiedzUsuńTo wygląda na powtórkę z rozrywki innej promki Wubeku sprzed 5 lat KGP z premią 100 zł, której organizatorem była Agora Performance - zalew reklamacji. Bank szukał na siłę pretekstów nie podając info do organizatora i/lub upierając się na brak włączenia EKK.
OdpowiedzUsuńOtrzymałam odpowiedź na meila że wysłali do wszystkich którzy spełnili warunki promocji. Do mnie nie wysłali pomimo, że warunki spełnilam, dlatego też złożyłam reklamację.
OdpowiedzUsuńCzy ktoś dostał maila dzisiaj?
OdpowiedzUsuńWitamy,
OdpowiedzUsuńwiadomość o przyznaniu bonusu została wysłana do wszystkich osób, które w ocenie banku spełniły warunki do przyznania bonusu. Wiadomość nie została wysłana do osób które nie spełniły tych warunków. Zgodnie z regulaminem, istnieje prawo do zgłoszenia reklamacji. Prosimy o zgłoszenie reklamacji w zakładce "reklamacje" po zalogowaniu się do profilu uczestnika. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
Pozdrawiamy,
zespół eBrokerPartner
-poszła reklamacja
U mnie też poszła reklamacja zobaczymy
OdpowiedzUsuńCiekawe gdzie był kruczek... 😉
OdpowiedzUsuńNiby wszystkie warunki spełnione a jednal nie.
Może była potrzebna jakąś zgoda napisana czcionką 2,0 gdzieś na dole strony, której część osób nie zdołała dostrzec i dała się zrobić w bambuko.
Lecę w trybie natychmiastowym zamknąć rachunek w tym śmiesznym banku.
Zamknięcie konta to... najgorsze co można obecnie zrobić, bo to poddanie się. Najpierw warto zgłosić reklamację i wyjaśnić sprawę. By odebrać co swoje.
UsuńPo liczbie zgłoszeń można domniemywać, że to może być jakaś ogólna kwestia/problem, który - miejmy nadzieję - da się szybko wyjaśnić.
Jak 18 maja nie otrzymam e mail będę reklamował tylko nie mogę znaleźć gdzie ta reklamacja jest 50zl też nie dostałem
Usuń2 znajome osoby potwierdziły że link wszyscy mają taki sam. U mnie u 2 osób pisze że nie mam prawa do bonusu, a u 3ciej wyskoczyło żeby podać numer konta więc raczej jest ok.
OdpowiedzUsuńCzyli osoby, które nie spełniły warunków też dostają wiadomość?
UsuńU mnie nadal cisza...
jaki link?
Usuńbonus@ebrokerpartner.pl
UsuńMnóstwo osób nie dostało meila potwierdzającego. Ciekawe jak organizator do tego podejdzie
OdpowiedzUsuńBędzie oczywiście zrzucał winę na bank - przerabiałem to już kilka razy.
UsuńWitamy,
OdpowiedzUsuńwiadomość o przyznaniu bonusu została wysłana do wszystkich osób, które w ocenie banku spełniły warunki do przyznania bonusu. Wiadomość nie została wysłana do osób które nie spełniły tych warunków. Zgodnie z regulaminem, istnieje prawo do zgłoszenia reklamacji. Prosimy o zgłoszenie reklamacji w zakładce "reklamacje" po zalogowaniu się do profilu uczestnika. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
Pozdrawiamy,
zespół eBrokerPartner
Z ciekawości jeszcze sprawdziłem, czy wszystkie zgody zaznaczone (tak), czy płatności spełnione w 2 miesiącach (tak), wiadomość potwierdzająca udział z linkiem aktywacyjnym (przyszła). Nie wiem, co jest grane.
