Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: 8500 punktów (o wartości 100 zł) w programie VeloChwile w VeloBanku (+ do 650 zł za konto osobiste)

720 zł od mBankutelefon Samsung od Citi600 zł od Millennium ⭐ 500 zł od: ING, Santandera i Aliora

23.10.2023

8500 punktów (o wartości 100 zł) w programie VeloChwile w VeloBanku (+ do 650 zł za konto osobiste)

Kolejna promocja powitalna w programie Bezcenne Chwile skierowana jest do klientów VeloBanku.

Promocja "Chwile Bardziej Velo"
A konkretniej do osób, które teraz zawrą umowę o kartę Mastercard (debetową do konta lub kredytową) wydawaną przez VeloBank. Zachęt jest jednak dużo więcej, bo oprócz wyżej wymienionych punktów, na otwierających VeloKonto czeka do 650 zł w bonusach pieniężnych na start.

[Aktualizacja w dn. 10.11.2023 r.: promocja zakończona. Na stronie banku pojawił się następujący komunikat:

"VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że w dniu 10 listopada 2023 r. doszło do wyczerpania puli nagród dla kart do konta osobistego i kart kredytowych w promocji „Chwile Bardziej Velo” („Promocja”) i tym samym do jej zakończenia.

Oznacza to, że Uczestnicy, którzy przystąpią do Programu VeloChwile od 11 listopada 2023 r.(włącznie) nie otrzymają nagrody określonej w Promocji"]


Jeśli jeszcze nie masz konta osobistego w VeloBanku, sprawdź jak uzyskać moneyback do 600 zł + 50 zł za otwarcie konta z polecenia - w tym podlinkowanym wpisie znajdziesz opis zasad uczestnictwa, warunków promocji oraz prześwietlenie konta. Poniżej skupiam się już na nowości.

Promocja "Chwile Bardziej Velo": 8500 punktów na start


Na początek jednak kilka zdań tytułem wstępu dla osób, które być może pierwszy raz będą miały do czynienia z programem Bezcenne Chwile (w przypadku VeloBanku określanym też jako VeloChwile). 
Czym jest program Bezcenne Chwile? To program lojalnościowy dla użytkowników wybranych kart Mastercard oferowanych przez niektóre banki w Polsce (należą do nich oczywiście karty wydawane przez VeloBank). Płacąc kartą, zbierać można punkty, które dalej da się wymieniać na nagrody z katalogu. A mogą to być m.in. vouchery na zakupy (np. Allegro, Carrefour, Decathlon, RTV Euro AGD, Circle K, Empik.com - w zależności od dostępności), doładowania telefonu, nagrody rzeczowe czy bilety do kina (przykładowo: voucher o wartości 50 zł najczęściej "kosztuje" 4 000 punktów). 

Wcześniej program funkcjonał pod nazwą Mastercard Priceless Specials. Bezcenne Chwile to jego kontynuacja. 
Punkty można też zbierać w ofertach specjalnych oraz na powitanie. I na te punkty jest teraz okazja w VeloBanku. Sprawdź: Bezcenne Chwile - co to jest i jak działa program Mastercard.

Dla kogo promocja "Chwile Bardziej Velo"? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która w okresie od 12.10. do 15.12.2023 zawrze umowę o kartę Mastercard wydawaną przez VeloBank. 

Ewentualny udział w programie Bezcenne Chwile z kartami wydanymi przez inne banki nie jest przeszkodą do udziału w niniejszej okazji do bankobrania. Regulamin promocji nie przewiduje nawet wykluczenia dla osób posiadających kartę Mastercard wydaną przez VeloBank zarejestrowaną już w programie VeloChwile. Przy czym teraz (w ww. okresie) trzeba zawrzeć umowę o nową kartę. 

Nagrody. Do wzięcia czeka 8500 punktów w programie VeloChwile. Każdy uczestnik zdobyć może tylko jedną nagrodę (bez względu na liczbę posiadanych kart wydanych przez VeloBank; ograniczenie dotyczy też osób wyrabiających jednocześnie kartę debetową i kredytową).

Limit nagród. Chociaż promocja ma być dostępna do 31.12.2023 r., to należy uwzględnić, iż może zakończyć się wcześniej w związku z ograniczoną pulą nagród. Organizator przygotował ich 5 340, z czego 4 005 nagród (po 8 500 punktów każda) przewidziane jest dla kart wydawanych do kont osobistych, a 1 335 nagród (również po 8 500 punktów każda) jest zarezerwowanych dla kart kredytowych. 

W przypadku wyczerpania limitu którejkolwiek z nagród, stosowny komunikat ma się pojawić na stronie promocji (faktem jest, że strona obecnie nie funkcjonuje, choć to link z regulaminu; bardziej prawdopodobnym jest, że informacji będzie należało szukać tutaj). Ponadto z 7-dniowym wyprzedzeniem na tej stronie ma zostać opublikowana informacja o spodziewanym przedterminowym wyczerpaniu puli.

[Aktualizacja: na wyżej wskazanej stronie pojawił się komunikat:
"VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie szacuje, że w dniu 10 listopada 2023 r. dojdzie do wyczerpania puli nagród dla kart do konta osobistego i kart kredytowych w promocji „Chwile Bardziej Velo” („Promocja”) i tym samym do jej zakończenia. 
Oznacza to, że Bank nie może zagwarantować, że nagrody otrzymają Uczestnicy, którzy przystąpią do Promocji lub spełnią warunki wskazane w punkcie 2 Regulaminu później niż dniu 10 listopada 2023 r."]

Zasady promocji "Chwile Bardziej Velo"


By wziąć udział w promocji i zgarnąć 8 500 punktów:
  • najpóźniej do 15.12.2023 r. zawrzyj umowę o kartę Mastercard (debetową do konta lub kredytową) wydawaną przez VeloBank;
  • do 31.12.2023 r. przystąp do programu VeloChwile (Bezcenne Chwile) z kartą Mastercard wydaną przez VeloBank (można to zrobić np. poprzez bankowość internetową) lub dodaj ją do programu, jeśli posiadasz w programie VeloChwile już inną kartę/karty VeloBanku;
  • w ciągu 30 dni od przystąpienia do programu (lub dodania do niego karty) wykonaj płatności kartą na sumę min. 100 zł zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych.

