Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla obecnych klientów Banku Millennium: bonus 50 zł za płatności Blikiem Zbliżeniowym

720 zł od mBankutelefon Samsung od Citi600 zł od Millennium ⭐ 500 zł od: ING, Santandera i Aliora

10.10.2023

Promocja dla obecnych klientów Banku Millennium: bonus 50 zł za płatności Blikiem Zbliżeniowym

Ta okazja do bankobrania skierowana jest do posiadaczy konta.

Promocja "Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł"
Do wzięcia czeka łatwy bonus pieniężny 50 zł za wykonanie 5 płatności (na dowolne kwoty) za pomocą usługi Blik Zbliżeniowy.

[Aktualizacja: Bank Millennium zakomunikował o zakończeniu promocji w dn. 16.10.2023 roku. 

Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Banku Millennium.]

Możliwości Blika, takie jak płatności 6-cyfrowym kodem, wypłaty gotówki z bankomatów oraz przelewy na telefon są bardzo dobrze znane. Jeśli jednak chodzi o funkcję płatności zbliżeniowych, to tu może przydać się kilka słów wyjaśnienia czym jest ta metoda płatności oraz jak działa. Posłużę się filmikiem instruktażowym Banku Millennium:

A poniżej skupiam się już wyłącznie na promocji.

"Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł"


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia, posiadająca konto w Banku Millennium, która w okresie od 25.08. do 25.09.2023 r. nie płaciła Blikiem Zbliżeniowym.

Z technicznego punktu widzenia niezbędne jest jeszcze posiadanie telefonu z systemem Android, wyposażonego w moduł NFC, umożliwiający płatności zbliżeniowe.

Nagroda. Na uczestników promocji czeka bonus pieniężny w wysokości 50 zł, który wpłynie na konto osobiste - środki będzie można wypłacić, przelać lub wydać na dowolny cel.

Limit nagród. Promocja ma być dostępna do 26.10.2023 r., ale może zakończyć się wcześniej, jeśli 8 602 klientów spełni warunki promocji. Jeśli dojdzie do przedterminowego wyczerpania puli, bank ma to zakomunikować na swej stronie internetowej (regulamin promocji niestety nie wskazuje konkretnej podstrony, na której taka informacja miałaby się pojawić).

Zasady promocji "Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł"


By wziąć udział i zgarnąć tytułowy bonus:

  • w okresie od 26.09. do 26.10.2023 r. wykonaj 5 płatności Blikiem Zbliżeniowym (na dowolne kwoty). 


I to już wszystko. Wypłata bonusu przewidziana jest do 26.11.2023 r. - każdy uczestnik zdobyć może tylko jedną nagrodę.

Opłaty za Blik Zbliżeniowy


Włączając płatności Blikiem Zbliżeniowym, miej na uwadze, że w cenniku banku jest on traktowany jak karta do konta. Opłata miesięczna wynosi:

  • 0/5 zł - w przypadku osób w wieku 18-26 lat bank nie pobiera opłaty przez pierwsze dwa miesiące od aktywacji płatności zbliżeniowych Blikiem, a w kolejnych miesiącach z opłaty zwalnia wykonanie min. 1 płatności kartą do konta lub Blikiem.
  • 0/11 zł - w przypadku osób powyżej 26 lat bank nie pobiera opłaty przez pierwsze dwa miesiące od aktywacji płatności zbliżeniowych Blikiem, a w kolejnych miesiącach z opłaty zwalnia wykonanie min. 5 płatności kartą do konta lub Blikiem.

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnicze Barbarze i Czytelnikowi Andrzejowi.

Promocje godne uwagi:

Przydatne dokumenty:

202 komentarze:

  1. Trzeba się gdzieś zapisywać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Płatności trzeba zrobić w 5 różnych miejscach czy można wszystko ogarnąć w 1 miejscu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełna dowolność. Wymóg jest jeden: wykonać 5 płatności.

      Usuń
    2. Dziś w kasie samoobsługowej Biedronki ogarnięte błyskawicznie.

      Usuń
  3. Nie mam w aplikacji opcji "Płatności zbliżeniowe telefonem". Wina iOSa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z technicznego punktu widzenia niezbędne jest jeszcze posiadanie telefonu z systemem Android, wyposażonego w moduł NFC, umożliwiający płatności zbliżeniowe.

      Usuń
    2. MasterCard uruchomiła płatności zbliżeniowe BLIK tylko w systemie operacyjnym Android.

