Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bony do Biedronki od Santander Consumer Banku w akcji specjalnej dla Czytelników bloga Bankobranie

720 zł od mBankutelefon Samsung od Citi600 zł od Millennium ⭐ 500 zł od: ING, Santandera i Aliora

24.10.2023

Bony do Biedronki od Santander Consumer Banku w akcji specjalnej dla Czytelników bloga Bankobranie

Takimi wiadomościami zawsze dzielę się z olbrzymią satysfakcją.

Bony do Biedronki w akcji specjalnej dla Czytelników bloga Bankobranie
We współpracy z jednym z banków, właśnie przygotowuję akcję specjalną dla Czytelników bloga, korzystających z newslettera. Dziś ją zapowiadam i podpowiadam, co zrobić, by tej okazji nie przegapić.

Akcję przygotowałem we współpracy z Santander Consumer Bankiem. 

Nagród czeka dużo, bo aż 500 sztuk, a będą to bony do wykorzystania w sklepach Biedronka. 

Wartość nagrody nie będzie tym, co w pierwszej kolejności przykuwa uwagę, ale chciałem, aby było ich jak najwięcej, a więc by dotarły do jak największej liczby Czytelników (dzięki temu nagród jest kilkukrotnie więcej, niż w innych promocjach, które już organizowałem). Za to warunki uzyskania bonu będą banalnie proste. Żeby je spełnić, wystarczy poświęcić pewnie ok. 5-10 minut. Więcej na razie napisać nie mogę 😉

Co jest niezbędne, by wziąć udział w akcji? Subskrybowanie bezpłatnego newslettera dla Czytelników bloga Bankobranie, bo to właśnie za jego pośrednictwem prześlę szczegóły. Jeśli tego jeszcze nie robisz, możesz zapisać się teraz. A jeśli było Ci już dane zapisać się na mój newsletter, to jest dobry moment, by sprawdzić, czy otrzymujesz przesyłane przeze mnie wiadomości (poniżej instrukcja, co zrobić, by zapobiec przeoczeniu maili). Nie przewiduję udostępnienia akcji publicznie (innymi słowy: poza newsletterem nie będzie możliwości wzięcia udziału).

[Aktualizacja w dn. 27.10.2023 r., g. 10:00: lista uczestników promocji została zamknięta wraz z wysyłką wiadomości e-mail informującej o akcji specjalnej dla Czytelników bloga subskrybujących newsletter. Później zapisani subskrybenci nie łapią się na promocję. Na newsletter i tak warto się jednak zapisać, by być na bieżąco z najlepszymi okazjami do bankobrania 😉]

Przy okazji, gdy już mowa o Santander Consumer Banku, to przypomnę o jego promocjach karty kredytowej. Do wzięcia (do wyboru) jest 400 zł w bonach do Allegro lub 300 zł w bonach do Biedronki (oraz do tego - bez względu na wybrane bony - do 360 zł moneybacku rocznie).

Uprzedzając ewentualne pytania: posiadanie lub nieposiadanie jakichkolwiek produktów Santander Consumer Banku jest bez znaczenia - to nie będzie wykluczać z udziału w akcji z bonami do Biedronki. Jeśli rozważasz udział w którejś z wyżej podlinkowanych promocji tego banku, to możesz wziąć udział już teraz.

Kiedy prześlę wiadomość ze szczegółami akcji specjalnej? Najwcześniej w piątek, tj. 27.10.

Jeśli jeszcze nie korzystasz z mego newslettera, zachęcam do zapisu. To zajmie Ci chwilę. Co daje newsletter? Za jego pośrednictwem dostarczam powiadomienia o nowościach, dzielę się zakulisowymi kwestiami, a czasem udaje się zorganizować akcję z nagrodami, jak ta zapowiadana. Dodatkowo prezentem dla subskrybentów jest e-book o zarabianiu na bankach i specjalny cykl, który porządkuje praktyczną wiedzę, jaką dzielę się w Czytelnikami od lat na Bankobraniu. Od siebie gwarantuję dwie rzeczy: zero spamu oraz - jeśli kiedyś tak postanowisz - możliwość rezygnacji z newslettera bez problemów. W każdej wiadomości, na jej końcu, znajdziesz odnośnik do łatwej i szybkiej rezygnacji, choć wierzę, że przesyłane treści będą Cię interesować na tyle, że będziesz śledzić newsletter na bieżąco:


Co zrobić, by nie przegapić wiadomości ode mnie, jeśli już subskrybujesz newsletter? Jest na to kilka trików, które zwiększają prawdopodobieństwo docierania maili - a wiadomo, w dzisiejszym świecie ich bardzo dużo, więc operatorzy skrzynek szufladkują wiadomości do różnych zakładek w stylu "Oferty", "Powiadomienia" itp., a czasem i te zaakceptowane maile kierują do spamu. 

Oto wskazówki dotyczące najpopularniejszych skrzynek mailowych (przedstawione na przykładzie logowania do poczty poprzez przeglądarkę internetową na komputerze, gdyż wersje mobilne zazwyczaj są dość odchudzone i nie udostępniają wielu funkcjonalności).  


Kliknij w adres swojej poczty, by szybko przejść do instrukcji:

Gmail (gmail.com)

Interia (interia.pl, interia.eu, poczta.fm)

o2 (o2.pl, tlen.pl, go2.pl)

WP (wp.pl)

Onet (onet.pl, op.pl, poczta.onet.pl, onet.eu, onet.com.pl, vp.pl, spoko.pl, vip.onet.pl, autograf.pl, buziaczek.pl, opoczta.pl)

Gazeta (gazeta.pl)

--

Gmail (gmail.com)

Sprawdź, czy Gmail wrzuca moje wiadomości do najważniejszego folderu tj. Główne/Odebrane (i podstępuj wg. wskazówek w opcji A, B lub C)

A) Tak, wiadomości z Bankobrania są w folderze Główne/Odebrane.

Świetnie! Choć nie ma gwarancji, że tak będzie już zawsze. Dlatego warto skorzystać dodatkowo z funkcji dostępnej zarówno na ekranach komputerów, jak i mobilnie i dodać adres kontakt@bankobranie.pl do listy kontaktów.




 

B) Wiadomość z Bankobrania znajduje się w folderze Spam

Kliknij komunikat na szarym polu "To nie jest spam", a następnie odszukaj wiadomość w folderze Główne/Odebrane i dodaj mój adres do zaufanych wg. wskazówki w punkcie A).


C) Wiadomość z Bankobrania znajduje się w folderze Oferty lub innym

- jeśli masz przed sobą ekran mobilny otwórz moją wiadomość w danym folderze -> kliknij trzy kropki "..." nad tytułem wiadomości (w prawym górnym rogu) -> następnie Przenieś -> Główne


- jeśli siedzisz przed komputerem wyświetl pulpit główny poczty (wystarczy, że klikniesz w ikonę Gmaila w lewym górnym rogu) -> tuż nad listą wiadomości masz foldery, standardowo: Główne, Społeczności, Oferty -> wejdź w oferty i znajdź moją wiadomość -> przeciągnij wiadomość do folderu Główne -> zatwierdź działanie dla kolejnych wiadomości z mojego adresu (czarne pole w dolnym, lewym rogu, kliknij "Tak").


Interia

Zaloguj się na swej poczcie (na ekranie komputera lub w przeglądarce na smartfonie, niestety opcja jest niedostępna w aplikacji mobilnej poczty Interii) i wejdź wg ścieżki: ustawienia poczty (symbol zębatki w prawym dolnym rogu ekranu) -> Główne ustawienia ->Antyspam (lub skorzystaj z bezpośredniego adresu https://ustawienia-pocztowe.interia.pl/#/antyspam).

W sekcji 'Prywatny filtr antyspamowy' w polu 'Zaufane' podaj adres kontakt@bankobranie.pl i kliknij 'dodaj'.


o2

Zaloguj się na swej poczcie (na komputerze lub w przeglądarce internetowej na smartfonie - opcja nie dostępna w aplikacji) i wejdź wg ścieżki: opcje > Filtry (lub po zalogowaniu wprowadź adres https://poczta.o2.pl/w/options/filters).