Wykonując płatności na potrzeby promocji, pamiętaj wykonywać płatności w PLN, z wyłączeniem (i tu długi cytat z regulaminu):
"Każda transakcja w polskich złotych, którą wykonasz kartą, z wyjątkiem: 
- wszelkich transakcji, w przypadku których nastąpił zwrot świadczenia (np. towaru, usługi lub pieniędzy), 
- operacji przeniesienia sald, 
- transakcji z wykorzystaniem czeków w tym czeków podróżnych, 
- transakcji dot. składek ubezpieczeniowych, podatków lub danin publicznych, 
- zapłaty wszelkich odsetek lub innych opłat za zwłokę, 
- innych opłat lub obciążeń, 
- wszelkich płatności związanych z grami losowymi (w tym zakupu losów w loteriach), 
- transakcji wykonanych w punktach o następujących kodach MCC (Merchant Category Code): 
4829 – określający internetowe przekazy pieniężne, 
6010 – określający instytucje finansowe (gotówkę z kas banków), 
6011 – określający instytucje finansowe (gotówkę z bankomatów), 
6012 – określający instytucje finansowe (towary i usługi), 
6050 – określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
6051 – określający przekazy pieniężne w instytucjach niefinansowych (waluta obca, zlecenia pieniężne i czeki podróżne), 
6540 – określający instytucje niefinansowe (zakup / obciążenie karty) 
- oraz wszelkich doładowań portfeli cyfrowych/wirtualnych, w tym portfela elektronicznego „SkyCash”, nawet jeżeli nie znajdują się w ramach powyższych MCC; 
- a także z wyłączeniem wszelkich pozycji, które obciążają Twoje saldo gotówkowe."


Lista wykluczeń może wydawać się długa, ale swobodnie można płacić kartą m.in. w sklepach i marketach spożywczych, odzieżowych, budowlanych, na stacjach paliw, czy w Internecie - np. na Allegro.

Promocyjne punkty mają być naliczone w ciągu 14 dni roboczych od spełnienia warunków ich uzyskania. Te punkty będą ważne jedynie przez miesiąc od momentu zasilenia rachunku punktowego (będzie to czas, w którym można je wymienić na nagrody z katalogu programu Bezcenne Chwile).

Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do dwóch razy w tygodniu. Zapis na newsletter zajmuje chwilę, podobnie jak rezygnacja (jeśli kiedyś z jakieś przyczyny tak postanowisz):


Przydatne dokumenty:

194 komentarze:

  1. link nie działa do promocji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dopisek:
      (faktem jest, że strona obecnie nie funkcjonuje, choć to link z regulaminu; bardziej prawdopodobnym jest, że informacji będzie należało szukać tutaj) i działający link:
      https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/karty/program-velochwile.html

      Usuń
  2. Rozumiem, że promocja nie dotyczy kart Getin, które w tym miesiącu są przekształcane w karty Velo? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja nie dotyczy starych/wznawianych/przekształcanych kart, a jedynie nowych kart, o które umowa została/zostanie zawarta w okresie od 12.10. do 15.12.2023 r.

      Usuń
    2. Dzięki za potwierdzenie :)

      Usuń
  3. Ze słowa "zarówno" mozna wnioskować ze trzeba zrobic transakcję w internecie a także transakcję w sklepie stacjonarnym. Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to interpretuję "może robić transakcje i w sklepach stacjonarnych i w sklepach online". Ono nigdy w tych promocjach nie mieli takich wymagań, żeby były transakcje mieszane

      Usuń
  4. Czyli wypowiadam umowę na kartę i od razu zamawiam nową i jestem uwzględniony w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania :) Dodatkowo rozumiem, że branie udziału w programie bezcenne chwile ze starą kartą nie blokuje możliwości otrzymania nagrody z zamówioną nową kartą?

      Usuń
    2. U nich chyba mozna miec do 5 kart na raz, ale sprawdz sobie na ich stronie, chyba a w regulaminie kart

      Usuń
  5. Trzeba zarzeć umowe na konto po 12.10.2023, czy wystarczy mieć już długo konto, a wyrobić wirtualną karte tylko po 12.10.2023 ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie czy karta wirtualna się kwalifikuje? Ja zamówiłem kolejną plastikową. Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie.

      Usuń
    2. Bank nie udostępnia Użytkownikowi pełnego numeru karty wirtualnej oraz kodu CVC (Komunikat o warunkach udostępniania, obsługi i korzystania z kart płatniczych wydawanych w VeloBank S.A., par.5 pkt 2) - to jak masz zamiar taką kartę zarejestrować w BCh, jak tam trzeba podać pełny nr karty? Chyba, że Velobank sam sobie rejestruje karty klienta do programu jakimś automatem.

      Usuń
    3. Ja aktywowałem velochwile na karcie wirtualnej.

      Usuń
  6. 1. Czy jak zawrę umowę o kartę np. 25.10.2023 to już w 10.2023 muszę mieć wykonane 5 transakcji kartą (warunek braku opłaty za kartę)?
    2. Czy jak mam dwie karty debetowe to 5x kartą muszę wykonać każdą z nich?
    3. A w sytuacji pkt 2. jak wykonam 5x blikiem to liczy się na potrzeby bezpłatności obu kart czy wtedy trzeba wykonać blikiem 10x kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie
      2. Nie, wystarczy jedną
      3. 5x blikiem wystarczy

      Usuń
    2. Tak 10 płatności kartą jak masz dwa konta

      Usuń
    3. 1. Nie. Dopiero od nowego miesiąca.
      2 i 3. Tylko jedną. Albo nawet wcale bo Blikiem wystarczy (tylko 5).

      Usuń
  7. Mam do wyboru tylko karty z wizerunkami: rower, kaseta, zebra, hajs się zgadza, as, moje nie rusz. Nie będzie opłaty za ich wydanie, nie wyglądają standardowo. A standardowego wyglądu karty nie mam do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Velobanku w odróżnieniu od PKO, Pekao, Credit Agricole nie ma opłaty dodatkowej za kartę z grafiką inną niż standardowa.

      Usuń
  8. Czy w Velobank jak rejestruje się ich dwie karty do programu to punkty podlegają konsolidacji czy gromadzą się oddzielnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddzielnie, dostałem jednak info z BCh jak pisałem że raz w ramach jednej instytucji rozliczającej można punkty połączyć.

      Usuń
    2. Ale po co rejestracja dwóch kart? Przecież nagroda i tak będzie jedna.