      Usuń
    3. Dobra, znalazłem. BLIK zbliżeniowy iOSa nie obsługuje :(

      Usuń
    4. Blik zbliżeniowy - nazwa wprowadza troche w blad, bo to w zasadzie platnosc jak kartą, na kasie samoobslugowej wybieramy płatność karta a na kasie zwyklej prosimy o platnosc kartą - dalej placimy jak karta na smartfonie
      W ustawieniach tego blika trzeba sobie ustawic te płatność jako glowna platnosc zblizeniowa inaczej zastosuje poprzednia forme platnosci

      Usuń
    5. @kate, to fakt. Technologie ewoluują i jednak nie wszystko za sobą nadąża (tu nazewnictwo na kasie samoobsługowej).

      Dotąd płatności zbliżeniowe faktycznie wymagały karty (czy to fizycznej, czy wirtualnej podpiętej do elektronicznego portfela), więc wskazując metodę płatności kasjerce/kasjerowi albo wybierając samemu na kasie samoobsługowej, wybrać musimy płatność kartą (acz płacimy Blikiem Zbliżeniowym i można nim płacić nawet bez posiadania karty do konta; na kasach/w naszych głowach Blik jednak przede wszystkim kojarzy się z 6-cyfrowym kodem).

      Usuń
    6. To powinno się nazywać "karta blikowa"

      Usuń
    7. @kate
      albo "BLIK kartowy"

      Usuń
    8. Płatności BLIK nie mają absolutnie nic wspólnego z płatnościami kartowymi - de facto są ich alernatywą 😋

      Usuń
    9. akurat BLIK zbliżeniowy to nic innego jak płatność kartą MaterCard.

      Usuń
    10. Dokładnie. Można nie mieć karty debetowej do konta i po aktywacji w apce usługi BLIK zbliżeniowy płacić telefonem z systemem operacyjnym Android. Ważne, żeby telefon miał funkcję NFC oraz sprzedający akceptował płatności zbliżeniowe MasterCard.

      Mam bezwarunkowo darmowy ROR bez karty (Visa) w PKO BP i nawet ostatnio za włączenie tej usługi dali mi 100 ziko😃

      Usuń
    11. @Anonimowy 13 października 2023 13:00
      Dokładnie tak. Bez karty nie da się zapłacić w ten sposób. Słowem, twórcy BLIK'a już polegli i uznali swoją przegraną.

      Usuń
    12. @Anonimowy, 13 października 2023, 13:00

      Dokładnie. Można nie mieć karty do konta i (na całym świecie!) płacić jedynie zbliżeniowym BLIK, ale tylko u sprzedawców akceptujących płatności kartami MasterCard. Oczywiście do tego konieczny jest telefon z systemem operacyjnym Android oraz z funkcją NFC.

      PS. Do mojego bezwarunkowo darmowego ROR w PKO BP nie posiadam karty (Visa) i za włączenie usługi BLIK zbliżeniowy niedawno dostałem od nich premię w wysokości 100 zeta 😃

      Usuń
    13. @Anonimowy, 13 października 2023, 15:43 - niewątpliwie mylisz usługę BLIK zbliżeniowy z usługą Visa Mobile, która jest porażką 🙉

      Usuń
    14. Do płacenia Blikiem zbliżeniowo wcale nie ma potrzeby posiadania jakiejkolwiek karty.

      Usuń
    15. Naprawdę można płacić BLIK-iem zbliżeniowym nie mając karty debetowej?

      Usuń
    16. Tak. Po co ta karta jak tu chodzi o płatności blikiem?

      Usuń
  4. A nie jest to tylko dla tych co dostali zaproszenie ? Bo u mnie na jednym koncie jest, a na drugim nie ma. Skorzystałam jakiś czas temu i chyba w regulaminie było że dla tych co.maja zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie tej promocji brak zapisu o jakiś ograniczeniach czy wzmianki o tym, że skorzystać mogą tylko zaproszeni.

      Usuń
    2. To było chyba w pko a nie w mille

      Usuń
    3. Każdy uczestnik zdobyć może tylko jedną nagrodę 😬

      Usuń
    4. jest ograniczenie - pkt.3.3) w okresie od 25.08.2023 r. do 25.09.2023 r. nie płaciłeś Blikiem Zbliżeniowym

      Usuń
    5. No faktycznie, teraz spojrzałam jeszcze raz w regulamin i nie ma, ale jak mi dali to zaproszenie 2 października to może w tym zaproszeniu było. Na pewno coś było, bo od razu szłam zrobić płatności i chciałam na drugim koncie, ale tam zaproszenia nie było. Najciekawsze jest, że teraz i z mojej skrzynki zniknęło zaproszenie.

      Usuń
    6. Kasia, ja dostałam "powiadomienie" (nie "zaproszenie", bo to nie jest promocja na zaproszenia) 6 października i nadal mam to powiadomienie.

