Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bon 100 zł do Allegro za zwiększenie limitu karty kredytowej w BNP Paribas

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera520 zł od BNP Paribas ⭐ 500 zł od: Millennium i Aliora900 zł od Citi

8.05.2023

Bon 100 zł do Allegro za zwiększenie limitu karty kredytowej w BNP Paribas

To promocja przewidziana dla osób już posiadających kartę kredytową wydaną przez BNP Paribas.

Karta kredytowa BNP Paribas
Do wzięcia czeka bon o wartości 100 zł do wykorzystania na Allegro. Warunki do spełnienia w praktyce sprowadzają się jedynie do dwóch kroków.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]

Korzystając z okazji przypomnę o promocjach, w których BNP Paribas premiuje nowych klientów:
A poniżej skupiam się już wyłącznie na propozycji dla obecnych klientów, posiadających kartę kredytową z logo BNP Paribas.

Promocja "Bankujesz-zyskujesz" - 100 zł do Allegro za zwiększenie limitu karty kredytowej


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba posiadająca umowę z BNP Paribas o kartę kredytową lub kartę wirtualną do Limitu od Nowa.

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji "Bankujesz-zyskujesz" i zgarnąć bon do Allegro o wartości 100 zł, najpóźniej do 28.05.2023 r.:
  • zwiększ limit kredytowy posiadanej karty kredytowej w BNP Paribas - wniosek należy złożyć poprzez bankowość internetową lub w aplikacji mobilnej oraz
  • wykonaj płatność kartą na kwotę min. 100 zł (regulamin promocji teoretycznie dopuszcza też transakcję bezgotówkową - a więc przelew z kartę bądź wypłatę gotówki z bankomatu, ale tego lepiej się strzeż ze względu na koszty takiej operacji; sama prowizja wynosi 4,9%, min. 10 zł).

Płatność możesz wykonać w dowolnym punkcie handlowo-usługowym lub w Internecie (może, ale nie musi to być transakcja na Allegro). Nie zaliczą się jedynie transakcje "przeznaczone na spłatę zadłużenia w innym banku".

Regulamin promocji mówi o transakcji w liczbie pojedynczej, a więc należy wykonać jedną płatność w wysokości co najmniej 100 zł (w tym przypadku nie wystarczy więc wiele płatności na mniejsze kwoty, nawet jeśli łącznie wyszłaby stówka).

Nagrodę bank ma przekazać SMS-em dość szybko, bo już do 4.06.2023 r. Należy jednak zwrócić uwagę, że bony do Allegro mają mieć krótki okres ważności - z regulaminu promocji wynika, że będzie je można wykorzystać jedynie do 30.06.2023 r. Każdy uczestnik promocji zdobyć może tylko jedną nagrodę.

Przydatne dokumenty:

60 komentarzy:

  1. Witam. A płatność kartą za np abonament teleficzny też się liczy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie ma wykluczeń to...

      Usuń
    2. Już wiem Dzwoniłem na infolinię płatność kartą za abonament też przejdzie bo to w sumie płatność kartą. Pozdrawiam

      Usuń
  2. U mnie po kliknięciu w zwiększenie limitu pojawia się strona Bad Request.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałem taki komunikat ale w apce poszło.

      Usuń
  3. Dostałem decyzje odmowna z uwagi na fakt ze aby zwiększyć limit muszę użytkować kartę więcej niż pół toku, warto dodać taka informacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info! Już chciałem założyć kk w promocji za 300zł i jeszcze załapać się na tego bonusa..

      Usuń
    2. Regulamin absolutnie nie mówi o takiej konieczności. Zgodnie z regulaminem można było skorzystać z tej "promocji" zaraz po otrzymaniu karty kredytowej.
      Jeżeli bank twierdzi że jest inaczej, to działa na szkodę klienta.

      Usuń
  4. Po wycofaniu programu Mam Bonus chyba poczuli odpływ klientów i teraz próbują zatrzymywać promocjami takimi jak ta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka promocja o wiele lepsza niż program bo te zbieranie punktów było mozolne.

      Usuń
  5. Nigdzie nie jest napisane o ile trzeba zwiększyć limit, czy wystarczy np 200 zl czy trzeba 1000?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kartę z limitem 16k a w aplikacji miałem suwak do zwiększenia nawet do 30k. Ale nie ma żadnego wymogu więc zrobię im psikusa na 16,1k xd

      Usuń
  6. W regulaminie piszą że podwyższenie limitu trzeba kliknąć w bankowości internetowej a o mobilce nie ma słowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję regulamin: "złożyć wniosek o podwyższenie limitu kredytowego na Karcie poprzez Bankowość elektroniczną", gdzie pojęcie 'Bankowość elektroniczna' zostało zapisane wielką literą, a więc jest w tym regulaminie zdefiniowane - w myśl tego regulaminu Bankowość elektroniczna to "system bankowości internetowej GOonline oraz aplikacja mobilna GOmobile udostępniana przez Bank osobie fizycznej na podstawie Umowy". Zatem może być także aplikacja.

