Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Łatwe 150 zł do wzięcia w promocji "CitiKonto. Finansowa rewolucja"

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING i Aliora900 zł od Citi

1.09.2020

Łatwe 150 zł do wzięcia w promocji "CitiKonto. Finansowa rewolucja"

Powraca długo już wyczekiwana promocja z kontem w Citibanku.

CitiKonto. Finansowa rewolucja - promocja z premią 150 zł od Citibanku
Do wzięcia czekają gwarantowane bonusy pieniężne na sumę 150 zł. Ogromnym plusem promocji jest również to, że jest ona skierowana zarówno do nowych, jak i powracających klientów (bo okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w Citibanku jest całkiem krótki).

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]

O ile jeszcze w drugiej połowie ubiegłego roku zdarzały się w Citibanku promocje konta osobistego, to nagrodą w nich było promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym. Ostatni raz bonusy pieniężne za konto w tym banku do wzięcia były grubo ponad rok temu, więc teraz to okazja nie byle jaka 😉

Promocja towarzyszy wprowadzeniu do oferty Citibanku CitiKonta w nowej odsłonie. Aktualnie to bardzo dobre konto, bo w praktyce wszystko co najważniejsze jest za 0 zł (ale o tym nieco niżej).

Promocja "CitiKonto. Finansowa rewolucja"


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, która nie posiada, ani nie współposiada oraz po 1.01.2020 r. nie posiadała, ani nie wpsółposiadała konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Citibanku.

Co pozytywne, to fakt, że z promocji nie wyklucza posiadanie innych produktów Citibanku. Jeśli zatem posiadasz kredyt, pożyczkę, lokatę czy kartę kredytową z logo Citi (tak popularną ze względu na liczne promocje), to udział w promocji niezmiennie jest możliwy. Pamiętaj jedynie, by o konto zawnioskować na stronie promocji.

Nagroda. Do wzięcia czekają 3 bonusy pieniężne po 50 zł każdy. Łącznie można zatem otrzymać do 150 zł. Citibank wypłaci te bonusy na konto osobiste, więc środki będzie można wykorzystać według własnego uznania (przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel).

Limit uczestników. Promocja ma być dostępna do 20.11.2020 r., ale warto mieć na uwadze, że akcja może zakończyć się wcześniej, bo została przewidziana dla 5 000 klientów, którzy jako pierwsi otworzą CitiKonto. Z udziałem w promocji nie warto więc zwlekać.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "CitiKonto. Finansowa rewolucja":
  • złóż wniosek o CitiKonto i najpóźniej do 20.11.2020 r. zawrzyj umowę z bankiem i w ciągu 10 dni od otwarcia konta podpisz regulamin promocji.

Poszczególne nagrody pieniężne (każda po 50 zł) otrzymywać będziesz za spełnienie poniższych warunków:
  • (nagroda nr 1) do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta:
    • zaloguj się do aplikacji mobilnej Citibanku oraz
    • wpłać/przelej na konto min. 100 zł (musi być to przelew z konta poza Citibankiem; najprostszym sposobem na spełnienie tego warunku jest wykonanie przelewu z własnego konta w innym banku); 
  • (nagroda nr 2) najpóźniej do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapłać za pomocą Google Pay lub Apple Pay min. 100 zł (mogą to być płatności w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie); 
  • (nagroda nr 3) do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta na swe konto w Citibanku otrzymaj "przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN" (regulamin nie zawiera dodatkowych wytycznych ani wymogów w tym zakresie poza zacytowanym fragmentem i dopiskiem, że wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych 🙂).

Można więc zgarnąć 50 zł za wpływ oraz logowanie do aplikacji i/lub 50 zł za płatności Google Pay lub Apple Pay, i/lub 50 zł za wpływ wynagrodzenia. Łącznie to nawet 150 zł.

Nagroda nr 1 zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, nagroda nr 2 do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, a nagroda nr 3 wpłynie do końca czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta. Do dnia otrzymania nagrody nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o konto. Każdą z nagród można otrzymać jeden raz.

CitiKonto - prześwietlenie oferty


O ile we wcześniejszych promocjach Citibanku w roli głównej występowało konto Citi Priority, to tym razem premiowane jest otwarcie CitiKonta. Jego główne cechy to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 0 zł za pierwsze 3 (w miesiącu kalendarzowym) przelewy Express Elixir; 
  • 0 zł za kart wydawaną do konta; 
  • 0 zł za wypłatę gotówki kartą w bankomatach Citi (w pozostałych bankomatach darmowe są pierwsze 4 wypłaty kartą w miesiącu kalendarzowym, a piąta i każda kolejna kosztuje 8 zł).

Podczas zakładania konta zwróć uwagę, by nie włączać usług dodatkowych, jak np. CitiPhone (za którą bank pobiera 9 zł). To usługa dobrowolna, ale na potrzeby promocji nie jest wymagana.

W celu założenia konta, wypełnij wniosek na stronie promocji. Na podany numer telefonu otrzymasz SMS z linkiem i jednorazowym kodem. Za ich pomocą przejdź do wideoweryfikacji w oparciu o tzw. biometrię, dzięki której konto założysz zdalnie bez konieczności wizyt w placówce i bez spotkania z kurierem. Wystarczy wykonywanie zdjęć za pomocą aparatu w swym telefonie - zgodnie ze wskazówkami uzyskiwanymi w aplikacji. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny (np. technicznej) ten proces by się nie powiódł, można go powtórzyć lub kontynuować, wybierając weryfikację po telefonicznym kontakcie przez bank.

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga, by nie przegapić podobnych okazji w przyszłości:

Może Cię zainteresować:

Przydatne dokumenty:

487 komentarzy:

  1. Hej. Czy nie ma tu kruczków typu bank włącza domyślnie płatną usługę Citiphone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy karcie kredytowej usługa jest dobrowolna więc tu też pewnie. Wieczorem będę składać wniosek to zobaczę.