      Usuń
    7. To wreszcie tu chodzi o zaproszenie czy o powiadomienie?

      Usuń
    8. Bez zaproszenia. Promocja jest dla wszystkich. Jedyne wykluczenie to jak ktoś płacił Blikiem zbliżeniowo od od 25.08. do 25.09.2023.

      Usuń
  5. czy można ustawić na kk czy musi być kata płatnicza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jest dostępna od 26. września dla 8602 klientów, którzy jako pierwsi spełniają warunki promki.

      Usuń
    2. Myślę, że zródło płatności nie ma znaczenia, akurat mille daje możliwość podpięcia pod kartę. Jedyny wymóg to użycie blika zbliżeniowego

      Usuń
    3. Ja miał zaproszenie 2 października i się zastanawiałam czy jeszcze jest pula

      Usuń
    4. Usługę płatności zbliżeniowych można powiązać z kontem bankowym bądź z KK jako źródeł obciążenia przy płatności.

      Usuń
    5. Tak, ta usługa w Millennium może być skojarzona z ROR bądź z jakąkolwiek kartą kredytową.

      Usuń
  6. Na stronie banku w zakładce promocje nic nie ma o tej promce, może się już skończyła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie ma strony promocji, więc gdzie oni chcą nas poinformować o jej zakończeniu? Niemniej jednak regulamin jest w sekcji Cenniki i regulaminy

      Usuń
    2. Ludzie dzwonią na infolinię, żeby się spytać czy się skończyła...

      Usuń
  7. Podaję informacje ze strony https://blik.com/zblizeniowo
    Będąc w sklepie:
    - nie musisz mówić sprzedawcy, że chce się zapłacić kodem BLIK – wystarczy powiedzieć, że chcesz zapłacić zbliżeniowo,
    - w przypadku wyboru formy płatności w kasach samoobsługowych właściwą będzie „płatność kartą” – w przypadku wybrania opcji z logo BLIK będziesz musiał zapłacić kodem BLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy po dokonaniu tych 5 płatności można dezaktywować tę usługę czy trzeba czekać do czasu aż wpadnie nagroda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, Portugalczycy nie pobierają opłaty za korzystanie z tej funkcji przez okres 2 m-cy od jej aktywacji.

      Usuń
    2. Podłączam się do pytania, czy wyłączenie Blika zbliżeniowego przed otrzymaniem nagrody nie wykluczy z promocji?
      Warto zauważyć, że w Millennium aktywny Blik zbliżeniowy jest traktowany jako posiadanie karty a więc albo trzeba pilnować wykonania obowiązkowych płatności, żeby nie zostać obciążonym za kartę, której możemy nawet nie mieć:) albo przed 1 listopada trzeba Blika wyłączyć, co nie wiadomo jak wpłynie na otrzymanie nagrody.

      Usuń
    3. W regulaminie nic o tym nie ma. W praktyce jednak lepiej jest jednak go zostawić do dnia wypłaty...
      A opłata rzeczywiście jest 11 zł, ale ja mam akurat stare konto internetowe wycofane z oferty, praktycznie nieużywane, blika zbliż. włączonego od dawna i opłat nie mam.

      Usuń
    4. A czy te 5 transakcji wykonane blikiem zbliżeniowym policzy się do bezpłatności karty czy trzeba jaszcze zrobić dodatkowo 5 transakcji kartą lub normalnym blikiem z numerkami?

      Usuń
    5. Podbijam pytanie, czy po wykonaniu 5 platnosci blikiem zblizeniowym, mozna wylaczyc ta usluge? Nic o tym nie ma w regulaminie.

      Usuń
    6. Anonimowy11 października 2023 17:59 Myślę że tak, w końcu ma być pięć płatności blikiem nie jest sprecyzowane jakim

      Usuń
    7. Opłata miesięczna w wysokości 5 zł nie będzie pobrana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz min. 1 płatność kartą lub BLIKiem.

      Usuń
    8. Dokonanie płatności czyjąś kartą lub użycie usługi BLIK skojarzonej z kontem kogoś innego jest przestępstwem!

      Usuń
  9. W takim razie zrobione i na drugim koncie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z powyższego opisu Złotówy: "Każdy uczestnik zdobyć może tylko jedną nagrodę".

      Usuń
    2. A może to konto męża/partnera/kota?

      Usuń
    3. Warto wiedzieć, że robienie płatności czyjąś kartą lub korzystanie z usługi BLIK powiązanej z czyimś kontem jest przestępstwem!

