Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Moja i Twoja okazja" (z premią do 500 zł za konto w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!

850 zł i odkurzacz od Citi ⭐ 1020 zł od BNP Paribas800 zł od Santandera650 zł od Millennium620 od mBanku500 zł od ING

20.06.2023

Uczestniku promocji "Moja i Twoja okazja" (z premią do 500 zł za konto w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!

Nadszedł bardzo ważny czas dla uczestników majowej promocji konta w BNP Paribas.

Finalizacja promocji "Moja i Twoja okazja"
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszej premii. Na tę wiadomość należy zareagować, podając numer rachunku do wypłaty bonusów o łącznej wartości aż 500 zł.


Finalizacja promocji "Moja i Twoja okazja"


Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: Zgarnij 500 zł łatwej premii za konto w BNP Paribas w promocji "Moja i Twoja okazja".

Kto założył konto w promocji i aktywował wydaną do niego kartę do 9.06., ten teraz powinien otrzymać maila (na przesłanie wiadomości organizator dał sobie czas do 20.06.2023 r.) z kodem, za pomocą którego należy zalogować się na stronie promocji i tam jednorazowo, najpóźniej do 26.06.2023 r. podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia (70 zł) ma wpłynąć już do 30.06.2023 r.

Poza tym w czerwcu i lipcu pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć kolejne dwie premie (po 215 zł każda) - ostatnią z nich otrzymasz najpóźniej do 31.08.2023 r. (pamiętaj, by do tego czasu nie zamykać konta, ani nie rezygnować z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej). 

Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...

... jak obecnie zarobić więcej?


Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:

  • nawet 570 zł premii + 180 zł w bonach na zakupy od Santander Banku - a tu można zyskać jeszcze więcej, bo są też nagrody za polecenia i zwroty za niektóre płatności z konta;
  • nawet 650 zł z VeloKontem - to nowa propozycja VeloBanku, gdzie zgarnąć można wysoki, bo 10-procentowy, a do tego bardzo szybki zwrot za płatności kartą wydaną do konta i/lub Blikiem. Taki moneyback jest naliczany praktycznie za jakiekolwiek codzienne płatności w sklepach, marketach, na stacjach paliw, czy w innych miejscach (również w Internecie - np. na Allegro), a można z nim zgarnąć do 600 zł; do tego dochodzi bonus pieniężny 50 zł za otwarcie konta z polecenia;
  • łatwa premia 400 zł za konto w Millennium.

A że bankobiorca nie samymi promocjami kont osobistych żyje, to też przy okazji przypomnę o promocjach kart kredytowych, w których można zgarnąć do 900 zł od Citibanku oraz 300 zł do Biedronki + do 360 zł moneybacku rocznie od Santander Consumer Banku


Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie? 


Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne". 

W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:

"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: mojaitwojaokazja@promocja.bnpparibas.pl 

2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 

3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub - w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego - na jego adres e-mail."


Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:

Biorę udział w promocji "Moja i Twoja okazja". Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne: 

Imię i nazwisko: 

Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:


Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis: 

"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.06.2023 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: mojaitwojaokazja@promocja.bnpparibas.pl Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 4 czerwca 2024 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana."


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


7 komentarzy:

  1. Mail przyszedł dopiero po 19:30. Sprawdzajcie spam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam nic do dzisiaj a na czacie mi powiedzieli że warunki mam spełnione

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, reklamacji nie udało mnie się złożyć. Może podany adres niewłaściwy? This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    mojaitwojaokazja@promocja.bnpparibas.pl
    all relevant MX records point to non-existent hosts or (invalidly) to IP addresses

    OdpowiedzUsuń
  4. Mejl otrzymany, dane złożone. Czekam na przelew/przelewy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja złożyłem reklamacje i w ten sam dzień odpowiedz z kodem promocyjnym do wypełnienia promocji

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak z konta i karty zrezygnować po promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placówka, list lub infolinia.

      Może przydać się na przyszłość - o dostępnych sposobach zamykania kont w poszczególnych bankach piszę tutaj.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij 700 zł w bonusach za konto w Santander Banku [AKTUALIZACJA: + 100 zł na zakupy]

Nowa edycja przynosi pozytywną zmianę.  Teraz w celu uzyskania jednego z bonusów, bank już nie wymaga wpływów z określonego źródła (np. wyna...