Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Kolory jesieni", "Nagrody za aktywność", "Świąteczny czas", "Jesienny Szał" oraz "Konto na święta": czas uzupełnić dane

750 zł od mBanku700 zł od Citi700 zł od Santandera620 zł od BNP Paribas600 zł od Millennium

18.02.2022

Uczestniku promocji "Kolory jesieni", "Nagrody za aktywność", "Świąteczny czas", "Jesienny Szał" oraz "Konto na święta": czas uzupełnić dane

Nadszedł ważny moment dla uczestników promocji konta w BNP Paribas - to czas, gdy trzeba uzupełnić numer rachunku do wypłaty premii.

Finalizacja 5 promocji konta w BNP Paribas
Obowiązek ten dotyczy osób biorących udział w aż pięciu promocjach: "Kolory jesieni", "Nagrody za aktywność", "Świąteczny czas", "Jesienny Szał" oraz "Konto na święta". Przy okazji podpowiadam też, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.

Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta nawet założonego w promocji w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest 300 zł w bonach Allegro za przetestowanie karty kredytowej.

Finalizacja 5 promocji konta w BNP Paribas


Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia omawiałem szczegółowo we wpisach prześwietlających poszczególne promocje:


Kto spełnił warunki uzyskania pierwszego z bonusów, ten teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu tej nagrody. Organizator na przesłanie tych wiadomości dał sobie czas do: 16.02. (w przypadku promocji "Kolory jesieni"), do 17.02. (w akcji "Nagrody za aktywność") oraz do 18.02.2022 r. włącznie (w promocjach "Świąteczny czas", "Jesienny szał" i "Konto na święta").

Ta wiadomość jest ważna, gdyż oprócz powiadomienia o nagrodzie zawiera również kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji, gdzie podać należy numer rachunku konta założonego w ramach promocji w BNP Paribas, bo to właśnie na ten rachunek wpływać będą bonusy - pierwszy zostanie wypłacony najpóźniej do 28.02.2022 r. Numer rachunku podaj:

Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli nie masz wiadomości od organizatora (piszę o tym nieco niżej), to podpowiem też...

... jak obecnie zarobić na bankach?


Jeśli spodobał Ci się udział w takiej promocji, jak jedna z powyższych z kontem w BNP Paribas, to równie łatwo (a czasem nawet jeszcze łatwiej) można zyskać w innych bankach. Do najpopularniejszych obecnie okazji do bankobrania należą akcje, w których do wzięcia jest:

Co zrobić gdy brak maila powiadamiającego o przyznaniu premii od BNP Paribas? 


Wiadomość od organizatora jest tak ważna, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod niezbędny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". 

W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wyczekiwanej wiadomości, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Kolory jesieni", "Nagrody za aktywność", "Świąteczny czas", "Jesienny szał" i "Konto na święta"):
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Kolory jesieni") koloryjesieni@bnpparibasplus.pl , (w promocji "Nagrody za aktywność") nagrodyzaaktywnosc@bnpparibasplus.pl , (w promocji "Świąteczny czas") swiatecznyczas@bnpparibasplus.pl , (w promocji "Jesienny szał") jesiennyszal@bnpparibasplus.pl lub (w promocji "Konto na święta") kontonaswieta@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."

Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych, bo przegapisz maila od organizatora, to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis:
"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie (...) [daty wyżej wymienione - do 22. lub do 23.02.2022 r. - w zależności od promocji - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: (...) [jeden z wymienionych wyżej - dedykowany danej promocji - przyp. Mr. Złotówa]. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej": 
do dnia 14 grudnia 2022 r. (w promocji "Kolory jesieni"), 
do dnia 13 grudnia 2022 r. (w promocji "Nagrody za aktywność"), 
do dnia 21 grudnia 2022 r. (w promocji "Świąteczny czas"), 
do dnia 30 października 2022 r. (w promocji "Jesienny szał") oraz 
do dnia 31 grudnia 2022 r. (w promocji "Konto na święta").


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


39 komentarzy:

  1. Ktoś jeszcze nie otrzymał wiadomości o przyznaniu nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie mam maila również. Pod postem dotyczącym promocji świąteczny czas, są wpisy kilku osób które też nie otrzymały wiadomości

      Usuń
    2. W Kolorach jesieni miały być do 16-go i były popołudniu o g. 15.