      Usuń
    4. Bez przesady-jak dam komuś kartę i poproszę o zakupy to nie przestępstwo-to tak jak bym dał gotówkę na zakupy.Co innego jak ktoś bez wiedzy właściciela robi zakupy np. znalezioną kartą.

      Usuń
    5. Anonimowy12 października 2023 04:50 bądźmy poważni. Po co wydziwiać i życie sobie utrudniać? Chyba że ktoś ma chore relacje i boi się że go współmałżonek do sądu poda za to xD

      Usuń
  10. Jeżeli mam do jednego ROR kartę debetową i blik zbliżeniowy, na karcie zwalnia mnie 1x kartą i wpływ to za włączenie bliku zbliżeniowego mam wykonać 5x kartą? Pytam, kilka miesięcy temu już miałam włączony blik zbliżeniowy na kilka dni. I teraz to już nie wiem, jak są liczone te 2 m-ce bez oplat za blik zbliżeniowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Złotówa, uzyskałam informację na chcacie z konsultantem, że obowiązujące mnie warunki 1x kartą i wpływ 1.000 zł oznaczają, że mam starszy typ konta o nazwie Konto 360 stopni i mimo włączenia blika zbliżeniowego (połączonego z ROR) dalej warunkami bezpłatności karty debet., RORu+włączonego teraz blika zbliżeniowego jest 1x kartą i wpływ 1.000 zł.... Konsultantka napisała, że warunki opłat miesięcznych za blik zbliżeniowy opisane w cenniku blika, te 11 zł dla osób powyżej 26 lat: https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/296/latest obowiązują posiadaczy obecnego typu konta o nazwie Millennium 360. Dla mojego konta starszego typu blik zbliżeniowy jest bezpłatny, jest traktowany jako darmowy dodatek do posiadanej karty i konta. Pewnie więcej osób jest w mojej sytuacji i informacja może się i im przydać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, warunki darmowości usługi BLIK zbliżeniowy są identyczne z warunkami darmowości karty płatniczej.

      Usuń
    2. Dzięki, bo też mam takie konto

      Usuń
    3. To super, bo ja mam 3 takie same konta 😃

      Usuń
  12. Czyli jak mam jedną kartę do Ror w millenium to włączenie powoduje że muszę też pilnować aby wykonać pięć płatności zbliżeniowo blikiem ? Czy te płatności zaliczają się jako płatności blik czy kartą ? Ponieważ z blik-a mam 5% zwrotów a z karty 2%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo kartą albo blikiem. Obojętne. Masz mieć 5 płatności w miesiącu.

      Usuń
  13. Jak to możliwe, że pula nagród nie została jeszcze wyczerpana (brak info na stronie banku)? Przecież Millennium to całkiem duży bank, a pula nagród niewielka. Komuś udało się potwierdzić, że promocja nadal aktualna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wczoraj otrzymałam potwierdzenie że promocja nadal aktualna.

      Usuń
    2. A skąd wiesz, na której podstronie banku znajdziesz informację o wyczerpaniu puli nagród? Myślisz, że poinformują na głównej stronie banku takim wielkim banerem, żeby nikt nie przegapił?

      Usuń
  14. Niech mi ktoś wytłumaczy. Co w aplikacji mobilnej należy aktywować? Playnosci zbliżeniowe blik czy platnosc zbliżeniowa telefonem kartami?

    OdpowiedzUsuń
  15. Uczestnicząc w promocji "Zyskaj 360 zł" z 5-procentowymi zwrotami za płatności BLIK otrzymujemy takie zwroty również za płatności zbliżeniowe BLIK 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dwie promocje upieczone na jednej płatności 🙂

      Usuń
  16. Promocja wyczerpana jest info na podstronie banki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co ta dezinformacja? Napisałem maila. Odpowiedź dostałem błyskawicznie:
      Dzień dobry,

      tak, promocja jest nadal dostępna. Nie otrzymaliśmy jeszcze informacji o wyczerpaniu puli nagród. Zachęcam do udziału w promocji.

      Usuń
    2. Można link do informacji że promocja wyczerpana?

      Usuń
    3. Można prosić link do tej podstrony?

      Usuń
    4. Proszę o podanie linka

      Usuń
    5. Rozmawiałem przed chwilą z konsultantem. Oferta aktualna :)

      Usuń
    6. Możesz podrzucić link? nie dlatego, że nie wierzę, po prostu nie mogę tego znaleźć i chcę wiedzieć gdzie oni ukrywają takie informacje.

      Usuń
    7. Też dostałem maila z odp. Promocja nadal dostępna.

      Usuń
  17. Jest bonus! Powiadomienie: "50 zł jest Twoje!
    Udało się! Dziękujemy za Twój aktywny udział w naszej promocji „Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł”. Do 26 listopada 2023 r. wyślemy 50 zł na Twoje konto."