      Usuń
    2. Już tego zaprzestali dość dawno temu.

      Usuń
  2. No to w końcu na coś się doczekałem na co się łapię. Wniosek poszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się nie udało. Wybrałem kuriera.

      Usuń
  3. Co z CitiPhone ? Domyślnie jest włączone czy wyłączone ?
    No i jeszcze na końcu procesu zakładania konta, w dokumentacji były jakieś informacje o oplatach sms w usludze Citi Alerts
    Ps. Po przejściu całości, gdzie jest informacja o procesowaniu wniosku – należy poniżej skorzystać i zarejestrować sie w Citibanku Online ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem na infolinię. CitiPhone i CitiAlerts nie są wymagane. Można je też w każdej chwili wyłączyć.

      Usuń
    2. W trakcie wnioskowania nie ma żadnego pytania o takie 'usługi' ... czyżby włączali je samowolnie?

      Usuń
    3. Dołączam się do pytania.

      Usuń
  4. Jak mogę sprawdzić datę zamknięcia konta??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na infolinii.

      Usuń
    2. Jak masz dostęp do CitiOnline to można sprawdzić w wewnętrznej poczcie dyspozycje. Ja niestety zamykałem w marcu br.

      Usuń
  5. Czy dobrze widzę, że karty zamawiać nie trzeba?? W regulaminie jest mowa tylko o umowie o konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozornie nie trzeba ale bez karty nie zapłacisz Google Pay czy Apple Pay

      Usuń
  6. w jaki sposób podpisze się regulamin promocji (wymóg)? Trzeba udać się do placówki czy kodem sms? To istotne pytanie bo nie każdy ma blisko placówkę stacjonarną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być też np.przez telefon.
      Znając Citi to nie sądzę, żeby w oddziale. Albo w Citi Online.

      Usuń
    2. Dokładnie. Poprzednio też tak było: https://bankobranie.blogspot.com/2018/10/odbierz-150-zl-za-darmowe-konto-citi-priority.html#comment-form

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o wynagrodzenie to warunek brzmi tak:
    "Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"

    Czyli musi być wpływ z konta firmowego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Bank jest z wielkiej litery więc to oznacza Citibank!

      Usuń
    2. Bzdura. Czyli albo wystarczy zrobić przelew z innego banku albo z Citi tylko z firmowego. Jak masz jakis rachunek osobisty w Citi to nie możesz przelać kasy na to nowo założone kobto.

      Usuń
    3. Ależ skąd. Bank pisany wielką literą oznacza Citi. Czyli z każdego innego banku można przelać z konta dla klienta ind.

      Usuń
    4. Nie można przelać sobie ot tak z innego konta. Musi być wpływ od pracodawcy

      Usuń
    5. @Anonimowy, gdzie masz taką wzmiankę w regulaminie? Nic nie piszą, że to ma pochodzić od pracodawcy. Moim zdaniem wpływ z własnego konta w innym banku z tytułem "wynagrodzenie" jak najbardziej powinien się łapać.

      Usuń
    6. Anonimowy1 września 2020 20:33 nie wprowadzaj w błąd.

      Usuń
  8. Czy za spelnienienie warunku 3 można uważać przelew na kwotę 2000 z rachunku innej osoby niż konto w Citi i z innego banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko można wydedukować z regulaminu: "Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank (czyli Citibank) dla klientów indywidualnych." :) Proste: robi przelew inna osoba z innego banku z tytułem "wynagrodzenie" i załatwione.

      Usuń
  9. Pytanie śmieszne, bo nie mam doświadczenia w temacie. Nie mając w telefonie funkcji NFC czy da się zapłacić usługą Google Pay w internecie. Nigdy nie próbowałem wchodzić w Google Pay.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można płacić w internecie albo w apkach bez NFC.

      Usuń
    2. Mam ten sam dylemat - brak modułu NFC.
      Złotówa, czy niespełnienie warunków do Nagrody 2 wyklucza wypłatę Nagrody 3.

      Usuń
    3. Warunki są rozłączne

      Usuń
    4. Regulamin promocji dopuszcza transakcje Google Pay lub Apple Pay "w punkcie handlowo-usługowym (np. płatność za zakupy w sklepie stacjonarnym) lub przez Internet", zatem można płacić także w Internecie (wtedy NFC nie jest wymagane).

      Usuń
    5. Płatność Google Pay w Internecie
      Google Pay umożliwia płatność w Internecie na dwa sposoby – w aplikacjach mobilnych i sklepach internetowych. Jednak, aby to było możliwe, sprzedawca musi włączyć tę funkcję w swoim kanale sprzedaży. Wówczas kupujący przechodząc do kroku płatności za zamówienie, ma możliwość wyboru G Pay. Z tego rozwiązania korzystają firmy z różnych branż m.in.: gastronomicznej, transportowej, odzieżowej, czy elektronicznej.

      Jeśli jest to pierwsza tego typu transakcja, wówczas klient musi najpierw podać dane karty. Może wpisać je ręcznie lub zrobić zdjęcie karty. Następnie Google poprosi o weryfikację. Można to zrobić na kilka sposobów przez:
      – kod SMS,
      – e-mail,
      – połączenie telefoniczne,
      – połączenie ze swoim bankiem,
      – zalogowanie się do swojego banku.

      Jeśli kupujący dodanie karty i weryfikację ma już za sobą, każda kolejna transakcja to jedynie wybór polecenia „zapłać przez G Pay” i potwierdzenie płatności.

      Usuń
    6. Może ktoś dokładniej napisać, jak to zrobić w internecie?

      Usuń
    7. Czyli miałbym niepotrzebnie wydać w internecie 100 zł po to, żeby dostać jedynie 50 ??? Amok!

      Usuń
    8. Dzięki za szczegółowy opis.

      Usuń
    9. @Pablo, 1 września 2020, 19:42 - w jakiej apce można wykonać płatność Google Pay?