      Usuń
  7. Czy promocja obejmuje posiadaczy karty debetowej, bo taka właśnie posiadam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nagłówek dasz radę przeczytać?

      Usuń
    2. A jaki masz limit na karcie debetowej? Chyba tylko limit transakcji. Promocja jest tylko dla kredytówki.

      Usuń
    3. Nigdy nie miałem karty kredytowej, więc nie znam się na tych bajerach a jak ma mi stówka przejść koło nosa wolę się dopytać, bo jak wiadomo kto pyta ten nie błądzi

      Usuń
  8. A w regulaminie nic nie pisało jak długo trzeba być klientem karty kredytowej żeby załapać się na bon do allegro

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby mają czas do jutra z tą wiadomością o nagrodzie ale może ktoś już otrzymał taką wiadomość?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś już 04.06.2023 r. i oczywiście brak wiadomości SMS a "do 7 dni od zakończenia Okresu Sprzedaży Premiowej" miała być. Z Parabisem to ten sam wieczny problem jest; sypią tymi obietnicami ale potem ich dotrzymać już nie chcą. Nie wypłacili mi do dziś należnych nagród za założenie konta choć wszystkie warunki zostały spełnione, twierdząc ze nie zostały wyrażone potrzebne zgody. Wszystkie zgody zostały wyrażone bo tak zawsze robię nie wnikając czy konieczne czy nie. Reklamacje nie pomogły. Krętacze których regulaminy nie obowiązują.
    Konto i kk do zamknięcia i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostał ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie dostałem. Myślałem że może jakiś termin trzeba użytkować kartę ale w regulaminie nic nie pisze o tym. Założyłem też w aplikacji mobilnej -mysle może przez to ale w regulaminie też wyraźnie pisze że w bankowości elektronicznej co dla nich to właśnie aplikacja jest bankowościa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie doszukuj się problemu po swojej stronie. Oni zawsze oszukują. Na kilka lat posiadania konta i kk u nich, w różnych akcjach które tworzyli, tylko raz z tego co pamiętam przypadkowo udało im się nie pokazać kim są.
      Przy ostatniej akcji też tłumaczyli się przyczynami technicznymi i z opóźnieniem wypłacali ostatnią nagrodę. Tyle że tam było do wzięcia 150 zł/osobę i złupiłem ich na maksymalnie z wszystkich kont za wszystkie te lata ich krętaczenia.
      Nawet na tym programie lojalnościowym Mam Bonus oszukiwali. Dosłownie wszystko co tam można było nabyć za zbierane punkty mieli w kosmicznych przelicznikach. Najgłupsza rzecz była w rzeczywistości dużo tańsza jak się poszło do sklepu żeby to samo kupić.

      Usuń
    2. Przez kilka lat posiadania konta? Zabawne, bo przez te kilka lat mogłeś przytulić kilka razy premię za otwarcie konta 🙊

      Usuń
    3. @Anonimowy 8 czerwca 2023 12:59
      Paribas ma bardzo dobrą i lekką aplikację która działa w przeciwieństwie do aplikacji VeloBanku, Citi itp. wynalazków. Utrzymanie konta też jest bezbolesne. Korzystanie z kk na poziomie nieosiągalnym dla Citi. Za samą kk 550 zł i promocje dla aktywnych 450 zł plus jeszcze jakieś 250 zł to przez 3 lata do tej pory naprawdę sporo. Teraz jeszcze tylko niech oddadzą te 100 zł które tu sprzeniewierzyli i - jako że to nigdy nie było moje główne konto - wszystko idzie do zlikwidowania.

      Usuń
  13. Również melduję brak nagrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiec kolejny przekręt BNP Paribas nam zafundował. W promocji. Ot, jaki bank taki gest. Stać ich na to, więc się nie ograniczają.

      Usuń
  14. Ale lipa. Nic nie ma. 🫣

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie dostałem ☹️

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszcie reklamacje bo ci oszuści zawsze kombinują. Kiedy tylko mogą to zwalają bezczelnie winę na tzw. organizatora. Teraz to oni sami są tu organizatorem a więc nie mogą pajacować i robić z kogoś idiotów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co z tą nagrodą za zwiększenie limitu na karcie kredytowej?