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie dostałam powiadomienie w aplikacji o przyznaniu 50 zł. Dzięki za cynk o promocji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przysłali mi powiadomienie w aplikacji mobilnej:
    50 zł jest Twoje. Do 26.11.2023 wyślemy 50 zł na Twoje konto.

    Miło, że informują, przynajmniej wiem, że wszystko ok. Transakcje wykonane 09.10.2023 więc informacja po tygodniu od transakcji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj otrzymałem powiadomienie, że warunki promocji spełnione 50 zł wpłynie na konto do 26.11.2023r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i żona również otrzymaliśmy takie info. od Banku

      Usuń
  21. Regulamin Promocji "Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł" (zakończona w dniu 16.10.2023 r.)

    OdpowiedzUsuń
  22. Promocja skończyła się 16.10, info w cennikach i regulaminach tam gdzie jest regulamin promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ta informacja jednak ukryta. W zakładce o bliku brak info o zakończeniu.

      Usuń
  23. Ciekawe czy wyłączenie tej usługi nie wpłynie na wypłatę premii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premii, która uprzednio została przyznana?

      Usuń
    2. Na pytanie zadane w bankowości o co-miesięczną opłatę za tą usługę otrzymałem taką odpowiedź: "Usługa BLIK zbliżeniowy jest w pełni darmowa i nie musi Pan spełniać żadnych warunków. Może ona być aktywna na Pana koncie, a nawet nie musi Pan z niej korzystać" 😃

      Usuń
    3. Ta opłata jest uzalezniona od typu konta i obowiązuje tylko dla konkretnych kont wymienionych w tabeli oplat dla blika

      Usuń
    4. Z opłaty zwalnia wykonanie min. 5 płatności kartą i/lub BLIK-iem.

      Usuń
    5. @Anonimowy, 17 października 2023, 13:09 - taka info jest w powyższym opisie tej promki.

      Usuń
    6. na stronie banku jest cennik blik i tam też jest informacja o opłacie bez wskazania o które konto chodzi a o które nie.

      Usuń
    7. @Anonimowy, 17 października 2023, 10:24 - zachowaj tą wiadomość w przypadku gdyby naliczyli opłatę 😋

      Usuń
  24. ! te 50 zł za blik zbliżeniowy można też wyciągnąć z mbanku jeśli ma się taką mojazję i od aliora jeśli otrzymało się zaproszenie smsem, pushem. Alior regulamin dal na stronie int., promocje

    OdpowiedzUsuń
  25. Płatności zrobione 11 października, żona 12, nie mamy jednak powiadomienia z banku o nagrodzie. Niby skończyło się dopiero 16.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja 9 października zrobiłem 6 płatności blikiem zbliżeniowym a powiadomienia nie dostałem kolega spełnił warunki po mnie i powiadomienie dostał napisałem do nich wiadomość to mi po prawie dwóch tygodniach odpisali że powiadomienia otrzymały pierwsze 8000 osób a tak jak wspomniałem kolega spełnił warunki po mnie napisałem reklamacje zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wykonałam 6 płatności 12 października, ale 50 zł nie dostałam, zadnej informacji.. o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  28. Piszcie reklamacje.
    11.10.2023 zadzwoniłem na infolinię i uzyskałem info, że promo jest jeszcze aktywne, a pula nie została wyczerpana. 6 x transakcji wykonanych tego samego dnia.

    Reklamacja 17.10.2023 i uzupełnienie z żądaniem odsłuchu rozmowy w ostatnią sobotę.
    Dziś otrzymałem swoje 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymałeś 50 zł, czy informację o spełnieniu warunków do otrzymania 50 zł?

      Usuń
    2. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie ( 6 x transakcji Blikiem zbliżeniowym 11.10.2023) i dobra Pani od razu zaksięgowała 50 zł na koncie, w tytule przelewu jest numer zgłoszenia.

      Usuń
    3. Piszcie reklamacje. Najpierw dostałem odpowiedź standardową o tym, że pula dostępnych nagród już się wyczerpała, zapytałem więc czy data zakończenia promocji 16.10 jest prawidłowa, bo dokonałem moich transakcji przed tym dniem. Jako odpowiedź dostałem przelew nagrody i informację o pozytywnym rozpatrzeniu :)

      Usuń
    4. Spoko, premii jeszcze nikomu nie wypłacili 🤡

      Usuń
    5. Piszcie reklamacje? Zgodnie z regulaminem czas na wypłatę premii jest do 26. listopada 🙊

      Usuń
    6. Owszem. Wszyscy którzy wykonali transakcje przed 16.10, a nie dostali powiadomienia o przyznaniu nagrodą powinni się o nią upomnieć w reklamacji.
      Bank nie da nagrody z dobroci serca, liczą się zapisy regulaminu i spełnienie warunków w terminie.

