Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Zyskaj 450 zł za konto w BNP Paribas w promocji "Aktywni wiosną"

480 zł od Santanderatelefon Motorola od Citi400 zł od BNP Paribas550 zł od Aliora650 zł od mBanku

6.05.2022

Zyskaj 450 zł za konto w BNP Paribas w promocji "Aktywni wiosną"

Oto nowa promocja konta osobistego w BNP Paribas.

Promocja "Aktywni wiosną" w BNP Paribas
Tym razem - tak, jak w ostatniej edycji - do wzięcia czeka premia pieniężna w wysokości 400 zł, ale doszła jeszcze jedna nagroda w postaci bonu o wartości 50 zł do Biedronki. Tym samym można zgarnąć więcej, bo 450 zł!


[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w BNP Paribas.]

Promocja "Aktywni wiosną": zyskaj 450 zł za konto w BNP Paribas


Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie ma i w okresie 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji nie miała konta osobistego w BNP Paribas i/lub w Raiffeisen Polbanku. Wykluczenie obejmuje też współposiadaczy kont w BNP Paribas.

Nagrody. Na każdego uczestnika niniejszej promocji czekają 4 nagrody. Konkretnie są to:
  • 3 bonusy pieniężne w wysokości 100, 150 i 150 zł oraz
  • bon o wartości 50 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka.

W sumie da to tytułowe 450 zł. To nagrody gwarantowane, gdyż nie jest to loteria, ani konkurs, a promocja bankowa - a to na nich głównie skupiam się na blogu Bankobranie. Premie i bon otrzymasz, jeśli spełnisz określone - na szczęście całkiem proste - warunki. Szczegółowo piszę o nich nieco niżej.

Limit rejestracji. Promocja przewidziana jest dla 3000 uczestników. W przypadku wyczerpania puli rejestracji, na stronie promocji pojawi się komunikat o tym fakcie, a kolejne rejestracje nie będą możliwe. Tym samym dobra wiadomość jest taka, że każdy kto zdąży się zarejestrować, ten będzie pewien zdobycia nagród (ale oczywiście po spełnieniu wszystkich warunków, które przedstawiam poniżej).

Zasady promocji "Aktywni wiosną"


By wziąć udział w promocji:
  • zarejestruj się na stronie promocji, zaznaczając wszystkie oświadczenia (udział w promocji wziąć można tylko za pośrednictwem tej strony);
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 31.05.2022 r. przejdź do złożenia wniosku o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą (najlepiej wybrać Kartę Otwartą na Dzisiaj - o tym dlaczego, piszę nieco niżej); pamiętaj przy tym, by wniosek uzupełnić tymi samymi danymi co formularz rejestracji na stronie promocji;
  • zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej (najpóźniej do 14.06.2022 r.);
  • nadaj PIN do karty wydanej do konta w ciągu 7 dni od jej otrzymania (zrób to jednak nie później niż do 14.06.2022 r.);
  • w czerwcu 2022 roku zapewnij wpływy na sumę min. 300 zł na konto w BNP Paribas (ten warunek można spełnić w prosty sposób - wystarczy przelew z własnego konta w innym banku).

Spełnienie powyższych warunków zapewni Ci pierwszą nagrodę (premię pieniężną w wysokości 100 zł) oraz otworzy drogę do zdobywania kolejnych nagród. 

By otrzymać drugi bonus pieniężny - tym razem w wysokości 150 zł - w lipcu 2022 roku:
  • wykonaj płatności Blikiem na sumę min. 250 zł oraz
  • zapewnij wpływy na sumę min. 1 000 zł na konto w BNP Paribas (i tu, tak samo jak w czerwcu, ten warunek można spełnić w prosty sposób - wystarczy przelew z własnego konta w innym banku).

W celu uzyskania kolejnej nagrody (150 zł), w sierpniu 2022 roku:
  • wykonaj płatności kartą wydaną do konta na sumę min. 250 zł oraz
  • zapewnij wpływy na sumę min. 1 000 zł na konto w BNP Paribas (i nie inaczej - tu również może być to np. przelew z własnego konta w innym banku).
By uzyskać ostatnią z nagród, czyli bon 50 zł do Biedronki:
  • na dzień 30.09.2022 r. nadal posiadaj konto osobiste w BNP Paribas wraz z wydaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej.

Pamiętaj, że warunkiem uzyskania każdej kolejnej nagrody jest uprzednie spełnienie warunków uzyskania poprzedniej nagrody. Zatem przykładowo: jeśli chcesz otrzymać drugi bonus (150 zł) za spełnienie warunków w lipcu, to uprzednio musisz mieć spełnione warunki uzyskania pierwszego bonusu 100 zł. I tak samo by uzyskać trzecią nagrodę (150 zł za spełnienie warunków w sierpniu), to w lipcu musisz zrealizować wytyczne uzyskania drugiej nagrody (150 zł). Tym samym bon do Biedronki dostanie każdy, kto będzie miał spełnione warunki uzyskania wszystkich bonusów pieniężnych.

Kiedy otrzymasz nagrody za konto w BNP Paribas?