      Usuń
    3. to jeszcze poczekam, podejrzewam że problem może być w tym że transakcje kartą zrobiłem na allegro, tak jak w regulaminie było bez pośredników, tylko że w tytule tej transakcji jest PayU,

      Usuń
    4. Otrzymałem wiadomość, jakos po 17, płatność na Allegro zaliczona

      Usuń
  2. Dzwon do nich. U mnie rzekomo brakowało płatności kartą (a wcale nie brakowało)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś dostał email już z "Konto na święta"?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie dostałem

    OdpowiedzUsuń
  5. W promce "Nagrody za aktywność" maile przyszły wczoraj dopiero wieczorem więc spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienny szał, czy ktoś dostał maila?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Świąteczny czas”

    Informujemy, że z przyczyn technicznych informację o tym czy zostali Państwo Laureatami pierwszej nagrody wraz z instrukcją do uzupełnienia numeru konta wyślemy na początku przyszłego tygodnia.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Świąteczny czas”

    Takiego maila dziś dostałam jak zapytałam w mailu kiedy dostanę informację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Konto na Święta”

    Informujemy, że z przyczyn technicznych informację o tym czy zostali Państwo Laureatami pierwszej nagrody wraz z instrukcją do uzupełnienia numeru konta wyślemy na początku przyszłego tygodnia.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Konto na Święta”

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłali maila z przeprosinami, mają problemy techniczne, maila będą wysyłać w przyszłym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  10. czy ktoś otrzymał info, że wygrał termomix? czy to też raczej w przyszłym tygodniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być do 17 więc nie wygraliśmy. Jak popatrzyłem na siedzibę spółki Hagen w KRS to zwykły dom jednorodzinny na osiedlu z dziurawą drogą. W regulaminie napisane jest ze komisja 3 osobowa organizatora rozdaje te nagrody. Tak więc na pewno już w rodzinie się rozeszły.

      Usuń
    2. ale szkoda, jakaś tam nadzieja była, tym bardziej, że się postarałam przy tekście :(

      Usuń
    3. Dlatego warto skupiać się na konkretach i na wróblach, a nie na gołębiu jak to pisze czasem Złotówa. Konkurs konkursem ale nie ma co płakać nad tym że się nie wygra bo szanse są nikłe. A podejrzenia że rodzinie rozdano to są na równi z tym że mogło nagród nie być. Po co więc w ogóle emocjonować się konkursami, loteriami i tym podobnymi rzeczami? Nie warto tracić czasu a brać to co jest pewne.

      Usuń
    4. Jednak szanse nie są takie nikłe, bo dostałam email, że wygrałam termomix :)

      Usuń
  11. Jest mail z powyższą informacją. Dobrze że chociaż tak dali znać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesienny szał rozsyła. Już odpowiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ktoa jeszcze czeka na info z jesiennych?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesienny szał. Nie otrzymałem meila.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś wie dlaczego meil nie przyszedł w temacie Jesienny szał?

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też brak maila w promocji Jesienny szał,mimo że pierwszą nagrodę otrzymałem,a na drugą warunki zrobiłem, napisałem maila z prośbą o wyjaśnienie, narazie zero odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzajcie spam bo miałem tam maila.

      Usuń
  17. Ja napisałem 2 maile i reklamacje i też brak odpowiedzi. Nie wiem co się dzieje. Co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna reklamacja wystarczy. Na odp mają 30 dni.

      Usuń
  18. Także nie dostałam odpowiedzi, tylko automatyczny mail z przeprosinami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że chociaż tyle,mnie nikt nie poinformował.

      Usuń
  19. Nadal nie żadnego odzewu ze strony organizatora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żadny nie organizatora nadal ze.

      Usuń
  20. Czy komus tez w jesiennych napisali zr nie spelnil warunkow a zaplacil google pay 2x?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak napisali. Wysłałem im jednak screeny z apki Google Pay oraz zrzuty z historii z banku i potwierdzili, że faktycznie wszystko było poprawnie. Premia ma wpaść do końca marca. Za obecny miesiąc luty także musiałem im wysłać to samo w ramach potwierdzenia.
      Chyba coś kombinują jak tu jak najmniej wypłacić ludziom. Upominajcie się o swoje.

      Usuń
    2. Mi niestety nie wyświetlają się te transakcje w google pay choć na pewno płaciłem. Dostałem informację od Google że to jakie transakcje się wyświetlają zależy od banku. Ktoś też tak ma? Teraz będę kontaktował się z bankiem i składał reklamacje.

      Usuń
  21. Czy jeżeli nie spełniłem warunków drugiej nagrody,to dostanę trzecią nagrodę,czy już Nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Musisz zawsze mieć spełnione warunki nagrody wcześniejszej.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij rekordowe 700 zł za Konto Santander (krótsza karencja!)

Nowa edycja przynosi dwie zmiany na lepsze.  To wyższa premia pieniężna oraz skrócony okres wykluczenia dla byłych posiadaczy konta w Santan...