      Usuń
    10. @Anonimowy 1 września 2020 21:44, nie niepotrzebnie, ale robiąc zakupy, doładowując telefon itp. itd. Możliwości jest wiele :)

      Usuń
  10. @MrZłotówa, czy dobrze rozumiem zapisy regulaminu, że warunki za otrzymanie nagród nr 2 i 3 można zrobić już październiku 2020 ?? czyli w następnym miesiącu po otwarcia konta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym myślałem. Raczej można ale na nagrody i tak pewnie będzie trzeba poczekać.

      Usuń
    2. Można zrobić od razu po otwarciu konta

      Usuń
    3. Czas na spełnienie warunków jest "do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta", "do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta" itd. Inna sytuacja byłaby, gdyby warunki należało spełnić "w pierwszym miesiącu", "w drugim miesiącu" itd. Zatem można warunki spełnić wcześniej (nawet już w miesiącu otwarcia konta) i wtedy pozostaje już tylko czekać na wpływ nagród :)

      Usuń
    4. Czy jak mam kartę kredytową i korzysta z aplikacji mobilnej citi to mogę przez aplikację założyć konto w promocji bo już tam jestem zweryfikowany?

      Usuń
  11. nie rozumiem nagrody nr 3... czy to musi być od pracodawcy czy sama mogę przelać z innego konta 2000 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mysi być od pracodawcy. Przecież to wynika z tego co Złotówka pisze.

      Usuń
    2. Choć w regulaminie pojawia się słowo 'wynagrodzenie', to nie jest ono w żaden sposób definiowane poza tym, że ma to być wpływ w wysokości min. 2000 zł oraz nie może pochodzić z rachunku prowadzonego przez Citibank dla klientów indywidualnych. W praktyce więc dopuszczalne są przelewy z rachunków firmowych Citibanku oraz z dowolnych rachunków w innych bankach (niekoniecznie firmowych) :)

      Usuń
    3. W poprzednich promocjach Citi też pisał o wynagrodzeniu a przechodziły przelewy z własnego konta w innym banku z tytułem "wynagrodzenie".

      Usuń
    4. @Ba S, 1 września 2020, 21:12 - Dokładnie.
      https://bankobranie.blogspot.com/2018/10/odbierz-150-zl-za-darmowe-konto-citi-priority.html

      Usuń
  12. ani nie płacę google playem, ani nie będę zmieniała nr konta u mojego pracodawcy... założę konto na miesiąc i zrezygnuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Googlem Payem możesz zapłacić nawet jednorazowo, nic to nie kosztuje. A u pracodawcy też niczego nie musisz zmieniać - jak pisali wyżej inni wystarczy przelew z Twojego konta w innym banku ;)

      Usuń
  13. podczas wypełniania wniosku pada pytanie o zgody marketingowe. w regulaminie nie widzę by były wymagane. Można ich nie zaznaczać, dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Złotówa, nie mogę uwierzyć, że na Twoim blogu jest tak licha instrukcja!
    1. Gdzie znajduje się licznik wniosków?
    2. Zgody: wszystkie, czy tylko wybrane?
    3. Co z kurierem? Gdzie jest opcja kuriera? Najbliższy oddział Handlowego jest bardzo daleko ... to wręcz niebywałe, żeby zakładanie konta mogło być aż tak skomplikowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Nie ma takiego. Bazując na doświadczeniu z poprzednich promocji konta w Citibanku, gdy pula miała się wyczerpać, to bank uprzednio wyłączał promocję.
      2) Jeśli zgody są wymagane, to wypunktowuję je w prześwietleniu promocji. Tu regulamin promocji żadnych wymogów w tym względzie nie stawia, więc zgody są dobrowolne - można, ale nie trzeba zaznaczać.
      3) Strona promocji nie wspomina o procesie z kurierem. Mowa o wideoweryfikacji (gdyby ta się nie powiodła, to kurier być może jest awaryjnym sposobem, ale tego nie wiem, bo wniosku nie składałem; informacji udzieli konsultant, który w takiej sytuacji powinien zadzwonić).

      Usuń
    2. Pomyliłeś adresata twoje pretensje powinny być do Banku nie do Złotówki

      Usuń
    3. W przeszłości ich ludzie oddzwaniali nawet po tygodniu - co w takiej sytuacji z tą pulą 5000?

      Usuń
    4. Ludzie, w promocji PKO 5000 wniosków nie rozeszło się w miesiąc a tu takie pytania w pierwszym dniu. Składasz wniosek i jedziesz.

      Usuń
    5. To tylko dlatego, że cała masa ludzi miała karencje przez promkę Inteligo, a Handlowy ma wyjątkowo krótka karencję. Ponadto ostatnia promka ich konta Priority była niemal 2 lata temu, więc żadnej analogii tu nie ma.

      Usuń
    6. Dostarczenie umowy przez kuriera można niejako wymusić nie wyrażając zgody na weryfikację smartkiem.

      Usuń
    7. wczoraj nie udało mi się z tymi zdjęciami, dziś dzwonił konsultant i będzie kurier

      Usuń
    8. Mam informację z banku, że będzie informował, gdy pula będzie się zbliżała do wyczerpania (tak, by każdy kto złoży wniosek, otrzymał nagrody).

      Usuń
    9. Czyli tu chodzi o pierwsze 5 tys. złożonych wniosków czy o pierwsze 5 tys. otwartych kont?

      Usuń
    10. Czytając regulamin można odnieść wrażenie, że chodzi o o pierwsze 5 tys. otwartych kont.

      Usuń
  15. Regulamin nigdzie nie uzależnia wypłaty kolejnej nagrody od spełnienia warunków do wypłaty poprzedniej. Jeśli ktoś nie ma ma modułu NFC w telefonie, to czy może sobie odpuścić Nagrodę-2 i spełnić jedynie pierwszą i trzecią, żeby przytulić 100 zeta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sobie odpuścić dowolną z nagród. Ale nie musisz tego robić, bo warunek wydania 100 zł przez Google Pay spełnisz też bez modułu NFC - wystarczy dowolna transakcja (lub kilka transakcji) GPayem w internecie ;)

      Usuń
    2. Wystarczy dowolna transakcja (lub kilka transakcji) GPayem w internecie - mógłbyś to bardziej przybliżyć?