      Usuń
    3. no bo mam obecnie kartę a na potrzeby promocji trzeba zawrzeć nową umowę o kartę; czyli będą dwie karty, przynajmniej przez pewien czas

      Usuń
  9. Da się w jakiś sposób mając już kartę MasterCard zamówić drugą? Rezygnacja i zamówienie nowej wchodzi w grę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mieć do 4 kart, dopiero piąta jest płatna. Nawet nie chcę już opisywać, jakie przekręty ludzie robili w Getin, gdy nie było ograniczenia liczby kart w Priceless Specials...Wyrabiali jakieś tysiące złotych, dzięki czemu Getin wprowadził ograniczenia do 1 karty w danej promocji.

      Usuń
    2. a skąd wiesz, pracujesz/pracowałaś w BCh lub Velobanku?

      Usuń
    3. a skąd wiesz o czym? Jest regulamin kart i jest tabela opłat i prowizji

      Usuń
    4. Ale co jest przekrętem? Skoro coś nie było dozwolone tzn że było dozwolone. Wtedy to nie jest przekręt ani nic nielegalnego. Po prostu należało korzystać z okazji.

      Usuń
    5. @kate 25 października 2023 09:32
      Podobnie jak w innych przypadkach. A potem są też interpretacje i obszerne tłumaczenia które dalej niczego nie tłumaczą bo są tylko i wyłącznie czyjąś reklamą (patrz: Raiffeisen Digital Bank).

      Usuń
  10. Czy ktoś może powiedzieć co następuje po przejściu przez link "Aktywuj" wyświetlony w aplikacji na banerze reklamowym o treści: "Złap 8500 pkt! Zarejestruj nową kartę(...)"? na kolejnym ekranie wyświetlane są "Oświadczenia i regulamin" i przycisk "Dalej".

    W sytuacji, jeśli posiadam już kartę Velo dodaną do BCh
    1. Czy jest to proces tworzenia nowego konta w BCh (na jaki adres e-mail? taki sam jak w bankowości?)?
    2. Zawnioskowania o nową kartę?
    3. Zawnioskowania o nową kartę i dodania jej do istniejącego BCh?
    4. Czy może dodania wszystkich aktualnie posiadanych kart (nawet tych już usuniętych z BCh) na nowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikając aktywuj w bankowości mobilnej z automatu doda kolejną niedodaną kartę do BCh (tą, jaką masz zapewne do aktywacji, nową), w BCh doda kartę pod BCh założone na adres mailowy podany do kontaktu z bankiem jako kolejna karta, punkty będą gromadzić się oddzielnie na kartach. Więc jak chcesz dodać kartę do BCh na inny adres mailowy niż podany dla banku to nie korzystaj z tego przycisku, jak odpowiada to jest to najszybszy sposób dołączenia kolejnej karty do BCh-widoczna od razu w BCh jako kolejna karta.

      Usuń
  11. Jeśli wygenerowałem kartę wirtualną i dołączyłem do velo promki to czy w następnym kroku powinienem pobrać ten portfel googla na telefon aby móc zapłacic np na allegro metodą google pay itp? Przepraszam ale w tematach bankowych to zawsze na bakier jestem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobierz aplikację portfel na telefon. Potem tą kartę wirtualną w aplikacji velo podepnij też do google pay. Nie podepniesz jej bezpośrednio z portfela bo nie znasz numeru karty. Podepnij ją więc przez apkę velo. Jak masz nfc w telefonie to możesz też później płacić zbliżeniowo w terminalu. Ja tak zrobiłem. Stówka juz wydana. Czekam na kod BCH.

      Usuń
  12. Czy da się w aplikacji złożyć wniosek o drugą kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale leniwy jesteś, zamiast to sobie sprawdzić i wyklikać w parę minut, to czekasz tu na odpowiedź dłuższy czas, zawsze mnie dziwią takie pytania

      Usuń
    2. @kate 26 października 2023 09:13
      Jak nie masz nic do powiedzenia to odpuść sobie to moralizatorstwo.
      A jeżeli dalej będziesz mieć problem ze zrozumieniem, to pokaż mi gdzie prowadzący ten blog w ten sposób odpowiada.

      Usuń
    3. @kate
      Szukałam w Googlach i w swojej aplikacji i nie znalazłam odpowiedzi. Stąd moje pytanie tutaj.

      Usuń
    4. W apce - Oferty - Produkty banku - Karty debetowe - Złóż wniosek, są różne wzory kart ale zdaje się wszystkie są bezpłatne

      Usuń
    5. @Anonimowy 26 października 2023 07:06
      Tak, bez problemu można to zrobić w aplikacji.

      @Anonimowy 26 października 2023 22:36
      Wchodzisz w aplikacji w "Finanse" i pod kartą debetową którą już masz, jest opcja "Dodaj kartę debetową" a tam "Wniosek o Kartę Debetową", gdzie wybierasz najpierw rachunek do którego chcesz tę kartę, "Rodzaj karty" i zaznaczasz "Mastercard", wybierasz dowolną kartę z proponowanych siedmiu, oraz zaznacz "Oświadczenia" i wysyłasz.
      Na kartę trzeba będzie trochę poczekać.

      Usuń
    6. Ja do tej promocji zamówiłem w apce wirtualną. Jest dostępna natychmiast. W ciągu minuty dodałem ją do google pay i velochwile. Na drugi dzień zrobiłem nią platności na stówkę z haczykiem. Zbliżeniowo telefonem.

      Usuń
    7. Zobiłam to samo, bo karta plastikowa idzie i idzie...Zobaczymy co będzie

      Usuń
    8. @Kate, przepraszam za pytanie:) Nie jestem leniwy;), ale nie chcę popełnić błędu i wolałbym zamówić kartę wirtualną a nie fizyczną, na którą trzeba będzie czekać.
      Czy kartę wirtualną zamówiłaś właśnie w opisany przez siebie powyższy sposób, tj.: w apce - Oferty - Produkty banku - Karty debetowe - Złóż wniosek - wybór karty wirtualnej?
      Z góry dziękuję Ci za odpowiedź:)

      Usuń
    9. @Anonimowy, 27 października 2023, 13:03 - niestety we wniosku w apce ani w bankowości nie ma wyboru karty mobilnej 😂

      Usuń
    10. Skąd wiadomo czy karta mobilna może brać udział w tej promce?