O kolejnych nagrodach organizator promocji powiadomi Cię mailowo (przesyłając wiadomości z adresu aktywniwiosna@bnpparibasplus.pl):
  • do 20.07.2022 r. o przyznaniu premii 100 zł (za spełnienie warunków w czerwcu);
  • do 26.08.2022 r. o przyznaniu premii 150 zł (za realizację warunków w lipcu);
  • do 26.09.2022 r. o przyznaniu bonusu 150 zł (za spełnienie warunków w sierpniu).
  • do 26.10.2022 r. o bonie 50 zł do Biedronki (za utrzymanie konta do 30.09.2022 r.).

Na pierwszą z wymienionych wiadomości będzie trzeba zareagować. Za pomocą danych z maila otrzymanego od organizatora będzie należało zalogować się na stronie promocji i tam najpóźniej do 26.07.2022 r. podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w ramach promocji. To właśnie na ten rachunek otrzymasz bonusy pieniężne które będą wypłacane do 31.07. (100 zł), do 31.08. (150 zł) oraz do 30.09.2022 r. (kolejne 150 zł). 

Bon do Biedronki w postaci kodu otrzymasz SMS-em najpóźniej do 31.10.2022 r.

Jeśli nie chcesz przegapić maila o przyznaniu bonusów pieniężnych, a tym samym stracić szansy na premię, to zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą nie tylko powiadamiam o promocjach, w których zyskasz najwięcej, ale i przypominam o ważnych terminach w najpopularniejszych promocjach, takich jak ta:

Do momentu otrzymania nagród posiadaj konto założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą oraz z dostępem do bankowości elektronicznej.

Przydatne wskazówki dla uczestników promocji "Aktywni wiosną"


Spełniając warunki niniejszej promocji, pamiętaj o wytycznych:

▶️ Rejestrując się na stronie promocji i wnioskując tam o konto, warto wyłączyć AdBlock'a (lub inne, podobnie działające programy), jeśli z takowych korzystasz. Czytelnicy bloga sygnalizowali, że bez tego wniosek o konto może się nie otwierać.

▶️ Płatności Blikiem na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. Zaliczone zostaną wyłącznie transakcje z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu. Na potrzeby promocji bank nie uwzględni wypłat Blikiem w bankomacie, ani przelewów na telefon.

▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać zarówno w punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie. W tym drugim przypadku BNP Paribas nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonanych: "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)".

▶️ Regulamin promocji wyklucza płatności kartą i Blikiem wykonywane w miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (to kod mający na celu wskazywać dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy):
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), - 6012, określający instytucje finansowe, - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne

Choć ta lista może wydawać się obszerna, to w praktyce bankowi chodzi właściwie o wyeliminowanie tych miejsc, gdzie można zrobić większy obrót, a najczęściej bez faktycznego robienia zakupów. Za to płacić można w różnych sklepach (np. spożywczych, odzieżowych, budowlanych czy motoryzacyjnych), marketach, na stacjach paliw, w kinach, lokalach gastronomicznych, drogeriach czy aptekach itp. Te transakcje będą zaliczone.

▶️ Wpływy na konto (na potrzeby promocji) mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BNP Paribas, Raiffeisen Polbank i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi).

Ten warunek najprościej będzie spełnić, wykonując przelew z własnego konta w innym banku na konto w BNP Paribas. Wpływ oznacza jedynie pojawienie się środków w historii konta - nie ma wymogu ich utrzymywania przez jakikolwiek określony czas.

▶️ Dodatkowa korzyść. Jeśli masz do ulokowania oszczędności, to może zainteresować Cię propozycja lokaty GOmobile (5% w skali roku na 5 miesięcy od 1 000 do 50 000 zł), którą można założyć (wyłącznie) za pomocą aplikacji mobilnej BNP Paribas. Klient ma możliwość założenia tylko jednej takiej lokaty. Więcej na jej temat piszę tutaj.

Konto Otwarte na Ciebie - szczegóły oferty BNP Paribas


Główne cechy Konta Otwartego na Ciebie, czyli konta osobistego w BNP Paribas zakładanego w powyższej promocji, to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane poprzez bankowość internetową lub mobilną; 
  • do konta można wyrobić jedną z trzech poniższych kart: 

    Karta Otwarta na Dzisiaj - 0/5 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu kalendarzowym wykonasz min. 3 płatności kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; z tą kartą darmowe wypłaty gotówki są wyłącznie z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash (darmowe wypłaty z dowolnych bankomatów w Polsce dotyczą tylko osób w wieku 18-26 lat);

    Pamiętaj o wykonaniu tych 3 płatności także w miesiącach, w których płatności kartą na potrzeby promocji nie są wymagane. Zwróć również uwagę na to, że w BNP Paribas płatności Blikiem nie są zamiennikiem płatności kartą - to inna metoda, więc na potrzeby uniknięcia opłaty za kartę należy płacić kartą.