Informacja o tej odpowiedzi zespołu eBrokerPartner pojawia się już po raz trzeci :)
UsuńLiczę, że jeszcze mają czas do 0.00 Więc reklamację będę składała dopiero jutro A u mnie jedna na trzy osoby otrzymała wczoraj link potwierdzający otrzymanie nagrody Czekam z niecierpliwością :-/
OdpowiedzUsuńWarto zwrócić uwagę na to, że mail nie przychodzi od banku Santander, tylko z konta eBroker. U mnie pjoawił się 14 maja 2020 roku.
OdpowiedzUsuńCzy ktoś dostał jakiekolwiek potwierdzenie złożenia reklamacji poprzez zakładkę na stronie? Spełniłam wszystkie warunki promocji, maila nie otrzymałam. Obawiam się sytuacji, że nie otrzymam żadnej odpowiedzi na reklamację a nawet nie mam dowodu na potwierdzenie, że ja złożyłam i z jaką datą.
OdpowiedzUsuńNie ma potwierdzenia. Możesz im wysłać maila jak ci zależy mieć dowód.
UsuńJednak w regulaminie są tylko dwie formy reklamacji, a e-mail nie jest jedną z nich :)
UsuńJa też jestem pewien, że wszystkie warunki spełniłem dokładnie wg regulaminu! Myślę, że teraz będą wymyślać argumenty z czapy np. że nie odebrałeś wtedy a wtedy telefonu (teoretycznie obowiązku odbierania telefonu nie ma w regulaminie - wystarcza zaznaczona zgoda na komunikację co pewnie ma każdy z nas, którzy nie otrzymali maila!!!) albo, że czegoś nie wcisnęli w "gratisie" lub jakiejś mega inwestycji.
OdpowiedzUsuńOsobiście tego nie popuszczę i powalczę bo nie lubię jak się mnie naciąga. Z tymi reklamacjami to już sobie cały ten proces trochę "śmierdzi"- żadnego potwierdzenia, żadnej wiadomości, z ich formularza, że użytkownik nie ma historii wysłania wiadomości - kompletnie nic, równie dobrze za miesiąc powiedzą, że nic nie doszło i koniec terminu zgłaszania nieprawidłowości:)
Ogólnie mamy rzecznika finansowego, później dalej na pewno on poprowadzi jak to dalej ugryźć, kwestia motywacji w dążeniu do wyjaśnienia.
Właśnie przed chwilą o tym samym napisałam, że nie ma żadnego potwierdzenia wysłania reklamacji. Potem powiedzą, że nie wysłana, albo w złym terminie, byle tylko nagrody nie wypłacić :/ Nie lubię takiego krętactwa. A tym procesem reklamacyjnym może chcą wydłużyć czas trzymania konta. Po otrzymaniu bonusu można by już zamknąć konto, a tak to trzeba kolejne miesiące czekać..
UsuńDokładnie - wysyłanie reklamacji przed datą przewidzianą w regulaminie na wysyłkę powiadomień przez organizatora nie należy do kroków zbyt rozsądnych :)
UsuńAle oni sami informowali, że wszystkie maila rozesłali już wczoraj. Więc jak dzisiaj po południu nie dotarła, to znaczy że nie dotrze już.
Usuńpoczta na interia, u mnie normalnie w odbiorczych na 4 konta w promce 2 osoby dostały dwie nie kazda isoba ooczta w interii do północy maja czas.
OdpowiedzUsuńReklamacje można składać w terminie do 15.06.2020r. również drogą pocztową (np. list polecony) na adres:
OdpowiedzUsuńRankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków
podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji.
Powodzenia!
Właśnie napisałem reklamację do ebroker i jeszcze dodatkowo do banku.Też im tego nie odpuszczę.Nie lubię jak się robi ze Mnie idiotę.
OdpowiedzUsuńDajcie znać, jak komuś rozpatrzą reklamacje (bank lub ebroker). Ciekawy jestem, jak to się skończy.
UsuńZapnij pasy - zgodnie z regulaminem tej promki, organizator ma 30 dni na odpowiedź od dnia otrzymania reklamacji.