      Usuń
    7. Zgodnie z regulaminem czas na wypłatę premii jest do 26. listopada i w związku z tym jakiekolwiek reklamacje przed tym terminem to nieporozumienie.

      Usuń
    8. Zgadza się. Ci dostali powiadomienie o przyznaniu nagrody muszą czekać do 26.11.
      Ci co spełnili warunki i nie dostali powiadomienia o przyznaniu nagrody mają pełne prawo złożyć reklamację, bo inaczej zostaną z niczym ( chyba że "system" sobie o nich "przypomni", mimo braku wiadomości o nagrodzie ).

      Ja po 14 dniach roboczych otrzymałem swoje 50 zł. Nie da się tu załączać zrzutów ekranu, wobec tego nie przekonam niedowiarków.

      Na innym portalu są doniesienia o wpływie nagrody.

      "Jakby co to dzisiaj wpadło 50zł za płatności zbliżeniowe Blikiem.
      9 listopada 2023, 18:15 • Ew@ Odpowiedz"

      Usuń
    9. Ta ewa tez miala po reklamacji poczytaj dalej ten jej wpis

      Usuń
    10. W przypadku tej pani konsultant wykazał się inicjatywą ( sprawdził i uznał, że spełniła warunki i sam złożył reklamację ).

      Usuń
  29. I jak? U mnie było powiadomienie o zdobyciu nagrody 50 zeta, ale piniendzy dalej ni ma na koncie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo

      Usuń
    2. Tak, w powiadomieniu była info o wypłacie nagrody do 26. listopada 😋

      Usuń
    3. Wciąż nie ma nic?

      Usuń
    4. Przeciez dzisiaj dopiero 24.11...myslicie ze w weekend ich system nie zadziala? Przecież nikt nie robi tego ręcznie

      Usuń
    5. Np. przelewy własne w soboty, niedziele i święta u nich nie działają.

      Usuń
    6. Jak nie działają, jak właśnie sobie przelałam z 360 na Profit i przeszło?

      Usuń
    7. Kiedyś w jakiejś promce u nich dostałem jednak w niedzielę.

      Usuń
    8. Przelewy własne zlecane w soboty, niedziele i święta są u nich realizowane, ale z datą kolejnego dnia roboczego 😋

      Usuń
  30. U mnie też brak, ja już napisałam reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premia może wpłynąć na konto do północy w niedzielę 26-go przekazem wewnątrzbankowym 😋

      Usuń
  31. 50 zł a aż tyle emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No emocji Oskarku, bo to strona dla wyjadaczy wisienek, łowców bankoBRANIA, emocjonujemy się możliwością zdobycia każdego grosza po który wystarczy się tylko po schylić.

      Usuń
    2. Są promki za mniej, np. za 20 ziko, a emocje pod sufit 😋

      Usuń
    3. W sumie pewnie nie bez przyczyny znalazłeś się pod tym tematem 😃

      Usuń
    4. @Anonimowy 25 listopada 2023 09:46
      Tam to nawet gdyby to było 1 zł, to ktoś by robił wojnę o to, że ktoś dostał a ona i jej rodzina nie. Takie promocje są dobre żeby zobaczyć jak zazdrośni są ludzie. Wszelkie maskowanie ukrywane przez lata w tym względzie przestaje funkcjonować. A przecież powinniśmy umieć się cieszyć także z czyjegoś sukcesu...

      Usuń
  32. 25.11.2023 roku Nagrody 50 zł brak. 16.10.2023 roku, też otrzymałem w aplikacji informację o uzyskaniu bonusu 50 zł. Jednak ufam, że bank Millennium uzna moje konto w dniu 26.11.2023 roku kwotą 50 zł. Otrzymuję od Millenium co miesiąc 30 zł w innej promocji za pensję i wpływy księgowane są 15-tego, nawet jak jest to niedziela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzna czy nie uzna - ważne, żeby zasilił :)

      Usuń
  33. A na dodatek powiadomienie które było w aplikacji o zdobyciu nagrody, zniknęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zniknęło, szkoda słów.

      Usuń
    2. Niepokojący fakt, u mnie to samo. Nauczka, w przyszłości trzeba robić print screeny wszystkiemu, co się może przydać. Zaraz zrobię printa o lokacie 10% w PKO bo też kto wie, czy nie zniknie powiadomienie o spełnieniu warunków na 10% jak tu, w Millennium.