    Karta Otwarta na eŚwiat - za którą bank pobiera 6 zł miesięcznie, ale umożliwia bezpłatną wypłatę gotówki kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce. Dodatkową korzyścią przy tej karcie jest ubezpieczenie "CYBER Pomoc", które obejmuje ochroną w przypadku utraty danych, kradzieży tożsamości, awarii komputera itp.; 

    Karta Otwarta na Świat - za tę kartę bank bezwarunkowo pobiera opłatę 10 zł miesięcznie, ale w zamian daje możliwość wypłaty gotówki bez prowizji ze wszystkich bankomatów w Polsce, a na świecie prowizja za wypłaty wynosi 5 zł (zamiast 10 zł jak w przypadku Kart otwartych na Dzisiaj i na eŚwiat). Karta daje również możliwość korzystania z bezpłatnego ubezpieczenia "Rezygnacja z Podróży", które w określonych przypadkach pozwoli na zwrot kosztów (do 40 000 zł na osobę) w związku z niespodziewanym anulowaniem podróży. 

Najlepszym wyborem - z punktu widzenia osoby, która nie chce ponosić opłat za kartę - jest wybór Karty Otwartej na Dzisiaj. Za jej posiadanie bank nie pobierze opłaty, jeśli w danym miesiącu kalendarzowym wykonasz 3 płatności kartą na dowolne kwoty. 

Złożenie wniosku o Konto Otwarte na Ciebie objętego promocją "Aktywni wiosną" możliwe jest wyłącznie na stronie promocji. Wówczas umowę z bankiem można zawrzeć za pomocą kodu z SMSa przesłanego przez bank - po tym przyjedzie kurier celem dopełnienia formalności (zweryfikuje tożsamość i przy okazji dostarczy też kartę do konta).

Alternatywnym sposobem zawarcia umowy o konto z bankiem jest wideoweryfikacja. W tym przypadku trzeba zarejestrować się na stronie promocji i tam zacząć składać wniosek, a dopiero na etapie wyboru metody zawarcia umowy będzie trzeba wskazać ścieżkę "Online". Wtedy będzie niezbędne pobranie aplikacji i za jej pomocą będzie należało kontynuować otwieranie konta (już zgodnie ze wskazówkami w aplikacji).

💡 Na koniec dodam, że gdy już otworzysz konto (najlepiej zachować taką kolejność), to możesz też skorzystać z innej promocji BNP Paribas: za wyrobienie karty kredytowej czeka 350 zł w bonach Allegro. Dzięki obydwu promocjom (konta i karty kredytowej) łącznie można więc wzbogacić się o 800 zł!

Przydatne dokumenty:

135 komentarzy:

  1. 19 mają kończy się kadencja :( czekaaam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarejestruj się póki to możliwe, a wniosek złóż po 19. maja

      Usuń
    2. Ja się zarejestrowałem, ale z wnioskiem zaczekam do ostatniej chwili, gdyż mam nadzieję na jakąś inną promkę z klarowniejszym regulaminem - tutaj jest zbyt dużo niejasności co do tego bonu wysyłanego poprzez SMS.

      Usuń
    3. Co niby jest niejasne? Przecież wszystko masz wyłożone klarownie.

      Usuń
    4. Nie wszystko: @Anonimowy, 7 maja 2022, 16:52

      Usuń
  2. Aby złożyć wniosek o otwarcie Konta Osobistego z Kartą koniecznie używając w tym celu Linku promocyjnego (tzn. za pomocą przycisku „Otwórz konto” od razu po rejestracji lub korzystając z linku znajdującego się poniżej w przycisku „Kliknij tutaj”) do dnia 31.05.2022 r.

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie powinny wszystkie warunki byc opoznione o 1 miesiac?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny :)

      Usuń
    2. Złotówa, piszesz że: "By uzyskać ostatnią z nagród, czyli bon 50 zł do Biedronki:
      na dzień 30.09.2022 r. nadal posiadaj konto osobiste w BNP Paribas wraz z wydaną do niego kartą i dostępem do bankowości elektronicznej"

      Po czym niżej dodajesz, że "Bon do Biedronki w postaci kodu otrzymasz SMS-em najpóźniej do 31.10.2022 r."

      Obie daty różnią się o m-c czasu, co może wydawać się dziwne.

      Usuń
    3. Tak, to definitywnie wygląda dziwnie i dlatego bym zaczekał z wypowiedzeniem do końca października czyli momentu otrzymania kodu poprzez SMS.

      Usuń
    4. Z tego opisu Złotowy w zasadzie wynika, że wypowiedzenie można złożyć już 2. września co zapewnia, że na dzień 30. września konto wraz z kartą i dostępem do bankowości będą wciąż aktywne.

      Pytanie: czy na pewno doślą kod na koniec października gdy wszystko będzie już pozamykane?

      Usuń
    5. O tym Złotówa niestety nic nie pisze 😬

      Usuń
    6. Złotówa, czy mógłbyś się odnieść do tej kwestii?

      Dzięki.

      Usuń
    7. Zarówno termin 30.09., jak i 31.10.2022 r. wynikają z regulaminu promocji (odpowiednio: § 3, pkt 5, ppkt b dla pierwszej daty oraz § 2 pkt 6 dla daty październikowej).