      Usuń
    11. W apce kilknac kafel gpay i tam wyrobic kare wirtualna, potem uslugi i velochwile i dodac karte do programu, czy bierze udzial w procji? Wg mnie na 90 proc, robie eksperyment i zobaczymy

      Usuń
    12. Mała poprawka, po wyrobieniu karty wirtualnej, kliknąć obraz karty w Kartach i tam aktywowac velochwile dla niej, potem bedzie ona widoczna w apce (uslugi --- velochwile) i na koncie w bchw (jak email do konta jest ten sam co w banku)

      Usuń
    13. Jak długo czeka się, aż wirtualna karta będzie dostępna? Złożyłem wniosek dzisiaj (niedziela) do południa i na razie karty brak w systemie. Na maila też nic nie przyszło, w zakładce ze złożonymi wnioskami też pustka, a gdy próbuję jeszcze raz zamówić, to nie mogę bo pojawia się info że trwa generowanie mojej karty. To tak długo ma trwać?

      Usuń
    14. @Anonimowy, 29 października 2023, 20:46
      U mnie to samo już od ok. południa, a powinno zająć minutę!

      Usuń
    15. W piątek nie dłużej niż pół godziny

      Usuń
    16. Widzę, że nie jestem sam z problemem... U mnie minęły 24h I wciąż po karcie wirtualnej ani śladu... Też zamawiałem wczoraj przed południem i to z pomocą konsultanta. Zgłosiłem dziś problem na infolinii a infolinia przekazała temat do działu technicznego. Ciekawe czy problem uda się rozwiązać zanim promocja się skończy...?

      Usuń
  13. Pytanko: dostałam niedawno info, że przyjdzie nowa karta, a stara zostanie dezaktywowana 30.11. A co jeśli ja NIE CHCĘ nowej karty, bo lubię moją starą z wzorem jaki sobie wybrałam? Dlaczego wciskacie ludziom coś, czego nie chcą i to pod pozorem dbania o środowisko (stara karta oczywiście na śmietnik)? Moja stara karta jest ważna do 2026, jakim prawem chcecie ją dezaktywować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod właściwym adresem się skarżysz? Wyobraź sobie, że ta wciskana ci karta nie weźmie nawet udziału w tej opisywanej tu promocji.

      Usuń
    2. Mam to samo, z chęcią zostawiłabym swoją aktualną kartę z obecną grafiką, ale tak jak ktoś wyżej napisał - to nie jest miejsce na takie zażalenia ;)
      Osobiście zamówię prawdopodobnie kolejną kartę, już Velo, z taką samą grafiką, jak mam teraz, jeśli będzie do wyboru, i przy okazji załapię się na opisywaną tutaj promocję

      Usuń
    3. Najzabawniejsze, że już wkrótce WieloBank zostanie sprzedany i być może nawet nazwa banku ulegnie zmianie :)

      Usuń
    4. a czemu tak przekręcasz nazwę banku na WieloBank?.. Rozdaje kasę na prawo i lewo w promocjach wszelakich, że tylko brać kto może, do 600 zł za wydatki kartą, tu 8.500pkt w BCh wymienialne na 100 zł, utrzymuje oproc. 7% na r-ku oszcz. i Skarbonce gdy inni tną oproc. na wyścigi 'kto szybciej i mocniej', robi promocje zatrzymaniowe dla klientów składających wypow., ma program Polecam Velo z opcją 100+50 zł, pozwala mieć 4 karty debetowe w cenie jednej i jeszcze w nagrodę takie traktowanie... :(

      Przejmie go któreś Pekao/PKO, polikwiduje wszystko co ww. i wtedy zatęsknisz za ich obecną ofertą. A osoba narzekająca na przymusową, darmową wymianę karty debetowej - serio, to aż taki problem?... Ładne wizerunki do wyboru przy nowej umowie o kartę i 100 zł w bonie od BCh, przymusowej zielonej brać nie musisz. W ogóle możesz płacić 5x BLIKiem i nie mieć karty i opłat.

      Usuń
  14. Czy dobrze rozumiem, że mając już Velo Konto i kartę debetową zarejestrowaną już kiedyś w programie Bezcenne Chwile mogę zamówić kolejną kartę do konta (co jest bezpłatne), może to być także karta wirtualna i wtedy dodać ją do bezcennych chwil, spełnić warunki i zgarnąć stówkę? Jak zgarnę tę stówkę to wtedy po prostu zrezygnować z tej karty? Bo jak bym chciał ją zostawić to wtedy muszę spełnić warunki darmowej karty czyli 5 płatności kartą/blik w miesiącu na obu z tych kart żeby nie ponieść opłaty za kartę? Proszę o napisanie czy dobrze rozumiem, bo ja muszę mieć wytłumaczone jak krowie na rowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spotkałem się z wypowiedziami, że karty wirtualne sa bezpłatne bezwarunkowo ale nie wiem nie znalazłem tego nigdzie w dokumentach

      Usuń
    2. U nich jest zdaje się tak, że jak masz 2-3 karty do konta to wystarczy 5 płatności i to znosi opłaty dla nich wszystkich. Po orostu na powiązanym koncie musi być zaksięgowanych 5 transakcji.

      Usuń
    3. Każda karta wymaga co-miesięcznych 5 płatności dla uniknięcia opłaty.

      Usuń
    4. W Getinie było tak, jak napisałam (z własnego doświadczenia), ale przesłałam do nich zapytanie i zobaczymy co odpowiedzą

      Usuń
    5. Anonimowy31 października 2023 16:02 - zależy jak lezy. Jak masz dwie karty podpięte do jednego konta to wystarczy 5x którąkolwiek z nich. Jak masz dwie karty, ale jedna podpięta pod ROR nr 1 a druga pod ROR nr 2 to wtedy 5x jedną kartą i 5x drugą kartą.

      Usuń
    6. Karta wirtualna w Velo jest bezwarunkowo darmowa, a warunek dla nawet kilku plastikowych (oczywiście powiązanych z tym samym ROR) to 5 płatności. Co ciekawe te płatności mogą być wykonane jakimikolwiek kartami kombinacyjnie!

      Usuń
    7. Odpowiedź banku na pytanie o 1 kartę plastik i 1 wirtualną do tego samego konta: "Warunek płatności dotyczy jedynie karty plastikowej. Karta wirtualna jest bezwarunkowo darmowa. " Inne konfiguracje (2-3 plastiki) musicie sami się ich zapytać.