UsuńJest z tym jednak mały problem: po wysłaniu reklamacji nie ma śladu - brak potwierdzenia :)
poczta na interia, u mnie normalnie w odbiorczych na 4 konta w promce 2 osoby dostały dwie nie kazda isoba ooczta w interii do północy maja czas.
UsuńJa zrobiłem screen potwierdzenia wysłania reklamacji, który wyświetla się po wysłaniu
UsuńCzy widnieje na nim czas oraz data?
Usuńwitam
OdpowiedzUsuńto są jakieś kpiny.wysłałem reklamacje również do santandera .oni k...a umywają ręce mówiąc że wina leży po stronie organizatora i oni nic z tym nie mogą zrobić ,żal
W cytowanych wyżej odpowiedziach organizator wyraźnie opisuje, że e-mail dostał każdy, kto W OCENIE BANKU spełnił warunki. Także bank nie może się odciąć od problemu, bo to jego decyzja.
UsuńNa tym etapie stroniłbym od daleko idących ocen (choć osobiście też czuję niesmak, gdy jest aż tak dużo zgłoszeń o braku maila).
UsuńW tej promocji komentarzy i zgłoszeń jest faktycznie dużo, ale... chyba nie odbiega to aż tak od normy (zachowując proporcje, bo ta promocja z kontem w Santander Banku cieszyła się rekordową popularnością - nawet 10-krotnie większą, niż inne okazje).
Ze swej strony wysłałem prośbę do organizatora, by dokładnie przyjrzeć się sprawie, acz całość i tak będzie bazować na indywidualnych zgłoszeniach. Z ich weryfikacji będzie można wyciągnąć jakiś wniosek (gdzie powstał jakiś błąd lub niedopatrzenie w raportowaniu).
Wierzę, że sprawa wyjaśni się z pozytywnym finałem (acz oczywiście lepiej by było, żeby tej potrzeby wyjaśniania nie było).
PS. Zwrócę też uwagę na to, że problem mógł (choć nie musiał) powstać na etapie dostarczalności maili. I to jest wkurzające. Wczytując się w komentarze Czytelników doszły już takie przypadki jak: mail niewidoczny w apce, ale już na poczcie po zalogowaniu w przeglądarce wiadomość była; możliwość znalezienia maila dopiero po przeszukiwaniu poczty (za pomocą funkcji szukania); dużo przypadków maila w spamie. Niewykluczone, że część maili po prostu nie dotarła (sam tego doświadczam wysyłając newsletter do Czytelników - zawsze jest jakiś odsetek wiadomości, które nie trafią do adresata). Oczywiście nikogo nie tłumaczę (przyczyny wszak mogą być inne), ale to sygnalizuję.
Złotówa, rozumiemy Twoja sytuację, gdyż jesteś tutaj niejako między młotem i kowadłem, ale chyba rozumiesz jak mało kto, że Rankomat nie może wypłacić kasy uczestnikom, dla których bank nie zaraportuje spełnienia warunków promki.
UsuńZresztą to się zdarza w tym banku już nie pierwszy raz i zapewne pamiętasz promkę z KGP, w której organizatorem była Agora Performance. Niemal 2 m-ce trwały jazdy z BZWBK zanim Agora wypłaciła należne premie tym uczestnikom, u których bank błędnie wskazał rzekomy brak zgód marketingowych.
Na szczęście są firmy, które potrafią sumiennie wypłacać premie, a nawet sporo przed czasem:
OdpowiedzUsuń14.05.2020 - Bonnier Business Polska Sp. z o.o. - Nagroda gwarantowana Toyota Bank 150,00 PLN
to ja złożyłam reklamacje od razu, bo zapomnę.
OdpowiedzUsuńzłotówa masz może jakieś pomysły jak rozkminić i czemu tyle niezadowolonych z tej promocji .??? jestem jednym z wielu .wszystkie warunki spełnione - sprawdzałem ze 100 razy a maila brak ???