      Wrześniowa data wyznacza czas spełnienia warunku, co przełoży się na powiadomienie o przyznaniu bonu, ale jest jeszcze ten dodatkowy warunek (utrzymania konta z kartą i bankowością), który jest kopiuj-wklej w każdym regulaminie promocji konta w tym banku.

      @Anonimowy 9 maja 2022 10:01, może teoretycznie i tak da się podejść. Osobiście z wypowiadaniem umowy nigdy nie spieszę się przed otrzymaniem nagród.

      Usuń
    8. Złotówa, czy uważasz, że po spełnieniu warunku posiadania konta, karty oraz dostępu do bankowości na dzień 30. września, do końca października wyślą SMS z kodem nawet gdyby konto było w stanie wypowiedzenia?

      Usuń
    9. Jak bym zrobił, wspomniałem w powyższym komentarzu. Czekałbym do otrzymania nagrody.

      Usuń
  4. Karta kredytowa nie wyłącza z promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytam, bo mam gomobile i nie widzę możliwości założenia konta..

      Usuń
    2. Wyklucza aktywna umowa ramowa.

      Usuń
  5. W jaki sposób można w BNP wypowiedzieć umowę ramową? Tylko w oddziale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Infolinia.

      Usuń
    2. Wczoraj wypowiedziałem swoją zdalnie na czacie w bankowości internetowej. Szok. Tyle tylko że nie dostanie się śladu potwierdzenia.

      Usuń
    3. Właśnie pytałem na czacie i powiedzieli mi, że o ile dostęp do bankowości internetowej mogą zamknąć przez czat to wypowiedzenie trzeba złożyć osobiście lub przez pocztę.

      Usuń
    4. No a na infolinii dowiedziałem się, że sprawę można ogarnąć przez telefon w dni robocze od 8 do 17

      Usuń
    5. Wypowiedzenie można złożyć przez infolinię, o ile to jest ostatni tzw. 'produkt'.

      PS. W niedziele na infoliniach dyżurują jedynie początkujący 🤪

      Usuń
  6. Czy zgody marketingowe w trakcie otwierania konta są również warunkiem promocji, czy może wymagane są jedynie te zgody na pierwszym ekranie (podczas rejestracji w promocji)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te podczas rejestracji i we wniosku na e-korespondencję. Tyle wystarczy.

      Usuń
  7. Tak trochę z innej beczki - dziś zamykałem konto w BNP przez infolinię i w rozmowie z konsultantem pojawiają się pytania o powód zamknięcia konta. Moje konto było otwarte oczywiście z promocji i było aktywne praktycznie tylko przez czas wymagany do spełnienia warunków. Konsultant oczywiście widzi to u siebie w systemie i wypytuje o to czy promocja była powodem otwarcia konta. Czy potwierdzenie takiej wersji nie działa na niekorzyść ludzi, którzy korzystają z takich promocji regularnie? Nie ma głupich i przy nagminnych takich sytuacjach albo zasady promocji ulegną zmianie albo warunki przystąpienia będą bardziej rygorystyczne. Pytanie czy to już nie powinno się stać a jednak się nie dzieje oraz jaki procent ludzi otwiera tak konta i zaraz je likwiduje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Konto otworzyłem teraz w maju. Czy już w maju muszę wykonać 3 transakcje kartą, żeby mi nie naliczono opłat za korzystanie z karty?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam ani konta ani karty, ale mam dostęp do elektronicznego kanału dostępu. Zarówno na infolini jak i w oddziale twierdzą że nie ma już nic do zamknięcia. A dostęp przez internet jest przecież związany z umową ramową. Czy mam rację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słuchaj nikogo na infolinii, to raz.

      Dwa, to bez zamknięcia EKD nie nie weźmiesz udziału w promce.

      Usuń
    2. odnalazłem na emailu nawet dokument o zamknięciu rachunku, karty i rozwiązaniu umowy ramowej; niezły tam mają bałagan

      Usuń
    3. Papierowe potwierdzenie złożenia dyspozycji zamknięcia dostępu do EKD w tym banku bynajmniej nie oznacza jej realizacji - ja to przerabiałem już kilka razy :)

      Usuń
    4. Potwierdzam.

      Usuń
  10. Założywszy konto w połowie maja, kiedy pierwszy raz się muszę martwić o trzy płatności kartą w miesiącu, tak żeby nie pobrali opłaty...?

    OdpowiedzUsuń
  11. Co mogę zrobić w sytuacji jeśli nie doszedł do mnie email na który miałam zareagować by otrzymać nagrody. Miało to nastąpić do 19.05 i jak dotąd żadnego maila nie otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje zaczekać do 19.05. W większości tego typu promocji jest tak, że mail przychodzi na ostatnią chwilę, więc można go się spodziewać najpewniej w czwartek (rzadziej dzieje się to wcześniej).