      Usuń
    8. @Anonimowy, 1 listopada 2023, 11:28 - dokładnie to samo Kate tutaj pisała od dawna :)

      Usuń
    9. Dajcie znać jak dowiecie się czy karta wirtualna faktycznie na pewno bierze też udział w tej promocji

      Usuń
  15. Myślicie że alerabat się łapie?

    OdpowiedzUsuń
  16. W ciągu 30 dni od przystąpienia do programu wykonaj płatności kartą na SUMĘ min. 100 zł - czy wykonanie jednej płatność spełni ten warunek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie i chciałbym też doprecyzować, bo w regulaminie są płatności stacjonarne i internetowe. Czy wystarczy raz zapłacić za paliwo czy muszę zrobić np. dwie transakcje, jedną internetową i jedną stacjonarną?

      Usuń
    2. Każdy może sobie to interpretować na różny sposób. Ja dla spokoju zrobiłem 2 płatności: 100 zł na Allegro i 100 zł w markecie.

      Usuń
    3. Suma płatności na kwotę min. 100 ziko oznacza co najmniej jedną płatność.

      Usuń
  17. Czy karta mobilna może nawet wziąć udział w tej promce?

    W regulaminie jest definicja karty mówiąca m.in., że to jest karta MasterCard® (debetowa lub kredytowa), której pierwsze 6 cyfr numeru to:
    557537,
    537511,
    557521,
    536366,
    522829,
    520084,
    516832,
    516831,
    515710 lub
    513026.

    Czy ktoś wie jak zobaczyć nr karty mobilnej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. w apce Paribas jest do tego celu klawisz "Odkryj" - w apce Velo nie ma 😬

      Usuń
    2. Nie zobaczysz. Bank nie udostępnia Użytkownikowi pełnego numeru karty wirtualnej oraz kodu CVC (Komunikat o warunkach udostępniania, obsługi i korzystania z kart płatniczych wydawanych w VeloBank S.A., par.5 pkt 2).

      Usuń
    3. W apce Paribas nie potrzeba nawet używać klawisza "Odkryj" - pierwsze 6 cyfr numeru karty są widoczne i bez tego :)

      Usuń
    4. @Anonimowy, 1 listopada 2023, 16:23 - to nie jest nawet kwestia pełnego numeru, a jedynie pierwszych 6-ciu cyfr tego numeru, przy czym pierwsze 4 (5575) są i tak już wyświetlone w apce 😋

      Usuń
    5. Porejestrowaliście sobie te karty wirtualne, a jak wynika z tej rozmowy nikt z Was nie zna piątej i szóstej cyfry numeru swojej karty wirtualnej, więc nie sprawdzi czy jest zgodna z wymienionymi w regulaminie. Być może w ogóle te karty wirtualne nie łapią się na tą promocję. Ale w to już nikt nie wnika, a na koniec będą żale, że nie przyznali 8.500 pkt.

      Usuń
    6. Ciekawe czy ktokolwiek z kartą wirtualną otrzymał już te punkty?

      Usuń
    7. @Anonimowy 1 listopada 2023 19:00
      Ktoś musi to sprawdzić. Jak nie zrobią to ci co to "sobie te karty wirtualne" porejestrowali, to ty tego przecież nie zrobisz ale im musisz nawtykać.
      Nie interesuje cię temat, to odpuść "sobie" te wywody dziwnej natury!

      Usuń
    8. @Anonimowy 1 listopada 2023 19:15sciej zapytać wprost zamiast krążyć dookoła?

      Usuń
    9. @Anonimowy, 1 listopada 2023, 16:23 - dzisiaj pracownik infolinii bez najmniejszych oporów powiedział mi jakie są cyfry 5. oraz 6. numeru mojej karty wirtualnej :)

      Usuń
    10. Pierwsze 6 cyfr w numerze mobilnej karty debetowej to 557537 znaczit kwalifikuje się do udziału w tej promocji.

      Usuń
    11. Pierwsze 6 cyfr numeru karty tworzy tzw. Issuer Identification Number, który jedynie identyfikuje bank-wydawcę karty. Dopiero reszta cyfr od 7. do 16. zawierają tzw. Permanent Account Number czyli unikalny identyfikator rachunku klienta.

      Usuń
    12. W zasadzie to dlaczego Getin jest aż tak 'ostrożny' w tej kwestii? Inne banki oraz fintechi pokazują dane kart wirtualnych w apce.

      Usuń
    13. Paribas, Twisto, Aion czy Handlowy jakoś pokazują i jest git.

      Usuń
  18. Mr. Zlotowa czy mozna mieć 5 kart do jednego konta i każda zarejestrować z bezcennych chwilach a tym samym zdobyć w sumie 500zl? Czytam te wszystkie komentarze i z niektórych tak właśnie wynika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z powyższego opisu Złotówy: "Każdy uczestnik zdobyć może tylko JEDNĄ nagrodę (bez względu na liczbę posiadanych kart wydanych przez VeloBank; ograniczenie dotyczy też osób wyrabiających jednocześnie kartę debetową i kredytową)" 😋

      Usuń
    2. @Ren
      W ani jednym komentarzu nie ma nawet takiej sugestii.

      Wszystkie komentarze jakie tu do obecnej chwili się znajdują, są zrozumiałe.
      Jeżeli jednak wskażesz mi konkretny komentarz, to wyjaśnię o co w nim chodzi.

      Usuń
    3. Jak pięć różnych osób zapędzisz do promocji, to tak.

      Usuń
  19. Czy ktokolwiek z kartą wirtualną otrzymał już te punkty?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy aby spełnić ten warunek:
    -nie później niż do 31.12.2023 r. wyrazisz zgodę dla Mastercard na wykorzystywanie Twoich danych kontaktowych w Programie VeloChwile

    wystarczy, że udzielę w danych kontaktowych tylko zgodę na maile?
    Są tam dwie opcje, nie chcę podawać im swego nr telefonu. Wystarczy tylko ta zgoda na maile?

    OdpowiedzUsuń
  21. A czy skoro jestem na wypowiedzeniu ale przed zamknięciem zdąży przyjść zamówiona karta i zrobię nia zakupy na 100 zl to czy jesli konto się zamknie to otrzymam te punkty? Czy z momentem zamknięcia konta tracę punkty? Czy może skoro zamówiłam nowa kartę to bank sam cofnie to wypowiedzenie? Wie ktoś może jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci zamkną kartę to ci zamkną też konto punktowe w BCh.