      Usuń
    3. przeczytaj komentarze wyżej - tam ą opisane płatności
      w internecie

      Usuń
  16. W jaki sposób można się upewnić, że składając wniosek kwalifikujemy się do puli 5000?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy płatność za pomocą Google Pay lub Apple Pay oznacza wykonanie płatności przez aplikację Citibanku, czy chodzi o coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki niby sposób można wykonać płatność przez ichnią apkę? Poprzez Global Wallet?

      Usuń
    2. Generalnie ma być tak, że każdy kto weźmie udział składając wniosek, ten na nagrody się załapie. Bank ma poinformować, jeśli pula będzie miała się wyczerpywać (i pewnie wtedy pojawi się komunikat lub przyjmowanie wniosków zostanie wyłączone).

      Usuń
  18. Czyli konto można zamknąć np. po czasie otrzymania nagród bez żadnych opłat?

    OdpowiedzUsuń

  19. Mnie sie udało przejsć cały proces. Selfie sie udało. To było po południu. Ale żaden mail potwierdzający nie przyszedł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to samo, nadal czekam na potwierdzenie :)

      Usuń
    2. Zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twój adres e-mail.

      Usuń
    3. Czy po tym mejlu ("Citi Handlowy: Zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twój adres e-mail.") ktoś już faktycznie otrzymał te "dalsze informacje" i może się zalogować na stronie banku?
      I drugie pytanie: czy w trakcie wnioskowania o to konto, mieliście opcję wyboru bądź rezygnacji z karty do konta?
      U mnie minęły już dwa dni i ani obiecanego mejla ani "ani". Po telefonie do nich i rozmowie z doradcą można natomiast śmiało wnioskować, że są w totalnej rozsypce. :(

      Usuń
    4. Do mnie też jeszcze nikt nie dzwonił, a wniosek złożyłem 1. września wieczorem ... dziwna sprawa.

      Usuń
  20. Niestety miałem problem z selfie, bo system nie przepuszczał. Czy można otworzyć konto w oddziale w ramach promocji bez tych wszystkich wideoweryfikacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie przeszłam zdjęć, dziś zadzwonili i bedzie kurierem

      Usuń
    2. Czy określili po jakim czasie ma pojawić się kurier?

      Usuń
    3. Dotychczas kurier z ich umowami zjawiał się w terminie do 5 dni roboczych.

      Usuń
  21. Mam prośbę. Napisałby ktoś instrukcje jak płacić tym google pay ? nigdy tego nie robiłem, nie wiem co to jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu wpisu (zaraz nad przydatnymi dokumentami) dodałem właśnie fragment "Może Cię zainteresować" i linkuję do wpisów omawiających Google Pay i Apple Pay.

      Usuń
    2. Złotówa, to jest artykuł sprzed 4 lat, w którym niestety nie ma ani słowa o płatnościach telefonem bez modułu NFC.

      Usuń
  22. U mnie przy wysyłaniu zdjęć dowodu ciągle wyskakiwał błąd, przekroczyłem dozwoloną liczbę oprób i mam zacząć proces od nowa po godzinie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za drugim razem się udało się czekam na maila z potwierdzeniem

      Usuń
  23. "Zawrzyj umowę z bankiem i w ciągu 10 dni od otwarcia konta podpisz regulamin promocji."

    W którym miejscu podpisuje się regulamin promocji? Chodzi tu o te 4 dokumenty?

    Mam również drugie pytanie, czy oni włączają jakieś płatne usługi automatycznie? Np. pakiet usług: Powiadamianie SMS w ramach CitiAlerts albo usługa bankowości elektronicznej (CitiPhone)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CitiPhone to usługa bankowości elektronicznej?

      Usuń
    2. I tak i nie, to jest taka infolinia na której możesz zrobić praktycznie wszystko to samo co w zwykłej bankowości elektronicznej. W citi chyba nie prowadzą zwykłej infolinii przez którą możesz np zlecić przelew u konsultanta i dlatego mają CitiPhone.

      Usuń
    3. Znaczit to CitiPhone to raczej usługa bankowości telefonicznej :)

      Usuń
    4. CitiPhone to bankowość telefoniczna. nikomu niepotrzebna.

      Usuń
    5. Usługę bankowości elektronicznej to Citibank Online.

      Usuń
  24. A czy ta promocja łączy się u nich z jakimś programem poleceń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin, pkt. 40. Oferta nie łączy się z innymi promocjami, konkursami i ofertami specjalnymi organizowanymi przez Bank

      Usuń
  25. Czy ktoś już może dostał potwierdzenie założenia konta na podany adres e-mail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie konto otwarte. Zakładałem wczoraj od razu po publikacji wpisu przez Złotówę.

      Usuń
    2. Po jakim czasie przychodzi potwierdzenie otwarcia na podany adres e-mail?

      Usuń
    3. Ich system komputerowy generuje potwierdzenie złożenia wniosku na przeciągu 5 godzin.

      Usuń
  26. po jakim czasie przychodzą te potwierdzenia ?

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Czy wpłata 100 zł na Revolut przez Apple Pay też się liczy?
    2. Wystarczy, że spełnię wszystkie trzy warunki we wrześniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasilanie Revolut (MCC 4829) ich kartami jest obciążone prowizją 8%, min. 10 zł.

      Usuń
    2. Tzw. transakcje szczególne (obarczone powyższą prowizją) występują w regulaminie kart kredytowych. W regulaminie rachunków bankowych takiego pojęcia nie ma.

