Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku "Słonecznej promocji" z premią do 480 zł za konto w BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

720 zł od mBankutelefon Samsung od Citi600 zł od Millennium ⭐ 500 zł od: ING, Santandera i Aliora

20.10.2023

Uczestniku "Słonecznej promocji" z premią do 480 zł za konto w BNP Paribas: czas uzupełnić dane!

Nastał ważny moment dla uczestników jednej z niedawnych promocji konta w BNP Paribas.

Finalizacja "Słonecznej promocji"
To czas, gdy organizator rozsyła maile powiadamiające o przyznaniu pierwszej premii. Na tę wiadomość należy zareagować, podając numer rachunku do wypłaty bonusów o łącznej wartości aż 480 zł.


Finalizacja "Słonecznej promocji"


Zasady uczestnictwa i warunki do spełnienia szczegółowo omówiłem we wpisie: "Zgarnij aż 480 zł gwarantowanej premii za konto w BNP Paribas".

Kto założył konto w promocji i aktywował wydaną do niego kartę do 20.09. oraz we wrześniu wykonał min. 1 przelew oraz płatności kartą na sumę min. 200 zł, ten teraz powinien otrzymać maila (na przesłanie wiadomości organizator dał sobie czas do 20.10.2023 r.) z kodem, za pomocą którego należy zalogować się na stronie promocji i tam jednorazowo, najpóźniej do 26.10.2023 r. podać numer rachunku konta osobistego założonego w BNP Paribas w ramach promocji. I to właśnie na ten rachunek pierwsza premia (160 zł) ma wpłynąć już do 31.10.2023 r.

Poza tym w październiku i listopadzie pamiętaj spełniać pozostałe warunki, by zgarnąć kolejne dwie premie (2 x 160 zł) - ostatnią z nich otrzymasz jeszcze w tym roku - najpóźniej do 31.12.2023 r. (pamiętaj, by do tego czasu nie zamykać konta, ani nie rezygnować z wydanej do niego karty oraz dostępu do bankowości internetowej). 

Nim przejdę do podpowiedzi co zrobić, jeśli wyczekiwany mail od organizatora do Ciebie nie dotarł, to niżej podpowiadam...

... jak obecnie zarobić więcej?


Jeśli spodobał Ci się udział w niniejszej promocji BNP Paribas, to podobnych promocji nie brakuje. Na ten moment szczególnie warto sprawdzić poniższe propozycje:


A że bankobiorca nie samymi promocjami kont osobistych żyje, to też przy okazji przypomnę o promocjach kart kredytowych, w których można zgarnąć 990 zł w bonusach lub 400 zł do Allegro + do 360 zł moneybacku rocznie od Santander Consumer Banku


Co zrobić w przypadku braku maila o nagrodzie? 


Wiadomość od organizatora jest tak wyczekiwaną, gdyż nie tylko powiadamia o przyznaniu nagrody, ale zawiera też kod potrzebny do zalogowania na stronie promocji. Jeżeli tej wiadomości nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy", "powiadomienia" lub "inne". 

W sytuacji gdy jednak i tam nie ma wiadomości od organizatora, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji:

"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen (Hagen Sp. z o.o.), ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: slonecznapromocja@promocja.bnpparibas.pl 

2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"


Treść takiej ewentualnej reklamacji nie musi być jakimś elaboratem. Wystarczy krótka notka choćby według następującego wzoru:

Biorę udział w "Słonecznej promocji". Mimo spełnienia wszystkich warunków przewidzianych w regulaminie, a także realizacji aktywności wymaganych dla uzyskania nagrody, do dziś nie dotarła do mnie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu pierwszej premii. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację mego zgłoszenia oraz przesłanie danych do logowania, które pozwolą mi podać numer rachunku konta do wypłaty należnej premii. Oto moje dane identyfikacyjne: 

Imię i nazwisko: 

Adres mailowy użyty podczas rejestracji na stronie promocji:


Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulamin promocji przewiduje scenariusz dla osób, które się spóźnią. Można w nim bowiem znaleźć następujący zapis: 

"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 26.10.2023 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: slonecznapromocja@promocja.bnpparibas.pl Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 5 września 2024 r. po tym terminie nagroda nie zostanie wydana"


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


9 komentarzy:

  1. No i zaczęły się schody. Żaden mail nie przyszedł, infolinia odsyła do organizatora promocji.(wg infolinii wszystkie warunki spełnione). Ktoś jeszcze nie otrzymał maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, w Paribasie to norma. Ja już dawno się poddałem bo ile razy można pisać reklamację a wymyślili sobie coś, czego im nie można udowodnić mimo spełnienia wszystkich warunków.
      Zobaczysz co będzie przy zamykaniu konta.