      Usuń
    2. Lepiej po prostu odwolaj wypowiedzenie na razie

      Usuń
  22. Było pytanie, jest odpowiedź. Karta wirtualnaa działa w promocji. Właśnie dostałem 8500 punktów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam punkty na wirtualnej😀 platnosc 10 dni temu

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że nikt tego jeszcze nie podał - na stronie promocji widnieje od paru dni info, że pula nagród wyczerpie się prawdopodobnie 10 listopada.
    Swoją drogą, mi dzisiaj wpadły promocyjne punkty - jedna płatność kartą wirtualną w internecie, robiona 25.10

    OdpowiedzUsuń
  25. Pojawiały się tutaj wątpliwości co do sformułowania: "wykonaj płatności (...) zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych" - nie trzeba tu i tu, wystarczy jedno z nich. Mi już wpadły 8500 punkty za 1 płatność stacjonarną (tankowanie).

    Osobom, które chcą jak najszybciej mieć kartę i załapać się jeszcze na promocję, proponuję udać się do oddziału - wydają kartę od ręki. Nie trzeba czekać aż przyślą, tym bardziej, że lada dzień pula nagród się wyczerpie, jak ktoś wyżej pisał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wystarczyło napisać "wykonaj płatności w sklepach stacjonarnych i/lub internetowych" ... nie od dziś wiadomo, że w bankach nie zatrudniają zbyt lotnych ludzi 😋

      Usuń
  26. Nie mam apki Velo, operacje potwierdzam tradycyjnie SMS-em.
    Dodanie karty do BCh wymagało takiego zatwierdzenia.
    Przyszedł SMS - goły 8-znakowy kod, zero informacji, jaką operację się zatwierdza.
    Słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dostałem taki SMS pierwszy raz. Dotąd wszystkie były z opisem.

      Usuń
  27. Czy wystarczy zarejestrować kartę przed tym 10 listopada, czy do tego czasu trzeba jeszcze zrobić płatności 100zl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobić zakupy, ale to jest data szacunkowa, wiec nie ma juz gwarancji otrzymania punktów

      Usuń
  28. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że w dniu 10 listopada 2023r. doszło do wyczerpania puli nagród dla kart do konta osobistego i kart kredytowych w promocji „Chwile Bardziej Velo” („Promocja”) i tym samym do jej zakończenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, bo dziś to jeszcze jest 9.11?

      Usuń
    2. Nie no weź... Przecież 10 będzie jutro. Podróże w czasie czy jak?

      Usuń
    3. Przecież na stronie masz wyraźnie:
      VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie szacuje, że w dniu 10 listopada 2023 r. dojdzie do wyczerpania puli nagród dla kart do konta osobistego i kart kredytowych w promocji „Chwile Bardziej Velo” („Promocja”) i tym samym do jej zakończenia.

      DOJDZIE to nie DOSZŁO.

      Usuń
    4. Ma rację. DOSZŁO do wyczerpania.
      https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/karty/program-velochwile.html

      VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że w dniu 10 listopada 2023 r. doszło do wyczerpania puli nagród dla kart do konta osobistego i kart kredytowych w promocji „Chwile Bardziej Velo” („Promocja”) i tym samym do jej zakończenia.
      Oznacza to, że Uczestnicy, którzy przystąpią do Programu VeloChwile od 11 listopada 2023 r.(włącznie) nie otrzymają nagrody określonej w Promocji.

      Usuń
    5. Drugie zdanie oznacza ze dzisiaj nadal mozna spelnic warunki imho

      Usuń
    6. @Ptok 10 listopada 2023 08:43
      Nie ma racji ani on, ani też ty. Ta informacja jest dopiero od dziś a on pisał to wczoraj.
      A to że @Anonimowy 9 listopada 2023 16:54 jest pracownikiem tego banku i wiedział o zmianie komunikatu już wczoraj, nie zmienia tu niczego. Nawet ten komunikat z dnia dzisiejszego mówi o tym, że dziś można jeszcze przystąpić "do Programu VeloChwile".

      I to tyle. 🤪

      Usuń
    7. @Anonimowy 10 listopada 2023 12:28
      Miał rację pisząc to. Ta informacja była wczoraj przez jakiś czas na stronie, prawdopodobnie błędnie za szybko dodana. Później została ponownie podmieniona na tą co była już od paru dni. Na innym forum ludzie nawet screen zamieszczali, bo się dziwili że Bank chyba się pospieszył.

      Usuń
    8. No i bardzo dobr4ze bo liczy się to co jest dziś podane na stronie, a tam jest że samo przystąpienie w dniu dzisiejszym już kwalifikuje do otrzymania "nagrody określonej w Promocji".
      I tego się trzymajmy.

      "Oznacza to, że Uczestnicy, którzy przystąpią do Programu VeloChwile od 11 listopada 2023 r.(włącznie) nie otrzymają nagrody określonej w Promocji."

      Usuń
    9. Nikt nie jest nieomylny - w lutym mieli fastart z promką na EKO, która trwała cały jeden dzień 😋

      https://www.bankobranie.pl/2023/02/velobank-eko-nowe-srodki-edycja-2-2023.html

      Usuń
    10. Aha, czyli teraz grzecznie poczekają aż zrobisz te platnosci za 3 czy 4 mce...cale to ogloszenie jest źle napisane

      Usuń
    11. @Anonimowy 10 listopada 2023 18:04
      A skąd ci się wzięło 3-4 miesiące? Przecież on momentu przystąpienia do promocji czas na zrobienie płatności to było 30 dni.

      Usuń
    12. Fakt, 30 dni, mea culpa, jednak zróbcie sobie screena tego ogłoszenia zeby mieć podkładkę pod ewentualną reklamację...bo coś nie wierzę że platnosci po 10.11 beda się liczyć do promocji

      Usuń
    13. W moim odczuciu jedynie płatność rozliczona oraz zarejestrowana na koncie BCh do 10. listopada daje nadzieję na premię, a sama rejestracja karty w programie BCh do tego dnia nie jest gwarantem niczego.

      Usuń
    14. Jaki by to miało sens? Zawsze liczyli po rejestracjach. A kto się zarejestrował ten miał już swój czas na warunki.

      Usuń
    15. Bez wyjątku wszystkie regulaminy dotyczące premii punktowych do programu BCh są pisane tak nieprecyzyjnie, że nie sposób zatrybić co autorzy mają na myśli. Tak jest już od lat!