    OdpowiedzUsuń
  18. ufff pierwszy raz tak jest. Na reklamacje odsyłają do agencji, a agencji na to przecież to nie my jesteśmy organizatorami usługi.... Czy ktoś coś już uzyskał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. A na odpowiedź na reklamację mają 30 dni lub nawet 60 dni. I tu zonk! Czas ważności tych bonów do Allegro do 30.06.2023 r.
      Co za „bank”?!

      Usuń
    2. Do jakiej agencji odsyłają?

      Usuń
    3. @Anonimowy 7 czerwca 2023 13:27
      Zapewne znów do wymyślonego organizatora.

      Usuń
    4. Czyli w chwili rozpatrzenia (nawet pozytywnego!) reklamacji te bony i tak będą już nieważne? Może Złotówa coś pomoże?

      Usuń
  19. Dwa dni temu złożyłem reklamację odnośnie braku kodu oraz dodatkowo konsultant złożył zapytanie w mojej sprawie. Dzisiaj odebrałem telefon od tego samego konsultanta w sprawie tego zapytanie i dostałem kod podyktowany przez telefon. Trochę dziwne rozwiązanie, ale działa, kod ważny do końca czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszła reklamacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe kiedy przyjdzie odpowiedź 😋

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że zanim kody stracą ważność czyli 30. czerwca :)

      Usuń
  21. Czy ktoś dostał już to 100 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt, bo premia to jedynie kod do wykorzystania na Allegro, a nie gotówka 😋

      Usuń
    2. Odpowiedź nie na miejscu. Wartość tego bonu czy papierka wyemitowanego przez NBP jest dokładnie taka sama, czyli 100 zł. I nie ma żadnej różnicy między jednym a drugim.

      Usuń
    3. Anonimowy11 czerwca 2023 00:54
      " nie ma żadnej różnicy między jednym a drugim"

      I Tobie jest wszystko jedno czy wypłatę od pracodawcy dostaniesz w bonach do Allegro czy w papierkach wyemitowanych przez NBP? :)

      Usuń
  22. Każdy wie o co chodzi. Piszcie konrekty, a nie wykłócacie się jak dzieci, kto ma rację. Jeśli jest ktoś (a wiem, że jest bo pisał) kto otrzymał bon z tzw. reklamacji to nech napisze gdzie mamy się nwszyscy zwrócić. A Złotówa niech też zainterweniuje i napisze co i jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizatorem promocji (co wynika z par. 2 regulaminu) jest bank (tu nie było pośredników), więc reklamację należy kierować do banku właśnie - co szczegółowo opisuje także regulamin. Zacytuję:

      "Reklamacje możesz złożyć:
      1) bezpośrednio w naszej siedzibie lub każdym oddziale – w formie pisemnej lub ustnej do protokołu,

      2) listownie – na adres naszej siedziby
      BNP Paribas Bank Polska S.A.
      ul. Marcina Kasprzaka 2
      01-211 Warszawa

      3) telefonicznie – pod numerem 22 134 00 00 (koszt połączenia jest zgodny z cennikiem Twojego operatora),

      4) elektronicznie – przez formularz na stronie https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularzkontaktowy – z dopiskiem Regulamin Sprzedaży premiowej „Bankujesz - zyskujesz”."

      Nie widzę podstaw, by bank nie respektował też zgłoszeń przesłanych wiadomością np. poprzez bankowość internetową - wtedy mamy potwierdzenie wysłanej reklamacji.

      Na rozpatrzenie reklamacji bank standardowo ma czas do 30 dni. To może wypaść po 30.06.2023 r. (data ważności kodów do Allegro), ale to oczywiście nie zmartwienie klienta/uczestnika promocji, ale banku, by - nawet jeśli po tym terminie rozpatrzy reklamację - dostarczyć działający, aktywny kod (lub rozwiązać sprawę w jakiś inny sposób - np. wypłacając bonus pieniężny).

      Usuń
    2. @Gość 12 czerwca 2023 15:34
      Czy naprawdę nie widzisz że robisz to samo a nawet gorzej, bo ustanawiasz tu siebie wyrocznią? Nie wystarczyło ci zapytać o to co jest twoim problemem zamiast posuwać się do tego moralizatorstwa?

      "Jeśli jest ktoś (a wiem, że jest bo pisał) kto otrzymał bon z tzw. reklamacji to nech napisze gdzie mamy się nwszyscy zwrócić."
      Nikt nie otrzymał takowego bonu a jeżeli powołujesz się na komentarz umieszczony przez @Anonimowy 7 czerwca 2023 10:24 to jest to bardzo mało wiarygodne. Jeżeli jednak uważasz inaczej, to zadzwoń do banku i ci na infolinii powiedzą co na temat tego wpisu sądzą. Oni to czytali.
      Polecam.