      Usuń
  28. Próbuję u nich założyć konto, wypełniłem wszystkie dane, i doszedłem do etapu potwierdzania tożsamości zdalnie. I tu niestety mam problem, próbowałem już chyba z 8 razy, za każdym razem uwalało mnie przy próbie zrobienia zdjęcia (autoobrót mam włączony). Co może być tego przyczyną? I czy w razie czego można jakoś inaczej zawrzeć tą umowę, oczywiście z premią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień telefon, u mnie był problem na firmowym szajsungu najnowszy model jakiś błąd wyskakiwał

      Usuń
    2. No właśnie to nic nie dało. Skontaktowałem się dziś z tym bankiem, i powiedzieli że w ciągu 2 dni roboczych oddzwonią, aby dokończyć wniosek, i będzie się on kwalifikował do promocji. Trzymam ich za słowo :)

      Usuń
    3. Aby taka info była wiążąca należy wiedzieć kto konkretnie to powiedział.

      Usuń
  29. Oferta obowiązuje do 20. listopada 2020 r. LUB do wyczerpania puli 5 tys. kont, które zostaną otwarte
    w ramach tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Halo! Prowadzenie konta min. 3,00 zł miesięcznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla kont założonych kiedyś. Od 1.09.2020 r. obowiązuje nowa tabela opłat i prowizji i od tego dnia założone konta objęte są nowym cennikiem - CitiKonto prowadzone jest za 0 zł bez warunków.

      Usuń
    2. Godzinę temu otrzymałem na podany adres e-mail TOiP, w której stoi, że "Opłata miesięczna za prowadzenie rachunku płatniczego CitiKonto wynosi:
      - 3 PLN gdy w danym miesiącu wpływy na Konto Osobiste to min. 3 500 PLN
      - 8 PLN gdy w danym miesiącu wpływy na Konto Osobiste to min. 2 000 PLN
      - 15 PLN w pozostałych przypadkach

      Co tu jest grane?

      Usuń
    3. Przytoczone warunki obowiązują dla kont otwartych do dnia 19.08.2020 r. (przedstawia je tabela opłat i prowizji tutaj.

      Dla kont otwieranych od 1.09.2020 r. obowiązuje 0 zł (bez warunków) - tabela opłat i prowizji tutaj.

      Usuń
    4. Dzięki Złotówa. W jakim celu więc wysyłają nieaktualną TOiP? Obawiam się, że chyba znowu będzie z nimi jazda jak ostatnim razem.

      Usuń
    5. Bez wątpienia maila generuje automat i ktoś nie zdążył podpiąć nowego dokumentu.

      Usuń
  31. Też tak miałem, ale obróciłem telefon do poziomu odwrotnie, czyli nie w lewo, tylko w prawo i się udało.

    OdpowiedzUsuń
  32. „Zakończyłeś proces wnioskowania o konto. Dalsze informacje otrzymasz na Twój adres e-mail.” I nic dalej... co z kartą do konta bo żadnego info nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam, do jutra powinni odpowiedziec tak wynika z postów powyżej.

      Usuń
    2. Przyszło coś?

      Usuń
  33. Jak wyłączyć citialerts przychodzące na maila o wnioskach itp...? Bo z tego co rozumiem, usługa citialerts to koszt 6 zł/mies?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wysłać wiadomość w bankowości CitiOnline: Proszę o wyłączenie usługi CitiAlerts

      Usuń
  34. Dostałam maila pt. "Dziękujemy za wybór Konta Osobistego w Citi Handlowy!" z regulaminami, formularzem danych, umową ale bez daty zawarcia (nie uzupełnione pole). Co dalej z tym wnioskiem, czekać na telefon z Citi? Może ktoś z Was już widzi swoje nowe konto w bankowości elektronicznej? Ja mam u nich KK, konta osobistego nie widzę. Dziś rano dostałam tego maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po otworzeniu tych formularzy należy je podpisać, a do tego konieczna jest pełna wersja Adobe Acrobat z możliwością zapisywania zmian. Nie znam nikogo kto miałby taką wersję na smartku, bo i w jakim celu :)

      Usuń
    2. Ojeju, w jaki sposób mam podpisać te dokumenty?

      Usuń
    3. Wydaje mi sie że SMSem podpisuje sie te dokumenty.
      A potem czeka na zatwierdzenie wszystkiego przez bank.
      (tyle że od wczoraj czekam na to zatwierdzenie i pakiet do logowania )

      Usuń
    4. a ktoś wie jak podpisać te dokumenty smsem??? otwiera się plik z umową...i co dalej?? gdzie wpisać to niby hasło z smssa???

      Usuń
    5. Być może używasz starszej wersji przeglądarki? Spróbuj też włączyć tryb incognito.

      Usuń
    6. jak starszej wersji przeglądarki? a co ma przeglądarka do pliku pdf??? plik pdf otwiera się w adobe - wpisuje hasło według ich instrukcji podanej w mailu, plik otwiera się - i co dalej??? co z tym hasłem z smsa....

      Usuń
    7. @Dominik 7 września 2020 10:48
      i @wszyscy którzy o to samo pytają

      kody z wiadomości SMS należy wpisać na etapie składania wniosku a nie po otrzymaniu "dokumentów dotyczących otwarcia rachunku". Poza tym, prawdopodobnie w zależności od wybranej ścieżki składania wniosku, takie kody mogą przychodzić w dwóch wiadomościach. Jeden dotyczy "weryfikacji numeru telefonu", a drugi właśnie wspomnianej "akceptacji dokumentów".
      W samych otrzymanych mejlem dokumentach niczego się nie wpisuje ani też nie podpisuje. Przecież umowa zawierana drogą elektroniczną jest po to, aby uniknąć podpisywania tych dokumentów w obecności kuriera. Tak samo w Citi Handlowym jest przy zawieraniu umowy o kartę kredytową. Poza tym City Handlowy jest jedynym bankiem który w przesyłanych mejlach nie udostępnia moich dokumentów "wszystkim" poprzez pocztę (np. szpiegowskiemu Google) ponieważ przesyła zaszyfrowane dokumenty. Te pozostałe banki które w moim przypadku przesyłają mi jakieś umowy, zestawienia, etc., zawsze wysyłają to albo w otwartym tekście albo w zupełnie niezaszyfrowanych plikach .pdf których tekst jest widoczny w poczcie nawet bez ich otwierania. I potem takie banki mają pretensje do swoich klientów oskarżając ich o "rażące niedbalstwo" o czym już niejednokrotnie można było poczytać tu w różnych komentarzach.

