Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Skocz po nagrody" lub "Letni relaks" (z kontem w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!

700 zł od Santandera630 zł od BNP Paribas⭐ 500 zł od: Millennium, ING i Aliora7% + 200 zł od Pekao

22.08.2022

Uczestniku promocji "Skocz po nagrody" lub "Letni relaks" (z kontem w BNP Paribas): czas uzupełnić dane!

Nadszedł ważny moment dla uczestników dwóch promocji konta osobistego w BNP Paribas.

Finalizacja dwóch promocji konta w BNP Paribas
To czas, gdy organizator promocji rozsyła wiadomości powiadamiające o przyznaniu pierwszych nagród. By je otrzymać, należy teraz uzupełnić numer rachunku konta do wypłaty premii. A przy okazji przypominam o tym, jak w BNP Paribas zyskać jeszcze więcej.

Wspomniana szansa na zwiększenie zysków w BNP Paribas skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych klientów tego banku (posiadanie konta - nawet założonego w promocji - w niczym nie przeszkadza). A do zgarnięcia jest moneyback do 600 zł z kartą kredytową.

Finalizacja 2 promocji konta w BNP Paribas


Każdą z tych promocji oczywiście opisywałem już na blogu Bankobranie, gdy tylko się one pojawiały. Mowa tu o następujących akcjach:

  • "Skocz po nagrody" (z premią pieniężną 400 zł oraz z bonem do Żabki o wartości 40 zł) oraz
  • "Letni relaks" (z premią pieniężną do 450 zł i bonem o wartości 35 zł do Legimi).

W podlinkowanych wpisach omówiłem zasady promocji i warunki uzyskania poszczególnych nagród. Kto spełnił określone tam wymogi, ten teraz (organizator dał sobie na to czas do 22.08.2022 r.) powinien otrzymać wiadomość o przyznaniu pierwszych bonusów pieniężnych. To wiadomość bardzo ważna, bo w niej znajdziesz też kod do zalogowania na stronie promocji ("Skocz po nagrody" lub "Letni relaks"). Tam właśnie będzie należało podać numer rachunku konta założonego w BNP Paribas w promocji - w każdej z promocji wyrobić się z tym należy najpóźniej do 28.08. Wypłata pierwszych bonusów przewidziana jest do 31.08.2022 r. 

Nieco niżej podpowiadam co zrobić, jeśli nie dotarł do Ciebie wyczekiwany mail z informacją o nagrodzie. Nim do tego przejdę, podpowiem jednak...

... gdzie obecnie zarobić?


Jeśli spodobał Ci się udział w promocji konta w BNP Paribas, to możesz zyskać równie łatwo (a czasem nawet łatwiej) w promocjach serwowanych przez inne banki. Do obecnie najpopularniejszych okazji do bankobrania należą poniższe propozycje:

Co zrobić, gdy brak maila powiadamiającego o przyznaniu premii? 


Jeżeli wiadomości od organizatora promocji konta w BNP Paribas nie znajdujesz w głównym folderze odbiorczym swej skrzynki mailowej, to koniecznie sprawdź jeszcze takie zakładki, jak spam, "oferty", "zakupy" lub "inne". W sytuacji gdy jednak i tam nie ma tego maila, to pozostanie zgłoszenie reklamacji (brak otrzymania wiadomości nie musi bowiem oznaczać niespełnienia warunków czy błędów w raportowaniu na linii bank-organizator promocji, a może być efektem działania programów antyspamowych operatorów skrzynek mailowych). Proces reklamacyjny opisuje regulamin promocji ("Skocz po nagrody" lub "Letni relaks"):
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w przypadku promocji "Skocz po nagrody") skoczponagrody@bnpparibasplus.pl lub (w przypadku promocji "Letni relaks") letnirelaks@bnpparibasplus.pl
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres oraz adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail"


Pamiętaj też, że nawet gdy Ci umknie termin uzupełnienia danych (bo np. przegapisz maila od organizatora), to nadal nic straconego - nagroda nie musi przepaść. Regulaminy promocji przewidują bowiem scenariusz dla osób, które się spóźnią. W przypadku promocji "Skocz po nagrody" znaleźć można następujący zapis:

"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 4 lit. b [czyli do 28.08.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: skoczponagrody@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 29 czerwca 2023 r."


Z kolei w promocji "Letni relaks":

"Jeżeli Laureat nie wskaże numeru Konta Osobistego w sposób i w terminie wskazanym w § 4 ust. 3 lit. b [czyli do 28.08.2022 r. - przyp. Mr. Złotówa], nagroda zostanie mu przekazana w innym terminie, ustalonym indywidualnie i zależnym od terminu, w którym numer Konta Osobistego zostanie faktycznie wskazany. W tym celu Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem na adres e-mail: letnirelaks@bnpparibasplus.pl. Wskazanie numeru Konta Osobistego przez Uczestnika musi nastąpić najpóźniej do dnia 4 lipca 2023 r." 


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


18 komentarzy:

  1. Ktoś już dostał maila (skocz po nagrody)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, nie było pytania. ;) Właśnie dostałam przed chwilą 2 maile (Żabka i bonus).

      Usuń
    2. Przed chwilą dostałem 2 maile od BNP.

      Usuń
    3. dotarły 2 wiadomości e-mail

      Usuń
  2. Nie jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie jeszcze nie przyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie też jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nadal nie, parodia jakaś z tym bankiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też cisza...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysyłali do północy jeśli ktoś nie dostał niech kontaktuję się z bankiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszę odnośnie promocji "Letni relaks"
    Maila brak
    Wczoraj na wieczór napisałam do nich wiadomość z reklamacją na adres letnirelaks@bnpparibasplus.pl, nie dostałam żadnej wiadomości zwrotnej, np. że w ciągu 30 dni rozpatrzą sprawę, czy cokolwiek.
    Nie wiem, czy nie napisać jeszcze do banku. Mieliście podobnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dostałam maila do uzupełnienia danych, z komentarzem od nich, że wcześniej już mi wysłali maila( ale wzrok mam raczej dobry i nic od nich wcześniej nie dostałam) No cóż....

      Usuń
    2. Miałam identyczną sytuację.

      Usuń
    3. u mnie to samo. Po mailu dostałem od nich, że wysyłali niby 19.08, a patrzyłem i na pewno nic nie było.

      Cóż, póki co - pieniędzy również brak, dane uzupełnione

      Usuń
    4. Dziś 31 środków brak. Ktoś już otrzymał?

      Usuń
    5. Jak coś o 14.30 już otrzymałem SMS z kodami do żabki oraz środki na konto. :)

      Usuń
  9. Pieniądze mi dziś wpłynęły, czekam jeszcze na kod do Legimi, który też do dzisiaj miał dotrzeć

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed chwilą dostałam smsa z kodem do Legimi

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Nie 600, a 700 zł za Konto Santander. Specjalnie dla Czytelników bloga Bankobranie!

Oto najnowsza odsłona popularnej i sprawdzonej promocji konta w Santanderze. W wraz z nią dużo dobrych wieści. Do wzięcia czekałyby bonusy o...