Następnie kliknij w pole "Dodaj filtr" , w polu "podaj e-mail lub domenę" wpisz adres kontakt@bankobranie.pl, potem przesuń suwak w dół i spójrz na kolejną grafikę.


Po przesunięciu suwaka w dół oznacz pole "Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)", a następnie "Zapisz filtr".


WP

Zaloguj się na swej poczcie (na komputerze lub w przeglądarce internetowej na smartfonie - opcja nie dostępna w aplikacji) i wejdź wg ścieżki: opcje > Filtry (lub skorzystaj z bezpośredniego adresu https://poczta.wp.pl/w/options/filters).

Następnie kliknij w pole "Dodaj filtr" , w polu "podaj e-mail lub domenę" wpisz adres mailowy, z którego chcesz otrzymywać maile następnie przesuń suwak w dół i spójrz na kolejną grafikę.


Po przesunięciu suwaka w dół oznacz pole "Nigdy nie oznaczaj jako spam (biała lista)", a następnie "Zapisz filtr".

Onet

Zaloguj się na poczcie (na komputerze lub w przeglądarce internetowej na smartfonie - opcja nie dostępna w aplikacji) i wejdź wg ścieżki: ustawienia (znajdziesz ją w rozwijalnym menu po lewej stronie aktywowanym poprzez wciśnięcie ikonki z czterema paskami widocznej w lewym górnym narożniku ekranu) -> Reguły i przekierowania ->antyspam (lub skorzystaj z bezpośredniego adresu: https://ustawienia.poczta.onet.pl/Reguly_i_przekierowania/Antyspam).

Następnie kliknij "Dodaj regułę" (na dole, po prawej) -> "Dodaj email do wyjątków" -> wpisz adres kontakt@bankobranie.pl -> Zapisz i zamknij.

Adres pojawi się na "Liście reguł wykluczonych ze SPAM".


Gazeta

Zaloguj się na poczcie i wejdź wg. ścieżki Ustawienia (koło zębate w pionowym menu po lewej stronie) -> Reguły i przekierowania _>Antyspam -> Następnie kliknij "Dodaj regułę" (na dole, po prawej) -> "Dodaj email do wyjątków" -> wpisz adres kontakt@bankobranie.pl -> Zapisz i zamknij.

Adres pojawi się na "Liście reguł wykluczonych ze SPAM".

Możesz też skorzystać bezpośrednio ze ścieżki dostępu tutaj: https://poczta.gazeta.pl/ustawienia/#whitelistrule/add 

Wizualnie postępuj wg. wskazówek w grafice powyżej, ponieważ poczty @onet i @gazeta mają bliźniacze funkcjonalności.

77 komentarzy:

  1. Zapisany już od lat więc czekam na maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mail poszedł do spam, ale...nie da się kliknąć w link

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sytuacja dotyczy maili na @op.pl - najprościej wtedy skopiować link i wkleić go w pasku adresu w przeglądarce internetowej.

      Usuń
  3. Posprawdzane wszystko. Newsletter dochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekamy. Na Gmaila zawsze bez zarzutu przychodzi do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisałam sie na ten newsletter, bo Biedronka jest mym żywicielem i wodopojem. Poczytałam, co piszesz i ... nazwa twej firmy oraz umiejscowienie wywołują we mnie baaaardzo negatywne konotacje, stresową reakcję organizmu. Myślę sobie: "Ależ ja sobie wypraszam! Ja nie dajka!" "Znowu te poznańskie pyry, co staruszków na kołdry z merynosa i filtry do wody w kredycie naciągają!". ;) Na szczęście znam cie ze słów pisanych od 2lat tutaj i na fb bardzo dobrze i dzięki temu nie odbieram tego hasla tak jednoznacznie pejoratywnie ;) Nawet mimo lokacji w miescie handlarzy garnków dla niedowidzacych 80latek. XD

    Biere udzial! Biere! Bardzo dużo ci zawdzieczam i te wdziecznosć okazuję, wyrażę. Pozdrawiam towarzyszy doli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zapisana do newsletter a nie mogę znaleźć tej wiadomości :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super informacja, jesteś wielki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja skończyła się w pół godziny, szkoda było czasu na to

      Usuń
    2. @Panda, dzięki za miłe słowa.