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Usuń
    3. Ale w tej promce to ma nastąpić do 20. lipca

      Usuń
  12. wybrałem opcję "online" za pomocą aplikacji i... po przejściu całego etapu na koniec aplikacja powiedziała mi: "Niestety, nie możemy założyć Ci konta zdalnie Jeżeli jesteś naszym Klientem aktywuj aplikację" oraz do wyboru dwa guziki "ZAKOŃCZ" i "AKTYWUJ APLIKACJĘ".
    Stwierdziłem że spróbuję jeszcze raz i dokładnie ten sam wynik. Kto coś? Mam nadzieję, że jutro nie zapomnę do nich zadzwonić i coś się wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem wyjaśniałem. W skrócie problem jest jeśli miałeś kiedykolwiek (nawet 10 lat temu) konto u nich i cokolwiek się zmieniło, np masz nowy dowód, albo poczta polska zmieniła 1 cyfrę w Twoim kodzie pocztowym. Musiałem założyć w oddziale (40 minut z życia wyjęte), później zadzwonić i wytłumaczyć w czym problem i poprosić o dopisanie do promocji).
      Z ciekawostek po aktywacji aplikacji mam historię transakcji sprzed 3 lat i powiadomienia wysłane do mnie pół roku temu. Choć poprzednie konto zamknąłem 2,5 roku temu. Podobno numer konta też mam ten sam.

      Usuń
    2. Może masz 'historię' w BIK ??

      Usuń
    3. BIK mam czyściutki. Tak jak pisałem wyjaśniono mi, że wystarczy, że się jeden drobiazg w danych osobowych zmieni. Mail, nr telefonu, dowód osobisty, kod pocztowy. Pewnie nawet jeśli kiedy podałaś "ul. Lwia 2 m 5", a za 4 lata podasz "ul. Lwia 2 m. 5", czyli dodasz kropkę, to u nich coś się nie będzie zgadzało.

      Usuń
  13. Czy powinien przyjść jakiś mail czy cokolwiek że zarejestrowałam się w promocji? Zrobiłam to, otworzyłam konto (przez link z promocji i dalej mobilnie) i nie ma ani wzmianki o promocji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w innych folderach "oferty", "powiadomienia", "spam", czy co tam jeszcze masz.

      Usuń
    2. Warto też wyłączyć AbBlock i wyczyścić ciasteczka 🤪

      Usuń
    3. Tak, przychodzi mail. U mnie był w spamie.

      Usuń
    4. Wyczyść też ciasteczka.

      Usuń
    5. Z jakiego adresu jest ta wiadomość?

      Usuń
    6. aktywniwiosna@bnpparibasplus.pl

      Usuń
    7. rzeczywiście był w spamie, dziękuję za odpowiedź!

      Usuń
  14. Pula 3000 rejestracji wciąż nie została wyczerpana - niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z żoną zarejestrowaliśmy się jeszcze wczoraj wieczorem.

      Usuń
  15. Złotówa, czy po wykonaniu płatności BLIK-iem na sumę min. 250 zł w lipcu można odinstalować apkę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, Mr. Złotówa, zweryfikuj proszę ten fragment wpisu

    > nadaj PIN do karty wydanej do konta w ciągu 7 dni od jej otrzymania (zrób to jednak nie później niż do 14.06.2022 r.);

    Karta przyszła do mnie pocztą listem zwykłym i chyba ze sporym opóźnieniem. Jak niby to miałoby być sprawdzone, kiedy ją otrzymałem? Dopiero dziś nadałem PIN, a konto zakładałem w pierwszej połowie maja. Nie widzę w regulaminie nic o tych siedmiu dniach co napisałeś, skąd to wziąłeś? Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wymóg nadania PIN-u w ciągu 7 dni wynika z regulaminu (§ 1 pkt 4, ppkt 11), choć odnoszę wrażenie, że on tam może być... nieco zapomniany - jeszcze z czasów, gdy tylko kurier był jedyną opcją finalizacji otwarcia konta (i on wtedy dostarczał także kartę przy okazji). Teraz karta jest też wysyłana listem.

      Choć generalnie z relacji Czytelników wynika, że ten wymóg aż tak skrupulatnie weryfikowany nie jest (i mieli to również potwierdzać pracownicy infolinii organizatora). Myślę więc, że można do tego podejść na spokojnie - a gdyby co, to zawsze pozostaje napisanie reklamacji (acz miejmy nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby).

      Usuń
  17. A, już widzę fragment

    > Nadanie PIN do Karty – nadanie poufnego numeru identyfikacyjnego przypisanego (PIN) do Karty w ciągu 7-miu dni po otrzymaniu przesyłki z Kartą. Można to zrobić poprzez wysłanie SMS o unikalnej treści na podany w liście z Kartą numer telefonu. Szczegóły Nadania PIN do Karty znajdują się w liście dołączonym do przesyłki;

    No ale nadal nie wiem jakby to miało być zweryfikowane, kiedy otrzymałem tę przesyłkę. Głupio byłoby gdyby wszystkie nagrody przeszły koło nosa przez taki badziew, datę nadania na liście mam 17. maja 2022, mam nadzieję że nikt się do tego nie przywali i mi to nie zatopi całej promocji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co jest weryfikowalne to data dostarczenia karty przez kuriera.