      Usuń
    3. Do tego każda transakcja wykonana blikiem zbliżeniowym nazywa się w ich historii operacji i na potwierdzeniach transakcji "transakcja BLIK". To weź im teraz udowodnij, że był to blik zbliżeniowy a nie blik z wpisywaniem 6-cyfrowego kodu. Jaja.

      Usuń
    4. A kasy do dzisiaj brak 😬

      Usuń
    5. Dzisiaj rano g. 6:20 poszła reklamacja. Po 4 godzinach otrzymałem odpowiedź, proszą o cierpliwość. Jak dzisiaj do końca dnia nie będzie wpływu 50 zł, to proszą o kontakt jutro.

      Usuń
    6. @Anonimowy, 26 listopada 2023, 08:15 - zrzut ekranu w apce? Jak to zrobić?

      Usuń
  34. Ja dostałam po reklamacji a wczoraj nawet dzwonili z ankietą czy jestem zadowolona z załatwienia tej reklamacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek składał reklamacje w Millennium jak np. w Wubeku w absolutnie każdej promce, w której uczestniczyłem: tak w 1-szej 9 lat temu z Kontem Godnym Polecenia czy w ostatniej organizowanej przez Rankomat.

      Usuń
    2. W promce z wynagrodzeniem byłem zmuszony pisać reklamacje co m-c:
      https://www.bankobranie.pl/2018/04/promocja-dla-obecnych-klientow-bz-wbk-300-zl-za-wynagrodzenie.html

      Usuń
  35. U mnie też cisza, czy oni minutę przed północą chcą dać tę premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z polskim prawem, jeżeli ostatni dzień terminu wypada w niedzielę, to termin upływa z końcem następnego dnia roboczego. Tak więc mają czas do jutra do północy.

      Usuń
  36. No to bank stracił wiarygodność, co jeszcze może zniknąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest informacja o zakończeniu promocji : Mille - Cenniki i regulaminy, zrzut ekranu zrobiony, będziemy się bić...
      A ktoś w ogóle dostał te 50 zł, mając wcześniej powiadomienie?

      Usuń
  37. No cóż, złożona reklamacja. O głupie 50. Ale co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  38. Do wczoraj jeszcze uważałam że niepotrzebnie panikujecie, ale niestety właśnie też się biorę za pisanie reklamacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ok. 20 minutach dostałam taką odpowiedź: Dzień dobry,
      wystąpił problem z wypłatą nagrody w promocji „Zbliż, zapłać, zyskaj 50 zł”. Obecnie pracujemy nad jego rozwiązaniem i wypłatą nagród. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość.
      Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, zachęcam do ponownego kontaktu.

      Usuń
  39. Reklamacja poszła, nie obchodzi mnie czy mają czas do końca dnia jak ktoś wyżej napisał. Chyba wiedzieli ,ze 26 wypada w niedzielę. W odpowiedzi dostałem że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Oj nieładnie a taki fajny bank.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi odpisali dziś że zostanie rozpatrzona najpóźniej do 18 grudnia.

      Usuń
    2. A premia pojawi się najpóźniej w czwartek po południu 🤣

      Usuń
  40. Dziś ok. 9 wysłałam reklamację. Odpowiedź przyszła po ok. pół godziny. Przepraszają za opóźnienie w wypłacie nagrody. Zostanie przekazana do 30.11.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam to samo i też otrzymalam odpowiedź o opóźnieniu w zwiazku z problemami.

      Usuń
  41. Też nie mam jeszcze nagrody. Czekam do jutra i piszę reklamację. Czy można napisać reklamację poprzez wiadomość w aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale z tym wykasowaniem powiadomienia przez bank informacji z prywatnej apki bankowej o przyznanej nagrodzie to mega słabe Ciekawe co na to KNF?

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak złożyć reklamację? W aplikacji jakoś się da? Czy e-mail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalogować się do bankowości int., wybrać na dole chat i porozmawiać na żywo z konsultantem. Tzn. złożyć mu reklamację.

      Usuń
    2. Pisanie reklamacji okazało się stratą czasu. Dzisiaj wypłacili.

      Usuń
  44. Wpłynęło 50 zł

    OdpowiedzUsuń
  45. Dostałem właśnie 50. Oczywiście po reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest - przyslali dziś rano! Bez reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  47. A czy wszyscy co dostali teraz 50 zł otrzymali potwierdzenie wcześniej że spełnili warunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja potwierdzenie otrzymałem, które później zniknęło, ale dziś rano godz. 8:29 50 zł wpłynęło.