      Usuń
    16. Zarejestrowałem kartę 10.11, tego samego dnia wykonana płatność na ponad 100zł, punktów na dziś brak. Czy kto z Was rejestrował też kartę tego dnia i dostał punkty?

      Usuń
  29. Czy ktoś otrzymał już te punkty? Płatność wykonywałam 30.10. a puntkow wciąż nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Identyczna sytuacja u mnie 😬

      Usuń
    2. Anonimowy14 listopada 2023 08:22

      Punkty otrzymasz po 14 dniach roboczych. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Regulamin, rozdział "Zasady promocji":
      3. Jeżeli spełnisz warunki - otrzymujesz Nagrodę. Dostaniesz ją W CIĄGU 14 dni roboczych.

      "W ciągu 14 dni" to nie to samo co "po 14 dniach" 😋

      Usuń
    4. Dokładnie. W moim przypadku:
      - zakupy 27. października (piątek)
      - premia na koncie BCh 6. listopada (poniedziałek) 😃

      Usuń
  30. Jak długo trzeba czekać na punkty od dnia zakupu bądź dnia rozliczenia płatności czy dnia jej zarejestrowania na koncie w BCh?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wykonałam płatność 30.10., do dnia dzisiejszego brak puntkow, nie wiem co myśleć,

      Usuń
    2. Wykonanie transakcji, czyli data zakupu.

      Usuń
    3. Tu nie ma co myśleć, a czytać. "Promocyjne punkty mają być naliczone w ciągu 14 dni roboczych od spełnienia warunków ich uzyskania"

      Usuń
    4. Velo rozlicza płatności kartowe po dwóch dniach roboczych od dnia zakupu.

      Usuń
    5. To liczy się data płatności czy data rozliczenia płatności?

      Usuń
    6. Zadaniem Twoim było "zrobić transakcje", nie obchodzi Cię data księgowania, bo regulamin takiego wymogu nie uwzględnia. W razie czego reklamacja, użyj tego argumentu, reklamacje nie gryzą, a tylko uczą asertywności. Data zrobienia=data machnięcia kartą w terminalu=data zapłaty w internecie. Są promocje, w których zastrzeżony jest warunek, że transakcja musi być rozliczona, zaksięgowana, ale tu tego nie ma. Ma być ZROBIONA, takie słowo pada w regulaminie. U nich "data zrobienia" to data zlecenia widoczna przy transakcji kartą.

      Usuń
    7. Data zrobienia czy wykonania?

      Usuń
    8. Anonimowy14 listopada 2023 12:04 - jak dziś nie otrzymasz punktów to jutro składaj reklamację.

      Usuń
    9. Dzisiaj upływa dopiero 13. dzień roboczy od 30. października 😋

      Usuń
    10. Punkty są przydzielane transzami, kolejna będzie w poniedziałek przed południem - to info z Majorel Polska.

      Usuń
    11. Reklamacje można składać:
      - telefonicznie na infolinii: 61.678.1369 (8:00-22:00, pon-sob)
      - e-mail: pl.mastercard@majorel.com
      - listownie:
      Majorel Polska
      ul. Roosevelta 18
      60-829 Poznań

      Wysyłając zgłoszenie podaj:
      - imię i nazwisko
      - cztery ostatnie cyfry karty
      - opis problemu

      Powodzenia!


      Usuń
    12. Najlepiej zadzwonić i zgłosić reklamację bo na emaile bardzo długo odpowiadają

      Usuń
    13. Punkty wreszcie dziś są!

      Usuń
    14. Kiedy była wykonywana płatność, jeżeli mogę wiedzieć?

      Usuń
    15. U mnie przyszły już 2 tygodnie temu ... może pula nagród się już wyczerpała?

      Usuń
  31. Rozumiem, że wykonanie 2 płatności po 50 zł spełnia warunek płatności kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...ale ta promocja się już skończyła

      Usuń
    2. Dopytuję, bo transakcje wykonane 03.11, ale kilka na łączną kwotę 100 zł i już nabieram wątpliwości, czy nie musiała być to jedna transakcja na pełną stówę. Ale widzę, że muszę po prostu dalej czekać.

      Usuń
    3. W przypadku płatności dokonanej 3. listopada czas na przyznanie punktów mają do północy w czwartek 😋

      Usuń
  32. Czy ktoś otrzymał już te punkty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nikt?

      Usuń
    2. A nie widzisz w komentarzach powyżej jak się co niektórzy chwalą, że punkty otrzymali? Po co te bezsensowne pytanie?

      Usuń
  33. Pewnie do końca dnia będą przychodzić

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi jeszcze nie przyszły transakcja zaksięgowana 6.11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin, rozdział "Zasady promocji":
      3. Jeżeli spełnisz warunki - otrzymujesz Nagrodę. Dostaniesz ją w ciągu 14 dni roboczych.

      Usuń
    2. A mi przyszły już 6-go, ale płatności zakończyłem 27. października 😋

      Usuń
    3. Mi nie przyszły, a płatności wykonałem jeszcze w październiku ... co jest?

      Usuń
    4. Mi już przyszły, a płatności wykonałem dopiero w listopadzie :)

      Usuń
  35. Punktów do dziś nie ma choć ostatnia transakcja została zrobiona 2.11.2023 r.
    Ostatnio w tym WieloBanku już nic nie działa tak jak trzeba. Zarówno nagrody za skorzystanie z polecenia jak i samo polecenie też powinny już dawno być na kontach a nie ma. Zrobiło się z tego jakieś nie wiadomo co (i oni chcą to sprzedać komuś normalnemu?). Nie wspomnę o działaniu kart debetowych przy płatnościach w USD, EURO itp. Także aplikacja na iPhone to tragedia. Przejście z zakładki na zakładkę (panel u góry) albo zupełnie nie działa albo działa po dłuuugim czasie oczekiwania. Do tego podstawiona propozycja kredytowa w taki sposób, że kiedy chcę zobaczyć transakcje (Pulpit - przeglądając przewinięcie na dół - wszystkie) to jest to prawie schowana opcja i oczywiście nie działająca (tak, działa w innym miejscu ale to nie o tym mowa). Zamiast tego tam przy próbie jej uruchomienia uruchamia się bez problemu "Kredyt gotówkowy do [...] PLN RRSO 17.9%" (przypomina to jakieś mafijne metody z filmów). Na androidzie poza tym spowolnieniem jeszcze jakoś to od biedy wygląda i działa. Jedyne co, to to oprocentowanie na VeloSkarbonce (8%) i na KO (7%) jeszcze mnie tam trzyma. Po reklamacjach będzie jednak i tak rezygnacja na jednym z kont. Jak dadzą na zatrzymanie to dobrze a jak nie... to bardzo dobrze. Mając inne możliwości szkoda prądu na utrzymywanie tego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  36. @ Mr. Złotówa
    Czym możesz zainterweniować w Bezcennych Chwilach, że w sposób niezgodny z dobrymi obyczajami traktowane są osoby, które spełniły warunku regulaminu wymyślone przez Bezcenne Chwile, a teraz musimy prosić się należne nam punkty, ponieważ oni nie wywiązali się z własnego regulaminu. Żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się temu dziwić, gdyż niemal każdy bank działający w Polsce ma oferty z nagrodami w postaci punktów do BCh, a niektóre nawet mają kilka ofert równolegle.