      Usuń
    8. to skoro otrzymałem dokumenty na maila tzn. że konto już mam?? a jak kliknę na link który przesłali w mailu dot. składanego wniosku i wpiszę się numer wniosku to jest informacja "Twój wniosek o otwarcie Konta Osobistego Citi Handlowy jest procesowany." więc o co chodzi?

      Usuń
  35. Otrzymałem na maile dokumenty. otrzymałem smsem kod aktywacyjny, ale gdzie mam wpisać ten kod??? ktoś rozpracował to wszystko??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki czas upłynął od złożenia wniosku do otrzymania tych dokumentów, a później do otrzymania SMS z kodem?

      Takie kody wpisuje się zazwyczaj do okna, które się pojawia przy próbie otwarcia jakiegoś zaszyfrowanego dokument.

      Usuń
    2. Wniosek złożyłem wczoraj, sms wczoraj, dokumenty otrzymałem wczoraj.
      W mailu jest informacja jak otworzyć plik który chroniony jest hasłem. Plik otwieram i tyle w temacie. Nic się nie pojawia żeby wpisać kod autoryzacyjny

      Usuń
    3. Jak możesz otworzyć te dokumenty bez podania hasła otrzymanego w SMS-ie? To niemożliwe!

      Usuń
    4. oczywiście że mogę. ponieważ w mailu jest podana informacja jak jest generowany klucz do pliki: Hasło jest kombinacją: daty urodzin pierwszego posiadacza Konta w formacie dzień/ miesiąc/ rok oraz,4 ostatnich cyfr numeru telefonu komórkowego podanego we wniosku.. hasło które otrzymuje się w smsie po pierwsze nie otwiera pliku a po drugie służy do podpisania umowy a nie do otwarcia. ale jak i gdzie podpisać to już nie wiaodmo

      Usuń
    5. Bez tego hasła w SMS-ie raczej nic się nie da zrobić.

      Usuń
    6. jak sie nie da....niech się wypowiedzą osoby które otrzymały plik a nie gdybających. W mailu z banku jest podane info jak otworzyć plik - czyli jak jest generowane hasło. Sms z kodem nie służy do otwierania pliku pdf.

      Usuń
  36. "Drogi Kliencie, w załączeniu przesyłamy komplet dokumentów wymaganych do zawarcia Umowy Produktów Depozytowych.

    Jeśli Twoje nowe Konto Osobiste będzie otwarte w ramach specjalnej oferty w przesłanym komplecie znajdziesz także Regulamin oferty specjalnej" - żadnego regulaminu oferty specjalnej nie ma, za to jest już nieaktualna TOiP - w co my tu gramy?

    "Potwierdzeniem złożenia przez Ciebie oświadczenia o zawarciu umowy będzie wpisanie we wniosku kodu autoryzacyjnego, który otrzymasz w formie SMS na wskazany we wniosku numer telefonu.

    Kolejnym krokiem będzie złożenie oświadczenia o zawarciu umowy przez Bank otrzymasz wówczas na adres e-mail podany we wniosku potwierdzenie zawarcia umowy" - jak podpisać te dokumenty, wie ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba złożę wniosek ponownie z opcją dostarczenia umowy przez kuriera - to jakieś nieporozumienie: wniosek na selfie przyjęty, brak e-maila, brak SMS-u, a co dopiero robić w kwestii podpisania umowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie jest taka opcja?
      Bo ja od wczoraj mam "spróbować użyć innej przeglądarki", ten sam błąd wyskakuje przy próbie weryfikacji. Już mi się przeglądarki skończyły...
      Ale do tego momentu nie było nigdzie opcji z kurierem...

      Usuń
    2. Tak w Opera jak i w Chrom już na końcowym etapie składania wniosku należy nie wyrażać zgody na przetwarzanie danych co jest jednoznaczne z wyborem opcji dostarczenia umowy przez kuriera.

      Usuń
  38. Jako klient (KK) wniosek mi nie przeszedł wczoraj, dzisiaj miła Pani zadzwoniła i wyjaśniła, że klienci mają uproszczoną scieżkę i wszystko załatwiłem w czasie rozmowy z Panią, i tak na promocję się łapię w takiej formie zawarcia umowy (dostaję plik do bankowości, sciągam, potwierdzam i po sprawie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wyjaśnij jak potwierdzasz plik? dostałem maila z plikiem. Plik chroniony hasłem - plik otworzyłem. Na smsa dostałem kod autoryzacyjny...i tyle. Gdzie wpisać ten kod jak to wyslac do nich???

      Usuń
    2. Jak masz u nich już jakiś produkt to umowę podpisujesz telefonicznie.

      Usuń
    3. mam karte kredytową, dzwoniłem do nich, tłumaczyłem co otrzymałem i co dalej. Koleś tłumaczy że nic nie może i mam czkeać na ich telefon....

      Usuń
  39. Na infolinii jak zwykle nie mogą tego sprawdzić każą czekać na telefon od banku, którego nie ma ...
    (może tak ich zasypały wnioski)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Handlowy ma bardzo niewielu ludzi do obsługi tego typu akcji - sprawdzone w poprzednich promkach CitiPriority.

      Usuń
  40. Ta weryfikacja telefonem jest idiotyczna, bo nie robi się tego aplikacją mobilną, tylko za pomocą przeglądarki internetowej. Nie mogę zrobić zdjęcia dowodu osobistego, bo jest ciągle "obraz rozmazany, popraw ostrość". Telefon jest dobry (Galaxy S10). W PKO BP i Pekao SA nie miałem jakichkolwiek problemów ze zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj doświetlić latarką (np. z innego telefonu), żeby zdjęcie było jaśniejsze - u mnie wtedy przeszło.