      Usuń
    2. A co gdy tym 'kurierem' jest pan listonosz z Poczty Polskiej, a 'dostarczeniem' wrzucenie listu do skrzynki, gdyż przesyłka nie jest polecona? ;)

      Usuń
    3. Przy wyborze metody podpisania umowy dostarczanej przez kuriera kartę przy okazji dostarcza kurier.

      Usuń
    4. A, ano widzisz, a ja tym razem otwierałem przez apkę, musiałem kręcić głową do kamerki...

      Usuń
  18. Po raz trzeci jeszcze ja. Zadzwoniłem na infolinię promocji i powiedzieli żeby się nie martwić o te 7 dni na nadanie PINu do karty, że to nie będzie sprawdzane, ważne chyba tylko żeby do 14.06. I tego się zamierzam trzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, odpowiadam chronologicznie, a tymczasem kolejne potwierdzenie :) Dzięki.

      Usuń
  19. A jak jest z wyciągami? Automatycznie co miesiąc są wystawiane i pobierają 6zł ? W TOiP dla bankowości prywatnej jest 0 zł, klienci inni 6 zł.. kartę aktywowałam wczoraj i dziś zabrane 6 zł? Miał ktoś sytuację taką? Myślałam, ze opłatę za wyciąg ponoszę gdy zamawiam ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz reklamację. Mi zwrócili. Ja chciałem wyciągi elektroniczne a nie papierowe.

      Usuń
  20. Złotówa, czy warunek "w czerwcu 2022 roku zapewnij wpływy na sumę min. 300 zł na konto w BNP Paribas" będzie spełniony poprzez np. 3 przelewy po 100 zł każdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być też suma mniejszych wpływów.

      Usuń
    2. Czy mogą to być przelewy od kogoś innego z jej lub jego konta w konto w BNP Paribas?

      Usuń
    3. Ponawiam pytanie.

      Usuń
    4. Definicja wpływów (z regulaminu):

      "każdy wpływ środków na Konto Osobiste, z wyłączeniem wpływów, pochodzących z:

      a) innych rachunków tego samego Uczestnika (w tym rachunków, których Uczestnik jest współposiadaczem) prowadzonych w Banku (w tym rachunków prowadzonych na rzecz Uczestnika przez Bank w ramach systemu bankowości elektronicznej pod marką GOoptima),

      b) rachunków kredytowych służących do obsługi kredytów lub pożyczek udzielonych przez Bank Uczestnikowi, w tym rachunków kredytowych służących do obsługi kredytów lub pożyczek udzielonych w ramach działalności przejętej przez Bank w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540 z dniem 31.10.2018 r. następnie przejętych przez Bank,

      c) wpłat gotówkowych"

      Czyli od innej osoby posiadającej konto w BNP Paribas wpływ musi być zaliczony.

      Usuń
    5. Dzięki bardzo!

      Usuń
    6. Złotówa, dlaczego więc piszesz, że wystarczy przelew z własnego konta w innym banku? To tylko jedna z kilku opcji, czyż nie?

      Usuń
    7. @Anonimowy 16 czerwca 2022 19:26
      A pytanie które zadał @Anonimowy 13 czerwca 2022 21:01 to jakie było? Możesz to sprawdzić?
      Poza tym ja - stojący z boku - mogę zadać jeszcze inne pytanie; @Anonimowy 16 czerwca 2022 19:26 czytałeś choć raz opis promocji?

      Usuń
    8. Tak, to jedna z opcji. Przelew z własnego konta to sugestia/podpowiedź (sygnalizująca, że jest prościej niż mogłoby się wydawać - bo nie musi być to np. przelew od pracodawcy, a to często właśnie takie skojarzenie przywołuje wymóg zapewnienia wpływów). Jak kto spełni ten warunek, to jego wybór (acz śmiem twierdzić, że więcej osób ma konto w innym banku, niż zna kogoś kto ma konto w BNP Paribas).

      Usuń
    9. W sytuacji gdy ktoś ma do dyspozycji jedynie 100 zł, to wielokrotny przelew pomiędzy kontami w Parobasie dwóch uczestników tej promki załatwia u obojgu wymóg zasilenia konta, czyż nie?

      Plus dodatni: te przelewy są realizowane natychmiastowo!

      Usuń
  21. Złotówa, w bankowości można zablokować kartę płatniczą - czy to jest równoznaczne z jej zamknięciem? Jeśli nie, to w jaki sposób można tego dokonać?

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy ktoś mi może wytłumaczyć o co chodzi?Założyłam konto otwarte na świat w promocji"Aktywni wiosną"-konto zakładane na początku czerwca-wykonane conajmniej 3 transakcje kartą a teraz widzę że pobrano 6zł prowizja za wyciągi-o co come on-czy ja czegoś nie doczytałam-miało być wszystko za darmo?
    z góry dziękuję za odpowiedż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bank zawsze na coś naciąga. I u mnie z nimi jeżeli chodzi o promocję konta największy problem. Ciągle oszukują. Drugi po nim to mBank.

      Usuń
    2. Napisz reklamację by ci oddali i wyłączyli wyciągi. Mnie zwrócili. Opłata pobrana niesłusznie.