      Usuń
  37. Być może jutro już całej reszcie wyślą poczekamy zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8500 pkt z Programu Chwile Bardziej Velo dziś o godz. 13:02 wpłynęło.

      Usuń
    2. Płatności wykonałem 6 i 7.11.2023 roku. Zaksięgowane ostatnia 09.11.23 rok, 8500 pkt wpłynęło i już wymieniłem 8000 pkt na 2x50 zł Voucher do Allegro. Zostało 500,01 pkt, które po 30 dniach zostanie skasowane zgodnie z regulaminem, gdyż nie ma na co wymienić.

      Usuń
  38. Ja dzisiaj dostałem a transakcja ostatnia 6 .11 zaksięgowana

    OdpowiedzUsuń
  39. A czy ktoś dostał za transakcje zrobiona 8.11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za transakcje z 7.11 nie ma, za płatności zrobione 6. 11 kartą męża punkty są.

      Usuń
    2. Niestety ja nie dostałem, translacje zrobiłem 8 listopada,

      Usuń
    3. Też zrobiłam transakcję 08.11.2023 i nie mam punktów.
      Złożyłam dziś reklamację, zobaczymy co odpiszą.

      Usuń
    4. Aktualizacja reklamacji: Velo odpisało, że promocja jest organizowana przez MasterCard, oni są partnerem. I powinnam złożyć reklamację do MasterCard. Tak też zrobiłam i czekam na odpowiedź.

      Usuń
    5. Czyli na jaki e mail?

      Usuń
    6. Jest na stronie Bezcennych Chwil w zakładce KONTAKT

      Usuń
  40. Wysłałam im reklamacje. Zrobiłam płatność 8.11 więc 14dni roboczych minęło wczoraj. Zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie, transakcje zrobione 9tego listopada, dzis mija 14dzien roboczy.

      Usuń
    2. Jeśli dziś mija 14. dzień roboczy od chwili spełnienia warunków promki to oznacza, że już jutro możesz reklamować 😋

      Usuń
    3. ja nie reklamowałem punkty przyszły same z opóźnieniem kilku dni

      Usuń
  41. W poniedziałek już wam wszystkim przyślą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skad zrodlo tej informacji, chce sobie i im oszczedzic czasu i pracy na reklamacje

      Usuń
    2. Ja radzę zadzwonić na infolinię. Napisałam reklamację na e-maila, ale nic się nie działo, żadnej odpowiedzi czy potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. A na infolinii pani zweryfikowała co i jak, przyjęła reklamację (w zasadzie potwierdzając, że dostanę info jak punkty się pojawią)

      Usuń
    3. Reklamacja napisana mailowo, ponad 14 dni temu, odpowiedzi nie ma, chyba faktycznie należy zgłaszać telefonicznie. Konsultantka poinfmowala mnie, że wszystkie punkty z tej promocji już zostały wydane, jeżeli brak to reklamacja

      Usuń
  42. Czy u kogoś pojawiły się punkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas cały czas nie ma punktów bonusowych. Transakcje wykonane 8 listopada.

      Usuń
    2. U mnie nadal pkt brak. Płatność zrobiona 8.11, zgłoszona reklamacja i nada nic

      Usuń
    3. Zakupy (za 100zł.)zrobione 9 listopada-punktów brak,zakupy 29 listopada-1punkt wpadł.Reklamacja poszła tydzień temu i cisza.Ktoś nawalił,tylko czy bank czy B.Ch.

      Usuń
    4. 9 XI za ponad 100zl - nic, wpadly tylko niecale 3pkt podstawowe a system widzi transakcje. Masakra... a ktos dzwonil, bo mail to moze rok minac jak odpisza. Maja swoja infolinie i co? Dajcie tu info.

      Usuń
    5. A daty wykonania tych transakcji żyją swoim życiem. Teraz pokazuje 4.11. a w listopadzie zawsze to była data bieżąca. Dajcie znać jak dostaniecie punkty premiowe albo odpowiedź na reklamację.

      Usuń
    6. Wygląda na to, że serwery w Majorel Polska się przegrzewają od nawału promek w bankach :)

      Usuń
    7. Żeby było zabawniej, to teraz Alior też zaoferował swoją promkę z punktami do BCh :)

      Usuń
    8. Wykonane 8.11, w zeszłym tygodniu złożone reklamacje telefonicznie moja i żony, dziś mail od MasterCarda o przyznaniu i pkt na koncie są, dzwońcie zgłaszać - miłe panie i pomocne na infolinii BCh 😄

      Usuń
    9. https://www.aliorbank.pl/klienci-indywidualni/oferty-specjalne/nagroda-na-start-w-programie-MC-dla-kart-edycja-3.html dzieki za info o tej mowicie ale nie mozna miec juz zarejestrowanej, doczytac trzeba czy mozna miec nowa.

      Usuń
    10. @Anonimowy 5 grudnia 2023 08:56
      Promocję z punktami powitalnymi dla klientów Aliora opisuję tutaj (jeśli ktoś miał już jakąkolwiek kartę Aliora zarejestrowaną w programie Bezcenne Chwile, to teraz się nie łapie).

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij rekordowe 720 zł za eKonto do usług w mBanku (+ 6,5% dla oszczędności)

Na takie okazje warto czekać. W mBanku właśnie pojawiła się kumulacja promocji. W skład powitalnego pakietu nagród wchodzi premia do 520 zł ...