      Usuń
  41. E-mail:
    "Drogi Kliencie,
    Otrzymaliśmy Twój wniosek o otwarcie konta osobistego.
    Pracownik banku skontaktuje się z Tobą w celu umówienia Kuriera"

    SMS:
    "Dziękujemy za Twój wniosek o CitiKonto z oferta na powitanie. Czas oczekiwania na kuriera może się wydłużyć. Przepraszamy"

    Teraz czekam na telefon z Centrali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czysty idiotyzm, ja zakładałem konto na selfie a nie po to żeby się bawić z kurierem. wielka wtopa bo okazuje się, że nic nie działa!

      Usuń
    2. Jaki znowu idiotyzm? Już od ponad 5-ciu lat zakładam konta w najróżniejszych bankach poprzez umowę dostarczaną przesyłką kurierską i gra gitara. Ten nowy trend powstał jedynie w celu zaoszczędzenia kosztów obsługi kurierskiej przez banki, ale tutaj to totalna porażka.

      Usuń
    3. no taki idiotyzm, że wybrałem taką opcję, a nie kuriera. i nie bardzo mam ochotę Ci to tłumaczyć skoro nie rozumiesz mojego niezadowolenia bo chciałem A a dostałem B

      Usuń
    4. Dzisiaj dzwonili (ok. 5 godz. po wysłaniu wniosku) ale gdy odebrałem była cisza po ich stronie. Dziwne.

      Usuń
    5. Czy ich umowy wciąż wozi Viva? Niedawno słyszałem, że zbankrutowali.

      Usuń
  42. Czy można złożyć wniosek bez smartfona?
    Czy jestem z automatu wykluczony?

    OdpowiedzUsuń
  43. A bank milenium chce okradać ludzi 5 sierpnia bankomat nie wydał mi 900 zl do dziś nie zwrócone A prowizjie za sprawdzenie salda wzięli saldo sprawdzał z winy banku bo bankomat nie wydał mi pieniądzy to robic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz reklamację. W niemal identycznej sytuacji Wubek odbijał piłeczkę korespondencyjną z moim kumplem z wojska przez pół roku.

      Usuń
  44. Mr. Złotówa - ile gwiazdek dajesz tej ofercie w swoim ratingu? Warto?

    OdpowiedzUsuń
  45. Z oczywistych powodów złożyłem wniosek z opcja kuriera. Czy to prawda, że oni bardzo szybko oddzwaniają? Z jakiego numeru, wie ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy Bank dzwonił już do osób które w ŚRODĘ przeszły weryfikację i dostały maila potwierdzającego ?
    (za chwile weekend wiec bedzie się to przeciągało prawdopodobnie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wniosek poszedł w środę, a męża w czwartek. Zero odzewu ze strony banku :(

      Usuń
    2. Dzwonili dziś na wniosek środowy, nie dzwonili na wniosek wtorkowy.

      Nawet nigdzie nie pisało, że będą dzwonić. O karcie też ani słowa..

      Usuń
  47. 2 września złożyłem wniosek, otrzymałem komplet dokumentów wymaganych do zawarcia Umowy Produktów Depozytowych. Otworzyłem PDF według instrukcji w mailu, ale nigdzie nie ma opcji do wpisania hasła sms żeby zatwierdzić wniosek... Hasła sms też nie otrzymałem. Czy inni też tak mają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .... mam to samo dokumenty w pdf z hasłem i tyle. Co dalej robić?

      Usuń
  48. Ja dostałem dzisiaj od nich dość kuriozalny telefon. Otóż z tego co mi powiedziano wynikałoby, że karencja w tej ofercie obowiązuje od 1. stycznia 2019 r. - zrezygnowałem ... bardzo dziwne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu nie ma znaczenia co powie konsultant czy ktokolwiek inny, ale to co jest w regulaminie, bo jedynie on jest wiążący dla obydwu stron. A tam mamy zapis: "Z Oferty wyłączone/eni są: a. osoby, które po dniu 1 stycznia 2020 r. posiadały w Banku Konto Osobiste lub Rachunek Oszczędnościowy (dotyczy również wszystkich Współposiadaczy Konta) (...)" :)

      Usuń
    2. Złotówa, to był pracownik banku, który dzwonił w celu dokończenia procesu weryfikacji - czy miałbym wątpić w to co mówił? Zresztą, mając na uwadze takie schody już na starcie, wyobrażam sobie co zapewne by było później - wystarczy tylko poczytać wpisy powyżej :)

      Usuń
    3. Każdemu może zdarzyć się błąd. Ale cokolwiek ktoś mówi, czy pisze, to nie jest wiążące. Liczy się umowa, tabela opłat i prowizji, czy w tym przypadku regulamin.

      Usuń
  49. Kolejny dzień od przejścia wniosku i nadal nie ma ani kontaktu ani wiadomości na e-mail z kolejnymi krokami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, na spełnienie warunków koniecznych do otrzymania 1. nagrody jest czas do końca października.

      Usuń
  50. Złotówa, rozumiem, że drugi warunek można spełnić "na raty" tzn. to nie musi być jednorazowo 100 zł płatności przez np. Google Pay?

    Czy istotna jest kolejność spełniania warunków? Na 99,99% nie bo było by to nielogiczne, ale niech ktoś mnie upewni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie mowa "dokona kartą do Konta transakcji bezgotówkowych za pośrednictwem systemu płatności Google Pay lub Apple Pay, na łączną kwotę minimum 100 PLN", więc jest liczba mnoga i zapis o łącznej kwocie - można wykonać więc więcej transakcji, na mniejsze kwoty, które łącznie dadzą min. 100 zł.