OdpowiedzUsuńLiczba zgłoszeń jest faktycznie kolosalna, acz i promocja cieszyła się rekordową popularnością, więc tych przypadków jest proporcjonalnie więcej.
UsuńZe swej strony wysłałem prośbę do organizatora, by dokładnie przyjrzeć się sprawie, acz całość i tak będzie bazować na indywidualnych zgłoszeniach. Z ich weryfikacji będzie można wyciągnąć jakiś wniosek (gdzie powstał jakiś błąd lub niedopatrzenie w raportowaniu).
Pozostaje nadzieja, że to jakiś większy błąd (np. w raportowaniu), wspólny u wszystkich, który pozwoli szybko sprawę wyjaśnić i doprowadzić do szybkiego i szczęśliwego finału.
Dasz znać jak organizator cos odpowie?
UsuńJa jestem kolejny bez potwierdzenia na email. Może jakiś pozew zbirowy, jeżeli nie uwzględnią reklamacji?
UsuńJedyny raz gdy obyło się bez reklamacji w Wubeku, to było w promce z wypłatami z ichnich bankomatów kartami konkurencji - przytuliłem wtedy 750 zeta!
OdpowiedzUsuńktoś dalej nie ma ? gmail z tej strony.. bo te 7h juz mineło...
OdpowiedzUsuńCo mam napisac w tej reklamacji? Prosze o jakis wzor???
OdpowiedzUsuńDzień dobry,
Usuńw dniu xx.yy.2020 założyłem konto w ramach akcji promocyjnej Konto Jakie Chcę z Bonusem - ed. III, organizowanej przez Rankomat Spółka z o. o., a której współorganizatorem jest Wasz bank.
Zgodnie z regulaminem tej akcji do dnia 15.05.2020 powinienem otrzymać od organizatora na mój adres e-mail powiadomienie o przyznaniu premii na podstawie informacji udzielonej organizatorowi przez Wasz bank. Pomimo spełnienia wszystkich warunków koniecznych do otrzymania premii przewidzianych w regulaminie tej promocji, wiadomości takiej nie otrzymałem.
W związku z powyższym zgłaszam reklamację z prośbą o weryfikację i niezwłoczne powiadomienie organizatora o spełnieniu przeze mnie koniecznych warunków.
Dziękuję.
Najwyraźniej popyt przerósł oczekiwania banku :)
OdpowiedzUsuńJeśli nie spełniło się 1 z warunku ( po 5 transakcji w każdym miesiącu - w lutym było, w marcu nie bylo, a w kwietniu bylo znowu 5 transakcji ), ale zapewniło się wplyw na monto w kwocie 1000zł, to chociaż na te 100zł można liczyć ??
OdpowiedzUsuńJeśli ktoś nie spełnił warunków promocji, to premii raczej nie otrzyma, ale tu chodzi o ludzi, którzy te warunki spełnili, a premii nie otrzymali, trybisz?
UsuńA co ma jedno do drugiego. Skoro spełniła jeden warunek promocji, powinna otrzymać za to pieniądze.
UsuńNigdzie nie jest napisane, że jeden warunek zależny jest od drugiego.
Ja też nic nie dostałam już ich nie lubię jeszcze mi wypłata przychodzi na konto i nic nie dostałam, wysłałam reklamację czekam tylko co mi odpiszą i zamykam konto nie lubię takich akcji że muszę się upominać o swoje.
OdpowiedzUsuńSantander straciłeś swoją szansę.
Miejmy nadzieję, że chociaż 150 PLN za przeniesienie wynagrodzenia wpadnie. Będzie można zamknąć konto i nigdy więcej nie korzystać z Santandera. Wyszła im dobra antypromocja. Za zaoszczędzone 300 PLN stracą wizerunek wśród dużej grupy odbiorców przed 30 rokiem życia. Winszować.