      @kate, 501 osób będzie innego zdania (doliczam siebie, bo cieszę się, że mogłem ogarnąć taką akcję z pulą nagród o wartości 10 tys. zł - rekordową, jeśli chodzi o akcje na wyłączność dla Czytelników bloga).

      Usuń
    3. Dobrze ze to nie bylo wieczorem bo byloby po puli w 10 min....🤭

      Usuń
    4. kate, no nie było obowiązku. A ile czasu na to poświęciłaś? Bo ja włącznie z wypełnieniem ankiety jakieś 5 minut.

      Usuń
    5. Niektorzy tutaj strasznie drazliwi...ja mialam w spamie i info o wyczerpaniu puli mialam w polowie ankiety, niektorzy tu jednak pracuja a nie siedza non stop przed kompem

      Usuń
  8. 10.30 ankieta zamknieta

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za świetna promocję!

    OdpowiedzUsuń
  10. szybko poszło 30 minut i koniec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna promocja - to szybko poszło :). Ale to pokazuje jak świetna to strona i jak wielu ma obserwatorów!

      Usuń
  11. Ktoś już gdzieś pisał że po akcji a ja nawet e maila nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, jeśli mail nie dotarł. Newsletter wysyłałem o godz. 10. Mam kilka testowych maili u różnych dostawców skrzynek, wszędzie wiadomość dotarła (rozbieżność czasowa wynosiła 2-3 minuty). Nie mam wpływu na filtry stosowane przez Twego operatora, ani na ewentualne opóźnienia w dostarczeniu wiadomości.

      Usuń
    2. Ja po powrocie z pracy odpaliłam prywatnego maila i przeczytałam wiadomość o rozpoczęciu akcji oraz maila o zakończeniu akcji... mimo wszystko uważam, że to fajna sprawa i liczę na to, że następnym razem też się załapię. Gratuluję szczęśliwcom

      Usuń
  12. Newsletter przychodzi za każdym razem, ale jak pojawia się specjalne promo dla czytelników to już nie. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem czytelniczka bloga od 8 lat. Nigdy nie napisałam krytycznego komentarza. Ale dziś muszę to zrobić.
    Cieszyłam się na te promocję i moi znajomi, którzy tu są, niektórzy dłużej niektórzy krócej. Nikt nie dostał maila!!! NIKT. Ani nikt z moich domowników, ani znajomych, łącznie 7 osób. Ciekawe jest to, że te właściwe nie doszły, natomiast te o zakończeniu akcji owszem. A ja osobiście sprawdzałam pocztę koło 8 i nic nie bylo i ten wpis tu i zdziwiłam się nawet z wpisu Panda o 7:48.
    I nie chodzi o to, że się nie załapałam, tylko o to, że nawet nie miałam takiej możliwości. I jak czytam nie tylko ja.
    Bardzo negatywne odczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi z tego powodu. Sam nie odnotowałem opóźnień (na mailach, które mam na różnych skrzynkach wiadomości dotarły - różnie były do 3 minut). Napisz proszę na kontakt@bankobranie.pl - z ciekawości sprawdzę jakich adresów mailowych dotyczy ta sytuacja.

      Usuń
    2. PS. Komentarz od @Panda (z godz. 07:49) nie mógł dotyczyć wiadomości z akcją promocyjną, bo jego wysyłka nastąpiła później, do wszystkich jednocześnie.

      Usuń
    3. To coś nie tak jak piszesz. U mnie na 3 zapisane maile wszystkie przyszły: 10:03, 10:03 i 10:05.

      Usuń
    4. Ja też jestem czytelnikiem bloga od kilku lat. I podobnie jak Kate, mam odnośnie tej akcji negatywne odczucia - ale nie wobec samej akcji czy organizatora (bo na pewno chciał sprawić przyjemność wielu osobom)... lecz wobec osób, które podały po kilka lub kilkanaście kont... Niektórzy zaszaleli jeszcze bardziej, bo zgarnęli nagrody, po czym wypisują się z newslettera... Wiem - co nie zabronione to dozwolone... Jednak budzi to u mnie duży niesmak... Mam nadzieję, że kolejne akcje tego typu nie będą w taki sposób przebiegały.