      Usuń
    2. Łącznie już 14 kont założonych w promocjach w BNP Paribas licząc wszystkich w rodzinie i powroty już po 3-4-ty raz. Wszystko prawidłowo, nigdy żadnej reklamacji jak się pilnuje warunków.

      Usuń
    3. @Anonimowy 21 października 2023 19:21
      Nie byłoby nic do ciebie z mojej strony, gdybyś zakończył na informacji że jesteś happy i już. Ty natomiast sugerujesz, że ta cała masa ludzi przez tyle lat nic tylko błądzi. Proszę więc nie opowiadaj tych banialuk tylko wyjdź do ludzi i zobacz co tam u nich z tym cudownym Paribasem się dzieje.

      Pierwsze konto - zamykanie trwa już ponad 5 miesięcy, tzn. wciąż mają problem z definitywnym zamknięciem (EKD) i dalej można się logować.
      Drugie konto - zamykanie w oddziale i potwornie niemiła obsługa. Na samo wspomnienie że w innym oddziale było zamykane inne konto i że po tak długim czasie wciąż są problemy, obsługująca jakiejś histerii dostała. Powiedziała żeby sobie iść do oddziału w którym to konto było zamykane.
      W tym samym oddziale banku raz trafiłem na normalną kobietę. Tamta potrafiła i przede mną rozmawiać ze starszym małżeństwem ich obsługując i mi zamknąć płatne konto i kartę a pozostawić to które chciałem.
      Na pięć promocji kont osobistych w dwóch przypadkach były problemy z wypłatą bonusów. W jednym przypadku wymyślili sobie że nie zostały spełnione warunki bo nie było zgód. Problem w tym, że absolutnie wszystkie zgody były wyrażone i przez pierwsze okresy płacili wszystko a tych zgód im nagle zabrakło przy ostatniej wypłacie. W tej drugiej również zacięli się na końcówce. Promocje były w różnym czasie. I nie pomogły reklamacje (w przypadku pierwszej, bo w drugiej już sobie darowałem).

      Swoje wziąłem ponad to co mieli mi wypłacić bo w jednej promocji dla obecnych klientów nie płacili długo (wszystkim) a jak zaczęli, to wydzwaniali kilkukrotnie i różni konsultanci rozdawali przez telefon dodatkowo kody do Allegro, chociaż już je wcześniej powysyłali. Teraz jeszcze tylko ich wykorzystam na BC i zamykam wszystkie karty i konta, także kredytowe. Mają w tym banku niezły bałagan, plus dodatkowo spora doza celowego mataczenia i złej woli.

      Usuń
    4. To ja jestem u nich 2 miesiace, zlozylam 2 reklamacje i uznali. Tylko jak badaja sprawe i daje sie im czas, to... Wyrzuca cie z czata z uwagi na brak aktywnosci. XD Na razie dostalam wszystkie nagrody, oddali pobrane oplaty w dniu reklamacji, jestem do przodu, a w listopadzie trzeba bedzie zamknać - jak czytałam - osobiscie w placowce, (po spelnieniu wczesniej warunkow, żeby znow nie zabrali oplat , jak to pko bp robi). Na szczescie mam takową placowkę w miescie świadczenia mej pracy i dlugo czynna, zobaczymy jak pójdzie. :) Zarobic 435 zl w 3 miesiace bez wiekszego trudu to dla mnie mega szczęście. Bardzo dziękuje Zlotowie i wam, koledzy, za wsparcie i uswiadomienie, jakie problemy sa z daną instytucją bankową. Motywuje do skladania reklamacji, bo u mnie 2x bylo z sukcesem, czat jest latwo dostepny, tylko trzeba grzecznie i cierpliwie, bo wyrzuca z niego, gdy sie nic nie klika.

      Usuń
  2. Też nie otrzymałam. W spamie sprawdzałam. Co dalej, Złotówo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dalej odpowiedź masz w powyższym artykule.

      Usuń
  3. Właśnie dostałam info że cyt. nagroda nie została przyznana ponieważ nie spełniła Pani warunku karencji czyli w przeciągu ostatnich 12 miesięcy posiadała Pani jeszcze konto w Banku. Szkopuł w tym, że ja zamknęłam je w oddziale banku 1 rok i 3miesiące przed otwarciem nowego rachunku. A zamykałam je jak najszybciej, żeby nie płacić za konto, które otwarte było jedynie na potrzeby poprzedniej promocji. Napisałam reklamację ponownie. Niezły tam mają bałagan.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij rekordowe 720 zł za eKonto do usług w mBanku (+ 6,5% dla oszczędności)

Na takie okazje warto czekać. W mBanku właśnie pojawiła się kumulacja promocji. W skład powitalnego pakietu nagród wchodzi premia do 520 zł ...