OdpowiedzUsuńWystarczy użyć adresu: https://bonussantander.ebrokerpartner.pl/ po czym wejść w menu "Reklamacje" i wpisać nr konta oraz kilka zdań sugerujących, aby organizator skontaktował się z bankiem w celu wyjaśnienia.
OdpowiedzUsuńSantander nie może odmówić, gdyż jest związany z nimi prawnie, co nie zmieni faktu, że wizerunkowo ponownie strzelił sobie w stopę!
Reklamacja złożona. Oby się od niej nie wykpili.
UsuńNa ich 5 akcji promocyjnych w jakich uczestniczyłem tylko raz nie musiałem reklamować - bank tragedia!
UsuńA jest konkretnie powiedziane kiedy będą wysyłane te pieniądze
OdpowiedzUsuńDo końca maja.
UsuńHej, gdzie mogę sprawdzić, czy na pewno zaznaczyłam wszystkie zgody (w tym eek)? Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńJa też nie dostałem. Zakładaliśmy razem z żoną. Ona dostała, ja nie. Konta pocztowe na gmailu. Żona dostała normalnie maila w odebranych a u mnie cisza. Brak w odebranych w spamie i w koszu tez nie ma. Warunki spełnione w 2ch przypadkach wszystkie zgody też zaznaczone. Poleciała reklamacja.
OdpowiedzUsuńPS. Zgoda na EKK można sprawdzić w bankowości internetowej w sekcji ustawienia > forma korespondencji z bankiem i jeśli jest napisane ze wiadomości są dostarczane w sposób elektroniczny to znaczy ze zgoda została udzielona.
PS2. Więc chyba musi być błąd albo u organizatora albo w banku innej możliwości nie ma.
Pozdrawiam
A do należało wyrazić tą zgodę? Ja zaznaczyłem wczoraj. :D
Usuńdo 30 kwietnia
UsuńI na stronie BANKOBRANIE niestety zabrakło informacji,że zgoda na EKK nie jest automatycznie włączona podczas rejestracji, i należy włączyć ją np. przez bankowość internetową.
Ja zgodę miałem wyrażoną choć nie robiłem tego w bankowości. Tylko sprawdziłem.
UsuńCzyli ja jak i wielu innych nie wyraziło tej zgody stąd m.in. brak nagrody.
UsuńMożliwość wyrażenia tej zgody był w trakcie składania wniosku i jeśli ktoś ją wyraził, a bank nie włączył tych EKK. to i tak wina leży nie po stronie uczestnika tylko banku - cyrk!
UsuńJa wyraziłem wszystkie zgody a maila brak
UsuńU mnie 3 osoby brały udział w promocji i tylko 1 osoba dostała @, poczta sprawdzona dwukrotnie, każdy folder i @ brak zatem będzie reklamacja.
OdpowiedzUsuńSmiechu warte - zapytałem w banku co myślą o tej sytuacji (braku wiadomości) i oni zwalają na ebrokera :) ogólnie chcą sie wykpić bo to ebroker organizował promocje. Szkoda, że chyba sami nie zauważyli, że w regulaminie są ujęci jako WSPÓŁORGANIZATOR.
OdpowiedzUsuńTak czy siak, Zgodziliśmy sie na regulamin więc sposoby reklamacji są 2, formularz z ebrokera po którym nic nie masz, lub pewny polecony np z zwrotką, żeby mieć 10000% pewności, że reklamacja doszła. Wtedy reklamacja już im nie zaginie i beda musieli konkretnie do tego podejść bo wygląda, że kombinowanie będzie aby nie płacic (ale to tylko moje odczucie).
Teraz pozostaje czekać na te setki/tysiace odpowiedzi na reklamacje. Jak ktoś otrzyma odpowiedz niech sie pochwali tutaj na „forum”
Może pozew zbiorowy, jak nie uwzględnią reklamacji?