      @Złotówa 12 czerwca 2023 16:59
      "ale to oczywiście nie zmartwienie klienta/uczestnika promocji, ale banku"

      I tu się bardzo mylisz. To cały czas tylko i wyłącznie zmartwienie klienta.
      Bank - tak jak wspominasz i pisał tu już na ten temat @Anonimowy 6 czerwca 2023 23:07 - ma czas 30 dni a potem kolejne 30 dni na samą odpowiedź a nie na rozwiązanie problemu. Przerabiałem to już Paribasem. To taka wojna na wyniszczenie. Równie dobrze można się "kopać z koniem".
      A co jeżeli klient chciał lub chce właśnie teraz zrezygnować z karty? Przez promocję został zatrzymany, obiecanej nagrody nie otrzymał, teraz 30 dni czekania na pierwszą odpowiedź, bank uznaje że to wyjątkowo trudna sprawa i daje sobie kolejne 30 dni, po czym wielkie nic. Pozostaje rzecznik itd. a to kolejne dni, tygodnie...
      Na jaki czas zatem tym sprytnym wybiegiem obietnicy mizernej nagrody bank zatrzymał radosnego (bo myślał że szybko zamknie kk) lecz finalnie naiwnego klienta?

      Usuń
  23. To przerażające w jakim kraju my żyjemy, że bank taki jak BNP Paribas może tak bezkarnie naciągać i oszukiwać.
    Czy w tym kraju nie funkcjonuje już żadne prawo i rzeczywiście jest tak, że bardziej reprezentujemy Rosję (stan umysłu), niż cywilizowany naród?

    OdpowiedzUsuń
  24. Reklamacja złożona 7.06 dzisiaj na maila dostałem pozytywnie rozpatrzoną z voucherem na Allegro na 100zł ważnym do 30.06

    OdpowiedzUsuń
  25. Też dostałem dzisiaj odpowiedź i kod na allegro. Ciekawe czy dobry?? Myślę że to świadome działanie banku. Na pewno setki takich osób nie stara się reklamacji nie składa . Po prostu mają w du..e taki bank

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja reklamacja została uznana, odpowiedź przyszła na mail

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałem że nie dostałem nagrody pomimo tego, ze już dawno była reklamacja, i że to złodzieje a nie bank.

      Usuń
    2. Dawno? Przecież najwcześniej mogłeś to zrobić 5-go czerwca. Nawet nie minęły jeszcze 2 tygodnie. Ludzie wy sobie niepotrzebnie nerwy psujecie. W banku pracownicy działu reklamacji mają weekend. A na odpowiedź 30 dni więc po co sobie szargać nerwy?

      Usuń
    3. Licząc 30 dni od 5. czerwca wypada dopiero w lipcu czyli już za późno, bo kody są ważne tylko do końca czerwca 😋

      Usuń
    4. @Anonimowy 17 czerwca 2023 16:38
      Tak, dawno.
      Gdybym ja tak zalegał bankowi ze spłatą zadłużenia karty kredytowej poza okresem bezodsetkowym, to ile ten sam bank by sobie policzył? A może by tak jak w obecnej sytuacji gdzie twoim zdaniem "nawet nie minęły jeszcze 2 tygodnie", ten tzw. bank nie policzył mi nic i najlepiej nic nie oczekiwał. A gdyby nawet popełnił ten nieprawdopodobny nietakt i jednak oczekiwał że spłacę tę kartę, to najpierw by musiał pisać reklamację a ja oczywiście bym nie reagował tylko czekał, bo przecież tak można i już.
      Tak dla twojej informacji tylko dodam, że w mejlu który przyszedł jako potwierdzenie reklamacji jest zawarta informacja że odpowiedzą "maksymalnie do 24 godzin w dni robocze". Do chwili obecnej nie otrzymałem jakiejkolwiek informacji.
      Spróbuj jako mediator po stronie banku policzyć czy aby na pewno od tego "5-go czerwca" już minęły te wspomniane 24 godziny.
      Dlatego mojej opinii kończącej poprzedni komentarz nie zmienię.

      Usuń
    5. W jaki sposób składaliście reklamację?

      Usuń
  27. Wszyscy dostali te przekręt nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  28. I tak oto wyglądają promocje BNP Paribas. Zrób to i zrób tamto a potem spadaj.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Odbierz 600 zł w bonusach za konto osobiste w Santander Banku

Oto kumulacja promocji Konta Santander dostępnych w marcu 2024 roku. Do wzięcia czekają bonusy o łącznej wartości aż 600 zł - w skład powita...