      Usuń
    5. No niestety zawsze znajdą się takie osoby. Kosztem innych zgarną x nagród. Ale chyba nie ma jak wyeliminować tak ich przypadków a Złotówa się przecież nie będzie prosił legitymowania się dowodem osobistym.

      Usuń
    6. @Anonimowy 27 października 2023 19:08
      @Anonimowy 27 października 2023 20:36
      Ależ reakcje! 👏 Jakie poczucie sprawiedliwości i uczciwości! 👍

      A teraz powiedzcie, co robicie z innymi promocjami bankowymi? W czym ta promocja jest taka inna od tych pozostałych? Czyż nie jest to promocja konkretnego banku? A gdyby nawet nie była, to czyż by nie nazywała się dalej promocją?

      Powiem szczerze, dziwne te reakcje.

      Pomyślcie jak czują się organizatorzy innych promocji, gdzie ludzie zakładają konta i karty tylko po to, żeby zgarnąć bonusy i je zamknąć. Ba, zamykają np. karty zanim promocja dobiegnie końca, bo "wymogiem było żeby je wziąć ale nie trzeba ich już dłużej utrzymywać". I zamykają je już następnego dnia po zawarciu umów, bo dla samej promocji są niepotrzebne.

      Zaprawdę, Sienkiewicz jako żywy pośród nas... 🤣

      Usuń
  15. Dziwne jest to że powiadomienia na maila o bonach nie dostałam, nawet spam sprawdziłam. Ale powiadomienie o zakończeniu akcji przyszło na maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo u mnie

      Usuń
    2. To ja nie dostałem ani jednego z tych maili - niemniej generalnie od dłuższego czasu obserwuję, że maile z newslettera wyświetlają się w Inboxie poczty Onet... z kilkugodzinnym poślizgiem. Nie mam pojęcia, z czego to wynika.

      Usuń
    3. Trzeba winić operatora skrzynki, a nie Złotówę!

      Usuń
  16. Nie można się wypisać z newslettera - przycisk unsubscribe nie działa - 504 Gateway Time-out

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą sprawdzałem (u mnie działa - testowane na Gmailu). Prawo do rezygnacji z subskrypcji to rzecz podstawowa - napisz proszę na kontakt@bankobranie.pl (niezwłocznie usunę z listy subskrybentów).

      Usuń
    2. dzięki, już działa

      Usuń
  17. Ile czasu będą ważne bony, bezterminowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 zł to na tyle mała kwota, że nawet jak byłoby to parę miesięcy to spokojnie dasz radę wydać ;)

      Usuń
  18. Można uznać, że jak wypełniliśmy ankietę i przesłaliśmy Ci Złotówa maila to znaczy, że załapaliśmy się do pierwszych 500 osób?

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!
    Na 12 adresów mail, 11 dało trafienie. Jest zatem kolejne 220 zł na czysto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem niektórzy subskrybowali na kilku lub kilkunastu mailach i na nich wszystkich się załapali, a inni z jednym dostali wiadomość o np. 15:46 jak w moim przypadku. Słaba ta akcja

      Usuń
    2. Anonimowy 15:52 współczuję ci twojej zachłanności,jakbym nawet tak zrobiła, to bym się wstydziła tym chwalić. Napiszę tylko, że swoją zachłannością zabrałeś 10 osobom radość. Dobrze, że sam masz radoche.

      Usuń
    3. @Kasia 27 października 2023 20:03
      Przecież sama się co dopiero chwaliłaś że "łącznie 7 osób" - w tym iluś twoich domowników razem z tobą - u ciebie na tę promocję się ustawiło w kolejce, a do mnie kierujesz jakieś dziwne, dziecięce pretensje tutaj... Pomyśl, to według ciebie ja miałem zrezygnować z tego bo tobie się bardziej należy? Może ze względu na ten ośmioletni staż? To wyobraź sobie że nie jesteś jedyną takim stażem.
      Ja również mam wielu domowników. Znajomych też mam. Nie chwalę się tym przy każdej tu okazji, bo to nie śp. "Nasza Klasa" czy jakiś inny tego typu "przechwalacz".