OdpowiedzUsuńDzwoniłem do banku.
OdpowiedzUsuńBrak zgody Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK)jest przyczyną niewypłacenia premii za polecenie (50 zł) .Jeśli chodzi o 300 zł za otwarcie należy reklamować u organizatora promocji, ale powód odmowny jest ten sam – brak EKK.
Skąd ta info?
UsuńJa zwracam honor. Wcześniej pisałem o braku maila. Jednak znalazłem w spamie.
OdpowiedzUsuńUmowa została podpisana z bankiem i to on jest odpowiedzialny za całe zamieszanie. Ta umowa obligowała mnie do pewnych zachowań a bank do zadośćuczynienie w postaci gratyfikacji pieniężnej
OdpowiedzUsuńRównież nie dostałem maila. Reklamacja zgłoszona 🤨
OdpowiedzUsuńJa również nie otrzymałem maila, reklamacja wysłana (szkoda, że nie ma potwierdzenia).
OdpowiedzUsuńJa dostałam emaila a partner nie a A pewno spełnił warunki
OdpowiedzUsuńPartnerem organizatora promocji był Santander Bank Polska S.A.
UsuńRankomat może wysłać powiadomienia o przyznaniu premii jedynie tym uczestnikom, których wskaże bank - to dość oczywiste!
OdpowiedzUsuńA jak ktoś nie miał EKK to nie kwalifikuje się do Bonusu? Włączyłem dopiero teraz.
OdpowiedzUsuńZłóż reklamację. Mi kiedyś przyznali premię chociaż zgody wyraziłem dopiero po reklamacji.
UsuńSkładałem reklamację wczoraj u ebrokera i w Banku. Dzisiaj z Banku otrzymałem sms o zarejestrowaniu reklamacji. Tak więc sprawa w toku.
OdpowiedzUsuńKolejny sms, reklamacja rozpatrzona. Odpowiedź jutro.
UsuńSzybko Ci rozpatrzyli. Jaki wynik?
UsuńNiestety odmownie. Odsyłają do ebrokera. Złożyłem odwołanie z zapytaniem czy spełniłem warunki promocji, jeżeli tak, to kiedy (data i godzina) przesłali informacje do ebrokera. Czekam. Jak będzie trzeba, opłacę 50 zł i złoże wszystkie dokumenty do Arbitra Bankowego. Już kontaktowałem się w tej sprawie z Biurem Arbitra telefonicznie. Na razie czekam na odpowiedź z Banku.
UsuńA ja oprócz reklamacji do ebrokera złożyłem pisemnie w banku bo uważam że głównym adresatem powinien być bank
OdpowiedzUsuńI jak się potoczyło? Dostałeś odpowiedź?
UsuńJa napisałem i na e brokera i w wiadomości na koncie. W końcu są współorganizatorami i to bank wskazuje osoby do których maile były wysyłane.bardzo mi ta promocja śmierdzi na 1000% wszystkie warunki spełniłem i maila brak.
OdpowiedzUsuńEKK - elektroniczny kanał kontaktu, to serwis służący do przekazywania przez bank informacji kierowanych do klienta, wymiany korespondencji oraz posiadający dodatkowe funkcje, określone w Regulaminie Elektronicznego kanału kontaktu dostępnego na stronie santander.pl.
OdpowiedzUsuńZgodę na porozumienie dotyczące elektronicznej formy kontaktu pomiędzy Klientem a Bankiem można wyrazić w oddziale, placówce partnerskiej oraz samodzielnie w usłudze Santander Internet z autoryzacją smsKodem lub tokenem poprzez zalogowanie się do Santander Internet i wejście w opcję "Ustawienia ---> Forma otrzymywania korespondencji".
U mnie tak samo na 4 konta które zostały założone w jednym czasie, maila przyszedł na 2 a na pozostałych brak. A na każdym spełnione te same warunki...