      Usuń
    3. Składaj reklamację. Też tak miałam - w umowie nie było słowa o żadnych wyciągach w wersji papierowej, a oni gdzieś u siebie w systemach jakimś cudem mieli zaznaczone i wysyłali, pobierając przy tym 6 zł. Po złożeniu reklamacji opłatę zwrócili, a za miesiąc sytuacja się powtórzyła - reklamacja poszła raz jeszcze, oczywiście wspomniałam, że poprzednią przecież rozpatrzyli pozytywnie i znów robią to samo. Rozpatrzyli kolejną, przeprosili, zwrócili opłatę i zapewnili, że tym razem zostało wszystko dopilnowane i usunięto błąd w systemie. Na szczęście trzeci raz już się nie powtórzyło :)

      Usuń
  23. Czy oplacanie rachunkow BLIKiem przez posrednika jak np payapka jest tutaj wykluczone?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiam się, czy do 20-go lipca jest termin na podanie bankowi numeru konta do przelewu pierwszej nagrody, czy może do 20 lipca bank zdecyduje, czy załapałem się na nagrodę, a numer konta mogę pod np. po 20 lipca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie o decyzję banku chodzi, bo każdy kto wziął udział w promocji (i spełnił/spełni warunki), ten nagrody dostanie.

      Do 20.07.2022 r. jest czas na maile powiadamiające o przyznaniu nagrody (najczęściej przychodzą na ostatni moment, więc znaczenie wcześniej bym ich się nie spodziewał) i dopiero wtedy - za pomocą danych z tego maila - będzie można zalogować się na stronie promocji i podać numer rachunku do wypłaty premii. Na to będzie czas do 26.07. (ewentualnie dłużej, gdyby pojawiła się konieczność jakiejś reklamacji albo przeoczenie tego maila - wtedy nagroda nie przepada, ale po prostu później będzie wypłacona).

      Usuń
    2. Hej, brałam udział w promocji.Wydaje mi się, że w czerwcu spełniłam wszystkie wymogi tj. przelew z innego baku w kwocie 300 zł (nawet więcej), ale maila nie dostałam do dziś. Nie mam pojęcia jaka może by tak przyczyną.Czy ktoś jeszcze ma taką sytuację?

      Usuń
    3. A jeśli się wszystkie warunki spełniło, a maila nie dostało się do 31.07? Do promocji zgłosiłam się, konto założyłam w terminie, zasiliłam kwotą 300 zł w czerwcu i 20.07 cisza.... Nie wiem dlaczego. Może o aktywację karty chodzi? Faktycznie zrobiłam to później niż w ciągu 7 dni.

      Usuń
    4. Składaj reklamację.

      Usuń
    5. https://bankobranie.blogspot.com/2022/07/finalizacja-promocj-bnp-paribas-aktywni-wiosna.html

      Tu Złotówa pisał jak składać reklamacje.

      Usuń
    6. Ja nie dostałam maila i teraz okazuje się że konto założone nie z linku promocyjnego co jest bzdurą-napisałam reklamację i znowu odpowiedz że nie z linku mimo że zakładałam przez bankobranie,czy ktoś miał taką sytuację,czy można to jakoś sprawdzić?

      Usuń
    7. Link prowadził do właściwej strony - tej na której najpierw odbywała się rejestracja, a dopiero później (na tej samej stronie) można było złożyć wniosek.

      Sugeruję odwołanie od odpowiedzi na reklamację. Warto w niej podkreślić, że udział w promocji odbywał się z pełną świadomością i wiedzą dotyczącą warunków. Świadczy o tym spełnienie wszystkich pozostałych warunków:
      - czas złożenia wniosku
      - czas zawarcia umowy
      - kwalifikowanie się do promocji (a więc bycie nowy klientem lub upływ okresu wykluczenia dla byłych posiadaczy konta)
      - spełnienie wszystkich wymogów dot. aktywności (to wszystko warto wypunktować).

      Tym samym nie mogło być żadnej intencji, by wniosek złożyć w sposób inny, niż wymagał tego regulamin promocji.

      Po rejestracji przychodzi też mail potwierdzający (z linkiem do złożenia wniosku - jest on taką opcją alternatywną składania wniosku, gdyby komuś z jakiejś przyczyny te wnioskowanie się przerwało). Warto go załączyć do reklamacji/odwołania jako dodatkowe potwierdzenie udziału i spełniania warunków.

      Usuń
    8. Dziękuję,tak zrobię.

      Usuń
  25. dostaliście już może maila, który miał być wysłany do 20.07.22? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal czekam. Maila brak a już po 14.

      Usuń
    2. Jeszcze nie (godz. 14:30)

      Usuń
    3. Póki co nie dostałam :(

      Usuń
    4. 16:35 dostałem maila

      Usuń
    5. Tez już mam jak coś, wcześniej dziś pisałem tu że jeszcze ni ma.

      Usuń
  26. Nie dostałam jak do tej pory :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Do końca dnia mają czas.

    OdpowiedzUsuń
  28. Maila dostałem i ja

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy komuś już wypłacili premię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie brak. Mam nadzieję że dziś przyjdzie bo w weekend to wątpię.