      Usuń
  48. Na 2 kontach po 50 zł. Na jednym była informacja wcześniej, na drugim nie. Wypłaty bez reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzien dobry, w dniu dzisiejszym nagroda w promocji BLIKA 'Zbliz, zaplac, zyskaj 50 zl' trafila na Twoje konto. Bardzo przepraszamy za opoznienie.

    Też dostaliście smsa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie :(( czekam.. w mille takiego bałaganu jeszcze mieli, zepsuli całą zabawę.

      Usuń
  50. Z 2-dniową obsuwą, ale na szczęście wszystko dobrze się skończyło i nagrodę wypłacili.

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy jest jeszcze ktoś, komu nadal nie wypłacili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i żona, parę wysłanych wiadomości, w kółko info że do 30.11 wypłacą, zero skruchy i przeprosin, poczekam, zabieram kasę i żegnamy się z kłamcami 😁

      Usuń
    2. U męża to samo. Że do 30.11 wypłaca więc czekamy.

      Usuń
    3. Millennium to jeden z najbardziej pro-kliencko nastawionych banków działających w Polsce!

      Usuń
    4. Ale po co "parę wiadomości". Jedna nie wystarczy?

      Usuń
    5. Bo najpierw był jeden termin już po 26-tym, bodajże 28, więc przy braku dotrzymania kolejnego terminu była kolejna wiadomość 😁

      Usuń
  52. Ja nie dostałam jeszcze..

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie ma jeszcze wyplaty

    OdpowiedzUsuń
  54. Właśnie otrzymalam odpowiedź w aplikacji że mają czas na wypłacenie nagrody dzusuaj do końca dnia 30.11... czyli do północy 🤦🏼‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  55. No i jest 1 grudzień, a nagrody brak... mimo spełnienia warunków ( i potwierdzenia o spełnieniu warunków przez bank) . I teraz albo dać spokój, albo poswiecac swoj czas i energię na szarpanie się z nimi o głupie 50 zł. Ech, ręce opadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam jeszcze że warunki spełniłam 12.10 ;) a 16.10 Bank promocję zakończył z uwagi na wyczerpanie puli nagród..

      Usuń
    2. Mam identyczną sytuację. Reklamacja złożona 1 grudnia i na razie cisza ze strony banku.

      Usuń
  56. Nagrody ani ja ani mąż nie mamy 😎 Warunki promocji spelnilismy 12.10 i mieliśmy wg. odpowiedzi z banku najpierw wg. regulaminowego terminu tj.26.11, a następnie do konca dnia 30.11 w zwiazku z opóźnieniem lezacym po stronie banku. Rano poszły reklamacje, a w aplikacji pracownik rzucil że widicznie nie "zalapalam" się do puli nagród...😃 ech.. czekamy z mężem na rozpatrzenie naszych reklamacji....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 27-go zgłosiłem reklamację z żądaniem odsetek za zwłokę to już 28-go bonus był.

      Usuń
    2. Mnie wypłacili 28-go rano bez reklamacji :)

      Usuń
  57. Czy ktoś dostał odpowiedź w sprawie reklamacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam odpowiedź z przeprosinami i wypłatę bonusu. 29 rano napisałam reklamacje, a po południu był bonus na koncie.

      Usuń
    2. Odpowiedzi jeszcze nie dostałem ale bonus już tak.

      Usuń
    3. @MartaMamaNastolatka, kiedy spełniłaś warunki?

      Usuń
    4. @MartaMamaNastolatka, dziękuję za informację :) ja 12.10, więc jest nadzieja ze i mi wypłacą 🙃

      Usuń
  58. Czy są tu osoby które otrzymały nagrodę, a warunki spełniły w okresie od 12 do 16 października?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja spełniłam 13 i 14 października

      Usuń
    2. 👍🏻dzięki za info 😉

      Usuń
  59. Dziś mi wypłacili po reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  60. Wreszcie! dzisiaj wypłacili za warunki spełnione 12.10. Bez wiadomości w apce, sms-a, bez słowa wyjaśnienia, czy przeprosin, po prostu pojawił się wpływ od Millenium. Przykre że Bank nie stara się chociaż sklecić słowa "przepraszamy".. cóż, ważne że nagroda jest, ale niesmak pozostanie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wypłacili dzisiaj po reklamacji, ale po kilku godzinach dostałem SMS z informacją, że przyznali i przepraszają za opóźnienie.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij rekordowe 720 zł za eKonto do usług w mBanku (+ 6,5% dla oszczędności)

Na takie okazje warto czekać. W mBanku właśnie pojawiła się kumulacja promocji. W skład powitalnego pakietu nagród wchodzi premia do 520 zł ...