      Ps. Jeżeli to jednak dla ciebie jest tak ważne, to podaj tu jakiś namiar i wyślę ci osobiście coś na kwotę tych 20 zł od siebie.

      Usuń
    4. Cebula do potęgi.

      Usuń
    5. Ogromna prośba. Nie oceniajmy się, nie obrażajmy jeden drugiego. Są od tego inne miejsca (można wejść na fora polityczne). Zachęcam do skupienia się na promocjach, by blog służył merytorycznej dyskusji. Będę za to niezmiernie wdzięczny.

      PS. Miejsce tego komentarza przypadkowe. Dotyczy ogółu.

      Usuń
    6. Dzięki za super akcje, jeszcze nie wiem czy się załapałem, ale pomysł super. Liczę na kolejne takie akcje i pozdrawiam

      Usuń
    7. Anonimowy 27 październik 23:21 z tobą to chyba naprawdę jest coś nie tak. Trzeba być mocno ograniczonym, żeby napisać to co napisałeś. Chyba nawet szkoda znowu do ciebie pisać bo nie zrozumiesz. Ale zaryzykuję. Napisałam ,że 7 osób o których wiem nie otrzymało maila. Czy to znaczy ,że gdyby zalapali się na te bony, to ja bym się cieszyła że mam kolejne 140 zł dla mnie na czysto??? Każdy miałby swoję dwie dychy, a ty biedny człowieku pisales o osobie, żeś tak wzbogacił. To chyba zasadnicza różnica. Ja się nie chwaliłam,że z 12 maili pisałam. Mi wystarczy jeden. Polecam dobrego specjalistę, bo reszty to nawet komentować nie będę. I nie pisz już do mnie bezimienny czlowieku

      Przepraszam Mr Złotowa za nie uszanowanie prośby, ale musiałam . Więcej nie będę.

      Usuń
    8. @Kasia 29 października 2023 19:47
      Ależ ty teraz już celowo mataczysz...

      A gdzie ja napisałem że to ja zgarnąłem te 220 zł? To że sobie coś tak rozumiesz, i że dalej do ciebie nie dociera to co było moim wyjaśnieniem, pokazuje jak bardzo błądzisz.

      Napisałem:
      "Super!
      Na 12 adresów mail, 11 dało trafienie. Jest zatem kolejne 220 zł na czysto."

      Wyjaśniam skoro tego się domagasz.
      Mam więcej osób w domu niż ty (czytam komentarze). Każda z tych osób ma swoje konta bankowe i swoje mejle. Ja nie prowadzę dla tych osób tych kont - tak jak u niektórych gdzie dla mamy, babci i teściowej ktoś prowadzi i jest to jego osobistą sprawą - bo nawet bym nie był w stanie. Nawet nie mam wglądu w te konta poza kontem żony.
      Poza tym, niektóre z tych osób są pełnoletnie i mają swoich znajomych.
      I tak dodatkowo - może ktoś zechce to u siebie wprowadzić - mamy na jednym z komunikatorów taki specjalny kanał (który założyłem), gdzie w temacie banków itp. dzielimy się informacjami. Tam jest nawet więcej niż 12 osób, a więc nie wszystkie się zgłosiły tutaj i nie wszyscy otrzymali powiadomienia. Z tych wspomnianych 12 osób (mejli), tylko 11 zdążyło wypełnić ankietę. Jest więc 220 zł na czysto?

      Ciebie natomiast nie powinno tu interesować moje ani czyjeś życie prywatne, bo to co ktoś robi jest jego prywatną sprawą! Ty natomiast zamiast uszanować tę prywatność, najpierw w nią ingerujesz swoimi wymysłami a teraz przez cały czas starasz się wybielić. Zapewne jak po części zrozumiesz w czym rzecz, to pousuwasz swoje komentarze. Pamiętaj jednak, że ślad pozostaje.

      Ps. I tak! cieszę się z tego, że jest kolejne 220 zł. Minimalnie pomniejszy to rachunek w jakimś lokalu gdzie - o ile będzie taka możliwość - wspólnie z częścią naszej grupy się udamy.

      Usuń
    9. Hahaha i kto tu się tłumaczy? Człowieku co mnie obchodzi twoje życie, twoja grupa o twoje finanse. Napisałam co myślę i twojej zachłannosci, inni podzielili moje zdanie, więc nie tylko ja miałam takie odczucie. O to wszystko. Nie tłumacz się, bo to ty teraz odwracasz kota ogonem.

      Usuń
    10. Kasiu, tak czytam to co tu piszesz od początku i nie mogę uwierzyć że to ta sama osoba której komentarze były widoczne wcześniej. Szkoda, bo teraz to moje odczucia są bardzo negatywne. 😟

      Usuń
    11. Bardzo nieprzyjemnym doświadczeniem jest gdy ktoś poprzez swoje działania pomawia i poniża innych jak osoba która komuś poleca "dobrego specjalistę" itp. zachowania które tu prezentuje. To naprawdę może odebrać wiarę w człowieczeństwo.

      Jedynym rozwiązaniem aby tego rodzaju zachowania ukrócić, jest dochodzenie swoich praw. Ustawodawca przewidział aż trzy drogi dochodzenia swoich praw. Osoba popełniająca tego typu zniesławienie z którym tu mamy do czynienia, nie uniknie odpowiedzialności i kary za swoje postępowanie.

      "Art. 212.
      § 1.
      Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

      § 2.
      Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku."

      Proszę pamiętać, że nikt nie jest wbrew pozorom anonimowy w internecie.
      Osobom pokrzywdzonym w wyniku działań wspomnianej osoby, proponuję skorzystać z przysługującego im prawa.

      Usuń
    12. Obserwując z boku dyskusję jednak się wtrącę. Bo ktoś popuścił wodze fantazji. Czy da się zniesławić kogoś kto jest anonimowy i w żaden sposób nie do zidentyfikowania?

      Usuń
    13. Nie ma czegoś takiego jak "nie do zidentyfikowania", choć tak uważa spora część osób korzystających z sieci internet.

      Usuń
  20. Czytam te komentarze z żalami i przypuszczam że 95% z tych narzekających ma maile na innych pocztach niż Gmail. A to poczty po prostu słabe i mocno skomercjalizowane. Tak, na "portalowych" pocztach maile nie dochodzą, są opóźniane, wpadają do dziwnych folderów. Tam priorytet mają wiadomości które oni sami wysyłają w ramach oferty reklamowej którą oferują dla firm. Polecam zmianę maila bo ile wiadomości nie dostajecie to nawet nie wiecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. interia.pl działa perfekcyjnie i szybciej niż gmail.com :)

      Usuń
  21. Emocje trochę opadły, więc pora napisać coś sensownego 😀. Mimo, że nie dane było mi załapać się na ten bon to i tak dziękuję Mr Złotowie za tę akcję. Zrobił to dla nas i mam nadzieję, że mimo tych negatywnych komentarzy radość nie została odebrana. Wszyscy nigdy nie będą zadowoleni.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za tych co nie podziękowali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, to twoje podziękowanie „za tych co nie podziękowali” to tak na miejscu tu jest? Ciągle ci coś nie pasuje tutaj i koniecznie musisz wszystkich w różny sposób atakować? Najpierw prowadzącego blog, potem kogoś kto wygrał, a teraz w zasadzie niewiadomo czy ktoś jeszcze żywy pozostał.

      Usuń
  22. To bony już rozesłane czy nie? Bo nie wiem czy się załapałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bony dopiero wyślę (czekam na ich przekazanie). Kto zdążył wysłać zgłoszenie, ten się załapał :)

      Usuń
  23. Mam negatywne odczucia, e-mail dotarł po południu. Chyba nie o to chodziło żeby ktoś na kilka adresów złapał te bony? Mam duży niesmak. Coś trzeba by pomyśleć o innym schemacie takiej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po drugie, to nie o takie wyniki chodziło bankowi, że ktoś klepał odpowiedzi byle jak byle szybciej, a jak to było więcej osób z wieloma adresami to wyniki ankiety są niewiarygodne

      Usuń
    2. @anonimowi
      Czy naprawdę sądzicie, że ktoś zdążył na kilka adresów to zrobić?
      U mnie informacja z linkiem do ankiety przyszła o godz. 10:05 i nie zdążyłem wypełnić ankiety bo już była informacja „Przykro mi…”. To oznacza, że nawet jak ktoś zaraz po otrzymaniu wiadomości zabrał się za tę ankietę, to musiał wypełnić ją szybko a nie tak jak ja, czyli najpierw kawa i dopiero ankieta.

      Tak dodam jeszcze tylko; to co tu czytam w części komentarzy to masakra jakaś. Niektórzy więcej energii poświęcili na pisanie tych negatywnych komentarzy, niż na faktyczne zaangażowanie się w promocję. Myślę, że w największym stopniu ta frustracja jest wynikiem tak naprawdę złości na samych siebie.

      Halo! To tylko 20 zł, czyli jedna mała kawa w Starbucks.
      Osobiście i tak wolę tę małą czarną z MacDonald’s. Idę właśnie na darmową którą mam za opinię.

      Usuń
    3. Też wolę tą z McDonalda, szczególnie darmową za opinię.

      Usuń
  24. Nie rozumiem tego lamentu co niektórych. Blog na samym Facebooku ma 58tys obserwujących, więc pula nagród rozdana migiem. Szkoda mi tych, co wylewają żale za jakieś marne 20 zł, pazerność przez was przemawia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W punkt. Również nie wiem o co w tej religijności tu chodzi. Lamenty, gorzkie żale, wypominki... Wszystko pomieszane ze sobą.

      Usuń
    2. Ja już swoje spostrzeżenia przedstawiłem wcześniej. I pomimo, że nie skorzystałem, to teraz chcę po prostu podziękować Autorowi bloga, że podjął się organizacji tej akcji:) Trzymam kciuki, abyś, mimo obecnych komentarzy nie zszedł z obranej drogi;)

      Usuń
  25. Czy dostaliście już bon :)?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zdążyłem wypełnić ankietę ale do tej pory nie otrzymałem bonu. Czy ktoś jeszcze czeka? Wszystkie maile z newsletterami dochodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bony będę dopiero wysyłać. Najpóźniej w przyszłym tygodniu.

      Usuń
  27. Informacja do uczestników:
    Rozsyłam nagrody. Nie zrobiłem tego jednorazowo (ograniczenie ilościowe mechanizmu zaplanowanej wysyłki maili), ale realizuję systematycznie, bo wysłanie 500 maili z indywidualnym bonem do Biedronki jest czasochłonne (wymaga uwagi i skupienia).

    W związku z tym, że pojawiają się pytania - by uspokoić: każdy kto przesłał hasło z ankiety (i spełnił pozostałe warunki), ten bon dostanie (zgodnie z regulaminem do 17.11., ale powinno udać mi się w tym tygodniu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za bon. Już wykorzystałam. Mała rzecz a mega cieszy.

      Usuń
  28. Ja bon otrzymałem:) Ale wiadomość trafila SPAMu więc sprawdzajcie SPAM ;) Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Można ten ekod dodać do portfela google i płacić na kasie zamoobsługowej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak do tej pory mamy 4 takie kody. Czekamy na pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  31. Informacyjnie: wszystkie bony już wysłałem (sporo przed 17.11.). Dochodzą do mnie sygnały, że w niektórych przypadkach wiadomość z bonem wpadła do spamu - uprzejma więc prośba o sprawdzenie również tam.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij rekordowe 720 zł za eKonto do usług w mBanku (+ 6,5% dla oszczędności)

Na takie okazje warto czekać. W mBanku właśnie pojawiła się kumulacja promocji. W skład powitalnego pakietu nagród wchodzi premia do 520 zł ...