      Usuń
    2. Tak, właśnie płacą 😀

      Usuń
  30. Założyłam konto korzystając z linku z Pana strony,tego jestem pewna-nie dostałam nagrody.W uzasadnieniu napisano że konta nie założyłam z linku promocyjnego-najlepsze że nie mam możliwości tego sprawdzić a może jest możliwość?Za każdym razem Pan podkreśla jakie to ważne żeby zrobić to z linku więc raczej niemożliwe żebym się walnęła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyżej napisałem komentarz w podobnym wątku. Powtórzę go więc:

      Link prowadził do właściwej strony - tej na której najpierw odbywała się rejestracja, a dopiero później (na tej samej stronie) można było złożyć wniosek.

      Sugeruję odwołanie od odpowiedzi na reklamację. Warto w niej podkreślić, że udział w promocji odbywał się z pełną świadomością i wiedzą dotyczącą warunków. Świadczy o tym spełnienie wszystkich pozostałych warunków:
      - czas złożenia wniosku
      - czas zawarcia umowy
      - kwalifikowanie się do promocji (a więc bycie nowy klientem lub upływ okresu wykluczenia dla byłych posiadaczy konta)
      - spełnienie wszystkich wymogów dot. aktywności (to wszystko warto wypunktować).

      Tym samym nie mogło być żadnej intencji, by wniosek złożyć w sposób inny, niż wymagał tego regulamin promocji.

      Po rejestracji przychodzi też mail potwierdzający (z linkiem do złożenia wniosku - jest on taką opcją alternatywną składania wniosku, gdyby komuś z jakiejś przyczyny te wnioskowanie się przerwało). Warto go załączyć do reklamacji/odwołania jako dodatkowe potwierdzenie udziału i spełniania warunków.

      Usuń
  31. Czy komuś już wypłacili premię za lipiec?

    OdpowiedzUsuń
  32. Maila który miał być 26.09 nie mam jeszcze (17:30)

    OdpowiedzUsuń
  33. W opcjach zdalnej de-aktywacji karty dostępne są zablokowanie czasowe albo zastrzeżenie - czy zastrzeżenie jest tożsame z zamknięciem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wypowiedzieć umowę o kartę. Placówka albo infolinia. Tego w bankowości nie załatwisz.

      Usuń
    2. Ponawiam pytanie.

      Usuń
    3. Dzięki Czy można to zrobić zaraz po otrzymaniu wiadomości poprzez e-mail o przyznaniu bonu do Biedry?

      Zgodnie z regulaminem ta wiadomość o otrzymaniu bonu na 50 zł do Biedronki (za utrzymanie konta do 30. września) ma przyjść najpóźniej 26. października.

      Usuń
    4. Skoro warunkiem otrzymania bonu do Biedry jest utrzymanie konta do 30. września, to konto może być zamknięte już 1. października, czyż nie?

      Usuń
    5. czekaj do otrzymania. Jeszcze pewnie zdążysz 31-go października.

      Usuń
    6. Trudno stwierdzić - regulamin nic o tym nie stanowi.

      Usuń
    7. O utrzymaniu karty do momentu otrzymania nagród wspominam we wpisie ("Do momentu otrzymania nagród posiadaj konto założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą oraz z dostępem do bankowości elektronicznej") i wynika to z regulaminu promocji (par. 2, ust. 1, pkt 6).

      Usuń
    8. Od początku nie miałem dostępu do bankowości elektronicznej, gdyż w zupełności starcza mi apka, a i tak wszystkie nagrody pieniężne mi wypłacili - został jeszcze tylko ten bon.

      Usuń
    9. Bo spełniasz warunki. Zgodnie z regulaminem "Bankowość elektroniczna – system bankowości internetowej GOonline oraz aplikacja mobilna GOmobile udostępniana przez Bank osobie fizycznej na podstawie Umowy ramowej". Zatem jeśli korzystasz z apki, to korzystasz z bankowości elektronicznej :)

      Usuń
    10. Złotówa, złożenie dyspozycji zamknięcia nie oznacza jeszcze zamknięcia konta czy karty, czyż nie?

      Usuń
    11. Wyjątkiem jest przypadek zamknięcia konta w trybie natychmiastowym 😋

      Usuń
  34. Hagen dziś przysłała następujące info:

    "Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu czwartej Nagrody, gratulujemy!

    Nagroda to kod o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepach stacjonarnych Biedronka.

    Kod zostanie wysłany SMS’em do 31 października 2022 r.

    Ważność kodu: bezterminowo"

    Czy można już złożyć dyspozycję wypowiedzenia konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. Jutro to czynię :)

      Usuń
    2. SMS z kodem właśnie przyszedł, mimo że konto wypowiedziałem w piątek 30. września 😀

      Usuń
  35. Właśnie dotarł sms z kodem :)

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Zgarnij 480 zł w bonusach za konto osobiste w Santander Banku

Oto najnowsza edycja promocji konta osobistego  w Santander Banku. Na uczestników czeka gwarantowana premia pieniężna 300 zł, bon o wartości...