OdpowiedzUsuńPretekstów do niewypłacenia bankowcy mogą mieć wiele, np. brak zgód na przekazanie Rankomatowi informacji o spełnieniu warunków promki.
OdpowiedzUsuńBez tego nie szło dalej przejść więc na pewno nie to.
UsuńA ja o dziwo, otrzymałem kasę z polecenia 50zł- więc zgody mam, skoro dostałem, ale za to maila brak ...No i brak potwierdzenia złożenia reklamacji= żenada ze strony brokera.
OdpowiedzUsuńMam to samo
UsuńWitam w klubie,u mnie to samo,50 złoty z polecenia jest,a od brokera zero maila.
OdpowiedzUsuńZłożyłam w weekend reklamację, a godzinę temu przyszedł mail z informacją o przyznaniu Bonusa :)
OdpowiedzUsuńReklamacje przez formularz brokera, czy do banku też?
UsuńTylko przez formularz brokera
UsuńJa rowniez ;/
OdpowiedzUsuńJa otrzymałam dzisiaj maila na skrzynkę gmail. Nie był w spamie.
OdpowiedzUsuńDzisiaj dostałem maila. Tak samo u kolegi, który brał udział i podobnie jak ja nie miał. W piątek słaliśmy reklamacje.
OdpowiedzUsuńReklamacje zgłaszaliście poprzez bank czy ten smieszny formularz brokera?
OdpowiedzUsuńU mnie taka odpowiedź:
OdpowiedzUsuńWitamy,
odnotowaliśmy Pana reklamację, zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
Pozdrawiamy,
zespół eBrokerPartner
Ja wysłałam w piątek przez Brokera i nic nie dostałam dziś dalej czekam czy wysłać reklamację też do banku?
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem to wygląda tak, że organizator liczy na to, że część osób nie upomni się o nagrodę - po prostu zapomni lub zbyt późno zareaguje i nie trzeba będzie wypłacać 300 zł razy X klientów. Może się zaoszczędzić z tego spora suma.
OdpowiedzUsuńNie pierwszy raz to przerabiają.
Uważam, że powinniśmy dostawać obiecane nagrody z automatu, gdy warunki są spełnione. Bank, który jest współorganizatorem powiadamia brokera i ten wypłaca. A nie jakieś maile (które dochodzą lub nie ) i na które trzeba jeszcze odpowiadać.
Ja dziś, 18.05 godz 12:21, otrzymałam maila z informacją o przyznaniu nagrody. Nie pisałam reklamacji.
OdpowiedzUsuńCiekawe, wysłali po terminie? To się w głowie nie mieści. BTW, ja nie mam nic do tej pory. Pisałam @ kilka razy i reklamacje tez złożyłam. Rzeczywiście to oczekiwanie na maila ma swoje drugie dno. Żeby jak najmniej ludzi finalnie dostało pieniądz.
UsuńZ tego co widzę niezły burdel w, tym ebrokerze jest. Termin minął w piątek a oni bez słowa rozsyłają losowość w poniedziałek. Może w miesiącu sie zmieszczą w rozsyłce do wszystkich uprawnionych.
OdpowiedzUsuńA po złożeniu reklamacji w ebroker przyszlo jakieś potwierdzenie na mail że zarejestrowali zgłoszenie?
OdpowiedzUsuńNie
Usuń14.05 dostaliśmy z żoną maile o przyznaniu nagród po 300 zł. Uzupełniłem nr konta i czekam (było info o przelewie w ciągu 14 dni a nie do 31 mają). Tak więc niektórzy dostali maile terminowo.
OdpowiedzUsuńJa również zgłaszam reklamację brak 80 zł za polecenie i maila o bonusie
OdpowiedzUsuńJa napisałem reklamacje do banku, do organizatora na emaila i za posrednictwem strony organizatora. Na razie cisza
OdpowiedzUsuńMacie jakieś nowe informacje w temacie?
OdpowiedzUsuń