      Nie widzę przeciwwskazań, by warunki spełnić w dowolnej kolejności.

      Usuń
  51. Po nieudanej weryfikacji, oddzwonił do mnie konsultant Citi zweryfikował moje dane, umówił kuriera, natomiast podał maila - dokument.konto@citi.com - i poinformował o konieczności wysłania skanu dowodu na ten e-mail. Czy mieliście tak, czy ten mail jest bezpieczny? Czy nie lepiej po podpisaniu umowy przez kuriera, pójść do placówki banku i podać dowód, żeby zeskanowali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiego numeru dzwonią w sprawie kuriera?

      Usuń
    2. Czy ktoś wysłał skan DO na tego maila?

      Usuń
    3. U mnie dziś mija tydzień od złożenia wniosku, a telefonu wciąż brak.

      Usuń
  52. Kartę do konta można zarejestrować w programie Mastercard Bezcenne Chwile i dostaniemy 4000 punktów, co równa się bonowi na 50 zł np do Rtv Euro Agd. Dostałam maila po aktywacji karty. Tak samo było w niedawnej promocji w Aliorze. Warto dodać to do treści wpisu jako kolejny bonus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, tyle że czekamy na telefon od wtorku - to kartę pewnie wyślą za dwa tygodnie.. do tego czasu się już skończy

      Usuń
  53. @MrZłotówa czy ta usługa CitiPhone za 9 zł jest automatycznie włączana przy zakładaniu konta? Nigdzie nie ma o niej informacji, w bankowości internetowej ani aplikacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz 1. wpis na tym wątku.

      Usuń
    2. Wiem, ze można ją wyłączyć, ale czy ona jest wgl włączana automatycznie przy zakładaniu konta?

      Usuń
    3. Jak mi kiedykolwiek aktywują konto i bankowość, to sprawdzę czy mam ją aktywowaną :)

      Usuń
  54. Faktycznie, coś im z tą promocją mocno nie wyszło. Zakładałem konto w środę, nie przeszła weryfikacja przez selfie. System zdecydował, że będzie kurier, nic się nie dało zrobić ani powtórzyć procesu, przyjęło tylko zdjęcie dowodu osobistego. W czwartek info smsem, że kurier się opóźni, w piątek rano Pocztex (!) przywiózł pakiet dokumentów do podpisu. Bez słowa powiadomienia wcześniej. Na dokumentach numer konta i karty (!), więc Citi Online się da założyć od razu. Ale konto ponoć nieaktywne, tylko że w bankowości internetowej nic na ten temat nie ma a że weekend to nie ma jak sprawdzić, zobaczymy w poniedziałek czy testowy przelew przejdzie. Karta ponoć ma pocztą przyjść, zobaczymy ile im to zajmie :) Aha, w pakiecie do podpisu u kuriera był też regulamin promocji, jedyny który wymagał wpisania daty podpisu.

    OdpowiedzUsuń
  55. Znalezione na innej stronie odnośnie usługi CityPhone.
    "Ważne: aby uniknąć przyszłych opłat, po założeniu konta wyłącz usługę CitiPhone. Aby to zrobić, wejdź w zakładkę „Kontakt”, na następnie „Napisz nową wiadomość”, potem „Dyspozycje” -> „Rachunki osobiste” -> „Usługa CitiPhone” -> „Wyłącz”"

    OdpowiedzUsuń
  56. Cytat z powyższego opisu: "Podczas zakładania konta zwróć uwagę, by nie włączać usług dodatkowych, jak np. CitiPhone (za którą bank pobiera 9 zł)" - gdzie jest możliwość włączenia tych usług, gdyż w trakcie wnioskowania się nie pojawiła?

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale numer zrobili. Dziś dostałem umowę a tam stoji jak byk pkt 15 przelew wynagrodzenia musi pochodzić z konta firmowego. Także tylko 100 wpadnie niestety:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkt 15 regulaminu brzmi:
      "15. Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"

      Gdy jakieś słowo zapisane jest wielką literą (w tym przypadku "Bank") to oznacza, że jest pojęciem wcześniej zdefiniowanym w regulaminem. W tym przypadku: Bank = Citibank, czyli przekładając ten punkt:
      'Wpłata, o której mowa w pkt 14 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych'

      Nie ma więc mowy o tym, że musi być to przelew z konta firmowego. Jedyny jaki nie może być, to od innego klienta indywidualnego w Citibanku.

      Usuń
    2. No moze i racje masz;) dzieki

      Usuń
  58. Ile czeka się na kartę?? Ani telefonu ani karty, cisza a już tydzień minął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw chyba trzeba podpisać umowę, nie?

      Usuń
  59. Witam pytanko jeżeli spełnię wymogi promocji w pierwszym miesiącu tj. Przelew 100zl płatność no Allegro 100zk i wynagrodzenie 2000 rozumiem że nagrody będę miał wypłacane systematycznie po 50 zl w miesiącu i rozumiem że w następnym miesiącu nie na potrzeby zapłacić ponownie np na Alegroo i wynagrodzenia bo warunki zostały spełnione czy co miesiąc trzeba to robić po kolei pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. we wtorek nie udana próba otwarcia konta przez selfi, w środę tel z banku, dziś kurier.
    No to czekam tylko na kartę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiego numeru dzwonią w banku?

      Usuń
    2. Do mnie akurat nikt nie dzwonił. Ale kurier u mnie był. Dokumenty podpisane. Czekam na karte.

      Usuń
  61. Złożyłam wniosek, dostałam maila i sms z linkiem do weryfikacji, ale nic z tego:
    w żadnej przeglądarce nie działa. W Safari zacina się po wpisaniu kodu z sms, w Operze każe mi spróbować w innej przeglądarce, a w Chromie twierdzi, że ta przeglądarka nie ma uprawnień do weryfikacji. Ktoś może wie jak rozwiązać ten problem? Nie działa ani na telefonie ani na komputerze mimo
    udzielenia dostępu do kamery.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do zgarnięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprze...